voorbereiding 2014-2015

fredjetrek
Beheerder

Re: voorbereiding 2014-2015

Bericht door fredjetrek »

klenne schreef:Ik vraag mij eigelek ook is af wie de ticketprijzen bepaalt in heist..

20 € voor een zitplaats in een oefenmatch ?????? Als dees de manier is om meer supporters te lokken naar heist dan spele we binnekort voor 200 man !! Een echte schande noem ik da en da mag gezegd worde :!:
Als ik gisteren hoorde dat KVM 4500 euro voor een oefenmatch vraagt (waar of niet?) en dit in volle WK-tijd kan ik het wel verstaan. Stel je maar eens voor dat Lierse dat ook gevraagd heeft dan heeft men nu in Heist al een financieel putje.

de wedstrijd Geel-KVM zou om die reden trouwens afgelast geweest zijn.
fredjetrek
Beheerder

C-kern is inderdaad fel overdreven. B-kern is wel terecht. Alleen moeten de Kv supporters wel onthouden dat de helft van de transfers meestal mislukt, dus al die mannen in het basiselftal zetten is ook ni juist. En als het toch de C-kern was dan mogen ze die 22 betere spelers een oplijsten.... dan zijn ze heel sterk dit jaar!

Maar ja... KVM is de laatste jaren enkele keren met hun A-kern komen verliezen... mss was dat wel de reden (zij ze niet ooit eens een jaar weggebleven na een nederlaag?)
klenne

Bericht door klenne »

fredjetrek schreef:
klenne schreef:Ik vraag mij eigelek ook is af wie de ticketprijzen bepaalt in heist..

20 € voor een zitplaats in een oefenmatch ?????? Als dees de manier is om meer supporters te lokken naar heist dan spele we binnekort voor 200 man !! Een echte schande noem ik da en da mag gezegd worde :!:
Als ik gisteren hoorde dat KVM 4500 euro voor een oefenmatch vraagt (waar of niet?) en dit in volle WK-tijd kan ik het wel verstaan. Stel je maar eens voor dat Lierse dat ook gevraagd heeft dan heeft men nu in Heist al een financieel putje.

de wedstrijd Geel-KVM zou om die reden trouwens afgelast geweest zijn.
Als ge dan toch zoveel geld moet vrage aan u eige supporters dan moete zulke vriendematche niet organiseren :roll:
DAVILA

Bericht door DAVILA »

malinwa fc schreef:Allez en nu gij terug!!
Oei oei... Ik heb hier precies een tackle twee voeten vooruit en een Suarez beet tegelijkertijd uitgedeeld :D
Sorry Malinwa, ik geef mezelf donkerrood en verwijzing naar deC-kern :D
malinwa fc

Bericht door malinwa fc »

DAVILA schreef:
Oei oei... Ik heb hier precies een tackle twee voeten vooruit en een Suarez beet tegelijkertijd uitgedeeld :D
Tis al vergeten!!
Spons erover en op naar de volgende!! ;) ;)
DAVILA

Bericht door DAVILA »

malinwa fc schreef:
DAVILA schreef:
Tis al vergeten!!
Spons erover en op naar de volgende!! ;) ;)
Dat is de spirit van de echte sportman ! Thxs Malinwa !
malinwa fc

fredjetrek schreef:C-kern is inderdaad fel overdreven. B-kern is wel terecht. Alleen moeten de Kv supporters wel onthouden dat de helft van de transfers meestal mislukt, dus al die mannen in het basiselftal zetten is ook ni juist. En als het toch de C-kern was dan mogen ze die 22 betere spelers een oplijsten.... dan zijn ze heel sterk dit jaar!

Maar ja... KVM is de laatste jaren enkele keren met hun A-kern komen verliezen... mss was dat wel de reden (zij ze niet ooit eens een jaar weggebleven na een nederlaag?)

Amai maat,gij zijt goe op de hoogte van het reilen en zeilen oep de kv??
Ik zou me maar meer bezig houden met de mauvekes uit Brussel!
Das toch uw cluppie hé? ;)
Mislukte transfers zeg jij?
Even een beknopt overzicht van de laatste jaren:
Persoons,Vleminckx,Asaré,Buyens,Gorius,Chen,Pedersen,Nong,Mununga,Ivens...
Moet ik doorgaan?
Allemaal gehaald voor een appel en een sik en met grote winst,naar kv-normen,doorverkocht!!
Dus zo slecht zal het transferbeleid wel ni zijn zeker?
Dus vooraleer je iets neerpent,even nadenken. ;)
En das ni kwaad bedoeld hé!
Ik ken u al 30 jaar dus...met een korreltje zout. :D :D :D
fredjetrek
Beheerder

malinwa fc schreef:
fredjetrek schreef:C-kern is inderdaad fel overdreven. B-kern is wel terecht. Alleen moeten de Kv supporters wel onthouden dat de helft van de transfers meestal mislukt, dus al die mannen in het basiselftal zetten is ook ni juist. En als het toch de C-kern was dan mogen ze die 22 betere spelers een oplijsten.... dan zijn ze heel sterk dit jaar!

