Ksk Heist - Boussu Dour 0-3

DAVILA
Berichten: 4131
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Ksk Heist - Boussu Dour 0-3

Bericht door DAVILA »

CLUB TOE. CAP. %
STVV 6150 10400 59
Eendracht Aalst 2862 6294 45
R Antwerp FC 6562 16649 39
KVC Westerlo 3088 7866 39
KSK Heist 1256 3550 35
Dessel Sport 1381 4284 32
White Star Woluwe 925 3165 29
KV Oostende 2084 8125 26
KAS Eupen 1888 8000 24
KSV Oudenaarde 980 5000 20
SK Sint-Niklaas 586 3000 20
KSV Roeselare 1628 9653 17
Lommel United 1712 10853 16
Moeskroen Peruwelz 1543 10571 15
CS Visé 516 5460 9
Boussu Dour 760 8500 9
AFC Tubeke 550 8100 7
FC Brussels 675 11000 6

Cijfersnr10. GEMIDDELD AANTAL KIJKERS/CAPACITEIT STADION/BEZETTINGSGRAAD

Wij houden nog nagenoeg de helft van de andere clubs achter ons wat toeschouwers betreft: nog niet zo slecht
DAVILA
Berichten: 4131
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Ksk Heist - Boussu Dour 0-3

Bericht door DAVILA »

En dan nog iets: een speler is een stukje van een puzzel: de puzzel van Cis telt vele dubbele stukken terwijl andere ontbreken: hij mag die puzzel zo dikwijls herschikken als hij wil: de puzzel geraakt nooit af... Twee mogelijkheden: de ontbrekende stukken zelf bijmaken (vb Wijns back, Gorts en Grant CV) of eens rondkijken of iemand anders de ons ontbrekende stukken niet dubbel heeft... ;)
Om eens na te denken over dit puzzel geval: Crabeels zit momenteel op de bank bij Capellen, Hendrickx zit op de bank bij Houtvenne... Zij passen zo te zien niet in de plaatselijke puzzel...
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Ksk Heist - Boussu Dour 0-3

Bericht door hesteneer »

ik heb er thuis nog ene liggen van 1000 stukjes!
foxy
Berichten: 209
Lid geworden op: 03 aug 2012, 14:07

Re: Ksk Heist - Boussu Dour 0-3

Bericht door foxy »

prachtig en rake taal van Davila; een speler kan in de ene club rendabel en belangrijk zijn en in de andere niet;
het is afhankelijk van de enkele specifieke kwaliteiten die men nodig heeft en dat moeten daarom geen
complete spelers zijn, als ze elkaar goed aanvullen.
DAVILA
Berichten: 4131
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Ksk Heist - Boussu Dour 0-3

Bericht door DAVILA »

Na de ontluisterende nederlaag tegen Boussu Dour ziet de situatie er alweer een tikje minder rooskleurig uit voor KSK Heist. Toch behoudt trainer Bosschaerts voorlopig het vertrouwen.

"We werden door Boussu Dour op onze waarde geklopt. Verliezen van een ploeg die vijfde staat in de rangschikking, is evenwel geen oneer. Andermaal werd duidelijk dat er in tweede klasse tussen de profploegen en de amateurclubs een kloof gaapt die nog groter lijkt dan voorheen", geeft voorzitter Wijns aan in Het Nieuwsblad.

"Daar moeten we ons naar schikken. Maar dat doet bij ons het besef toenemen dat het een bijzonder moeilijk seizoen zal worden. We zullen ons moeten focussen op de derde laatste plaats, in het beste geval op de vierde laatste plaats. Met vijf punten achterstand kan ook dat nog."

Trainer Cis Bosschaerts verraste door zonder Özcan en Criel aan de wedstrijd te beginnen. "Het was geen door paniek ingegeven ingreep. Yusuf Özcan had in de loop van de week zelf aangegeven dat hij opnieuw last had in zijn lies en dus niet honderd procent fit was. Wat Bram Criel betreft, van hem wisten we pas donderdagavond, nadat we er zelf hadden voor gebeld, dat hij nog niet geschorst was. Met al die heisa leek het best ook hem op de bank te laten starten."

