R.Boussu Dour Borinage - K.SK.Heist 1-0

hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: R.Boussu Dour Borinage - K.SK.Heist 1-0

Bericht door hesteneer »

we zijn welgeteld 1 match ver.....1-0 verlies is toch ni zo dramatisch lijkt me?
Ok de blessures zijn erger maar daar zijn toch vervangers voor aangetrokken in het tussenseizoen hé

Vermeiren heeft elke match gespeeld in de oefencampagne, put is een volwaardige stand in (heeft die kofi vorig jaar in zijn broekzak gestoken)...dus...gene paniek
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: R.Boussu Dour Borinage - K.SK.Heist 1-0

Bericht door hesteneer »

en btw .... hou jullie al maar vast voor 2 september. Wordt een overompeling in Heist!
http://www.nr10.be/forum/supporters-en- ... #post35357
foxy
Berichten: 209
Lid geworden op: 03 aug 2012, 14:07

Re: R.Boussu Dour Borinage - K.SK.Heist 1-0

Bericht door foxy »

ik begrijp de kritiek op de opstelling van Degeling als linksback niet. Een goede middenvelder
is vaak de ideale oplossing als offensieve back; herinner Sels in 3e klasse die nooit eerder
in zijn carriere back had gespeeld en nu een revelatie werd; en het achteruitschuiven van David Wijns was ook
een schot in de roos; hij werd een extra troef in de aanval. Dit had ook met Degeling gekund en dus vind ik deze
keuze creatief denken van de coach met een mogelijke onverwachte meerwaarde; dat niet elke positiewissel een groot succes word is evident maar het is één van de middelen die rendementsverhoging kan opleveren en
dit hebben wij opnieuw hard nodig om behoud in 2e klasse te bereiken. Onze coach zal nogmaals andere
krachten dan techniek,snelheid moeten aanspreken en mobiliseren (organisatie,tactiek,werk-en mentale kracht,
geluksfactor) om te slagen in een aartsmoeilijke opdracht. Laat ons alle steun en vertrouwen geven aan spelers
en technische staf; hiermee kunnen wij door positief denken ons steentje bijdragen.
Ik apprecieer anders wel het geven van een afwijkende mening hoor... dat maakt voetbal ook zo boeiend en kan
ik met genoegen repliceren.
Peter
Berichten: 242
Lid geworden op: 01 aug 2012, 07:33

Re: R.Boussu Dour Borinage - K.SK.Heist 1-0

Bericht door Peter »

foxy schreef:ik begrijp de kritiek op de opstelling van Degeling als linksback niet. Een goede middenvelder
is vaak de ideale oplossing als offensieve back; herinner Sels in 3e klasse die nooit eerder
in zijn carriere back had gespeeld en nu een revelatie werd; en het achteruitschuiven van David Wijns was ook
een schot in de roos; hij werd een extra troef in de aanval. Dit had ook met Degeling gekund en dus vind ik deze
keuze creatief denken van de coach met een mogelijke onverwachte meerwaarde; dat niet elke positiewissel een groot succes word is evident maar het is één van de middelen die rendementsverhoging kan opleveren en
dit hebben wij opnieuw hard nodig om behoud in 2e klasse te bereiken. Onze coach zal nogmaals andere
krachten dan techniek,snelheid moeten aanspreken en mobiliseren (organisatie,tactiek,werk-en mentale kracht,
geluksfactor) om te slagen in een aartsmoeilijke opdracht. Laat ons alle steun en vertrouwen geven aan spelers
en technische staf; hiermee kunnen wij door positief denken ons steentje bijdragen.
Ik apprecieer anders wel het geven van een afwijkende mening hoor... dat maakt voetbal ook zo boeiend en kan
ik met genoegen repliceren.
Degeling trok zeker zijn plan op linksback, waar ik vooral op doelde was dat je in een van de vele voorbereidingsmatchen op z'n minst toch eens had kunnen proberen om zo te starten...nu was het een fameuze gok in mijn ogen...
Plaats reactie