KSK HEiST - KSV ROESELARE 3-0

klenne

Re: KSK HEiST - KSV ROESELARE 3-0

Bericht door klenne »

DAVILA schreef:De jonge Roeselare doelman Bostyn die zondag onder de lat stond speelt volgend seizoen voor Zulte Waregem.
Bij de juniors ?
klenne

Bericht door klenne »

Eindelek wete we nog is hoe het voelt om te winne :D

Ik moet toegeven , ak da opstelling zag voor de match hemmek is goe gevloekt , na de match viel er ni veel meer te vloeke :) ( jaja alst goe is zegge we het ook :D )

Ok roeselare was ni goe maar da maakt ons rekening ni , we hebbe da goe gedaan , veel inzet , veel kansen ! En wa een goal van de jorn :shock: het had gemakkelek 5-0 kunne zijn !!

Antwerp maakt nog just op tijd een goal dus het mirakel kan nog :D eindronde zijn we al zeker van , nu met dezelfde inzet gaan spelen op woluwe en hope op aalst !! Ik zien het nog volledeg zitte :twisted:
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Jorn Rijmenams zet contractonderhandelingen kracht bij: ‘Verrast dat ik mocht starten’

Met het mes op de keel kon Heist voor het eerst in elf speeldagen winnen. Tegelijkertijd zag het zijn kansen op rechtstreeks behoud weer een beetje toenemen. Met dank aan Jorn Rijmenams, die zijn wederoptreden opvrolijkte met een goal en een assist.
Stap één (zelf winnen en Dessel zien verliezen) van optie één (eindigen op een veilige zestiende plaats) is voor Heist een feit. Roeselare werd geklopt en Dessel ging op Antwerp kopje onder.

Stap twee houdt quasi dezelfde voorwaarden in. Heist moet op de slotdag van de competitie ook winnen op het veld van WS Brussel, terwijl Dessel dat niet mag doen voor eigen volk tegen Eendracht Aalst.

Jorn Rijmenams gelooft in een tweede opeenvolgende zege. Zelf is hij er na een sterke prestatie tegen Roeselare klaar voor.

‘Ik was verrast dat ik zondag weer in de basis stond’, vertelt de middenvelder, die al na twaalf minuten de wedstrijd openbrak. ‘Zoals ik enkele weken geleden ook verrast was dat ik na een meer dan behoorlijke prestatie tegen Sint-Truiden op de bank belandde.’

‘De ene week basisspeler, de andere week invaller, het overkwam me sinds Nieuwjaar meer. Wat ik niet goed begreep, want ik had een goede heenronde gespeeld.’

Zijn goal en assist bij het derde, geruststellende doelpunt van Heist maakten veel goed.

‘Ik heb daarmee laten zien dat ik voor Heist toch iets kan betekenen’, zo oppert de jonge Rijmenamnaar. ‘Eerder had ik in Virton ook al gescoord bij mijn invalbeurt. Een teken dat ik niet zo slecht bezig ben.’

De prestatie kon voor Rijmenams op geen beter moment vallen.

‘Ik ben einde contract. Er waren al enkele gesprekken met het bestuur, maar tot een beslissing kwam het nog niet. Misschien komt daar nu verandering in’, aldus Rijmenams, die zijn uitblinkersrol zeker extra troef kan uitspelen.

‘Ik wil me in de eerste plaats concentreren op zondag. Ik vind dat we écht moeten geloven in een goede afloop. Dessel heeft ongetwijfeld een mentale tik geïncasseerd. Wij kregen een geweldige boost van vertrouwen door onze zeger. De felicitaties die ik van Bart Webers kreeg, deden me veel plezier en doen me zeker nog groeien.’

Bron: http://www.sportwereld.be
Plaats reactie