Transfers/Vertrekkers
Re: Transfers/Vertrekkers voor 2015-2016
Die lag sowieso nog vast volgend seizoen dacht ik..
Jep zo is daeSKaa schreef:Die lag sowieso nog vast volgend seizoen dacht ik..
Bart Van Den Broeck --> SK Londerzeel
JammerDabo schreef:Bart Van Den Broeck --> SK Londerzeel

mattei staat toch niet bij de spelers die blijven, of vergis ik mij
Had getekend voor een jaar en halfwarre schreef:mattei staat toch niet bij de spelers die blijven, of vergis ik mij
Gaat daar een 19-jarige rechtsback vervangen die verhuist naar Deinze (dacht ik).Dabo schreef:Bart Van Den Broeck --> SK Londerzeel
Bart heeft er op zijn 23ste toch bijna 100 matchen opzitten in tweede klasse bij Heist.
Toch vreemd dat jongen van de streek die toch wel z'n matchen speelde over een heel seizoen andere oorden opzoekt.DAVILA schreef:Gaat daar een 19-jarige rechtsback vervangen die verhuist naar Deinze (dacht ik).Dabo schreef:Bart Van Den Broeck --> SK Londerzeel
Bart heeft er op zijn 23ste toch bijna 100 matchen opzitten in tweede klasse bij Heist.
Jeroen Van De Putte naar VW Hamme
Ge moet is op die. Manne hunne site gaan zien schoon artikkel met foto enal .. Kunne ze bij ons nog iet van lerenjawadde schreef:Jeroen Van De Putte naar VW Hamme

En dan nog naar derde klasse...Peter schreef:Toch vreemd dat jongen van de streek die toch wel z'n matchen speelde over een heel seizoen andere oorden opzoekt.DAVILA schreef:Gaat daar een 19-jarige rechtsback vervangen die verhuist naar Deinze (dacht ik).Dabo schreef:Bart Van Den Broeck --> SK Londerzeel
spijtige zaak , als er 1 iemand was die er altijd zijn hoofd voor legde en er bleef voor gaan ... (buiten den jones dan eDabo schreef:Bart Van Den Broeck --> SK Londerzeel

Eigenlijk is dat allemaal niet belangrijk meer met zicht op wat de toekomst gaat brengen. Tot vorig seizoen speelden die allemaal "graag" in Heist omdat het 2de klasse was. Volgend seizoen zakt Heist uit die klasse weg en wordt het een gewoon ploegske zoals 12 in een dozijn. Dus qua uitstraling telt het niet meer en dan gaan die jongens allemaal spelen bij ploegen die meer Euro's op tafel leggen.
Is toch niet zo moeilijk om te begrijpen hé.
Moest Heist ambitie kenbaar gemaakt hebben om volgend seizoen tussen de 8 2de klassers te spelen, er zou geen enkele vertrokken zijn uit zichzelf.
Moest Heist ambitie kenbaar gemaakt hebben om volgend seizoen tussen de 8 2de klassers te spelen, er zou geen enkele vertrokken zijn uit zichzelf.
En jaar na jaar onderaan bengelen in een profcompetitie zeker. Daar hebben we nu wel genoeg van gehad, niet? Landskampioen kunnen spelen in het amateurvoetbal is voor U niet goed genoeg. Wel ga dan op een ander zien.Neutral schreef:Eigenlijk is dat allemaal niet belangrijk meer met zicht op wat de toekomst gaat brengen. Tot vorig seizoen speelden die allemaal "graag" in Heist omdat het 2de klasse was. Volgend seizoen zakt Heist uit die klasse weg en wordt het een gewoon ploegske zoals 12 in een dozijn. Dus qua uitstraling telt het niet meer en dan gaan die jongens allemaal spelen bij ploegen die meer Euro's op tafel leggen.
Volledig mee eens Danny, zelfs bij die 8 ploegen in de 'B' reeks gaan er zijn die niks te zoeken hebben in het profvoetbal. Imo had men beter gewoon één reeks gemaakt 'profvoetbal' met hooguit 20 ploegen.