Moet ik doorgaan?
Allemaal gehaald voor een appel en een sik en met grote winst,naar kv-normen,doorverkocht!!
ja maar ge kunt ook een rijtje maken met mislukte transfers he....

Joachim Van Damme, Mads Junker, Thomas Enevoldson, Kevin Vandenbergh!, Jaime Ruiz, Denis Alibec, Sergio Oliveira, Liroy Zhairi, Viktor Prodell .....
malinwa fc

fredjetrek schreef:
malinwa fc schreef:

Moet ik doorgaan?
ja maar ge kunt ook een rijtje maken met mislukte transfers he....

Joachim Van Damme, Mads Junker, Thomas Enevoldson, Kevin Vandenbergh!, Jaime Ruiz, Denis Alibec, Sergio Oliveira, Liroy Zhairi, Viktor Prodell .....
Wat Van Damme en prodell betreft geef ik je 200 procent gelijk.
De anderen waren wegens omstandigheden twijfelgevallen,vooral door blessureleed.(Ruiz en Enevoldsen)
Alibec en Oliveira waren echt wel goei voetballers en nog misschien maar jammer genoeg teveel streken!!
Allez,terug naar het hedendaagse!
Hopelijk een goeie oefenpot tegen Westerlo zaterdag!
Heb gehoord dat ze met hun c-ploeg komen spelen? :lol: :lol: :lol:
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

SK HEIST LOOPT WARM VOOR KOMST VAN WESTERLO EN RONDT WELLICHT TRANSFER VAN NKUMAN MICHEL AF

‘We kennen onze beperkingen’

Eerder in de voorbereiding kwamen Lierse en KV Mechelen op bezoek, vanavond ontvangt Heist met Westerlo een andere eersteklasser uit de regio. ‘Het gaat de goede richting uit’, is Cis Bosschaerts tevreden over de aanloop naar de competitiestart.
Westerlo is ongetwijfeld een interessante waardemeter.

‘Voor Westerlo begint de competitie binnen twee weken. Wij moeten een week langer wachten. Stilaan moet alles in de plooi vallen.’

‘Tegen KV Mechelen speelden we degelijk, zeker wat de combinaties, de organisatie en het aantal kansen betreft. We scoorden zelfs. Voor de oefenwedstrijd tegen Westerlo selecteerde ik twintig spelers.’

‘Enkel Rymenants valt af met een enkelblessure. Hij verstuikte zijn enkel bij het individuele loopprogramma in het tussenseizoen. Tijdens de voorbereiding zelf liep niemand een blessure op. Hout vast houden’, knipoogt Bosschaerts.

De nieuwkomers integreren zich snel.

‘Ik ben tevreden over wat ik op training zie. De nieuwe spelers pasten zich vlug aan. Iedereen werkt hard. Of er nog nieuwe spelers verwacht mogen worden? Tegen Lierse en KV Mechelen was testspeler Nkuman Michel van de partij. Ik hoop dat we vanavond groen licht krijgen en de transfer kan afgerond worden.’

De 26-jarige Angolese spits speelde vorig seizoen voor derdeklasser Deinze en voordien voor Cappellen.

Degradatie

Mocht Michel (zijn voornaam is Nkuman, bdh) zijn handtekening onder een contract zetten, is het huiswerk van Heist in principe af. Coach Bosschaerts droomt stiekem van een herhaling van het eerste seizoen van zijn club in tweede klasse.

‘In ons allereerste seizoen zetten we een knappe prestatie neer. We totaliseerden 46 punten en verbaasden vriend en vijand. Het seizoen daarna mocht ook gezien worden. We behaalden drie punten minder. De voorbije twee seizoenen vochten we tegen de degradatie. Ik hoop dat we dit seizoen uit de degradatiezone kunnen blijven.’

Dat Heist aan zijn vijfde opeenvolgende seizoen in tweede klasse begint, mag best een prestatie genoemd worden.

