Voorbereiding 2015-2016

DAVILA
Berichten: 4144
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding 2015-2016

Bericht door DAVILA »

Wedstrijdverslag
vwhamme-heist. tOefenpot tegen tweede klasser Heist vandaag. Een goede waardemeter om eens na te gaan wat dit Vigor in zijn mars heeft. Vigor combineerde vlot en verdedigend stond het zeer goed. De Vroe dirigeerde zijn achterhoede en er werd goed uit gevoetbald. Op de eerste minuut moest de heistse doelman al attent zijn bij het aftrappen van Hamme. Hij kon de kans onschadelijk maken. 5de minuut legt Olivier Romero Gomez terug op Lo Guidice, maar weer kan het schot uit doel gehouden worden.
Zo gaat het spel op en af en kan Heist niet echt zijn stempel drukken. Je kan niet meteen opmaken wie de tweede klasser is, en dat pleit voor het spel dat Vigor brengt. Fris combinerend, geen duels uit de weg gaan en een Vandeputte die de lijnen uitzet Lo Guidice die zo wat doet wat hij wil. Centraal achterin speelt De Keersmaecker alsof hij daar al jaren staat. Enig minpuntje dat we bemerken is dat we vooraan de snelheid van een Binst echt wel missen.
Lo Guidice wil dat wel eens proberen en loopt er iedereen af, hij kan enkel foutief gestopt worden. Als Heist toch eens komt bemerk je nergens paniek en word er zeer goed verdedigd. Toch gaan we de rust in met een 0-1 op het bord bij de enige kans voor Heist. Eerst kan De Vroe het leer nog pareren, maar in de rebound word de bal toch tegen de netten geprikt. Heist komt daar eerder gevleid op voorsprong.
Na de pauze dezelfde 11 op het veld bij Vigor en het spelbeeld veranderd niet. Al komen onze jongens nu nog iets nadrukkelijker opzetten. Op het uur krijgen we dan Donmez, Vinck en Vercrusse die Kurtulus, Romero Gomez en Ketels komen vervangen. Vinck laat meteen zien dat met hem rekening zal moeten gehouden worden als Donmez mooi aflegt voor Jonas. Hij kapt zijn man uit en pegelt op doel waar de doelman het leer maar net van onder de lat kan houden.

Er volgen nog enkele wissels zowel bij Heist als Vigor maar de score blijft staan. Wat mogen we dan onthouden uit deze oefenpot? Dat we een goed combinerende ploeg hebben die verdedigend niet veel weggeeft, maar dat we vooraan een killer ontbreken. Het kan dus een leuk seizoen worden.

VW Hamme : De Vroe - Kurtulus - Ketels - Vergeylen - Vanderputte - De Wilde - Maluka - Speltdooren - De Keersmaecker - Romero Gomez - Lo Guidice.

Bank : Vercrusse - Vinck - Deppe - Donmez - Gianni Van Den Buys.

Verslag : Ysewijn Marc

Bron: site VW Hamme
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Voorbereiding 2015-2016

Bericht door hesteneer »

wa voor ne pipo heeft dees geschreven?!

Ok, Hamme lag niet echt onder...maar ze hebben precies een wereldmatch gespeeld met een overvloed aan kansen. Blijkbaar heb ik toch wel redelijk wat gemist de eerste minuut, want veel kansen heb ik niet gezien. Vanderputte die de lijnen uitzet? bwaaaa ge ziet dat hij van een topploeg komt, maar echt de lijnen uitzetten is dan ook weer iets anders hoor hammeboys!

Lichtpuntjes bij ons: die youssef, een typeke boussouffa! Goeie speler, snel, technisch en altijd in beweging. Probeert Luckermans te vinden en dat kan alleen maar positief uitdraaien. Bij het uitvallen van David kwam Tambeur in de ploeg. Maakte ook een heel goeie indruk!
Luckermans vond ik iets te veel afval in zijn spel hebben gisteren, maar dit kan alleen maar beteren!

Het probleem gaat hem echter in de spits liggen dit jaar. Ik zou niet weten wie we daar moeten zetten!

De enige vraag die ik en de wouters ons stelde gisteren: Waarom in godsnaam een vriendematch in Hamme gaan spelen?! Ten eerste: hebben we nog niet genoeg vriendematchen? Ge kunt alleen maar blessures oplopen door een gebrek aan training/basisconditie (Wijns, Van Praet, Buekens, Segers. Alle 4 geblesseerd zonder contact). Ten tweede: hebben we hier in de buurt geen derdeklassers om tegen te spelen? (Oosterzonen bv)
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3013
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Voorbereiding 2015-2016

Bericht door Dabo »

klenne schreef:Wijns uitgevallen , wrrs verreking
1ste match geschorst. Kan dus nog meevallen.
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: Voorbereiding 2015-2016

Bericht door klenne »

Idd die van hamme hebbe ook nog veel werk zenne vooral aanvallend ! En plezant om de jerre nog is trug te zien spijteg genoeg aan den andere kant nu..

