K.SK. Heist - R. Antwerp FC 1-3

klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: 20/09/2015 - 15h. K.SK. Heist - R. Antwerp FC

Bericht door klenne »

hesteneer schreef:gaat het hier niet over het bezoekersvak?
Jep
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3016
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: 20/09/2015 - 15h. K.SK. Heist - R. Antwerp FC

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Afbeelding

Bron: GVA
DAVILA
Berichten: 4153
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: 20/09/2015 - 15h. K.SK. Heist - R. Antwerp FC

Bericht door DAVILA »

EXCL. Gevaert blikt vooruit: "Webers is de Fellaini van KSK Heist"

Zondag speelt R. Antwerp FC een uitwedstrijd op het veld van KSK Heist. De jongens van Gevaert staan voor een moeilijke opgave, want ondanks de lage klassering in het klassement is KSK Heist een moeilijk te bekampen ploeg.

Ze streden al elke wedstrijd in de competitie voor punten tot in de allerlaatste minuut. Nooit werden ze overklast of van de mat gespeeld. "Na drie gelijke spelen op rij willen ze nu ongetwijfeld hun eerste overwinning boeken. Zij spelen graag verticaal en vertrekken vanuit een goeie organisatie. Tel daar nog bij dat ze over voldoende techniek beschikken om ook aanvallend iets klaar te spelen, dan weet je dat we een hele wedstrijd geconcentreerd zullen moet blijven om een resultaat te boeken. Dat neemt echter niet weg dat we van bij het begin van de wedstrijd moeten proberen te tonen dat we naar Heist gaan om de drie punten te pakken."

Eén van de absolute sterkhouders is Bart Webers. "Ik noem hem een beetje de Fellaini van KSK Heist, en dat zeg ik met heel veel respect voor beide spelers. Hij heeft een aantal enorme kwaliteiten, dus daar hebben we ook op gewerkt. Maar uiteraard is KSK Heist meer dan Webers alleen."

David Gevaert verraste de eerste wedstrijden met telkens een basisplaats voor Nico Binst. Na een ijzersterke voorbereiding bewijst Nico Binst elke week opnieuw dat hij zijn plaats heeft in tweede klasse. "Mij heeft hij al lang overtuigd hoor, maar ik denk dat hij soms het gevoel heeft dat hij zich aan zichzelf moet bewijzen. Of hij fysiek sterk genoeg is om dit elke week te brengen? Vergeet niet dat jongens die overdag moeten werken en s'avonds trainen over het algemeen een betere basisconditie hebben dan spelers die één of twee keer per dag trainen en voor de rest thuis zitten en rusten. Uiteraard kan Nico een mindere periode kennen, maar we analyseren alle spelers individueel tijdens elke training, dus we zien op tijd wie over zijn limiet staat te trainen en wie niet."

Bron: nr10
DAVILA
Berichten: 4153
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: 20/09/2015 - 15h. K.SK. Heist - R. Antwerp FC

Bericht door DAVILA »

DAVILA schreef: Vergeet niet dat jongens die overdag moeten werken en s'avonds trainen over het algemeen een betere basisconditie hebben dan spelers die één of twee keer per dag trainen en voor de rest thuis zitten en rusten.


Speciale logica, waarom nog overdag trainen ?
Beste training is werken overdag, liefst zo hard mogelijk... :D
Ramon
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 jul 2015, 13:12

Re: 20/09/2015 - 15h. K.SK. Heist - R. Antwerp FC

Bericht door Ramon »

Wijns out na z'n blessure van afgelopen week neem ik aan?
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3016
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: 20/09/2015 - 15h. K.SK. Heist - R. Antwerp FC

Bericht door Dabo »

Er zullen zondag 20 september vanaf 13u00 nog staanplaatsen te koop zijn voor de bezoekers van Antwerp. De zitplaatsen voor de bezoekers zijn uitverkocht.

