Oudenaarde-Heist 4-2

DAVILA
Berichten: 4154
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Oudenaarde-Heist 4-2

Bericht door DAVILA »

Deze match wordt uitgezonden op Belgacom TV zaterdag om 16h
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Oudenaarde-Heist

Bericht door hesteneer »

amai...daar gaat volk op zitte zien! ge zou voor minder belgacom tv pakken! ;)
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Oudenaarde-Heist

Bericht door eSKaa »

Dan kunnen we beter helemaal ni rijden en gewoon in den Hosp kijken :-)

Neenee, we rijden naar Oudenaarde, en we gaan daar toch ne keer de 3 punten moeten meenemen. 't Zal niet met de bus zijn, maar met auto's. Wie meewil, schrijft zich maar in via supportersclub-ksk.be of via 't forum, en zeg er dan gelijk bij of ge eventueel wilt rijden ook...
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3022
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Oudenaarde-Heist

Bericht door Dabo »

Iedereen die maar 'iets' Heist gezind is moet ginder zijn. Deze match bepaald de rest van het seizoen. Verlies is rampzalig en winst zou enigzins het vertrouwen kunnen sterken.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Oudenaarde-Heist

Bericht door hesteneer »

dabo dat heeft niets te maken met "iets heist gezind" ... wie kan er nu in godsnaam om 16u in oudenaarde na voetbal gaan kijken? ff logisch nadenken...iemand me een hobby of zelfstandige is kan al niet gaan kijken. Ik noem dit "handelen in eigen belang" van oudenaarde en ik neem aan dat heist daar met akkoord is gegaan...
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3022
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Oudenaarde-Heist

Bericht door Dabo »

hesteneer schreef:dabo dat heeft niets te maken met "iets heist gezind" ... wie kan er nu in godsnaam om 16u in oudenaarde na voetbal gaan kijken? ff logisch nadenken...iemand me een hobby of zelfstandige is kan al niet gaan kijken. Ik noem dit "handelen in eigen belang" van oudenaarde en ik neem aan dat heist daar met akkoord is gegaan...
Ik gaf geen reactie op de discussie tot nu toe. Gewoon het belang van de match onderstrepen.
Peter
Berichten: 242
Lid geworden op: 01 aug 2012, 07:33

Re: Oudenaarde-Heist

Bericht door Peter »

Wat ik eigenaardig vind is dat wedstrijd niet mag starten om 19u30 omwille van te zwakke verlichting.
Maar dikke week geleden mag Oudenaarde wel spelen tegen Dessel op een zaterdagavond om 19u30. Denk niet dat er toen nog voldoende licht was in 2e helft (tussen 20u30 & 21u15).

Komt verandering van het aanvangsuur dan omdat wedstrijd op Belgacom TV wordt uitgezonden of is het omgekeerd en komt match alleen maar op TV omdat ze al om 16u start en er voor de rest toch niks op tv is dan?

In ieder geval is het zeer onverstandig geweest van Heist om akkoord te hebben gegeven voor dit voorstel. Waarom dan niet gewoon match verplaatsen naar zondag?

Soit, het is nu zo, ik zal er (als alles goed gaat) zijn, m'n stem zal ook aanwezig zijn en dan moeten we maar roepen voor 10 zeker ;)
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3022
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Oudenaarde-Heist

Bericht door Dabo »

Peter schreef:Wat ik eigenaardig vind is dat wedstrijd niet mag starten om 19u30 omwille van te zwakke verlichting.
Maar dikke week geleden mag Oudenaarde wel spelen tegen Dessel op een zaterdagavond om 19u30. Denk niet dat er toen nog voldoende licht was in 2e helft (tussen 20u30 & 21u15).

Komt verandering van het aanvangsuur dan omdat wedstrijd op Belgacom TV wordt uitgezonden of is het omgekeerd en komt match alleen maar op TV omdat ze al om 16u start en er voor de rest toch niks op tv is dan?

In ieder geval is het zeer onverstandig geweest van Heist om akkoord te hebben gegeven voor dit voorstel. Waarom dan niet gewoon match verplaatsen naar zondag?

Soit, het is nu zo, ik zal er (als alles goed gaat) zijn, m'n stem zal ook aanwezig zijn en dan moeten we maar roepen voor 10 zeker ;)
Tot een bepaalde datum mochten zijn s'avonds spelen met hun verlichting. Deze is nu overschreden. Wat Belgacom betreft zal het waarschijnlijk een opportuniteit zijn om dit matchke mee te pikken op een moment dat er geen andere 2de klasse matchen gespeeld worden. Iedere ploeg moet moet trouwens minstens 4 keer aan bod komen op TV dit seizoen. De reden om niet zondag te spelen zou wel eens te maken kunnen hebben met de verkiezingen.
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Oudenaarde-Heist

Bericht door eSKaa »

Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3022
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Oudenaarde-Heist

Bericht door Dabo »

Een voltallige groep op training. Bram Criel zit in Oudenaarde zijn laatste van twee strafdagen uit.

Bron: GVA
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Oudenaarde-Heist

Bericht door eSKaa »

In Oudenaarde verwachten de supporters zich aan een wedstrijd betonvoetbal. De winnaar van deze wedstrijd kan immers weer even ademen, aldus de KSVO-fans... Zij willen ook liefst een snel doelpunt, om de druk helemaal bij Heist te leggen (niet dat dit nu nog niet het geval is)
Hoewel ik niet vind dat we betonvoetbal speelden, ben ik niet echt tegenstander om dit nu wel te doen. Enkel winst is goed genoeg, maar een doelpunt tegen zou helemaal dodelijk kunnen zijn.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Oudenaarde-Heist

Bericht door hesteneer »

nog steeds gene paniek jongens, we staan nog maar op 10 ptn van de leider!!!!
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Oudenaarde-Heist

Bericht door eSKaa »

Ik ontving zonet een mail van de manager van KSV Oudenaarde met daarin het bericht dat de wedstrijd NIET wordt uitgezonden op Belgacom tv.
Hij had daar geen enkele weet van. Bij deze dus ook mijn excuses voor de foute info in de voorbeschouwing.

Dus toch maar tot ginder rijden jongens...
Naas
Berichten: 75
Lid geworden op: 01 aug 2012, 08:20

Re: Oudenaarde-Heist

Bericht door Naas »

Doeme, das nen tegenvaller!! :(
Komaan hé gasten, roep ze ginder naar de overwinning hé...!!!!!!!!
DAVILA
Berichten: 4154
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Oudenaarde-Heist

Bericht door DAVILA »

DAVILA schreef:Deze match wordt uitgezonden op Belgacom TV zaterdag om 16h
Toch even vermelden dat mijn bron Het Nieuwsblad is (stond maandag zo in de krant).
Zou het dan toch waar zijn dat het enige wat klopt in de gazet de datum en de prijs is ? :D
Plaats reactie