Oudenaarde-Heist 4-2

DAVILA
Berichten: 4154
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Oudenaarde-Heist

Bericht door DAVILA »

Deze week zaterdag 20h STVV-Visé en zondag 15h Woluwe-Lommel op Belgacom TV
Bron: site Belgacom
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3022
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Oudenaarde-Heist

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Afbeelding

Bron: GVA

----------------------------------

YUSUF ÖZCAN WIL IN ZIJN DERDE WEDSTRIJD OPNIEUW RESULTAATBEPALEND ZIJN

‘Eén man alleen kan de kar niet trekken’

Dat Heist nog maar weinig scoorde, had deels te maken met de onbeschikbaarheid van Yusuf Özcan. Nu de rechterflankspeler sinds twee weken opnieuw van de partij is, worden steeds hogere verwachtingen in hem gesteld. Özcan is er zich van bewust.
Yusuf Özcan zag de competitiestart in de mist gaan door een einde vorig seizoen opgelopen scheur in de lies. ‘In mijn drang om vlug fit te zijn blesseerde ik me opnieuw. Gelukkig was het maar een verrekking, maar toch moest ik zes weken langer aan de kant’, vertelt Yusuf. Met gevolg dat hij pas twee weken geleden tegen Sint-Truiden voor het eerst aan de aftrap kwam. ‘Ik heb nu twee keren één uur wedstrijd in de benen. Ik voel geen hinder meer, maar conditioneel heb ik natuurlijk nog een kleine achterstand weg te werken’, aldus de Vlaams-Brabander.

Yusuf Özcan was vorig seizoen goed voor zes doelpunten. Een veelvoud van zijn acties was bepalend voor het resultaat. Uiteraard is in deze barre tijden alle hoop op hem gevestigd.

‘Verdedigend staan we bijzonder sterk, maar aanvallend brachten we er omzeggens niets van terecht’, beseft ook Yusuf Özcan.

Toch gelooft ook hij in een kentering.

‘Onze groep bevat voldoende kwaliteit’, vindt ook hij. ‘We moeten er alleen in slagen om meer te scoren. Dat kan als iedereen voor honderd procent presteert en sommige spelbepalende figuren voor een meerwaarde zorgen. Vorig jaar leverde ons dat mooie resultaten op. Dat moet opnieuw kunnen. Maar één man alleen kan de kar niet trekken. Iedereen moet mee het niveau opkrikken.’

Met heel Heist kijkt ook Özcan uit naar de eerste treffer van de als doelpuntenmachine ingehaalde Jimmy Fockaert.

‘Dat hij de goal weet staan bewees hij bij Hoogstraten. Maar er is een groot verschil tussen derde en tweede klasse. Jimmy moet die kloof overbruggen en daarbij een voorbeeld nemen aan Thomas Stevens. Die had het in het begin ook moeilijk.’

Fockaert zelf wenste niet te reageren. Dat hij zich in stilzwijgen hult, komt zijn verdere ontwikkeling zeker niet ten goede en past niet bij de geest van zijn nieuwe club. Aan populariteit wint hij er niet mee, want supporters kunnen dit als een kaakslag ervaren.

Oudenaarde lijkt alvast de ideale tegenstander om de heropstanding in te luiden. Het is een club die in vele opzichten met Heist te vergelijken valt. Toch is Yusuf Özcan er niet helemaal gerust in.

‘Ik herinner mij dat we daar enkele jaren geleden, toen nog in derde nationale, de boot ingingen. We zullen dus maar best op onze hoede zijn’, waarschuwt hij.

Bron: http://www.sportwereld.be
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: 13/10 16h. Oudenaarde-Heist

Bericht door hesteneer »

Fockaert zelf wenste niet te reageren. Dat hij zich in stilzwijgen hult, komt zijn verdere ontwikkeling zeker niet ten goede en past niet bij de geest van zijn nieuwe club. Aan populariteit wint hij er niet mee, want supporters kunnen dit als een kaakslag ervaren.

wa is da nu weer voor zever! Laat dieje jonge ne keer gerust...hij zal zen goalekes wel binneprikken
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: 13/10 16h. Oudenaarde-Heist

Bericht door eSKaa »

hesteneer schreef:Fockaert zelf wenste niet te reageren. Dat hij zich in stilzwijgen hult, komt zijn verdere ontwikkeling zeker niet ten goede en past niet bij de geest van zijn nieuwe club. Aan populariteit wint hij er niet mee, want supporters kunnen dit als een kaakslag ervaren.


wa is da nu weer voor zever! Laat dieje jonge ne keer gerust...hij zal zen goalekes wel binneprikken
Voila, da dacht ik ook

Op een dag ga het lukken Jimmy, en dan stampt ge den ene na den ander binnen ;-)
DAVILA
Berichten: 4154
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: 13/10 16h. Oudenaarde-Heist

Bericht door DAVILA »

Inderdaad laat Jimmy gerust, zijn kwaliteiten staan niet ter discussie, de puzzel moet in elkaar vallen, mogelijk is het laatste ontbrekende stukje van die puzzel Criel die er volgende week opnieuw bij is. Met Yus en Bram gaat er meer dreiging uitgaan waar Jimmy kan van profiteren als sluipschutter. Komaan Jimmy, kop op, de supporters staan achter je !!!
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: 13/10 16h. Oudenaarde-Heist

Bericht door hesteneer »

binnen twee weken, in aalst, gaat hij ontploffen ;)
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3022
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: 13/10 16h. Oudenaarde-Heist

Bericht door Dabo »

Fockaert zelf wenste niet te reageren. Dat hij zich in stilzwijgen hult, komt zijn verdere ontwikkeling zeker niet ten goede en past niet bij de geest van zijn nieuwe club. Aan populariteit wint hij er niet mee, want supporters kunnen dit als een kaakslag ervaren.
Geachte artikelschrijver,

als U de 'geest' van de club dan toch zo goed kent, weet U zelf ook wel dat de rest van uw quote 'zever' is.
DAVILA
Berichten: 4154
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: 13/10 16h. Oudenaarde-Heist

Bericht door DAVILA »

Volgens Soccer Scores staat het halfweg eerste helft 0-0
T-ke
Berichten: 30
Lid geworden op: 13 okt 2012, 16:33

Re: 13/10 16h. Oudenaarde-Heist

Bericht door T-ke »

DAVILA schreef:Volgens Soccer Scores staat het halfweg eerste helft 0-0
Tis al 1-1 '1 de langhe 1-0 '28 webers 1-1
http://www.nr10.be/live-2eklasse
DAVILA
Berichten: 4154
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: 13/10 16h. Oudenaarde-Heist

Bericht door DAVILA »

Klopt na 2' al 1-0 via de onvermijdelijke Jan De Langhe (ex Wetteren) na 28' 1-1 via de even onvermijdelijke Bart Webers :D
DAVILA
Berichten: 4154
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: 13/10 16h. Oudenaarde-Heist

Bericht door DAVILA »

2-1 na 40' :( :( :(
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: 13/10 16h. Oudenaarde-Heist

Bericht door hesteneer »

2-1 net voor de rust
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: 13/10 16h. Oudenaarde-Heist

Bericht door hesteneer »

2-2 webers penalty
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: 13/10 16h. Oudenaarde-Heist

Bericht door hesteneer »

3-2....ni goe hé
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3022
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: 13/10 16h. Oudenaarde-Heist

Bericht door Dabo »

Boeken dicht.
Plaats reactie