Transfers/Vertrekkers
Re: Transfers/Vertrekkers voor 2015-2016
Ik dacht da segers ne middevelder is en vets ne verdediger ?
ik heb gehoord dat stef van campenhout is ontslagen in heist, weten jullie daar iets meer van?
Ik heb al zoveel gehoord ma wa daar van waar is wetek ni zenne
K.SK Heist heeft in de persoon van Nick Van Belle (Bonheiden, 17 maart 1993) nog een nieuwe speler aangeworven. Nick is een aanvaller die het voorbije seizoen bij Dessel en Grimbergen actief was. Voordien kwam hij onder meer voor Westerlo en Aalst uit. Daarnaast zal nu ook Pieter Beckers bij de club blijven.
Past in het plaatje: jong, uit de streek. Van Belle is een diepe spits type 'tank' 1.92m 85kg - scoorde in tweede klasse in 59 matchen 10 keer (Westerlo, Aalst en Dessel) imo mooie transfer naar onze mogelijkhedenDabo schreef:K.SK Heist heeft in de persoon van Nick Van Belle (Bonheiden, 17 maart 1993) nog een nieuwe speler aangeworven. Nick is een aanvaller die het voorbije seizoen bij Dessel en Grimbergen actief was. Voordien kwam hij onder meer voor Westerlo en Aalst uit. Daarnaast zal nu ook Pieter Beckers bij de club blijven.
Als het zo'n tank is à la Nkuman, zeker te gebruiken.
Altij gespeeld voreg seizoen ?
Een speler die nergens nog niet heeft kunnen bekoren. Zeer matig gerief. Zal het tegendeel moeten bewijzen.Dabo schreef:K.SK Heist heeft in de persoon van Nick Van Belle (Bonheiden, 17 maart 1993) nog een nieuwe speler aangeworven. Nick is een aanvaller die het voorbije seizoen bij Dessel en Grimbergen actief was. Voordien kwam hij onder meer voor Westerlo en Aalst uit. Daarnaast zal nu ook Pieter Beckers bij de club blijven.
De nieuwelingen zullen allemaal iets moeten bewijzen !Danny schreef:Een speler die nergens nog niet heeft kunnen bekoren. Zeer matig gerief. Zal het tegendeel moeten bewijzen.Dabo schreef:K.SK Heist heeft in de persoon van Nick Van Belle (Bonheiden, 17 maart 1993) nog een nieuwe speler aangeworven. Nick is een aanvaller die het voorbije seizoen bij Dessel en Grimbergen actief was. Voordien kwam hij onder meer voor Westerlo en Aalst uit. Daarnaast zal nu ook Pieter Beckers bij de club blijven.
Zou ook al wat pech gehad hebben met blessures en gemiste voorbereidingen. Heeft zijn leeftijd nog mee, iemand die elders al 15 à 20 goals maakte in tweede klasse is voor ons niet haalbaar.
Zelfs Vermeiren was blijkbaar niet houdbaar voor Heist.
Hopen dat we nu eens het omgekeerde meemaken: een speler waar niemand hoge verwachtingen in stelde die ontploft ! Ruiz, Fockaert kwamen wel met adelbrieven maar die bleken niets waard te zijn (de adelbrieven bedoel ik