Voorzitter Wijns blijft dus vertrouwen uitspreken in zijn trainer. "De reden van onze zwakke resultaten moet niet bij onze trainer worden gezocht. Voor wie iets in die zin moest insinueren, een trainerswissel is totaal niet aan de orde. Dat onderwerp kwam hier nog op geen enkel moment ter sprake. We gaan hier samen proberen uit te geraken."

(TV | @VoetsThomas
Bron: site nr10

Goed gesproken voorzitter. Ook hier moet Heist zich als 'kleine' club 'groot' tonen. Samen uit, samen thuis. Ik vertrouw er voor 100 % op dat de voorzitter hier niet met een dubbele tong spreekt: meestal zijn zo'n woorden de voorbode van een ontslag, dit zou gewoon niet passen bij ons. De druk op de trainer zal echter toenemen van buitenaf. Zag ik al niet een trainer (oa ex Boom) als toeschouwer op de match tegen BD ? Cis, sterkte, ik voel de temperatuur op de tribune, op het supportersforum, het overgrote deel van de supporters staat achter u en het team.
DAVILA
Berichten: 4131
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Ksk Heist - Boussu Dour 0-3

Bericht door DAVILA »

hesteneer schreef:ik heb er thuis nog ene liggen van 1000 stukjes!
Zit daar niks tussen dat op Ibrahimovic lijkt ? :D
Laatst gewijzigd door DAVILA op 18 dec 2012, 10:55, 1 keer totaal gewijzigd.
DAVILA
Berichten: 4131
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Ksk Heist - Boussu Dour 0-3

Bericht door DAVILA »

DAVILA schreef:'niet echt een spits' - 'tweede spits': WIJ HEBBEN GEEN ECHTE DIEPE SPITS !!! Bij Hoogstraten is dat Mathyssen, bij ons vroegerJan/Kurt !!! Geen wereldspelers maar mannen die aan het front voorop gingen !!! Met dat type spits speelt gans onze ploeg beter !!!

Dit is echt de laatste keer dat ik dit zeg :D :D :D
Voor alle duidelijkheid: hiermee wil ik onze offensieve spelers niet desavoueren, die hebben allemaal kwaliteiten, bv een Thomas Stevens geeft zich tenvolle in die positie maar imo liggen zijn kwaliteiten elders. Wij hebben nu eenmaal niet de ploeg die in blok met technisch spel een verdediging kan oprollen, wij zullen altijd vanuit een strakke organisatie moeten spelen en dan is zo'n 'ambetante' diepe spits nodig die de ploeg kan laten opschuiven, tenminste dat is mijn mening (ter relativatie: ex-reserven provinciale speler maar men zegt altijd 'als je iets niet echt goed kunt moet je er les in aan geven ipv het zelf te doen'... :D :D :D )
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Ksk Heist - Boussu Dour 0-3

Bericht door hesteneer »

urbain spaenhoven was inderdaad 1 van de 400 toeschouwers vorige zaterdag...maar die komt wel meer kijken hoor davila.
Kriek
Berichten: 60
Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49

Re: Ksk Heist - Boussu Dour 0-3

Bericht door Kriek »

Allez, we zijn gerust. Iedereen staat nog achter de trainer.
DAVILA
Berichten: 4131
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Ksk Heist - Boussu Dour 0-3

Bericht door DAVILA »

hesteneer schreef:urbain spaenhoven was inderdaad 1 van de 400 toeschouwers vorige zaterdag...maar die komt wel meer kijken hoor davila.
Ok, 't is dus ook gewoon maar een supporter ;)
fredjetrek
Beheerder
Berichten: 155
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:01

Re: Ksk Heist - Boussu Dour 0-3

Bericht door fredjetrek »

