OLSA BRAKEL - KSK HEIST 3-2

de greize
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 aug 2012, 17:11

Re: OLSA BRAKEL - KSK HEIST 3-2

Bericht door de greize »

een lamentabele vertoning van onze "spelers". 70 ' tegen 10 man en geen enkele volwaardige kans afgedwongen . wie gaat daar nog de moed voor opbrengen om die verre verplaatsingen te doen om een team te zien die alleen maar een aantal spelers telt die spelen om zich in de picture te spelen. als de spelers denken dat ze alleen voor zichzelf willen spelen, ook goed maar dan zonder ons, godverdomme
DAVILA
Berichten: 4154
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: OLSA BRAKEL - KSK HEIST 3-2

Bericht door DAVILA »

Heist redt het niet tegen tien man
Gisteren om 21u17 Door GF

Voor Heist zit het bekeravontuur erop. Na een knotsgekke wedstrijd waarin liefst drie strafschoppen werden gemist en ondanks een 1-2 voorsprong in de tweede helft redden de bezoekers het niet. Het verloor met 3-2 op het veld van derdeklasser Olsa Brakel.
Brakel kwam snel op voorsprong langs de gevaarlijke Jelle Delie. Rond de twintigste minuut werd bij de thuisploeg Knipping uitgesloten. Hij stopte Lambreghts foutief in de grote rechthoek. Webers zag zijn strafschop gestopt door de keeper.

Kort voor de rust kreeg Brakel dan een penalty, na handspel van Van Asch. De elfmeter werd door Houtekier hoog over geschoten. Na de pauze klommen de bezoekers door twee kopbalgoals van Jan Van Den Bergh op voorsprong. Alweer Delie maakte gelijk.

En opnieuw een penalty, nu voor Olsa Brakel. De ingevallen Moreels trapte naar de hoek, Michiels redde knap. Toch ging Heist onderuit door een doelpunt van Van Waeyenberghe , een kwartier voor tijd.

Doelpunten: 8' Delie 1-0, 49' Van Den Bergh 1-1, 56' Van Den Bergh 1-2, 60' Delie 2-2, 75' Van Waeyenberghe 3-2.

Rode kaart: 17' Knipping (strafschopfout).

Bron: HNB
DAVILA
Berichten: 4154
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: OLSA BRAKEL - KSK HEIST 3-2

Bericht door DAVILA »

de greize schreef:een lamentabele vertoning van onze "spelers". 70 ' tegen 10 man en geen enkele volwaardige kans afgedwongen . wie gaat daar nog de moed voor opbrengen om die verre verplaatsingen te doen om een team te zien die alleen maar een aantal spelers telt die spelen om zich in de picture te spelen. als de spelers denken dat ze alleen voor zichzelf willen spelen, ook goed maar dan zonder ons, godverdomme
Ik was in Brakel, heb een mooie match gezien met een al bij al verdiende winnaar. Wat is het probleem ?
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: OLSA BRAKEL - KSK HEIST 3-2

Bericht door hesteneer »

ik denk dat de greize ook in brakel was davila :)
Het probleem? Wat koop je met een goede match Davila? Ge speelt als 2de klasser 70 minuten tegen 10man...allee ja, kheb de match ni gezien en het is nu zo hé :)
foxy
Berichten: 209
Lid geworden op: 03 aug 2012, 14:07

Re: OLSA BRAKEL - KSK HEIST 3-2

Bericht door foxy »

het was al te zien aan de uitslagen in de voorbereiding; we krijgen teveel doelpunten tegen; onze verdediging is te
licht, vooral in het centrum. Daar heeft de transfercommissie wel schuld aan vind ik; een sterke, ervaren centrale
verdediger was nodig maar is er niet. Een oplossing ? ik zie twee mogelijkheden ; 1/ Webers in de verdediging, hij
is niet zo doeltreffend meer op middenveld 2/ een andersysteem ( drie centrale verdedigers ...) zo werd Gent toch
ook kampioen.
Kriek
Berichten: 60
Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49

