Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door klenne »

DAVILA schreef:Winteraankoop (gok): Glouftsis !!!
Kijk eens wie ons laatste forumlid is, 'Stavros' :D
Voor de kleedkamer: schoenen, sloeffen, sleffers botten, galosjen niet onbewaakt achterlaten ;)
Zielig! Goed betaalde profvoetballer steelt 'omdat club hem niet betaalt'



Stavros Glouftsis van derdeklasser KSV Temse riskeert één jar cel voor winkeldiefstal. De feiten dateren al van januari. De openbare aanklager eiste de celstraf voor de speler en diens vriendin. Glouftsis speelde op het moment van de feiten voor Eendracht Aalst.

Glouftsis beging de winkeldiefstal samen met zijn vriendin. Het koppel stal volgens Het Laatste Nieuws voor 940 euro aan schoenen in Ingelmunster. In Olen en Kampenhout gingen ze lopen met 1.760 euro aan kledij. Om de beveiliging te verwijderen, gebruikten ze een magneet.

De advocaat van de voetballer reageerde gisteren. "De club (Eendracht Aalst, red.) zat in geldproblemen en kon hun duurste topschutter niet meer betalen. Hij kon zelfs geen voetbalschoenen meer kopen. Toen de diefstallen aan het licht kwamen, werd hij op staande voet ontslagen. Hij moest zelfs zijn huis ­verkopen en woont nu terug bij zijn ouders."

Eendracht Aalst reageerde verrast. "Onze spelers zijn vorig seizoen correct uitbetaald: als we dat niet doen, ­verliezen wij onze licentie", aldus manager Yannick Van Aken. "Glouftsis kreeg één van de betere maandlonen bij ons, én hij had een bedrijfswagen en tankkaart." De openbare aanklager vorderde voor beiden 1 jaar cel, waarvan een deel met uitstel, en 1.200 euro boete. Op 23 december kennen Glouftsis en zijn vriendin hun lot.
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door eSKaa »

De Heist supporters en hun favoriete Griek, dat zou nogal eens iets zijn :D . Wij hebben meer op die vent geroepen als op sommige van ons eigen spelers :-D

En fredje, over wie zijde bezig? Want zo'n dingen weet ik ni vanbuiten he. A zeggen = B zeggen ook :)
will
Berichten: 72
Lid geworden op: 13 aug 2012, 00:35

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door will »

Dat kan volgens mij maar ene zijn: Kevin Oris... Zal wel wa duur uitvallen vrees ik.
Is die in Heist komen wonen?
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door eSKaa »

Wel, ik dacht daar ook aan, maar die stond overlaatst nog met een interview in nr10 magazine (bij de P). Daarin stond te lezen dat hij toch nog een jaar of 2 in China wilde spelen, alvorens terug te keren... Maar kom, het kan rap veranderen in ne mens zijn leven he...
fredjetrek
Beheerder
Berichten: 155
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:01

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door fredjetrek »

will schreef:Dat kan volgens mij maar ene zijn: Kevin Oris... Zal wel wa duur uitvallen vrees ik.
Is die in Heist komen wonen?
voor even toch... wsss aan het wachten op nieuwe chinese aanbieding... zou toch maar eens polsen moest ik Heist zijn. 1000% meer bruikbaar dan Ruiz, en die zal ook ni goedkoop zijn!
will
Berichten: 72
Lid geworden op: 13 aug 2012, 00:35

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door will »

DAVILA
Berichten: 4154
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door DAVILA »

Joeri Dequevy van Sint-Truiden VV zou in de belangstelling staan van Cercle Brugge. Als vervanger hebben de Kanaries Ivan Yagan van Racing Mechelen op het oog.

Bron: site nr10
DAVILA
Berichten: 4154
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door DAVILA »

fredjetrek schreef:
will schreef:Dat kan volgens mij maar ene zijn: Kevin Oris... Zal wel wa duur uitvallen vrees ik.
Is die in Heist komen wonen?
voor even toch... wsss aan het wachten op nieuwe chinese aanbieding... zou toch maar eens polsen moest ik Heist zijn. 1000% meer bruikbaar dan Ruiz, en die zal ook ni goedkoop zijn!
PRIMEUR: Kevin Oris is opnieuw een vrije speler dankzij FIFA

Kevin Oris is opnieuw een vrije speler. De Kempenaar tekende vorig jaar een contract voor twee seizoenen bij het Chinese Liaoning, maar liet zijn contract ontbinden door de FIFA. 'De club kwam de gemaakte afspraken niet na', aldus Oris.

Na zijn succesvolle passage in Zuid-Korea begon Kevin Oris aan een Chinees avontuur. In zijn eerste wedstrijd scoorde hij meteen, maar een blessure gooide nadien roet in het eten. "Nadien is het inderdaad fout gelopen. De club kwam de afspraken over de betalingen niet meer na en ik kreeg geen kansen meer."

Dus trok Kevin Oris naar de FIFA. Daar stelden ze de aanvaller in zijn recht, waardoor hij nu opnieuw een vrije speler is. Waar de voormalige Antwerp-spits aan de slag gaat is vooralsnog niet duidelijk, maar het zal alleszins niet in België zijn. "Ik zou nog graag een jaar of twee voetballen in Azië vooraleer ik terugkeer naar België. Er is voldoende interesse, dus ik maak me momenteel geen zorgen. Voor het einde van de maand hoop ik een nieuwe ploeg te hebben."

Bron: site nr10

Fredje ga maar met de collectebus rond... :D

Trouwens, Heist ligt dat niet in Azië: Chong San, Tang's Garden, Wai-Wah...toch allemaal Chinezen ? En 'Lo' is dat ook geen Chinees ? ;)
fredjetrek
Beheerder
Berichten: 155
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:01

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door fredjetrek »

we zijn al te laat....zit al bij degradatieconcurent
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door klenne »

fredjetrek schreef:we zijn al te laat....zit al bij degradatieconcurent
:?:
DAVILA
Berichten: 4154
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door DAVILA »

klenne schreef:
fredjetrek schreef:we zijn al te laat....zit al bij degradatieconcurent
:?:
A ja klenne: snapt je het niet ??? Aziatisch.... Wij hebben onze chinese restaurants maar... In Azië zien ze allemaal GEEL :evil: :evil: :evil: :D :D :D
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door klenne »

DAVILA schreef:
klenne schreef:
fredjetrek schreef:we zijn al te laat....zit al bij degradatieconcurent
:?:
A ja klenne: snapt je het niet ??? Aziatisch.... Wij hebben onze chinese restaurants maar... In Azië zien ze allemaal GEEL :evil: :evil: :evil: :D :D :D
Amai stel u da voor :shock:
DAVILA
Berichten: 4154
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door DAVILA »

IVENS EN ORIS OP ZOEK NAAR CLUB

Jonas Ivens (30) is op zoek naar een nieuwe club, bij voorkeur in België. Het Griekse Niki Volos, waar de verdediger afgelopen zomer tekende, gaat in vereffening. Ook Kevin Oris (30) zoekt een nieuwe club nadat het Chinese Liaoning hem niet langer betaalde. De spits traint bij Heist, maar geniet interesse uit Japan en Zuid-Korea. (kvu, gma)

Bron: HNB
DAVILA
Berichten: 4154
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers/Vertrekkers seizoen 2014-2015

Bericht door DAVILA »

fredjetrek schreef:we zijn al te laat....zit al bij degradatieconcurent
Fredje: verklaar u nader !!!
Plaats reactie