De loketten voor de thuissupporters zijn geopend.
Raul
Berichten: 151
Lid geworden op: 02 aug 2012, 08:47

Re: 20/09/2015 - 15h. K.SK. Heist - R. Antwerp FC

Bericht door Raul »

morgen zal er een speciaal Cava-kraam zijn ter hoogte van de fanshop; na de wedstrijd (vanaf 17u) zouden hier ook nog wat hartverwarmende extraatjes te verkrijgen zijn!
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: 20/09/2015 - 15h. K.SK. Heist - R. Antwerp FC

Bericht door hesteneer »

moeten de spelers ni naar de gero lounge ? :) ;)
btw: sjans da ge da ni eerder hebt gezegd want die van ons had ook aant cava kraam gestaan ;)
DAVILA
Berichten: 4153
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: K.SK. Heist - R. Antwerp FC 1-3

Bericht door DAVILA »

Limbombé bezorgt in extremis Antwerp het delirium tegen Heist
Gisteren om 17:07 door Geert Fierens
Het heeft bloed, zweet en tranen gekost, maar Antwerp heeft finaal dan toch de drie punten veilig gesteld op het veld van Heist. De thuisploeg leidde bij de rust met 1-0, maar in het slot van de match ging Antwerp er op en er over.

Antwerp kwam voor de rust niet bijster goed voor de dag, al knalde Dufer al na twee minuten tegen de lat en Limbombe in het zijnet. Het werd 1-0 toen Van Den Bergh naar doel kopte en de afgeweerde bal door Van Goethem mooi werd ingeschoten.

Na de pauze kwamen de bezoekers feller voor de dag. De ingevallen Malsa scoorde al snel de gelijkmaker. Antwerp voerde de druk op en in de slotminuten moest de thuisploeg dan toch plooien. Biset verscheen voor Brughmans, die weerde nog af maar Limbombe schoot de 1-2 schuin in de hoek. Twee minuten voor tijd nam Limbombe alle twijfel weg.

Antwerp behoudt zo de tweede plek in het klassement. Heist blijft onderaan het klassement bengelen.

Heist: Brughmans, Van Den Bergh, Webers, Buekers, Van Goethem, Tambeur, Van Asch (86' Lambreghts), Luckermans, Boulaouali, Manuel, Van Belle (66' Segers).
Antwerp: Kudimbana, Biset, Colpaert, Vansteenkiste (77' Dequevy), Hairemans, De Decker (46' Owusu), Dom, Dufer (46' Malsa), Limbombe, Omolo, Binst.
Doelpunten: 25' Van Goethem 1-0, 51' Malsa 1-1, 85' Limbombe 1-2, 88' Limbombe 1-3.
Gele kaarten: De Decker, Manuel, Omolo, Buekers, Limbombe.
Rode kaarten: geen

Bron: GVA
DAVILA
Berichten: 4153
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: K.SK. Heist - R. Antwerp FC 1-3

Bericht door DAVILA »

Gewoon een sterke prestatie van ons team !!!
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: K.SK. Heist - R. Antwerp FC 1-3

Bericht door eSKaa »

Absoluut, Antwerp amper kansen bijeen gevoetbald, tot de laatste minuten dan. 1-3 is dan toch een licht overdreven uitslag. Mooie prestatie, nu hopen dat die eindelijk eens kan beloond worden met een overwinning he. Op naar Cercle!
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: K.SK. Heist - R. Antwerp FC 1-3

Bericht door hesteneer »

absoluut een zeer sterke wedstrijd qua inzet, vooral dan de eerste helft. Al vond ik wel dat we iets te voorzichtig de wedstrijd aangevat hebben, waardoor we ook weinig of geen kansen gekregen hebben. Ik had liever de papi in de spits zien staan en segers op rechts. In dat geval hadden we het Antwerp in mijn ogen nog moeilijker kunnen maken.
Binnekort zal het goede spel wel punten opleveren, gene paniek!

Wel zou ik graag antwerp feliciteren met hun supporters. Wat een achterban...man man...ik ga ze missen! Good luck in eerste nationale gasten, daar horen jullie thuis!
Peter
Berichten: 242
Lid geworden op: 01 aug 2012, 07:33

Re: K.SK. Heist - R. Antwerp FC 1-3

Bericht door Peter »

hesteneer schreef:Wel zou ik graag antwerp feliciteren met hun supporters. Wat een achterban...man man...ik ga ze missen! Good luck in eerste nationale gasten, daar horen jullie thuis!
Soms zongen ze wel wat uit de maat zene ;)
DAVILA
Berichten: 4153
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: K.SK. Heist - R. Antwerp FC 1-3

Bericht door DAVILA »

Beelden Proximus op

www.atv.be
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3016
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: K.SK. Heist - R. Antwerp FC 1-3

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
Plaats reactie