Re: OLSA BRAKEL - KSK HEIST 3-2

Bericht door Kriek »

heb de match niet gezien (gelukkig maar), dus kan daar niks over vertellen.
Ik stel alleen vast dat je tegen een 3de klasser 70 minuten lang met een man meer mocht spelen, zelfs 1-2 voorkwam, en toch onderuitgaat.
Dan weet je waar je staat, zeker ? Dan moet je niet zeveren of excuses bedenken.
DAVILA
Berichten: 4154
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: OLSA BRAKEL - KSK HEIST 3-2

Bericht door DAVILA »

Kriek schreef:heb de match niet gezien (gelukkig maar), dus kan daar niks over vertellen.
Ik stel alleen vast dat je tegen een 3de klasser 70 minuten lang met een man meer mocht spelen, zelfs 1-2 voorkwam, en toch onderuitgaat.
Dan weet je waar je staat, zeker ? Dan moet je niet zeveren of excuses bedenken.
Wie zoekt hier excuses ?

Enkel een verklaring: Delie, grinta en inderdaad kunstgras (nogmaals dit is geen excuus enkel een verklaring)

Verder : is het zo abnormaal dat een ploeg die vijf jaar aan de staart bengelt in tweede verliest tegen een kopploeg in derde ? Dat het tegen tien man ging is uiteraard een bezwarend element :cry:

We kregen een voorafspiegeling van wat ons volgend jaar wacht, gedaan met een competitie met twee snelheden.
Ik zag een goeie pot voetbal, dit werd beaamd door een neutrale buur op de tribune: een Dender supporter.
De charme van stadionnetjes zoals in Brakel waar duidelijk hard gewerkt wordt met beperkte middelen maar zonder de grootheidswaanzin die in tweede heerst.
Laat maar komen die hoogste amateurklasse, wie daar niet kan mee leven zal elders zijn voetbalgeluk moeten gaan zoeken.
DAVILA
Berichten: 4154
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: OLSA BRAKEL - KSK HEIST 3-2

Bericht door DAVILA »

foxy schreef:het was al te zien aan de uitslagen in de voorbereiding; we krijgen teveel doelpunten tegen; onze verdediging is te
licht, vooral in het centrum. Daar heeft de transfercommissie wel schuld aan vind ik; een sterke, ervaren centrale
verdediger was nodig maar is er niet. Een oplossing ? ik zie twee mogelijkheden ; 1/ Webers in de verdediging, hij
is niet zo doeltreffend meer op middenveld 2/ een andersysteem ( drie centrale verdedigers ...) zo werd Gent toch
ook kampioen.
Foxy, dat van die 'sterke, ervaren centrale verdediger' toeter ik al van maanden terug en ja, doe daar een spits als Delie maar bij ook ;)

Enig probleem: we moeten 'zaaien naar de zak' en ik vrees dat die nagenoeg leeg is...

Kandidaat sponsors één adres: Sportcentrum :D
Danny
Berichten: 62
Lid geworden op: 10 aug 2014, 10:14

Re: OLSA BRAKEL - KSK HEIST 3-2

Bericht door Danny »

Zeer zwakke match, maar dat zijn we al gewoon, van KSK Heist. Zoals ik een tijdje geleden verklaarde en ik ga het hier quoten:
Gelet op het feit dat we in feite zelf maar een veredelde 3de klasser zijn...
Mijn voorspelling komt weer uit. We zijn zelfs maar een zeer matige 3de klasser. Om volgend jaar fatsoenlijk mee te doen moeten er ander karwaten komen. Hoe we het qua publieke belangstelling gaan moeten redden, dit seizoen lijkt me rampzalig gaan worden. Vorige bekermatch gaf al aan hoeveel echte supporters er nog zijn. Een schamel aantal dat tijdens competitiematchen kunstmatig opgevoerd wordt met eters en genodigden. De gewone supporter heeft het wel gehad.