‘We kennen onze beperkingen. Een topclub in tweede klasse worden we nooit. Maar ik denk dat we op veel sympathie kunnen rekenen en een mooi voorbeeld zijn voor een resem andere clubs’, zet Bosschaerts de werking van de club in de verf.

Bron: http://www.sportwereld.be
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Heist-Westerlo 1-0

Cis heeft goed naar het WK gekeken (en ik zeg dat zonder ironie, men kan altijd bijleren, open staan voor nieuwe dingen): we startten met drie centrale verdedigers, Gillis, Roel en VdBerghe, in principe twee hoog spelende backs, Bart VdB en Pit. Middenveld Webers , VdP en Boeckx. Vooraan Nkuman en Ruiz.
Na tien minuten Ruiz alleen door, Westel doelman Van Langendonck komt uit zijn backlijn en stopt de bal met de hand: rood, oerstom in een oefenmatch want zo ontwricht je het nut van zo'n match... (sommigen zeggen dan wel 'geef gewoon geel' maar wat doe je dan als vijf minuten later iemand uitpakt met een horrortackle: geel het is maar een oefenmatch ?)
Sterke match van Heist, Nkuman opnieuw ijzersterk, Ruiz toonde flitsen (Foxy: ik denk wel complementair, Nkuman schept ruimte voor Ruiz), tweede helft veel vervangingen, Jacobs bevestigde met een ijzersterke prestatie, Praet op kop van de andere invallers waarvan niemand ontgoogchelde.
Ik denk dat we een mooi jaar tegemoet gaan. Ik reken nog op een snelle terugkeer van Rymenants en na nieuwjaar van Simon.
Laatst gewijzigd door DAVILA op 13 jul 2014, 10:10, 1 keer totaal gewijzigd.
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Opstelling Westerlo:
Van Langendonck, Apau, Maertens, Schuermans, Vervoort (80’ Verschueren), Molenberghs (46’ Schouterden), Rommens (9’ Gielen), Sno (80’ Vandenbergh), Geudens (12’ Lecomte), Cools, Gounongbe (65’ Koffi).

Bron: forum Westerlo
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Net als Ruiz heeft ook Michel al zijn deel van blessures gehad.
In 2008 tijdens de voorbereidingsmatch tegen Turnhout met KV Mechelen (waar hij toen als 20-jarige belofte werd binnengehaald) liep hij een gescheurde meniscus en kraakbeenletsel op met als gevolg maanden out.
Vorig seizoen speelde hij met Deinze 17 matchen waarin hij 10 keer scoorde. Daarna liep hij opnieuw een zware blessure op (kruisband/meniscus) zodat hij de rest van het seizoen out was.

Bron: website KVM en Deinze

Als die twee gasten geen pech kennen dit jaar gaan we daar nog plezier aan beleven !
Btw: heeft Nkuman nu eindelijk getekend ?
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Woensdag zien we onze 'erfvijand' van weleer nog eens terug. Waar is de tijd van de titelstrijd met Boom in oa eerste provinciale, bevordering en derde klasse...
Ondertussen is er daar ook wat veranderd: wie ken je nog van de huidige spelerskern (buiten good old Westi )?

A-kern & Technische staf 2014-2015

A-kern
Alexander Bell
29-11-1993
Bjorn Cornelissens
23-03-1993
David Rufai
10-02-1994
Ewout Denys
04-02-1987
Gregory Carrez
05-07-1995
Ilias Cloetens
26-03-1996
Jasper Otte
16-02-1992
Jef Vogels
03-01-1991
Jeroen Mertens
06-06-1989
Jonas Laureys
02-04-1991
Koen Gommers
09-12-1985
Nick Carrez
17-07-1992
Nick Van der Westerlaken
06-06-1985
Ruben Van Wemmel
18-03-1997
Sander Laurijssen
14-08-1984
Seppe Kil
31-08-1993
Sven Herijgers
29-07-1988
Vinnie Frans
06-01-1994
Yannick Lodders
03-06-1990
Yannick Put
07-05-1991
Yarrith Kwik
27-08-1990
Youssef Challouk
28-08-1995
Technische Staf
T1: Frank Staes
T2 & Coordinator Beloften/U19 : Serge Van Den Stock
eSKaa

Bericht door eSKaa »

De spelers die wij kennen van bij Boom in 3e klasse enkele jaren geleden spelen bijna allemaal bij Wilrijk-Beerschot. Komen we mss ook nog tegen in de beker :-)
Plaats reactie