Als je de reacties op de wedstrijden van week tot week bekijkt lijkt het me dat iedereen het eindelijk door heeft (al durven sommigen het nog niet 100% zeggen) HETIS VOORBIJ. Deze kloof kan een ploeg als Heist nooit meer dichten...andere ploegen in onze reeks kopen met nieuwjaar een nieuwe ploeg. Erger nog vind ik dat de ploeg en het bestuur totaal in een andere wereld lijken te leven, week na week blijven die vertellen dat dit het beste Heist is in jaren, dat het ongelooflijk is dat ze nog ni meer punten hebben en als ze dan met heel veel geluk eens een match winnen dan spreekt men direct over de ommekeer en we gaan stijgen. Als je nu nog als bestuur durft beweren dat er GEEN versterking nodig en dat de trainer het volle vertrouwen heeft dan is het voorbij. Een trainerswissel heeft slechts zelden op langere termijn effect dus de enige oplossing is grondig veranderen in de kern....wat men net niet nodig vind, pfff. Deze kern is doodziek, zelfs heel de club is doodziek (slechts 400!!! toeschouwers zaterdag). En zonder centrumspits is derde volgend jaar ook te zwaar voor ons.
eSKaa
Berichten: 1397
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Ksk Heist - Boussu Dour 0-3

Bericht door eSKaa »

En als we onze commentaar ivm de ploegopstellingen eens lieten voor wat het was. En onze commentaar over trainer en bestuur ook. En gewoon elke week naar de voetbal gaan, zoals we dat al jaren doen. Want hoe slecht iemand het nu ook kan vinden, volgend jaar is er gewoon een nieuw seizoen. Ikzelf wil daar nu nog niet echt aan denken (al gebeurt dat wel eens) ook al besef ik maar al te goed de penibele situatie. Nog dik 4 maand voetbal volgt er in 2e klasse. En daarna, dat zien we dan wel weer. Ik blijf nu komen kijken. Ik zal dat vanaf de voorbereiding voor volgend seizoen opnieuw doen.
En ik ga dit seizoen dus gewoon blijven kijken, omdat die gasten als werkende mens tegen profploegen moeten (mogen) spelen. Omwille van de ambiance op de bus. Omdat ik weet dat 2e klasse geen verhaal is dat 10 jaar kan blijven duren, dus mss moeten we genieten van de wedstrijden die nog komen. Op dit moment is iedereen trainer. Iedereen heeft zijn mening. En eigenlijk is dat goed, want dat wil zeggen dat ge u het lot van de ploeg meer dan gewoon aantrekt. Dat wil zeggen dat ge er loopt over na te denken. En dan zijde supporter. En die staan er. Altijd.

Moet er Amen achter? Ik denk het wel.


Amen
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3006
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Ksk Heist - Boussu Dour 0-3

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA

-----------------------------

Voorzitter Patrick Wijns behoudt vertrouwen in trainer Bosschaerts: ‘We geven de moed niet op'


SK Heist kon tegen Boussu Dour geen vervolg breien aan de sterke, met winst bekroonde prestatie in Wezet. Het team van Cis Bosschaerts bleef zonder verhaal tegen de Henegouwers en stelt nu alle hoop op de midweekmatch tegen Brussels.

Voorzitter Patrick Wijns keek het met lede ogen aan.

‘We werden door Boussu Dour op onze waarde geklopt. Verliezen van een ploeg die vijfde staat in de rangschikking, is evenwel geen oneer. Andermaal werd duidelijk dat er in tweede klasse tussen de profploegen en de amateurclubs een kloof gaapt die nog groter lijkt dan voorheen.'

‘Daar moeten we ons naar schikken. Maar dat doet bij ons het besef toenemen dat het een bijzonder moeilijk seizoen zal worden. We zullen ons moeten focussen op de derde laatste plaats, in het beste geval op de vierde laatste plaats. Met vijf punten achterstand kan ook dat nog.'

Deed de ploegopstelling bij vele de wenkbrauwen fronsen, dan is voorzitter Patrick Wijns de eerste om zijn trainer bij te treden.

‘Het was geen door paniek ingegeven ingreep', reageert de Heistse geneesheer. ‘Yusuf Özcan had in de loop van de week zelf aangegeven dat hij opnieuw last had in zijn lies en dus niet honderd procent fit was.'