Ook nen tester gisteren bij ons in de spits ( 65 minuten meegedaan ) ma kzen zenne naam kwijt :D komt blijkbaar van de belofte van standard en lag aan de basis van het doelpunt maar voor de rest ni zoveel late zien maar kom twas ni den enigste gistere :D luckermans had ok zenne dag ni en den tester stond er de eerste helft ook wa alleen voor..
KSKH
Berichten: 188
Lid geworden op: 26 aug 2014, 16:22

Re: Voorbereiding 2015-2016

Bericht door KSKH »

hesteneer schreef: Het probleem gaat hem echter in de spits liggen dit jaar. Ik zou niet weten wie we daar moeten zetten!
Tegen Lyra vond ik Lambregts ni slecht, hard werken ging 2-3x in de match ne man of 3 voorbij maar soms moet hem
misschien zijn medespelers is sneller aanspelen. Ik herinner me op Lyra dat Lambregts en Vanbelle 2 tegen 2 stonden
op het middenveld na een snelle omschakeling en da hij weigerde den bal af te spelen naar Vanbelle terwijl die perfect
in de rug dook.

Vanbelle verliest den bal te makkelijk vind ik voor zijn gestalte, hij loopt veel maar heeft in aanvallend opzicht nog maar
weinig getoond.

Tegen Lierse vond ik Papi diep in de spits en Segers op rechts redelijk goe, die zochte en vonden elkaar goe. Maar dan
verliezen we natuurlijk wel duelkracht.

Yous-Papi-Segers => ni veel duelkracht en een kleine voorlinie dus lange ballen moete we vermijden. We hebben dan wel
snelheid en sjotters die ook wel technisch goe zijn.

Yous-Lambregts-Segers => lambregts is ook ni echt de spits die balle kan bijhouden zoals een type vanbelle me de rug naar doel.
ze zijn allemaal snel en technisch goe.

Yous-Vanbelle-Segers => Dees zou eigenlijk het beste trio moete zijn. 2 spelers op de flanken die ne man voorbij kunnen en dan
ne sterke spits centraal voor te koppen. Maar Vanbelle heeft toch nog gene al te grote indruk gemaakt op mij :?
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: Voorbereiding 2015-2016

Bericht door klenne »

Ik weet het al trug dieje tester is : ngombo maecky !!

En segers heeft ni meegedaan gisteren is blijkbaar ook gekwetst
KSKH
Berichten: 188
Lid geworden op: 26 aug 2014, 16:22

Re: Voorbereiding 2015-2016

Bericht door KSKH »

Segers is licht geblesseerd heeft tegen Lyra ook ni meegedaan maar zou ni erg zijn.
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: Voorbereiding 2015-2016

Bericht door klenne »

KSKH schreef:Segers is licht geblesseerd heeft tegen Lyra ook ni meegedaan maar zou ni erg zijn.
Stond onder de pauze wa mee te sjotte mee de reserve dus..
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3013
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Voorbereiding 2015-2016

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
DAVILA
Berichten: 4144
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding 2015-2016

Bericht door DAVILA »

Voorverkoop KFCO Beerschot Wilrijk-KSK Heist start vandaag

vrijdag, 24 juli, 2015 - 12:44

Na de derde oefenpartij van gisterenavond in Zwijndrecht wacht KFCO Beerschot Wilrijk aanstaande dinsdag 28 juli alweer de volgende vriendschappelijke wedstrijd, thuis tegen tweedeklasser KSK Heist. Opgelet, deze wedstrijd wordt gespeeld op het terrein aan het Universiteitsplein in Wilrijk, met aftrap om half acht.

Tickets kosten € 10 voor volwassenen en €5 voor jongeren tussen 12 en 15 jaar. Kinderen onder de 12 hebben gratis toegang. De loketten aan het Universiteitsplein zijn op de wedstrijddag open vanaf 18 uur.

KFCO Beerschot Wilrijk organiseert ook een voorverkoop in Café Stadion als in Café Change. En op vrijdag 24 juli tussen 18 en 20 uur in de jeugdkantine aan het Universiteitsplein.



Ook niet vergeten: morgen, zaterdag 25 juli is de Ticket Corner in het Olympisch Stadion open tussen 10 en 14 uur. Daar kan u zowel nog abonnementen kopen, of uw bestelde abonnement komen afhalen. Bij het afhalen van uw abonnement uw voucher of betalingsbewijs niet vergeten mee te brengen.

Bron: site Beerschot
DAVILA
Berichten: 4144
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding 2015-2016

Bericht door DAVILA »

Dat wordt drummen op Wilrijk. Die pakweg 250 tribuneplaatsen zijn waarschijnlijk al aangeslagen door de grote Beerschot entourage/supportersclubs. De rest kan vechten voor een staanplaatske...
Waarom spelen dien niet op het Kiel. In ieder geval: bij regen zien ze mij niet ;)
eSKaa
Berichten: 1398
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Voorbereiding 2015-2016

Bericht door eSKaa »

Blijf gewoon weg. Een club als Beerschot verdient niet één Heist-supporter op haar veld. 3 x is normaal scheepsrecht, voor de paars-witten van't Kiel mag het ne keer meer zijn... Een club die voor mij zo snel mogelijk voor de -tigste keer failliet mag gaan.. En blijven.

Hopelijk komen die dit jaar niet bij de eerste 3 aan in 3e. Dan zou ik toch lachen se... :-)
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3013
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Voorbereiding 2015-2016

Bericht door Dabo »

Veel supporters van Heist gaan daar niet zijn. Wie gaat zijn leven riskeren tussen zo’n stelletje hooligans. Mij niet gezien daar.
will
Berichten: 72
Lid geworden op: 13 aug 2012, 00:35

Re: Voorbereiding 2015-2016

Bericht door will »

mij gene schrik aanjagen he... want ik ga kijken met die van ons.... :| :|
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: Voorbereiding 2015-2016

Bericht door klenne »

Ik ga normaal ook zien ze gwn nix van heist aandoen en gaan kat weet da dus
Plaats reactie