Transfers/vertrekkers 2013 - 214

klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: Transfers/vertrekkers 2013

Bericht door klenne »

Zal nu zeker geen speelminuten meer krijgen
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3023
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers/vertrekkers 2013

Bericht door Dabo »

KURT VAN DOOREN WIL STRAKS HEIST VOOR MERKSEM RUILEN MET EEN GOED GEVOEL

‘Puzzel valt in mekaar'

Alleen als Heist in de resterende zes duels iets meer dan de helft van de punten haalt die het na 28 speeldagen telt, bestaat een kans op redding. Een zware opgave waar de afscheidnemende Kurt Van Dooren voor honderd procent voor gaat.
Kurt Van Dooren neemt straks na twee seizoenen afscheid van SK Heist. De Oelegemnaar, die met Germinal Beerschot en Lierse enkele jaren in eerste klasse meedraaide, verhuist naar Merksem in vierde klasse waar met Philip Van Dooren een familielid general manager en momenteel trainer-ad-interim is. De 34-jarige centrale verdediger ziet deze wending in de herfst van zijn loopbaan niet als een stap terug.

‘Ik beschouw dit eerder als een nieuwe uitdaging', zegt hij. ‘Daarmee valt voor mij de puzzel verder mooi in mekaar. Mijn beslissing werd zowel door sportieve als familiale motieven ingegeven. De verandering van lucht gaat me goed doen en me scherp houden. De werking en ambitie van Merksem spreekt me aan.'

Kurt Van Dooren mag dan al in zekere zin met zijn gedachten bij zijn nieuwe club vertoeven, toch komt SK Heist voor hem momenteel nog altijd op de eerste plaats. ‘Merksem, dat is voor later', verzekert hij. ‘Eerst wil ik me nog voor honderd procent inzetten voor mijn huidige club. Ik wil hier straks vertrekken met een goed gevoel.'

Niemand moet er Van Dooren op wijzen hoe belangrijk de komende weken voor blauw-wit-groen wel zijn. ‘Het zou te gek zijn om het nu al op te geven', klinkt het strijdvaardig. ‘Ik besef ook wel dat het een zware opgave wordt, maar dat is het voor ons al een heel seizoen. Met dit verschil dat we nu niet langer naast die drie punten mogen pakken.'

Kurt Van Dooren gelooft daar vast in. ‘Kijk', zegt hij. ‘Vijf weken geleden gaf niemand nog een eurocent voor onze kansen. Tot de twee thuisoverwinningen tegen Aalst en Oudenaarde en dat gelijkspel in Dessel volgden. We wisten daar een kentering in te zetten, die we de komende weken moeten doortrekken. Op Antwerp liep het op een sisser uit maar onze prestatie was er beter dan het resultaat aangeeft. We zitten dus nog altijd op het goede spoor.'

Niet alleen de Oelegemnaar gelooft in een goede afloop van deze missie. ‘We trekken nog allemaal aan hetzelfde zeel', benadrukt hij. ‘Was dat niet het geval dan zet je geen uitslagen neer als de jongste weken. Dan zet je op Antwerp ook geen 1-0 achterstand om in een 1-2 voorsprong. Alleen maar spijtig dat we die niet konden vasthouden. Maar laat ons van dat jongste duel vooral de positieve zaken onthouden. Dan moeten we zondag thuis ook Roeselare aankunnen.'

Bron: http://www.sportwereld.be
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3023
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers/vertrekkers 2013

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron:GVA
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Transfers/vertrekkers 2013

Bericht door eSKaa »

Inkomende transfer: Jonah Remans, van Esperanza Neerpelt.

Niet officieel bevestigd, te vinden op website nr10.be

http://www.nr10.be/lagere/item/tweedekl ... rde-klasse
fredjetrek
Beheerder
Berichten: 155
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:01

Re: Transfers/vertrekkers 2013

Bericht door fredjetrek »

in de gazet stond vandaag dat fockaert definitief voor 1 jaar bij Kapellen heeft getekend
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Transfers/vertrekkers 2013

Bericht door hesteneer »

dan wens ik bij deze jimmy heel veel succes bij zijn nieuwe werkgever!!!! en stiekem hoop ik (als we zakken) dat hij tegen ons 3 goalen maakt...en geloof me, ik ben niet de enige die er zo over denkt.
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: Transfers/vertrekkers 2013

Bericht door klenne »

eSKaa schreef:Inkomende transfer: Jonah Remans, van Esperanza Neerpelt.

Niet officieel bevestigd, te vinden op website nr10.be

http://www.nr10.be/lagere/item/tweedekl ... rde-klasse
Aan hoeveel goals zit m dan dees seizoen weet iemand da ?
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: Transfers/vertrekkers 2013

Bericht door klenne »

fredjetrek schreef:in de gazet stond vandaag dat fockaert definitief voor 1 jaar bij Kapellen heeft getekend
Heb het ook geleze in hln vandaag :evil:
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3023
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers/vertrekkers 2013

Bericht door Dabo »

Gerucht in --> Pieter Beckers (Bornem)
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3023
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers/vertrekkers 2013

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3023
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers/vertrekkers 2013

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3023
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers/vertrekkers 2013

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3023
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers/vertrekkers 2013

Bericht door Dabo »

Heist kleurt nog meer Limburgs

Met de aanwerving van de 22-jarige Jonah Remans uit Beringen groeit aan de Lostraat de Limburg-connection nog aan. De speler zelf, nog lid van vierdeklasser Esperanza Neerpelt, ziet het helemaal zitten om straks bij zijn nieuwe club een plaats in de spits af te dwingen. ‘Ik genoot mijn jeugdopleiding bij Sint-Truiden', vertelt hij. ‘Vervolgens verhuisde ik naar MVV, waar ik de A-kern haalde onder toenmalig trainer Fuat Capa.'
Nadien speelde Remans ook nog voor Mol-Wezel, Temse en vorig seizoen Bree. ‘Ik maakte daar toen twaalf goals', aldus de met zijn 1,90m stevig uit de kluiten gewassen aanvaller.

Bij Neerpelt gaat het hem minder voor de wind. ‘Ik zit nog maar aan drie treffers, maar dat neemt niet weg dat ik me klaar voel om nog een stap hogerop te zetten. Liefst uiteraard in tweede klasse', klinkt het vol verwachting bij de nieuwe Heistse spits die vanavond voor zijn nieuwe werkgever zal supporteren.

Bron: http://www.sportwereld.be
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3023
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers/vertrekkers 2013

Bericht door Dabo »

Thomas Stevens --> RFC Cappellen
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Transfers/vertrekkers 2013

Bericht door hesteneer »

en da op 1 april dabo? ;)
Plaats reactie