KSK HEIST - ANTWERP 1-3

DAVILA

Re: KSK HEIST - ANTWERP 1-3

Bericht door DAVILA »

prutske26 schreef: Ook de supporters blijven gewoon weg en dan spreek ik nog niet van de wedstrijden op verplaatsing, waar je al heel fel moeten zoeken om een paar supporters te vinden.
De ECHTE supporters blijven niet weg, ik kom al meer dan zestig jaar naar Heist kijken, alhoewel ik zo'n 25 km van Heist woon.
En het zou een goed begin zijn als die jeugdspelers en familie eens naar de eerste ploeg kwamen kijken, ik heb de indruk dat er zijn die enkel in zover betrokkenen zijn bij de eerste ploeg dat ze in tweede MOETEN blijven opdat ze zelf nationaal zouden kunnen blijven spelen.
Heel veel respect voor de supporters die blijven komen in deze barre tijden, zelfs de meeste kritische !
hesteneer

Bericht door hesteneer »

Davila..ergens heb je een punt dat er weinig jeugd is maar ik heb ook nog niemand van de eerste ploeg en of bestuur op eender welke jeugdwedstrijden gezien hoor. Vroeger waren er spelers van de eerste ploeg die jeugdmatchen floten..nu doet de jeugd dit. Voor mij hoeft dit ook niet voor alle duidelijkheid maar Het is niet de bedoeling dat de jonge gasten hun tent op de voetbal zetten he. ik ga u een voorbeeld geven: ik heb mijn gaste meegenomen naar aalst, ze waren er thuis ook een paar keer. De u17 nationaal trainer komt wekelijks met zijn gasten...van duiveltjes en u10/11 kan je niet verwachten dat ze zo laat komen kijken en voor de rest spelen er heel veel op zondag ochtend...en trouwens...wat heeft dit met de match van afgelopen zaterdag te maken? :)
klenne

Bericht door klenne »

ziede de jonas of den tom al speciaal naar heist kome voor een jeugdmatch te fluite :D
klenne

Bericht door klenne »

DAVILA schreef:
prutske26 schreef: Ook de supporters blijven gewoon weg en dan spreek ik nog niet van de wedstrijden op verplaatsing, waar je al heel fel moeten zoeken om een paar supporters te vinden.
De ECHTE supporters blijven niet weg, ik kom al meer dan zestig jaar naar Heist kijken, alhoewel ik zo'n 25 km van Heist woon.
En het zou een goed begin zijn als die jeugdspelers en familie eens naar de eerste ploeg kwamen kijken, ik heb de indruk dat er zijn die enkel in zover betrokkenen zijn bij de eerste ploeg dat ze in tweede MOETEN blijven opdat ze zelf nationaal zouden kunnen blijven spelen.
Heel veel respect voor de supporters die blijven komen in deze barre tijden, zelfs de meeste kritische !
Ik heb zelfs al verlof gevraagd voor de match tege stvv wnt ik sta mee de late dan :D 8-)
hesteneer

Bericht door hesteneer »

klenne schreef:ziede de jonas of den tom al speciaal naar heist kome voor een jeugdmatch te fluite :D
ze kunne toch bij de webers blijve logere zeker :) neenee klenne, daarmee dak zeg da da voor mij ni hoeft hé :)
foxy

Bericht door foxy »

