Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

DAVILA

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door DAVILA »

Akkoord Fredje, in geval van extreme pech moet je kunnen putten uit de beloften en er is nog altijd de 'kerstmarkt' (lees wintertranfers)
Maar toch vind ik dat de clubleiding weer goed werk geleverd heeft. Hopelijk vangen we nog een 'wegende' spits...
klenne

Bericht door klenne »

klenne

Bericht door klenne »

foxy

Bericht door foxy »

ik vrees dat wij een spits die 15x scoort in 2e klasse niet mogen verwachten. Het grootste probleem vorig seizoen
waren echter vooral de tegendoelpunten/ een sterker verdedigingsblok is dus belangrijker . Met de 38 gescoorde
doelpunten eindigden we op een 12e plaats. Scorende middenvelders kunnen dit aantal misschien opdrijven
(yannick - Vdmarliere - Pruna - Webers) en Simon Vermeiren kan nog groeien. Positief denken hé.
DAVILA

Bericht door DAVILA »

https://nl-nl.facebook.com/MarioCristianPruna

Voor wie meer wil weten !

Tussen haakjes: dit is mijn duizendste post op het forum :oops: :oops: :oops:
hesteneer

Bericht door hesteneer »

een klein applausje voor davila! :)
klenne

Bericht door klenne »

foxy schreef:ik vrees dat wij een spits die 15x scoort in 2e klasse niet mogen verwachten. Het grootste probleem vorig seizoen
waren echter vooral de tegendoelpunten/ een sterker verdedigingsblok is dus belangrijker . Met de 38 gescoorde
doelpunten eindigden we op een 12e plaats. Scorende middenvelders kunnen dit aantal misschien opdrijven
(yannick - Vdmarliere - Pruna - Webers) en Simon Vermeiren kan nog groeien. Positief denken hé.
Ik denk altij positief maar toch nen extra spits zou toch mogen , vermeiren is ook veel gekwetst he ..
DAVILA

Bericht door DAVILA »

klenne schreef:Ik denk altij positief maar toch nen extra spits zou toch mogen , vermeiren is ook veel gekwetst he ..
Mee eens Klenne, we zitten dik in de middenvelders, ook in de verdediging, vooraan kan ook Pruna uitvallen (of erger nog: tegenvallen :D )...
En Foxy: we hebben al een spits die er 15 inlegt: Webers !
Als we niks bruikbaars vinden Bart misschien uitspelen als een Hendrickx ! Naast hem Simon en Mario (met als alternatief Tarik).
Achter die mannen volk en kwaliteit genoeg met VdMarliere, Rymenants, Beckers, Jacobs.
Wie spelen we uit als verdedigende middenvelder ?
Hamvraag: wat met Jorn en Jeroen ???
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Ik vond dat wel een speler met potentieel.
Snelle compacte flankaanvaller, die me toch wat in zijn mars leek te hebben.

Dat omschrijft Pruna inderdaad goed. Heeft enkele keren in de punt gespeeld, maar daarvoor niet genoeg kwaliteit. Goed balaanname, goede versnelling, maar betekende bij Dender meer als vinnige invaller dan als basisspeler. Enkele zeer belangrijke doelpunten gemaakt en een toffe jongen.

Twee posts over Pruna op het forum nr10

Dus toch blijven zoeken naar die diepe spits...
fredjetrek
Beheerder

Bericht door fredjetrek »

Nathan Kabasele! wss véél te duur maar zou wel ideaal zijn. Zal wel weer Aalst of Geel worden voor die kerel
Galag

Bericht door Galag »

Hoe zou het met Kevin Vandenbergh zijn? :)
DAVILA

Bericht door DAVILA »

fredjetrek schreef:Nathan Kabasele! wss véél te duur maar zou wel ideaal zijn. Zal wel weer Aalst of Geel worden voor die kerel
Het enige dat vaststaat: het zal een dure vogel zijn...
Geel denk ik niet, vele aanwinsten maar geen namen, Aalst kan altijd.
Kabasele blijft een twijfelgeval, al afgezakt naar de Nederlandse tweedeklasse waar hij een vijftal goals maakte in 24 matchen. Is bovendien ook niet van de grootsten, ik meen dat we iemand met fysieke presence in de zestien moeten zoeken (of Webers daar laten oorlog maken zonder dat hij het hele veld moet bestrijken...) Helaas wat wij zoeken kost veel geld, zo maar iemand aantrekken als bv Remans zijn kosten op het sterfhuis. Eigenlijk (maar die willen wij zelfs gratis niet terug :D ) zou een Fisher in de huidige kern het ontbrekende stukje kunnen zijn...
fredjetrek
Beheerder

Bericht door fredjetrek »

Ik betwijfel zelfs dat een grote spits met ons huidige ploeg rendabel is. We voetballen gewoon te weinig en halen nog weinig de achterlijn met onze flanken. Meestal staat de spits op een eiland en dan denk ik dat kracht en snelheid belangrijker zijn dan grootte. Kabasele mag transfervrij weg en zit tegenwoordig vaak in Heist. Hij heeft geweldige capaciteiten maar zijne kop wil ni mee, maar dat is net de reden waarom hij ins heist wel kan slagen. Geen vedettes hier en eerder een vaderfiguur als een echte trainer in Heist. Dat hij vorig jaar in nederland in 2de zat zegt toch ook veel. In Belgie zijn er wss in eerste geen opties voor hem. En beter 1 goeie dan 2 types Remans.... Trouwens bij Fisher moest je Bell bijnemen, dan begint da toch ook al wat te kosten. Spitsen zijn duur maar met rede.
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Ik kan uw redenering volgen. Kabasele is nog maar twintig en indien haalbaar: laat maar komen, met snelle jongens als Vermeiren, Pruna en hem erbij kan dat wel lukken.
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Plaats reactie