Dessel Sport - K.SK Heist 1-0

Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Dessel Sport - K.SK Heist 1-0

Bericht door Dabo »

De blessuregevoelige Stein Huysegems van Dessel Sport moest afgelopen weekend iets na het uur alwéér vervangen worden. De spits heeft terug last van de knie en is onzeker voor volgende week zaterdag. Ronnie Reniers kreeg afgelopen weekend tegen Patro Eisden MM z'n vijfde gele kaart en is er volgende week tegen KSK Heist alvast niet bij.

Bron: http://www.nr10.be
KSKH
Berichten: 188
Lid geworden op: 26 aug 2014, 16:22

Re: 07/03/2015: Dessel Sport - K.SK Heist

Bericht door KSKH »

Gisteren beelden gezien van Patro-Dessel (1-1). Dessel had heel veel geluk die match, ze komen op een 0-1 voorsprong
na een blunder van de Patro keeper. Buiten het doelpunt toonde Dessel amper iets.

Toch opmerkelijk, na 5 speeldagen voor periodetitel 3 staat Dessel 7de met 8 punten, Heist op een 8ste plaats
met 7 punten. En ook Geel heeft 7 punten dat op de 9de plaats staat. Heel jammer dat ook de andere ploegen veel punten
pakken wanneer wij dat ook doen.

details:
http://nr10.be/nieuws/de-stand-periode- ... peeldag-27
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: 07/03/2015: Dessel Sport - K.SK Heist

Bericht door DAVILA »

Dinsdag 3 maart 13u00 - secretariaat AMS - Persconferentie KFC Dessel Sport

Dinsdag 3 maart om 13u00, geeft KFC Dessel Sport een persconferentie aangaande de 'komende' hervormingen en licentieperikelen in tweede klasse. De pers is hiervan op de hoogte gebracht.

Dessel voorzitter Willy Mermans wil naar supporters, spelers en sponsors toe meer duidelijkheid brengen en vooral het standpunt van onze club verduidelijken, want Dessel wil er alles doen om in tweede klasse te blijven. We houden jullie op de hoogte aangaande deze persconferentie.

Bron: site Dessel

Oei, die willen ook in tweede blijven... dat gaat er stuiven zaterdag :D
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: 07/03/2015: Dessel Sport - K.SK Heist

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: 07/03/2015: Dessel Sport - K.SK Heist

Bericht door DAVILA »

Reniers is geschorst: die Hollander scoorde in tien seizoenen in 100 matchen (eerste en tweede klasse) 7 keer, zo'n offensieve verzwakking zal dat wel niet zijn zeker ? ;)
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: 07/03/2015: Dessel Sport - K.SK Heist

Bericht door Dabo »

Heist trainde dinsdagavond met een voltallige groep. Ook Cor Gillis (hamstrings) pikte aan bij de groepstraining. Of hij volgend weekend speelt zal beslist worden na de donderdagtraining.

Pieter Beckers (kruisband) bouwt op, maar ondervindt wat hinder. Zo kon hij nog niet wederoptreden met de beloften.

Bron: GVA
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: 07/03/2015: Dessel Sport - K.SK Heist

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: 07/03/2015: Dessel Sport - K.SK Heist

Bericht door hesteneer »

En de verliezer vd dag...de supporters. Wat een regelrechte schande om zo op het veld te staan. Beschamend
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: 07/03/2015: Dessel Sport - K.SK Heist

Bericht door DAVILA »

Inderdaad. Dessel, ook gehandicapt en geen hoogvlieger in tweede was gewoon op alle vlakken beter. Waar gaan wij in godsnaam nog punten pakken ?
Met de nakende competitiehervorming in zicht dient ernstig nagedacht, heeft het nog zin een laatste jaar in tweede te spelen ?
Tijd voor het bestuur voor reflexie, zij hebben het tot heden heel goed gedaan maar nu duiken andere elementen op.
KSK Heist, quo vadis ?
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Dessel Sport - K.SK Heist 1-0

Bericht door eSKaa »

Ik heb het gisteren ook gezegd, en blijkbaar dachten er verscheidene mensen hetzelfde: wat we zagen was de reden waarom deze ploegen thuishoren in een amateur-reeks. Ik denk niet dat er iemand nog teveel woorden aan moet vuil maken. Op deze manier verdienen we onze plek in 2e niet. Er blijft nu met Patro nog 1 rechtstreekse tegenstander over, de rest mag je beschouwen als 'gaan vliegen'.
Als ik in artikels lees dat dit geen 'kapitale match' is, welke is het dan wel? Gaan we wachten op de voorlaatste speeldag? Of punten pakken tegen STVV en Eupen (het kan hé, daar niet van..)

