Ksk Heist - FC Gullegem 3-1

Galag

Re: Ksk Heist - FC Gullegem 3-1

Bericht door Galag »

Gisteren vertelde mij iemand dat Ruttens zijn pensioen heeft aangekondigd...
Is dat hier al ergens vermeld en weet iemand hier meer over?
Toch wel straf na voorbije 2 jaar...
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Galag schreef:Gisteren vertelde mij iemand dat Ruttens zijn pensioen heeft aangekondigd...
Is dat hier al ergens vermeld en weet iemand hier meer over?
Toch wel straf na voorbije 2 jaar...
http://www.kskheistsupportersforum.be/v ... 1&start=45
hesteneer

Bericht door hesteneer »

Die discussie wordt besproken bij de ex-spelerstopic galag :)

En fredje...tgaat hier niet over bakken kritiek. Het was gisteren gewoon een vaststelling dat hij makkelijk in zijn rug gepakt werd, net zoals den eersten helft die 23 van Gullegem 47x overlopen is geweest. Er zegt toch niemand dat hij niet mag opschuiven? Voetballend is hij een van onze beste spelers, zoniet onze beste, maar hier laat hij voor de moment wat steekjes vallen...is dat kritiek? neen, das een feit.
En wat fisher betreft, geef die gast wat tijd. Hij is nog nieuw, moet zich nog aanpassen, maar heeft op 3 matchen al meer gescoord dan stevens op 3 jaar.
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Simon Vermeiren maakt het verschil tegen vierdeklasser Gullegem

Tweedeklasser Heist deed tegen vierdeklasser Gullegem wat iedereen had verwacht. Het plaatste zich voor de volgende ronde, uit bij reeksgenoot Wezet. Simon Vermeiren - zondag voor het eerst aan de aftrap - maakte na de rust het verschil met twee doelpunten.

“We hebben onze lessen getrokken uit de de 2-7 nederlaag tegen Antwerp.”

Opdracht volbracht, Simon.

Simon Vermeiren: “Zo is dat. Verliezen konden we ons echt niet permitteren, zeker niet na de zware thuisnederlaag tegen Antwerp. Groots was het allemaal niet, maar onze prestatie volstond toch om de zege vlot binnen te halen.

Bij momenten speelden we behoorlijk, al mag je zo’n opdracht zeker niet onderschatten. Halfweg stond het nog maar 1-1, want op slag van rust slikten we de gelijkmaker. Dat was een tegenvaller, want in die eerste helft hadden we nagenoeg niks weggegeven.”

Je komt aan de aftrap en je scoort. Dat moet deugd gedaan hebben.

“Dat is plezierig, ja. Voor het eerst dit seizoen stond ik in een officiële wedstrijd aan de start. En wat doe je dan als je je kans krijgt? Dan probeer je in de eerste plaats te overtuigen. Ik heb me laten zien, denk ik. Maar de center van Yannick Rijmenants bij mijn eerste goal was zeker zo belangrijk. Zonder hem had ik niet eens gescoord. Ook dat mag je niet vergeten.”

Is de pil van Antwerp nu doorgespoeld?

“Dat is veel gezegd. Antwerp en Gullegem zijn twee tegenstanders die je absoluut niet met mekaar kunt vergelijken.

We hebben in groep de beelden van de match tegen Antwerp opnieuw bekeken.

Er moet vooral goed gecommuniceerd worden binnen de ploeg. Dat was de belangrijkste les die we uit de nabespreking hebben getrokken. Want dat we lessen moesten trekken na een 2-7 nederlaag, is meer dan duidelijk.”

Bron: GVA
foxy

Bericht door foxy »

het is nog vroeg ... maar ik ben het wel eens met Fredje , wij missen een verbindingspeler tussen de spits en
middenveld ,ook n° 10 genoemd. Ik hoopte dat Vandemarliere dat kon zijn maar hij beweegt blijkbaar liever en
beter dicht bij de verdediging voor de eerste opbouwfase en blijft daar teveel hangen vind ik. Neven speelde ook
op die posiitie maar ondernam geregeld verticale loopacties in de ruimte waardoor het middenveld dynamischer
naar voor speelde en ookVandeputte regelmatig in schietpositie kwam en ook 5x scoorde in de laatste negen
matchen. Details kunnen veel verschil maken en ik hoop dat onze trainer een nieuwe oplossing vind.
Wat het "gepakt" worden in de rug ,ook akkoord , vooral verdedigers moeten niet alleen reageren als een
spurtende speler voorbijkomt (dat is te laat) maar moeten anticiperen door op voorhand te KIJKEN naar de
bewegingen van tegenstrevers . Onze spelers kijken teveel en telang naar de bal en missen zo het vertrek van
een lopende speler. Vroeger werd dat opgelost door echte mandekkers , nu moet men sneller en beter
kijken en denken en dat blijkt heel moeilijk te zijn.
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Ik heb de indruk dat heel veel kritiek ontstaan is na de 2-7, ik blijf er echter bij dat het hier een uitzonderlijk matchverloop betrof.
Op Dessel keepte Thijs nagenoeg feilloos, hoeveel twijfels we ook mochten hebben over zijn ervaring.
Vervoort ging één keer in de fout en onmiddellijk wordt dit uitvergroot...
Put werd op Dessel de beste Heistenaar genoemd...
Iemand spreekt over gebrek aan snelheid bij onze centrale verdedigers en verwijst naar Van Dooren: als Put op één been moet springen spurt hij Kurt nog voorbij...
Zijn er dan geen problemen ? Jawel maar conclusies trekken na het Antwerp debacle is wel kort door de bocht gaan.
Tussen haakjes: ik zag Mignolet in het matchbegin ook onder een hoge bal gaan, gelukkig voor hem viel er geen goal uit. In de krant lees ik vandaag: Kara en Coulibaly (Genk) potentieel het sterkste CV duo in eerste klasse maar het staat nog niet op punt...
eSKaa

