De ex-spelers Topic
Re: De ex-spelers Topic
Yagan ruilt Racing Mechelen voor STVV.
Straf: volgend jaar een ex-KSK'er in eerste klasseeSKaa schreef:Yagan ruilt Racing Mechelen voor STVV.

-
- Beheerder
heeft maar voor half jaar getekend he
Jan Hendrickx stopt na dit seizoen met voetballen, we gaan hem vermoedelijk als eens zien in het Sportcentrum nu hij zelf niet meer zal spelen.
Jan die haast nooit gekwetst was bij KSK sukkelde de laatste jaren met wat kwaaltjes. Voeg daarbij de mindere gang van zaken tijdens zijn passage bij Houtvenne, Grasheide en Katelijne en zijn beslissing wordt begrijpelijk.
In zijn luie zetel gaan liggen zal er niet bij zijn: hij nam al deel aan de 10 miles en wil in de toekomst marathons gaan lopen.
Bron: zéér goede bron
Jan die haast nooit gekwetst was bij KSK sukkelde de laatste jaren met wat kwaaltjes. Voeg daarbij de mindere gang van zaken tijdens zijn passage bij Houtvenne, Grasheide en Katelijne en zijn beslissing wordt begrijpelijk.
In zijn luie zetel gaan liggen zal er niet bij zijn: hij nam al deel aan de 10 miles en wil in de toekomst marathons gaan lopen.
Bron: zéér goede bron

Bram Criel naar City Pirates
Sven Van Vlasselaer voert de topschuttersstand in eerste provinciale aan met 23 goals, gevolgd door Huysmans (GR Katelijne) met 22 stuks.
Volgend weekend vindt de laatste match van het seizoen plaats: Schriek-GR Katelijne !
Volgend weekend vindt de laatste match van het seizoen plaats: Schriek-GR Katelijne !
Van asten van duffel trug naar houtvenne
Even wat verder terug in de tijd
http://www.hln.be/hln/nl/9091/Time-out/ ... ent=nieuws
op nummer 10..daniel simmes. Ik herinner mij de pass op st lenaerts dacht ik van de rechtse zijlijn naar de linkse zijlijn met buitenkant voet. Hij was al oud en versleten toen, maar potverdekke, wat een voetballer!
Die wedstrijd werd oud boegbeeld Jurgen Laenen na de match van het veld gedragen door Eddy Salien dacht ik: alles gescheurd in zijnen enkel wat ge kunt scheuren, maar toch match uitgespeeld
http://www.hln.be/hln/nl/9091/Time-out/ ... ent=nieuws
op nummer 10..daniel simmes. Ik herinner mij de pass op st lenaerts dacht ik van de rechtse zijlijn naar de linkse zijlijn met buitenkant voet. Hij was al oud en versleten toen, maar potverdekke, wat een voetballer!
Die wedstrijd werd oud boegbeeld Jurgen Laenen na de match van het veld gedragen door Eddy Salien dacht ik: alles gescheurd in zijnen enkel wat ge kunt scheuren, maar toch match uitgespeeld
DEURNE - Antwerpspeler Bryan Van Den Bogaert, in juni einde contract, zat de voorbije wedstrijden niet in de kern van de Great Old. De centrale verdediger, die sinds zijn komst naar de Bosuil dit seizoen nooit echt potten wist te breken, kreeg de toestemming van het bestuur van de Great Old om te gaan testen bij de Engelse tweedeklassers Shrewsbury Town en Bolton Wanderers.
Of Van Den Bogaert straks naar de overkant van Het Kanaal verkast, is maar de vraag. Bolton wil alvast de verdediger eens aan het werk zien tijdens een wedstrijd in de voorbereiding. Alleszins traint de ex-speler van Heist deze en wellicht ook volgende week gewoon nog even mee op de Bosuil.
Bron: GVA
Of Van Den Bogaert straks naar de overkant van Het Kanaal verkast, is maar de vraag. Bolton wil alvast de verdediger eens aan het werk zien tijdens een wedstrijd in de voorbereiding. Alleszins traint de ex-speler van Heist deze en wellicht ook volgende week gewoon nog even mee op de Bosuil.
Bolton is Championship league. Het 2de niveau. Bij ons best te vergelijken met onze 1ste klasse. Daar kan die niks gaan doen. Shrewsburry is League 2. Het 4 de niveau. Ook niet te onderschatten.DAVILA schreef:DEURNE - Antwerpspeler Bryan Van Den Bogaert, in juni einde contract, zat de voorbije wedstrijden niet in de kern van de Great Old. De centrale verdediger, die sinds zijn komst naar de Bosuil dit seizoen nooit echt potten wist te breken, kreeg de toestemming van het bestuur van de Great Old om te gaan testen bij de Engelse tweedeklassers Shrewsbury Town en Bolton Wanderers.
Jorn Rijmenans --> Londerzeel
Kurt Weuts scoorde afgelopen seizoen 20 keer voor Bornem un derde klasse. Niet slecht 

Fockaert naar Beerschot-Wilrijk, ze zochten daar een scorende spits...
Jimmy was afgelopen seizoen vaak gekwetst en speelde slechts 12 matchen bij Cappellen waarin hij 6 keer scoorde.

Jimmy was afgelopen seizoen vaak gekwetst en speelde slechts 12 matchen bij Cappellen waarin hij 6 keer scoorde.
gaat daar een goal of 25 makenDAVILA schreef:Fockaert naar Beerschot-Wilrijk, ze zochten daar een scorende spits...![]()
Als hij in 1 stuk blijft