In ieder geval, meestal ben ik de dag nadien al een beetje afgekoeld, en is de teleurstelling aan het wegebben. Vandaag is dat niet het geval. Ik zit met een ferm dubbel gevoel..
Dessel zet VDB in een schietkraam in de 2e helft, en toch slagen we er in om min of meer recht te blijven. En dan een zoveelste penaltyfout op een totaal overbodige plaats.. Moet ik blij zijn dat we maar 1-0 verliezen? Of ongelukkig dat we zelf geen 3 degelijke kansen bijeen krijgen? Ik weet het niet meer. Het is uiteraard nog niet verloren, maar de kansen worden schaarser...

Feit is: Als je er dit seizoen niet zou in blijven, en die competitiehervorming is niet rond (en ik denk niet dat het al voor volgend seizoen gaat zijn), wat dan? Als je komend seizoen halfweg 3e bengelt, kan je een hoogste amateur reeks ook op je buik schrijven denk ik dan. Misschien is het nu belangrijker dan ooit om toch dat ene jaar extra te pogen af te dwingen.
Danny
Berichten: 62
Lid geworden op: 10 aug 2014, 10:14

Re: Dessel Sport - K.SK Heist 1-0

Bericht door Danny »

Hier gaan we weer. Zelfs de grootste patriotten, zoals een Davila hebben blijkbaar het licht gezien. Beseffen blijkbaar nu eindelijk dat er met dit hoopje miserie niet veel te rapen valt.

Hoe gaat dit verder in de pers de komende weken?

Zoals de afgelopen 3 seizoenen. 6 matchen, We geven niet op.... Na het verlies tegen Antwerp: Nog 5 matchen, We geven niet op... enzovoort. Totdat het schip eindelijk eens strand en hopende dat er geen kunstgrepen kunnen getoverd worden om nog eens een jaar in 2de klasse te blijven.

Het zal dan eerder 2de klasse amateurs zijn dan 1ste klasse amateurs. So be it. Het wordt tijd dat men schoon schip maakt en er voor zorgt dat de supporter terug met enige fierheid en plezier terug naar het stadion kan komen.
KSKH
Berichten: 188
Lid geworden op: 26 aug 2014, 16:22

Re: Dessel Sport - K.SK Heist 1-0

Bericht door KSKH »

Aalst - Geel 1-2, Geel volledige 2de helft met ne man minder (rust 0-0) ...
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Dessel Sport - K.SK Heist 1-0

Bericht door DAVILA »

Voor deze patriot blijft het glas altijd halfvol ipv halfleeg... ;)
Gezien de strijd zich afspeelt tussen Heist en Patro, bekijk de kalender:

Patro-Eupen
Heist-Antwerp

Eupen-Heist
STVV-Patro

Heist-STVV
Patro-WS Brussels

Patro-Woluwe Zaventem
WS Brussels-Heist

Heist-Patro

Woluwe Zaventem-Heist
Patro-Roeselare
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Dessel Sport - K.SK Heist 1-0

Bericht door DAVILA »

Nog eens stil gestaan bij de 'prestatie' van zaterdag.
Dit was zo slecht dat het niet meer normaal is. Die mannen hebben ook goeie matchen gespeeld en bleven nu collectief (op VDB na) onder hun niveau.
Bart, Jonas gaan normaal voorop in de strijd. Hairemans was een schaduw van zichzelf, Ruiz... (die 18 van Dessel toch maar een rudimentaire verdediger imo stak hem in zijn achterzak) en zo kan ik doorgaan.
Wat is de reden ???
prutske26
Berichten: 14
Lid geworden op: 25 jan 2015, 13:28

Re: Dessel Sport - K.SK Heist 1-0

Bericht door prutske26 »

De reden is waarschijnlijk dat ze geen goesting hebben, zoals al zo dikwijls gezegd, er is geen enkele beleving, ook niet de zaterdag ervor tegen Racing Mechelen, er wordt gescoord en ik zie weinig of geen reactie op de bank. Iedereen denkt aan zichzelf maar wat met de jeugd ????? die kan terug provinciaal gaan spelen als ze niet oppassen. Mannen herpak U ne keer ! En trainer vergeet niet dat je ook nog reserven hebt, die misschien wel willen.
Plaats reactie