Heist - Antwerp 2-7

Dabo
Beheerder

Re: Heist - Antwerp 2-7

Bericht door Dabo »

Aldus sprak Patrick Goots...

Was Heist een waardemeter?

“Nee, zeker niet. Na vorig seizoen bleven ze al als bij wonder in tweede, en dit jaar wordt het weer heel moeilijk. (Grijnst) Eerlijk: in mijn beste tijd had ik graag tegen hen gespeeld, want elke diepe bal was gevaarlijk. Ook de doelman was zwak en zeker geen tweedeklasseniveau.”

Bron: GVA
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Patje Boem Boem spreekt zichzelf ook tegen in een artikel in GVA vandaag.
'Antwerp speelde erg volwassen en Heist heel zwak', 'al tijdens de rust zei ik dat het een wedstrijd van 2-8 of 2-9 zou kunnen worden. Er waren zelfs kansen om er tien in het mandje te leggen' (??? ja, als Brinkman nog drie penalties meer had gefloten misschien :D )
En verder in het artikel :
'Antwerp was dus superieur, enkel achterin waren er dus toch misverstanden, zodat een 4-7 niet overdreven was geweest'. (??? opnieuw ??? een zwak Heist dat gemakkelijk vier keer had kunnen scoren ???)
En dat Antwerp speelt volgens hem kampioen en Heist zakt ?
Straffer nog, herbekijk de beelden: Antwerp speelde gewoon countervoetbal. Normaal doen hé mannen, heel goeie ploeg maar toch maar afwachten als het tegen profploegen genre Eupen, Moeskroen, STVV en zelfs Westerlo zal gaan. Ook de sterkte van Brussels valt niet in te schatten met die vele nieuwe spelers, ze hebben wel al 6 op 6 en nog geen tegengoal.
Tweede klasse niet plezant ??? Het wordt nog een mooie competitie !
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Ik herhaal dr vraag: tweede klasse niet plezant ?

Verslag van een matchdag van een doorsnee RAFC supporter.

Terug boven water maar nog altijd een beetje koppijn precies.
Heist away is toch mijn favoriete verplaatsing in 2de klasse. Rond 9u45 in 't Hoekske gearriveerd, rustig pintje pakkend aan den toog, komen vanuit het terras vanachter de Gino, Dude en de vaste compagnons binnengestapt op weg naar de volgende kroeg. :)

Vervolgens kroegentocht richting 't Pleintje met een vreemd tafereel waarbij een patron zijn café niet openkreeg, zelfs niet met assistentie van de Gino. Ook goed gelachen aan de Oude Zwaan met de cafébaas. Op een gegeven moment waren daar een koppel bijen rond onze pinten aan het vliegen, zegt die kerel droogweg over die biekes: "Aiai, de mannen van Lierse zijn hier. Geelzwet he. En dat zijn ook ambetanterikken."
Om 12u gratis vat in 't Pleintje en vanaf dan was het één heerlijke roes. Ik heb zelfs de eerste 4 goals van Antwerp gezien.

Mooie taferelen ook aan de drankstanden. Maat van mij ging met een ferm stuk in de kraag iets halen om te eten en gaat aanschuiven aan de drankstand, en dus niet doorhebben terwijl iedereen daar met bier vertrekt. Komt aan de beurt en bestelt een hamburger en een braadworst :D . Dan maar pinten besteld en niets gegeten.

Na de match beide kantines gedaan. Helaas was onze kameraad Maurice (broer voorzitter Heist) er niet waar we normaal gezien nog altijd wat pinten mee pakken. Bleek tot onze ontzetting ernstig ziek te zijn.
Deze keer niet gevallen over de omheining om tot aan de andere kantine te geraken en daar nog geluld tegen Jan en Alleman waaronder Cis Bosschaerts, overigens een uiterst sympathieke kerel!

Tegen een uur of zeven richting 't Pleintje en onderweg nog een matchke geshot tegen een bende kinderen, allee ja we lagen meer op de grond dan wat anders. Toch 2-1 gewonnen :twisted:
Nog een optreden aan 't Pleintje meegepikt vanop het gras op den Berg en de trein om 22u19 naar huis. De hele rit geluisterd naar een Italiaans/Nederlandse rapper en die gast deed dat lang niet slecht. Was eigenlijk redelijk absurd: links lag dirty harry al zijn roes uit te slapen en rechts zat een onbekende gast vollen bak te rappen in het Italiaans .

Tegen middernacht thuis en nog ne goeie whisky gedronken met Jethro Tull op de achtergrond.

Verschoning aan iedereen waar ik eventueel tegen heb liggen zagen :oops:. Merci aan Toerisje en hesteneer voor de slok en de pint.

Bron: RAFC forum
hesteneer

Bericht door hesteneer »

geweldige kerel :) zijn "verschoning" is aanvaard...
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Nog een laatste (beloofd !) bedenking bij de match. Die Guvenç deed zowat hij wilde, zou het kunnen dat hij als het ware onder de radar bleef van onze grote jongens als Fisher, Webers, Put, Remans ??? :D Volgende keer toch maar wat kleiner mannen op de plein zetten Cis :D
Moet het trouwens niet Gu'vencke' zijn ? Maar çoit toch een grote mijnheer ;)
DAVILA

Bericht door DAVILA »

1ste helft : http://www.youtube.com/watch?v=-ZHdiD_cqpE
2de helft : http://www.youtube.com/watch?v=8bpKlIk2djI

Voor wie gans de match wil (her)bekijken
fredjetrek
Beheerder

Bericht door fredjetrek »

juist de beelden van antwerp-geel gezien. Blijkbaar moet den antwerp die gekregen penalties op heist teruggeven :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=_03vKMDn ... bedded#t=1
klenne

Bericht door klenne »

fredjetrek schreef:juist de beelden van antwerp-geel gezien. Blijkbaar moet den antwerp die gekregen penalties op heist teruggeven :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=_03vKMDn ... bedded#t=1
:lol: dieje arbitter ga ook slecht slape as m da trugzie :D
klenne

Bericht door klenne »

En dieje van in gent is al eve erg dieje geeft ne penalty cadeau en dan nog is een belacheleke rode kaart :lol:
Plaats reactie