voorbereiding 2014-2015

hesteneer

Re: voorbereiding 2014-2015

Bericht door hesteneer »

is het al geweten wanneer de competitie start?
eSKaa

Bericht door eSKaa »

Ik dacht het eerste weekend van augustus...
DAVILA

Bericht door DAVILA »

hesteneer schreef:is het al geweten wanneer de competitie start?
Mannekes lees eens mijn post onder Belgacom League 'seizoen 2014-2015' !!!
Datum start competitie, data eerste matchen BvB: het staat er allemaal op !
Zit ik hier dag en nacht mijne nikkel af te draaien en blijkbaar leest niemand mijn pennevruchten :D :D :D
hesteneer

Bericht door hesteneer »

ah maar das daarmee hé davila...gij zet daar zoveel op dat wij dat niet allemaal kunnen onthouden hé! :)
DAVILA

Bericht door DAVILA »

In de match tegen Duffel lopen we niet enkel wat ex-heistspelers tegen het lijf, ook een andere oude bekende zal er op het veld staan. Nicky Melkert die enkele jaren terug in Heist bij Sint-Niklaas de beste man op het veld was en twee keer scoorde in de met 4-3 dor ons gewonnen match, tekende bij Duffel. Twee jaar terug was hij nog topschutter bij Berchem in derde klasse. Verleden jaar ging verloren door een hardnekkige blessure, hij gebruikte dat verloren voetbaljaar om een brasserie te openen in Mortsel. De 30-jarige was van plan dit te combineren met voetbal op provinciaal niveau, Duffel pikte hem echter op. Duffel lijkt vast van plan volgend jaar opnieuw een gooi te doen naar de dit jaar op de valreep gemiste titel. Een zware klus als zij zoals verwacht in dezelfde reeks moeten starten als Beerschot.
klenne

Bericht door klenne »

Volgens nr10 zou onze eerste wedstrijd thuis tege bergen zijn :D
DAVILA

Bericht door DAVILA »

klenne schreef:Volgens nr10 zou onze eerste wedstrijd thuis tege bergen zijn :D
UPDATE: Kalender tweede klasse pas bekend in laatste week juni

Het seizoen 2014-2015 in tweede klasse gaat van start in het weekend van 2 en 3 augustus.

Volgens de Mechelse Radio Reflex lekte de eerste speeldag al volledig uit. Dit wordt echter bij Nr10.be tegengesproken door Jean-Pierre Vandroogenbroeck, voorzitter van de kalendercommissie van tweede klasse. "Op dit moment bestaat er zelfs nog geen ontwerp van kalender. De definitieve kalender mag verwacht worden in de laatste week van juni."

Bron: nr10
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
Dabo
Beheerder

Voorbereiding 2014-2015

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
DAVILA

Bericht door DAVILA »

SK HEIST

Tal van afwezigen op de eerste training van SK Heist.
Bart Webers trouwde afgelopen zaterdag en is op huwelijksreis. Rik Van Praet heeft examens.
Yannick Rijmenants (verzwikte enkel) en Simon Vermeiren (na knieoperatie out tot nieuwjaar) zijn geblesseerd. Vermeiren wordt morgen geopereerd.
Jeroen Van der Putten velengde zijn contract, Jorn Rijmenams mag uitlijken naar een andere club.
Van den Bossche pikt morgen aan. (lcp)

Bron: HNB

Vermeiren pas morgen geopereerd ? Vermoed dat Simon zijn schooljaar en examens wou afmaken wat begrijpelijk is.
Jammer van Jorn, bedankt en het ga je goed, trek naar Duffel dan kunnen we komen kijken naar Heist B ;)
Bart op huwelijksreis ? Die gaat toch al zijn kruid niet gaan verschieten voor de competitie nog maar begint ? :D Als ik het goed heb zit hij aan 86 competitiegoals voor Heist, we willen graag die honderdste zien dit jaar Bart !!!
DAVILA

Bericht door DAVILA »

SK HEIST

Simon Vermeiren wordt vandaag aan de linkerknie geopereerd en is tot nieuwjaar buiten strijd.
Wie van de nieuwe doelmannen Tom Van den Bossche en Bart Weuen titularis wordt, is nog niet uitgemaakt.
Van den Bossche maakt als gewezen titularis bij La Lounère allicht meer kans dan Weyen, die tweede doelman was bij Patro Eisden. (lcp)

DAVILA

Bericht door DAVILA »

SK HEIST

Heist ruilt vrijdagavond met het oog op het afnemen van fysieke tests het vroegere voetbalterrein van Pijpelheide voor het eigen kunstgrasveld aan de Lostraat. Daar werd inmiddels ook de grote tent verwijderd waar een kantine was ondergebracht. Die verhuist naar de nieuwbouw met zittribune, die ter gelegenheid van de oefenwedstrijd van woensdag 25 juni om 20 uur tegen Lierse in gebruik wordt genomen. (lcp)

Neutral

Bericht door Neutral »

Ik snap precies niet goed wat de toegevoegde waarde is van een voorbereiding tegen een ploeg als Club Brugge.
0-13 afgaan als een gieter ? Wat leer je daar uit ? Niks volgens mij.
Maar ik kan mis zijn hé.
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Neutral schreef:Ik snap precies niet goed wat de toegevoegde waarde is van een voorbereiding tegen een ploeg als Club Brugge.
Maar ik kan mis zijn hé.
Hier ga je toch serieus de mist in hé. Het gaat hier wel over kfc Heist aan zee hè maat.
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Dabo schreef:
Neutral schreef:Ik snap precies niet goed wat de toegevoegde waarde is van een voorbereiding tegen een ploeg als Club Brugge.
Maar ik kan mis zijn hé.
Hier ga je toch serieus de mist in hé. Het gaat hier wel over kfc Heist aan zee hè maat.
:D :D :D

Klassieke fout, staan wij nu nog niet op de kaart na vier jaar tweede klasse ???

Trouwens wij zouden NOOIT 13 goals pakken tegen Brugge ;)
Plaats reactie