KSK HEIST - BERCHEM SPORT 3-0

eSKaa

Re: KSK HEIST - BERCHEM SPORT 3-0

Bericht door eSKaa »

Geen gekwetsten meegedaan. Vermeiren, Beckers en Ruiz waren wel aan het lopen. Vooral van Beckers vind ik dat al redelijk snel..

Opstelling 1e helft: Van Den Bosch - Pittoors - Jerre - Gilis - Wijns - Webers - Jonas - Boeckx - Yannick - Hairemans - Luckermans

Opstelling 2e helft: Weyen - Pittoors - Grant - Tambeur (?) - Barry - Wijns - Jonas - Van den Bergh - Yannick - Luckermans - Hairemans

Verbeter me aub als ik mis ben, ik had het ni opgeschreven, dus kan zijn dak ene heb vergeten of zo...

Eerste helft het meeste balbezit, maar moeilijk door de defensie van Berchem te geraken. Hairemans kan 1x uithalen op voorzet van Yannick, Michiels (ex-Heist) redt. Naarmate de match vordert komt Berchem er beter in, en hebben de beste kans, als Vinnie Verhoeven de lat raakt. Niet veel later een mooie aanval van de bezoekers, maar waar in plaats van zelf op doel te trappen speelt hij de bal naar zijn buitenspel staande maat... die nog eens mist ook. Daar kwamen we dus wel goed weg. Vlak voor rust een vrije trap vanop rechts (Hairemans) die door Webers proper binnengekopt wordt.
2e helft begint Heist aan een steviger tempo, en Berchem krijgt het moeilijker. Ze komen zelden in de buurt van Weyen. Wijns werkt een mooie aanval af, en 2-0 iets voorbij de rust. Berchem krijgt nog een penalty, maar Weyen pakt en ze komen niet echt terug in de match. Vandermarliere knikt later nog een mooie voorzet binnen, en zo winnen we deze oefenpartij al bij al nog makkelijk met 3-0.
Niet dat het veel uitmaakt, misschien mentaal wel een opkikker, zo'n overwinning.
De wedstrijd werd overigens op het kunstgrasveld gespeeld. Duidelijk zichtbaar welke spelers zich daar als een vis in het water voelen (Yannick, Luckermans, Hairemans).

(edited)
Laatst gewijzigd door eSKaa op 03 jan 2015, 20:38, 1 keer totaal gewijzigd.
klenne

Bericht door klenne »

Tweede helft jerre wissele door hairmans ;)
DAVILA

Bericht door DAVILA »

eSKaa schreef: Berchem krijgt nog een penalty, maar Weyen pakt en ze komen niet echt terug in de match.
En een 'Beerschotteke' gedaan ? :D :D :D
DAVILA

Bericht door DAVILA »

3-0 tegen een ploeg die net voor de winterstop de autoritaire leider Cappellen klopte met 3-2 ! Dat zonder Michel, Ruiz, Dahman (is die ook gekwetst ?), Pruna en Vermeiren...Hebben wij wel aanvallers nodig ? :D
klenne

Bericht door klenne »

DAVILA schreef:3-0 tegen een ploeg die net voor de winterstop de autoritaire leider Cappellen klopte met 3-2 ! Dat zonder Michel, Ruiz, Dahman (is die ook gekwetst ?), Pruna en Vermeiren...Hebben wij wel aanvallers nodig ? :D
Jep dahman gekwetst
Plaats reactie