Anderzijds op zijn 23ste toch al een kleine 60 matchen in tweede gespeeld.
Nick Van Belle moest vorige week tegen Woluwe genoegen nemen met een korte invalbeurt. Met de komst van drie nieuwkomers is de concurrentie bij Westerlo nog toegenomen. Toch laat de negentienjarige Bonheidenaar er zich niet door uit zijn lood slaan.
Nick Van Belle ruilde vorige zomer Club Brugge voor VC Westerlo. Een stap die hij zich nog geen moment heeft beklaagd. Ook al verzeilde hij na een half dozijn sterke wedstrijden voor de eerste match van het nieuwe jaar terug op de bank.
‘Ik behoorde bij Club Brugge als jonge snaak tot de A-kern.
Ik ging mee op buitenlandse stage en was van de partij in de Brugse Metten. In competitieverband zat ik tweemaal op de bank. Maar met de komst van Daum voelde ik mijn kansen afnemen. Club wilde me uitlenen, maar daar was ik zelf niet voor te vinden. Ik koos voor een transfer naar Westerlo dat ondanks de degradatie nog altijd de allure heeft van een eersteklasser en waar ik prof kon blijven', getuigt Nick, een spits van 1,92 m, niet alleen van fysieke kracht maar ook van lef en realisme.
Nick vestigde zich inmiddels met zijn vriendin in Neerijse, maar komt nog regelmatig in Bonheiden bij zijn ouders en zijn oudere zus en jongere broer.
‘Mijn ouders baten er het hippisch centrum C&M uit', zegt de oudste zoon van Mike Van Belle, die vroeger een goede vriend was van de betreurde Eric Wauters en zelf nog steeds een gerenommeerd jumpingruiter is.
Zelf koos Nick op jonge leeftijd voor het voetbal. ‘Net als mijn ouders deed ik als knaap wel aan jumping, maar voetballen deed ik liever. Ik had daar blijkbaar ook meer aanleg voor', vertelt Nick.
‘Ik verhuisde van mijn moederclub NV Keerbergen al vlug naar Lierse en nadien naar KV Mechelen. Als achttienjarige werd ik ingelijfd door Club Brugge. Ik beleefde bij al die clubs veel plezier en genoot er vooral een goede opleiding.'
Bij Westerlo hoopt hij zijn carrière voorgoed te lanceren. ‘Ik kwam hier toch al een half dozijn wedstrijden aan de aftrap. Ik mocht verder ook geregeld invallen. Ik lukte al vijf goals.'
Concurrentie gaat hij niet uit de weg.
‘Daar hoop ik alleen maar sterker van te worden', reageert hij. ‘Ik ben iemand die er altijd voor zal gaan. Kom ik mee aan de aftrap of moet ik invallen, het maakt mij niet uit.'
‘Een jonge kerel met potentieel en een uitstekende mentaliteit. Ik kan alleen maar blij zijn met zo iemand in mijn kern', aldus trainer Frank Dauwen.
Aan Eendracht Aalst, de tegenstander van morgen, heeft hij goede herinneringen. ‘In de heenmatch lag ik aan de basis van de late gelijkmaker', weet hij nog maar al te goed.
Bron: artikel GVA van vier jaar geleden
Nick Van Belle ruilde vorige zomer Club Brugge voor VC Westerlo. Een stap die hij zich nog geen moment heeft beklaagd. Ook al verzeilde hij na een half dozijn sterke wedstrijden voor de eerste match van het nieuwe jaar terug op de bank.
‘Ik behoorde bij Club Brugge als jonge snaak tot de A-kern.
Ik ging mee op buitenlandse stage en was van de partij in de Brugse Metten. In competitieverband zat ik tweemaal op de bank. Maar met de komst van Daum voelde ik mijn kansen afnemen. Club wilde me uitlenen, maar daar was ik zelf niet voor te vinden. Ik koos voor een transfer naar Westerlo dat ondanks de degradatie nog altijd de allure heeft van een eersteklasser en waar ik prof kon blijven', getuigt Nick, een spits van 1,92 m, niet alleen van fysieke kracht maar ook van lef en realisme.
Nick vestigde zich inmiddels met zijn vriendin in Neerijse, maar komt nog regelmatig in Bonheiden bij zijn ouders en zijn oudere zus en jongere broer.
‘Mijn ouders baten er het hippisch centrum C&M uit', zegt de oudste zoon van Mike Van Belle, die vroeger een goede vriend was van de betreurde Eric Wauters en zelf nog steeds een gerenommeerd jumpingruiter is.
Zelf koos Nick op jonge leeftijd voor het voetbal. ‘Net als mijn ouders deed ik als knaap wel aan jumping, maar voetballen deed ik liever. Ik had daar blijkbaar ook meer aanleg voor', vertelt Nick.
‘Ik verhuisde van mijn moederclub NV Keerbergen al vlug naar Lierse en nadien naar KV Mechelen. Als achttienjarige werd ik ingelijfd door Club Brugge. Ik beleefde bij al die clubs veel plezier en genoot er vooral een goede opleiding.'
Bij Westerlo hoopt hij zijn carrière voorgoed te lanceren. ‘Ik kwam hier toch al een half dozijn wedstrijden aan de aftrap. Ik mocht verder ook geregeld invallen. Ik lukte al vijf goals.'
Concurrentie gaat hij niet uit de weg.
‘Daar hoop ik alleen maar sterker van te worden', reageert hij. ‘Ik ben iemand die er altijd voor zal gaan. Kom ik mee aan de aftrap of moet ik invallen, het maakt mij niet uit.'
‘Een jonge kerel met potentieel en een uitstekende mentaliteit. Ik kan alleen maar blij zijn met zo iemand in mijn kern', aldus trainer Frank Dauwen.
Aan Eendracht Aalst, de tegenstander van morgen, heeft hij goede herinneringen. ‘In de heenmatch lag ik aan de basis van de late gelijkmaker', weet hij nog maar al te goed.
Bron: artikel GVA van vier jaar geleden
Elke transfer is voor ons een risico he maar met ons budget hebde ook ni veel keus natuurlek !! Voort zelfde geld onploft dieje jonge en maakt m 15 goals 

Zoude er nu nog spelers bijkomen ?
Liefst nog een ervaren, uitvoetballende centrale verdediger (van de jongeren kunnen er een paar die positie wel aan maar te veel jonge spelers met beperkte ervaring lijkt mij een risico). Kunnen we Gorts geen tien jaar jonger maken en hem terughalen ?klenne schreef:Zoude er nu nog spelers bijkomen ?

Kortom, niveau Dachelet of Van Dooren (al kon je met die laatste niet 'hoog' spelen wegens gebrek aan snelheid).
waarom zou ge nu nog ne ervaren speler moeten gaan halen? Dat kost alleen maar geld...en dat hebben wij niet. Zakken doe je toch volgend jaar...dus ik zou zeggen...als er dan toch geld zou zijn, gebruik het dan voor andere dingen.
Akkoord, maar ik wil wel een competitieve ploeg zien anders halen we gewoon niemand en spelen met de beloften en halen we pakweg zeven punten, mooie aanloop naar het volgende seizoen...hesteneer schreef:waarom zou ge nu nog ne ervaren speler moeten gaan halen? Dat kost alleen maar geld...en dat hebben wij niet. Zakken doe je toch volgend jaar...dus ik zou zeggen...als er dan toch geld zou zijn, gebruik het dan voor andere dingen.
Maar weer akkoord: geld beter besteden... Overdekte staanplaatsen ...