Bericht door eSKaa »

Ik vind dat dat allemaal nog goe meevalt. Wij zijn altijd een braaf hoopke supporters geweest. Op een ander had het kot al op zijn kop gestaan na vorig seizoen. Hier zaagt af en toe iemand, maar die trekt, zoals ze dat hier zeggen, "zijne kak rap in". Als we ni mogen zagen, moeten we wegblijven, maar dan schiet er ni veel volk meer over he :-).
DAVILA

Bericht door DAVILA »

eSKaa schreef:Ik vind dat dat allemaal nog goe meevalt. Wij zijn altijd een braaf hoopke supporters geweest. Op een ander had het kot al op zijn kop gestaan na vorig seizoen. Hier zaagt af en toe iemand, maar die trekt, zoals ze dat hier zeggen, "zijne kak rap in". Als we ni mogen zagen, moeten we wegblijven, maar dan schiet er ni veel volk meer over he :-).
Klopt eSKaa maar het is een verschil als ge bv als profploeg als Antwerp met dik betaalde vedetten uit alle windstreken afgaat tegen amateurkes uit derde klasse :D dan hebt ge als supporter reden tot klagen
Wij supporteren voor gasten die hunne nestel afdraaien op hun werk en nog meer hunne nestel afdraaien op het plein ;)
fredjetrek
Beheerder

Bericht door fredjetrek »

Over Thijs heeft bijna iedereen twijfels... en die dateren al van voor dit seizoen. Raf is nen toffe gast en iedereen zou het hem gunnen maar hij heeft toch nooit echt kunnen overtuigen. Hij mist spelinzicht en is veel te traag op de tweede fase. Op explosiviteit enzo kan je trainen, dit oplossen is veel moeilijker.
En achterin kende ook iedereen de problemen. Put doet het inderdaad redelijk, maar dat is zo omdat bijna iedereen van hem niks verwachtte. De cis zal veel werk hebben...zeker als sommige spelers na Gullegem beweerden dat het al veel beter was. Bekijk de beelden zou ik zeggen...ook nu waren er fases waarin een bezoekende spits 30 meter met een bal mag lopen en uiteindelijk nog mag besluiten ook. Nog steeds sprong gene enkele collega bij, en in 2de was die aanvaller sneller en was het weer prijs geweest. Zuivere mandekking kan niet met opschuivende backs, en zeker niet met trage centrale verdedigers.
Doef

Bericht door Doef »

Geduld en vertrouwen, voor heel de ploeg!
Laatst gewijzigd door Doef op 21 aug 2013, 10:21, 1 keer totaal gewijzigd.
hesteneer

Bericht door hesteneer »

Laat de ploeg gewoon rustig werken nu, iedereen weet (ook de spelers en trainers) dat er werkpunten zijn. Er zijn belangrijke pionnen verdwenen in het tussenseizoen, in het bijzonder Kurt van Dooren en Neven. Het seizoen is tenslotte nog maar 2 speeldagen ver, en een voorbereiding tegen lyra en FC de Kempen..tja dat zijn nu eenmaal geen waardemeters meer voor ons hé.
Als er binnen 2 maand nog steeds dezelfde fouten gemaakt worden, ok dan hebben we een probleem. Maar nu is dat zeker en vast nog niet het geval.
Tegen Antwerp speelden we zoals davila aanhaalde niet slecht. ALs we daar 5x scoren zegt niemand iets. Afgelopen zondag was niet schitterend, maar we winnen wel. En eum...het was nie makkelijk voetballen!! Heeft iemand naar de lengte van het gras gekeken? Mss dat we met de opbrenst van Antwerp enkele koeien kunnen kopen en die heel der dagen laten grazen...Aan onze staanplaats stond het toch wel enkele centimeters te hoog als ge het mij vraagt...
Naas

Bericht door Naas »

hesteneer schreef: Heeft iemand naar de lengte van het gras gekeken? Mss dat we met de opbrenst van Antwerp enkele koeien kunnen kopen en die heel der dagen laten grazen...Aan onze staanplaats stond het toch wel enkele centimeters te hoog als ge het mij vraagt...
Van waar ik stond leek het gras aan den overkant vooral toch ook wel een pak groener?? Niet?? :lol:

En voor de rest denk ik dat er idd pijnpunten zijn en dat iedereen die weet/kent of zelfs wist voor aanvang van dit seizoen. Maar dit is en blijft niet meer dan 'een gegeven'! We weten dat we niet de financiele middelen hebben om dit op 1 2 3 op te lossen door het halen van een blik nieuwe spelers. Daarom zal dit intern dienen opgelost te worden en daarin moeten we vertrouwen hebben en de aangewezen mensen daarin ook tijd gunnen...
Ik geloof er alleszins in dat het goed komt...!!! ;)
hesteneer

Bericht door hesteneer »

Van waar ik stond leek het gras aan den overkant vooral toch ook wel een pak groener?? Niet?? :lol:

Aan onze kant wordt te veel bier gesmost...;)
stranger

Bericht door stranger »

Moet het nog gezegd zijn dat in tweede blijven de hoogst haalbare kaart is?
Kritiek was er zelfs toen we kampioen speelde in 4 de en 3 de

Eigenlijk mag ik geen leedvermaak hebben, maar als een doodgeverfde titelkandidaat in derde klas met name Racing Mechelen 1 op 6 haalt dat bewijst hoe moeilijk het is

We gaan nog matchen winnen mensen.....en kritiek zal er altijd zijn zeker.
Plaats reactie