Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

DAVILA

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door DAVILA »

Het is hier verdacht stil...
Wat met VdPutte en Rymenams ?
Niemand een witte merel met voetbalschoenen aan en een stier op zijn rug zien rondvliegen op het Sportcentrum ? :D
Ik zal mijn abo maar eens gaan hernieuwen, mijn buikgevoel zegt dat we een wonderjaar gaan beleven ;)
klenne

Bericht door klenne »

Awel ik was het ook al aant denke :D die manne zoude nu toch al moete wete da ze blijve of ni..
fredjetrek
Beheerder

Bericht door fredjetrek »

bij racing mechelen waren ze aant wachten op spelers die terugkwamen uit verlof. Misschien zijn deze mannen net terug he.
klenne

Bericht door klenne »

Da begint toch al een lang verlof te worde :D
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Rijmenams zou niet blijven en er wordt zeker nog een bijkomende spits, mede door de blessure van Vermeiren (kruisbanden, out tot rond nieuwjaar), verwacht.
klenne

Bericht door klenne »

Dabo schreef:Rijmenams blijft niet, en er wordt zeker nog een bijkomende spits, mede door de blessure van Vermeiren (kruisbanden, out tot rond nieuwjaar), verwacht.
Out tot nieuwjaar nog wel :o alle da word dus een volledig nieuwe voorlijn , hopelek kunne we nog ereges ne goeie spits weghalen !! Hoe zit het mee vanderputte ?
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Simon out... ik had het gevreesd. Dan rust nu (voorlopig hopelijk) al het offensief gewicht op een gast van 20 jaar die verleden jaar 5 keer scoorde in derde klasse... (waarmee ik niet wil zeggen dat Pruna geen aanwinst kan zijn voor ons, enkel zou het unfair zijn al te hoge verwachtingen in hem te stellen in die omstandigheden). Tarik Dahman mee in de strijd gooien en hopelijk vinden we nog een sterke spits (heeft KVM of Westerlo niks op overschot ?)
Aan Simon: veel sterkte en een spoedig herstel !
Jammer van Jorn :cry:
Hopelijk komt die spits er snel zodat wij volledig staan aan het begin van de voorbereiding.
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Het bestuur van Moeskroen Peruwelz evalueert momenteel de kwaliteit van de huidige selectie. Verrassend nieuws is dat de topschutter van vorig seizoen niet mee naar de Jupiler Pro League promoveert.

Seïd Khiter blijkt geen toekomst meer op le Canonnier te hebben. De 29-jarige aanvaller werd net voor de eindronde aan de kant geschoven door trainer Rachid Chihab. "Op die manier maakte hij duidelijk dat ik geen toekomst meer bij Moeskroen heb", reageert Khiter in La Dernière Heure. "Ik geef al 2 jaar alles voor de club maar werd nooit echt beloond. Ik denk dat ik wel bij Moeskroen was gebleven onder een andere trainer."

In 35 wedstrijden voor Moeskroen Peruwelz scoorde Khiter 20 keer. De 29-jarige Fransman hoopt nu op een ambitieuze club. Enkele tweedeklassers toonden al belangstelling.

Bron: nr10

Hij hoopt op een ambitieuze club ? Adres: Sportcentrum, Lostraat, Heist o/d Berg vragen naar Michel Wijns :D
DAVILA

Bericht door DAVILA »

SK HEIST

Er werd nog een vededigende middenvelder aangetrokken wiens naam pas vandaag bekendgemaakt wordt. De kans dat daardoor geen nieuw contract klaar ligt voor Jeroen Vanderputte en Jorn Rijmenams, is groot.
Zij mogen alvast als vrij speler uitkijken naar een andere club.
Op 17 juni verzamelt Cis Bosschaerts de spelers op de vroegere terreinen van Pijpelheide. Er worden in voorbereiding op de eerste oefenmatchen tegen Lierse op 25 juni vijf trainingen afgewerkt. Nadien volgt nog een week vakantie. (lcp)

Bron: HNB
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Gianni Vets zal wellicht voor twee seizoenen bijtekenen op het Lisp. Mogelijk wordt hij daarna uitgeleend aan tweedeklasser SK Heist.

Bron: HNB
DAVILA

Bericht door DAVILA »

In de vooravond tekende Gianni Vets een deeltijds profcontract bij onze club.
De pas 18 jaar (25-03-1994) geworden Vets kwam als duiveltje van KFC Bouwel over naar Lierse, waar hij alle jeugdreeksen doorliep. Begin dit seizoen werd hij overgeheveld naar het beloftenelftal. Vets zal de komende paasvakantie al meetrainen met de A-kern en maakt ook een gedeelte van de voorbereiding mee op het seizoen 2012-2013. Gianni is een technisch begaafde verdedigende middenvelder die beschikt over een sterk loopvermogen en bovendien een uitstekende pass in de voet heeft.

Bron: site Lierse, artikel van twee jaar terug

Voilà, de naam van die verdedigende middenvelder is bekend !
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Meer info over Vets Gianni

Geboortedatum:
25/03/1994
Leeftijd:
20
Lengte:
194
Gewicht:
75
Sportief Hoogtepunt:
Eerste selectie bij A-kern
Meezingnummer douche:
Rood - Marco Borsato
Favoriete drank:
Ice Tea
Lievelingseten:
scampi's in kreeftensaus
Favoriete Muziek:
R&B, House
Vakantiebestemming:
Barcelona
Favoriete Film:
Cool runnings
Indien geen voetballer:
Boekhouder
Mooiste (bekende) vrouw:
Adriana Lima
Hobby's, interesses:
Ping-pong, fietsen
koen_87

Bericht door koen_87 »

Kevin vandenbergh huren van westel ??
DAVILA

Bericht door DAVILA »

koen_87 schreef:Kevin vandenbergh huren van westel ??
Geld te veel Koen ? :D
klenne

Bericht door klenne »

Alle de gesprekken zitte in een eindfase van de verdedigende middevelder en de noeuwe spits.. Ben is benieuwd
Plaats reactie