ASV GEEL - KSK HEIST 1-1

klenne

Re: ASV GEEL - KSK HEIST 1-1

Bericht door klenne »

DAVILA schreef:
Wat een pretentie ! Ze hebben amper 2 punten meer en wonnen ook nog geen match...
Ach, ja, ik was het bijna vergeten: de 'zotten' van Geel... ;)
En dzn komt er nog geen kat zien he :lol:
eSKaa

Bericht door eSKaa »

Ik zei het jullie op voorhand he..

Die gaan mooi met ons mee naar de Amateurs. Die denken precies dat er iemand op hen zit te wachten. Ik peis dat 1B voor die mannen een nieuw faillissement zou betekenen. Daar spelen ze ook vanachter, en er komt enkel volk naar een ploeg die wint.

Lees het klassement, je ziet nu al duidelijk welke ploegen volgend jaar Amateurs spelen: Wij, Geel, Patro, Dessel. Alles daarboven kan nog naar 1B.
DAVILA

Bericht door DAVILA »

eSKaa schreef:Ik zei het jullie op voorhand he..

Die gaan mooi met ons mee naar de Amateurs. Die denken precies dat er iemand op hen zit te wachten. Ik peis dat 1B voor die mannen een nieuw faillissement zou betekenen. Daar spelen ze ook vanachter, en er komt enkel volk naar een ploeg die wint.

Lees het klassement, je ziet nu al duidelijk welke ploegen volgend jaar Amateurs spelen: Wij, Geel, Patro, Dessel. Alles daarboven kan nog naar 1B.
En Kokzijde !!!
KSKH

Bericht door KSKH »

Deinze moogde daar ook bij rekenen. Heb is efkes hun speelschema bekeken

Heist, Patro, Lierse, Virton, Roeselare, Geel, Eupen, White Star, Seraing

Ze pakken 7/24 tegen ploegen die allemaal onderaan staan Heist (15de), Patro (16de), Lierse (12de), Virton (10de), Roeselare (7de), Geel (13de)
Eupen (1ste), White Star (9de) en Seraing (8ste)

Dan hebben die het ni goe gedaan ... want tegen de betere ploegen zoals Eupen was het ook 5-1 voor Eupen.
hesteneer

Bericht door hesteneer »

Heeft er trouwens niemand opgemerkt dat die goal van Geel 18 meter buitenspel was? "Deelnemen aan het spel" kan in mijn ogen niet duidelijker....
klenne

Bericht door klenne »

hesteneer schreef:Heeft er trouwens niemand opgemerkt dat die goal van Geel 18 meter buitenspel was? "Deelnemen aan het spel" kan in mijn ogen niet duidelijker....
Ja nu da ge het zegt ge hebt nog gelijk ook !!
Plaats reactie