‘Wat Bram Criel betreft, van hem wisten we pas donderdagavond, nadat we er zelf hadden voor gebeld, dat hij nog niet geschorst was. Met al die heisa leek het best ook hem op de bank te laten starten.'

Wereldgoal

Dat Jimmy Fockaert weer werd opgevist, was evenmin een verrassing.

‘Ik had het er met de trainer over en die vond dat Fockaert een nieuwe kans verdiende. Ik kon me daarin vinden', aldus Wijns.

Het geeft meteen ook aan dat Cis Bosschaerts niet ter discussie staat. ‘De reden van onze zwakke resultaten moet niet bij onze trainer worden gezocht', neemt de Heistse preses zijn coach in bescherming. ‘Een trainerswissel is totaal niet aan de orde. We gaan hier samen proberen uit te geraken.'

In die optiek is de wedstrijd van morgen thuis tegen Brussels van heel groot belang.

‘Tegen Boussu Dour hing de gelijkmaker in de lucht, maar werd het 0-2 en was de veer gebroken. Dat is zo als je in de positie staat die wij momenteel bekleden. Maar we geven de moed nog niet op.'

Bron: http://www.sportwereld.be
Peter
Berichten: 242
Lid geworden op: 01 aug 2012, 07:33

Re: Ksk Heist - Boussu Dour 0-3

Bericht door Peter »

DAVILA schreef:
DAVILA schreef:bv een Thomas Stevens geeft zich tenvolle in die positie maar imo liggen zijn kwaliteiten elders.
Als er nu één iemand op de plaats staat waarvoor hij werd aangetrokken is het wel Stevens...waar liggen zijn kwaliteiten dan wel Davila?
Op de bank naast de Cis, voor de micro van één of andere gazettenreporter, bij het sierduiken waar hij met zijn voet in de hand gracieus tegen de vlakte gaat...
DAVILA
Berichten: 4131
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Ksk Heist - Boussu Dour 0-3

Bericht door DAVILA »

Peter schreef:
DAVILA schreef:
DAVILA schreef:bv een Thomas Stevens geeft zich tenvolle in die positie maar imo liggen zijn kwaliteiten elders.
Als er nu één iemand op de plaats staat waarvoor hij werd aangetrokken is het wel Stevens...waar liggen zijn kwaliteiten dan wel Davila?
Op de bank naast de Cis, voor de micro van één of andere gazettenreporter, bij het sierduiken waar hij met zijn voet in de hand gracieus tegen de vlakte gaat...
Ik weet niet hoe lang je Heist al volgt of op het forum aanwezig bent. Bij de komst van Stevens poste ik indertijd 'Stevens is geen diepe spits' Waar ik dat vandaan haalde ? Ik volg Thomas al langer van in zijn tijd bij Capellen in derde en Sint Lenaarts in vierde. Herhaaldelijk verklaarde hij zelf in kranteninterviews 'het liefst speel ik achter een diepe spits', zijn eigen woorden. Ik geef toe dat in de huidige kern hij het best aan het profiel 'targetman' beantwoordt maar vanop de flank kan hij beter een actie maken en met zijn hard schot uitpakken. Thomas verdient onze waardering maar ook voor hem is het geen cadeau. In uw optiek is de oplossing gevonden: Stevens diep, Fockaert achter hem, goals gewaarborgd !

'Een extra spits was welkom geweest', aldus Stevens. 'Dan hadden we ook eens in een ander systeem kunnen spelen. Met een échte targetspits zou ook mijn rendement hoger liggen. Bovendien is concurrentie niet slecht. Het houdt je scherp. Voor mijn basisplaats moet ik niet vrezen. Ik heb dit seizoen mijn waarde al bewezen voor Sint-Lenaarts.'

Uit een artikel in HNB, als je het beter weet dan Thomas zelf Peter: I rest my case...
Laatst gewijzigd door DAVILA op 18 dec 2012, 16:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie