LOMMEL UNITED - KSK HEIST 3-1

klenne

LOMMEL UNITED - KSK HEIST 3-1

Bericht door klenne »

Zaterdag 8 augustus om 20 uur
hesteneer

Re: LOMMEL UNITED - KSK HEIST

Bericht door hesteneer »

deze match wordt echt wel uniek voor ons.
5 jaar achtereen ofwel zeiknat ofwel nen ijslolly geworden...nu brengen we best nen ijslolly mee of een paar emmers water!

#opwarmingvandeaardeismaietvieszelle :)
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Het kan ook dat we daar gratis op een ijskoude douche getrakteerd worden ;)

Alhoewel, de Webers leidt die koud water leidingen wel af naar het thuiskamp :D :D :D Komaan Bart !!!
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Bart De Roover van Lommel United kan zaterdag tegen Heist wellicht uit een haast volledige kern putten. Enkel de langdurig geblesseerden Rykx en Debauve zijn onbeschikbaar. Bertjens was gisteren weer op de afspraak. De zaak Jentl Gaethofs blijft aanslepen met Racing Genk. Er is nog geen akkoord;

Bron: nr10
DAVILA

Bericht door DAVILA »

KSK HEIST

Maandag pikten Jan Van Den Bergh en Andreas Luckermans aan bij de groep. Ook positief nieuws over de jarige Nick Van Asch, die de groep op taart trakteerde. Hij sloot aan en speelt vrijdag een helft met de beloften. Nick Van Belle (knie) en Jorne Segers (patellapees) trainden niet. Gaëtan Lambreghts wordt vandaag aan een breukje in de pols geopereerd. Dat zal hem niet weerhouden om zaterdag te kunnen spelen. (gf)

Bron: HNB
klenne

Bericht door klenne »

Van belle ook al gekwetst da ga weal hard pff
will

Bericht door will »

klenne schreef:Van belle ook al gekwetst da ga weal hard pff
Heb die tegen Hoogstraten een tijdje in het oog gehouden.
12 slechte passen/interventies, 15 goeie, waarvan er 7 bijwaren die een kadet ook goed zou geven: paske opzij of achteruit...
Na de rust stond hem in spits... toen heb ik het maar opgegeven....
Echt he, ik hoop dat die nog ontploft, van mij mag dat de beste van 2 de klas worden, maar ik vrees ervoor...
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Van Belle.... Serieus????
Ik heb heel de match op hem gevloekt. Daar heb ik één serieuze actie van gezien.
Penalty veroorzaakt ja. In de weg lopen was zijn grootste verdienste voor de rest.
Begrijp niet hoe verschillend we iemand kunnen beoordelen

Will is duidelijk geen fan van Van Belle...

Qua supporterschap: 0/10 , houdt ge van alle spelers zo de matchstatistieken bij ??? Druk bezig me dunkt ;)
will

Bericht door will »

Als supporter zijn betekend dat ge ne roze bril moet ophebben, dan ben ik er geen...
Eigenlijk kon heel dat Van belle gedoe mij aan de reet roesten, maar toen ik las dat hij een van de besten was in de Beerschot match, dan krijg ik het ja.
Daarom dat ik zijne statistiek eens bijgehouden heb.

Ik verwacht ook niet dat het allemaal messi's zijn, er zijn nog jongens in het team die niet bepaald wondervoetballers zijn, daar zeg ik niks van.
Maar als het echt miskleunen zijn, zoals onze geweldige spits van verleden jaar, mr Ruiz, Ja zeg.....
hesteneer

Bericht door hesteneer »

How manne! geen ambras voor het seizoen begonne is :)

Veel hangt ook af van wat je van een speler verwacht hé will. Ik heb de match in hoogstraten door omstandigheden niet gezien, maar je kan ook niet van een 9 verwachten dat hij op 1 2 3 omgeschoold is tot een voorbeeldige 6 hé. Een kleine aanpassingsperiode is hier wel zeker nodig hoor. Andere looplijnen, anders in duel gaan, ipv vrijlopen de ruimte toelopen...ik zou hem zeker tijd geven op deze positie want zoals eerder aangehaald was hij in beerschot inderdaad bij de betere.
Het is ook nog veel te vroeg om echt te focussen op een individuele speler, het is tenslotte nog maar 6aug!
Kijk naar onze eersteklasse ploegen...welke ploeg is klaar? geen enkele. Welke speler is op niveau (buiten thielemans)? Geen enkele

En geloof mij...als het slecht is zeg ik het ook hoor ;)
will

Bericht door will »

hesteneer schreef: En geloof mij...als het slecht is zeg ik het ook hoor ;)
Voila se... Meer woorden zijn der niet bij nodig. En dat meningen verschillen... tjsa part of life zeker...
Kriek

Bericht door Kriek »

ik heb alleen nog maar de match tegen Anderlecht gezien en onthou daaruit vooral dat we een verdomd goeie rechtse flank hebben. Al is die blijkbaar geblesseerd nu :-(

Niks moét dit seizoen en dat alleen al zou wel eens voor positieve verrassingen kunnen zorgen !
KSKH

Bericht door KSKH »

Ik heb tot nu toe de matchen tegen KV Mechelen, Lierse, Anderlecht, Hamme gezien. Van Belle heeft in aanvallend opzicht nog
maar heel weinig laten zien. Ik herinner ook mij een aanval waar Van Belle helemaal alleen in de 16 stond en ver heel ver naast kopte
voor de vrijheid die hij kreeg. Maar Van Belle is ook nog maar 21? 22? jaar. Ook hij moet de nodig tijd krijgen om zich in te ploeg te werken.
BTW hesteneer heeft volledig gelijk. Het is nog veel te vroeg.

@Kriek dieje speler is Jorne Segers maar ook op de linkse flank hebbe we ne goeie :)
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Ik en de Will ambras ? Waar halen ze het :D Wij verschillen wat van mening dat is al en wie zei ook weer 'uit botsingen van meningen ontstaan de bete ideeën' ;)

Btw: met een mogelijke bekermatch tegen Gent Zeehaven in het verschiet:
Gisteren vriendschappelijk: Beerschot Wilrijk - Gent Zeehaven 3-4
Op een bepaald moment stonden de Gentenaars 0-4 voor ! (eerlijkheidshalve Beerschot viel met tien na rood voor Snyders maar toch...)
En raad eens wie in de laatste tien minuten 3 keer scoorde voor Beerschot ? Jimmy Fockaert !
Plaats reactie