Groeten Danny.
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: OLSA BRAKEL - KSK HEIST 3-2

Bericht door eSKaa »

Iedereen al in paniek, en het is just half augustus.. keep calm and support KSK. Van 2e national, alst moet tot provincial!
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: OLSA BRAKEL - KSK HEIST 3-2

Bericht door klenne »

2 penalty's tege seg :shock:

Pijnlek wnt nog is een matchke tege nen eerste klasser had plezant geweest :cry:

Maar zoals eskaa zegt , keep calm tis nog lang... We hebbe 0 op 6 oke maar we zijn al vele slechter gestart en toen was iedereen zelfs nog kalmer als nu :D da het zwaar ging worde wiste we op voorand he... Voreg seizoen ginge we vlotjes meedraaien.. En da viel ook tege.. Maar ge kunt nu ook niemand gaan verwijte da we gwn het geld ni hebbe voor betere spelers gaan te halen he hoe jammer dat da ook is.. Ik kloot liever nu een seizoen dan volgend seizoen !!!
DAVILA
Berichten: 4154
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: OLSA BRAKEL - KSK HEIST 3-2

Bericht door DAVILA »

eSKaa schreef:Iedereen al in paniek, en het is just half augustus.. keep calm and support KSK. Van 2e national, alst moet tot provincial!
Toch nog een echte supporter... We zijn nu minstens al met twee ;)

Btw: ondanks de volgens sommigen barslechte match van Heist toch ook uitblinkers: Jan VDB die weer sterk speelde en twee keer scoorde en... Roel Grant. Wie vindt dat die afgedaan heeft: trek uw ogen eens open. Op Brakel weer een vb van matchmentaliteit. De tweede helft stond hij vaak alleen tegen de uitblinker in het andere kamp, Delie en Roel bracht het er schitterend vanaf !
DAVILA
Berichten: 4154
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: OLSA BRAKEL - KSK HEIST 3-2

Bericht door DAVILA »

klenne schreef:2 penalty's tege seg :shock: Pijnlek wnt nog is een matchke tege nen eerste klasser had plezant geweest :cry:
Trekking vanavond 1/16de finales, rechtstreeks te volgen op Sporza vanaf 20h10 voor de masochisten: stel u voor Brakel-AA Gent, die mannen verkopen voor veel geld hun thuisvoordeel en trekken naar de Ghelamco Arena :D

En die penalties: drie gefloten drie gemist en... hij had er voor elk nog één moeten/kunnen fluiten (duw van Heistenaar in de 16 en handspel va een Brakelnaar in de 16 maar Ottevaere zal gedacht hebben 'ze zetten ze toch niet om' ;) )
DAVILA
Berichten: 4154
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: OLSA BRAKEL - KSK HEIST 3-2

Bericht door DAVILA »

DAVILA schreef:We kregen een voorafspiegeling van wat ons volgend jaar wacht, gedaan met een competitie met twee snelheden.
Ik zag een goeie pot voetbal, dit werd beaamd door een neutrale buur op de tribune: een Dender supporter.
De charme van stadionnetjes zoals in Brakel waar duidelijk hard gewerkt wordt met beperkte middelen maar zonder de grootheidswaanzin die in tweede heerst.
Laat maar komen die hoogste amateurklasse, wie daar niet kan mee leven zal elders zijn voetbalgeluk moeten gaan zoeken.
En wat ik nog vergat: de pinten aan 1,60 Euro :roll:
Een gehaaide Heist supporter wist zijdens de rust zelfs een gratis stuk taart te versieren :D :D :D
de greize
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 aug 2012, 17:11

Re: OLSA BRAKEL - KSK HEIST 3-2

Bericht door de greize »

Als zak dan toch bijna leeg is was er een reden te meer voor de spelers om voluit te gaan om die zak terug een beetje bij te vullen door misschien een lucratieve match tegen een eerste nationaler
Plaats reactie