Cis Bosschaerts heeft voor bestuur en supporters van Heist een droom waargemaakt nl; in 2e klasse geraken.
2 seIzoenen later , in 2e klasse, kwam met zijn manier van trainen en spelen een nieuw hoogtepunt ; de
symbolische titel van BESTE AMATEURCLUB VAN BELGIE MET EEN 8E PLAATS. Wij speelden toen niet beter dan nu,
ook met vooral spelers van 3e/4e klasse (Grant-Webers-Criel-Ozcan-Stevens-VdPutte-Pittoors-Vdbroeck-V.DOOREN-
Crabeels)maar wij haalden regelmatig stuntzeges met enkele scherpe counters en een stevige verdediging waarin
vooral Kurt V.Dooren de sterke man was en dat missen wij nu. Opmerkingen als geen beleving of inzet vind ik onzin;
het is willen maar niet kunnen(scoren en afstoppen) en elke ploeg die veel verliest mist natuurlijk ook zelfvertrouwen.
Met 10 doelpunten meer scoren (kansen voor Ruiz-Webers ...) en 10 minder tegen (individuele zwakte) stonden wij nu
vrolijk in de middenmoot en dit met de huidige spelkwaliteit die bij momenten zeer goed is. Maar ik lees vandaag dat
opnieuw een speler van Lyra wordt aangetrokken, uit 4e klasse dus. Ik respecteer dat want het behalen van de licentie
heeft als "sportief" nadeel dat geen schulden worden opgebouwd om extra 2e of 1e klassekwaliteit binnen te halen
wat sommige andere clubs wel doen (Antwerp-Bergen-Virton ...) Maar dan moet je ook geen te hoge verwachtingen
hebben inzake spelniveau en trouw blijven aan de clubcultuur van stabiliteit en continuiteit. Als bijna onmogelijke
dromen eisen worden wordt het snel chaos en faillissement en dat willen de meeste supporters ook niet denk ik.
hesteneer

Bericht door hesteneer »

"Wij speelden toen niet beter dan nu"
"huidige spelkwaliteit die bij momenten zeer goed is"

Foxy, ik begrijp dat alles hier in een zo positief mogelijk daglicht moet gesteld worden, maar toch raad ik u aan met spoed de dichtsbijzijnde dokter op te zoeken...:)
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Alles wordt te veel afgewogen aan winst of verlies, wij geven in een bepaalde thuismatch een 2-0 voorsprong prijs in de laatste minuten, zo wordt een goede prestatie ineens heel wat minder ingeschat. ik blijf er bij: dit is een bizar seizoen voor ons, het begon al in de eerste match: Ruiz mist een reuzenkans, de daaropvolgende aanval van de tegenstrever levert een goal en 0-1 winst op...
Tweede match op Geel: Pruna en Nkuman vallen uit, Jacobs vlamt op de lat en de tweede helft wil de bal er niet in...
Dat wij geen wereldploeg hebben is duidelijk maar we hadden best een paar plaatsen hoger kunnen staan. Wie zegt trouwens dat wij ons niet sportief gaan redden ? ;)
hesteneer

Bericht door hesteneer »

dat sommige matchen totaal anders konden lopen is een vaststaand feit. Daar is iedereen het over eens denk ik. We hebben alles nog altij in eigen handen, daarom zijn de komende matchen (en tzijn niet van de minste) cruciaal hé davila. Iedereen een beetje op scherp zetten is daardoor geen overbodige luxe denk ik dan :)
foxy

Bericht door foxy »

ik probeer de prestatie van onze spelers te beoordelen volgens hun echte mogelijkheden en niet te vervallen in
overschatting van hun talent waardoor je verwachtingen te hoog zijn . Zie eens waar onze vertrokken spelers, die
nog in 2e klasse meespeelden , nu vertoeven ; in lagere reeksen en wees gerust dat ze allemaal gescout werden
door andere clubs uit 2e en 1e. Dat betekent dat hun "talent" niet hoog genoeg bevonden werd en zij, op een lager
niveau thuishoren; Hendrickx, V.Asten,VVlasselaer, Thys, Ozcan,Criel,Rijmenams, Stevens, Geets,Levaert. Het was
dus een huzarenstuk om daarmee in 2e te kunnen blijven en dit is de realiteit. De vervangers komen ook bijna
allemaal uit lagere reeksen of zijn beloften die nog moeten rijpen ; Michel,Pruna,Beckers,Jacobs,Vdberge, Gillis,
Hairemans,Luckermans; daarom vind ik ze als 3e klassers beoordelend goed spelen en daar is geen dokter voor nodig
hoor, maar het echte 2e klasseniveau ligt gewoon een beetje hoger en wij kunnen dit verschil maar compenseren
door heel efficient te zijn zoals in de eerste twee seizoenen , zowel scorend als verdedigend. Daarvoor hebben we
geluk nodig bij enkele transfers en dat had gekund (gehoopt) met Ruiz en Michel.
Plaats reactie