Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

DAVILA
Berichten: 4154
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door DAVILA »

Beerschot heeft zijn helft van de recette al uitgegeven: Davy Debeule tekende er voor drie jaar :(
Danneman
Berichten: 94
Lid geworden op: 12 aug 2013, 15:29

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door Danneman »

Uit goede bron vernomen zouden we nog een middevelder van Lierse hebben aan getrokken voor tot het einde van het seizoen
Ik dacht ne Geoffrie Heremans,23j
Er zou ook een griekse aanvaller mee trainen
Danneman
Berichten: 94
Lid geworden op: 12 aug 2013, 15:29

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door Danneman »

De juiste naam"Geoffry Hairemans"
DAVILA
Berichten: 4154
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door DAVILA »

Danneman schreef:Er zou ook een griekse aanvaller mee trainen
De Stavros ? :D :D :D
Danneman
Berichten: 94
Lid geworden op: 12 aug 2013, 15:29

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door Danneman »

DAVILA schreef:
Danneman schreef:Er zou ook een griekse aanvaller mee trainen
De Stavros ? :D :D :D
hou uw zakken dan maar toe
DAVILA
Berichten: 4154
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door DAVILA »

Geoffrey Hairemans

Antwerp 2de klasse 2jr 15 matchen
De Graafschap 2de klasse 3jr weinig gespeeld
Lierse 1ste klasse 6 matchen
Verleden jaar uitgeleend aan Turnhout 3de klasse 22 matchen 5 goals

Als ik mij niet vergis speelt zijn broer Dimitri bij Cappellen, in de voorbereiding zagen wa die aan het werk in de match op Dosco, als hij even goed is (beter mag ook) = dik ok
DAVILA
Berichten: 4154
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door DAVILA »

Danneman schreef:
DAVILA schreef:
Danneman schreef:Er zou ook een griekse aanvaller mee trainen
De Stavros ? :D :D :D
hou uw zakken dan maar toe
En hou uw schoenen en sloeffen in het oog ;)
DAVILA
Berichten: 4154
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door DAVILA »

Geoffry Hairemans, een jonge Belgische middenvelder van 20 jaar, komt naar Lierse. Hairemans komt van het Nederlandse De Graafschap en tekende een prestatiegericht contract voor anderhalf seizoen, met een optie voor twaalf bijkomende maanden.
Hairemans is een polyvalente middenvelder uit Wilrijk. Hij begon zijn carrière bij Rapid Deurne en Tubantia Borgerhout. Zijn profcarrière begon Geoffry Hairemans bij Antwerp. Tussendoor mocht hij twee keer op stage bij Manchester United en West Ham. Hij trok ook al drie keer het shirt van de nationale ploeg -19 aan.
In 2010 trok Geoffry samen met zijn broer Dimitri naar Nederland waar ze een seizoen bij De Graafschap gingen spelen, een club uit de eredivisie. Daar kwamen beide broers niet veel aan spelen toe waardoor Geoffry op zoek ging naar een nieuwe club.
Zo kwam hij op proef bij Lierse waar hij de technische staf wist te overtuigen. De overgang van Geoffry Hairemans hing al langer in de lucht maar eerst moest de jonge Antwerpenaar de medische testen nog afleggen. Die waren goed waardoor Lierse Hairemansnu aan zich verbindt.

Bron: site Lierse
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door hesteneer »

glouftniks zijne nek geraakt niet door de deur vant tribune dus gene paniek jongens...
Danneman
Berichten: 94
Lid geworden op: 12 aug 2013, 15:29

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door Danneman »

DAVILA schreef:Geoffry Hairemans, een jonge Belgische middenvelder van 20 jaar, komt naar Lierse. Hairemans komt van het Nederlandse De Graafschap en tekende een prestatiegericht contract voor anderhalf seizoen, met een optie voor twaalf bijkomende maanden.
Hairemans is een polyvalente middenvelder uit Wilrijk. Hij begon zijn carrière bij Rapid Deurne en Tubantia Borgerhout. Zijn profcarrière begon Geoffry Hairemans bij Antwerp. Tussendoor mocht hij twee keer op stage bij Manchester United en West Ham. Hij trok ook al drie keer het shirt van de nationale ploeg -19 aan.
In 2010 trok Geoffry samen met zijn broer Dimitri naar Nederland waar ze een seizoen bij De Graafschap gingen spelen, een club uit de eredivisie. Daar kwamen beide broers niet veel aan spelen toe waardoor Geoffry op zoek ging naar een nieuwe club.
Zo kwam hij op proef bij Lierse waar hij de technische staf wist te overtuigen. De overgang van Geoffry Hairemans hing al langer in de lucht maar eerst moest de jonge Antwerpenaar de medische testen nog afleggen. Die waren goed waardoor Lierse Hairemansnu aan zich verbindt.

Bron: site Lierse
Dus,volgens mijn gebuur,de Stein H.die zijn conditie onderhoud bij Lier zou hij voor KSK getekend hebben tot eind seizoen)
DAVILA
Berichten: 4154
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door DAVILA »

En hoe heet die Griek Danneman, of kun je het niet uitspreken ? :D
Hopelijk niet Katastrofolis...
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3022
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door Dabo »

DAVILA schreef:En hoe heet die Griek Danneman, of kun je het niet uitspreken ? :D
Hopelijk niet Katastrofolis...
Het gaat hier om een speler die 7 jaar in Griekenland gespeeld heeft hè mannekes. Een Congolese Belg. Allée Davila, ge kunt aan het werk. ;)
Danneman
Berichten: 94
Lid geworden op: 12 aug 2013, 15:29

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door Danneman »

Dabo schreef:
DAVILA schreef:En hoe heet die Griek Danneman, of kun je het niet uitspreken ? :D
Hopelijk niet Katastrofolis...
Het gaat hier om een speler die 7 jaar in Griekenland gespeeld heeft hè mannekes. Een Congolese Belg. Allée Davila, ge kunt aan het werk. ;)
Voila,da zal hem zen se
DAVILA
Berichten: 4154
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door DAVILA »

Ja maar wat is het nu eigenlijk ? Een Griekse-Belg, een Congolese-Griek, een Congolese Belg ?
Ik zal eens gokken zie: Lomana Lualua, ene met een fameuze CV oa zeven jaar Premier League, daarna wel geen zeven jaar Griekenland maar toch in die contreien (Griekenland, Turkije...)
Normaal niet haalbaar voor Heist, ook een blessuregevoelige ? Neen dan speel je niet in de Premier League, wat is dan de angel ? Wordt 34 op het einde van het jaar.
Dabo wat heb ik gewonnen ? Of klopt het niet en moet ik met ezelsoren op in de hoek gaan staan ? :D
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3022
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door Dabo »

DAVILA schreef:Ja maar wat is het nu eigenlijk ? Een Griekse-Belg, een Congolese-Griek, een Congolese Belg ?
Ik zal eens gokken zie: Lomana Lualua, ene met een fameuze CV oa zeven jaar Premier League, daarna wel geen zeven jaar Griekenland maar toch in die contreien (Griekenland, Turkije...)
Normaal niet haalbaar voor Heist, ook een blessuregevoelige ? Neen dan speel je niet in de Premier League, wat is dan de angel ? Wordt 34 op het einde van het jaar.
Dabo wat heb ik gewonnen ? Of klopt het niet en moet ik met ezelsoren op in de hoek gaan staan ? :D
Neeje, ni just !!!
Plaats reactie