Geschillencommissie bestraft verschillende leden v ksk heist

eSKaa
Berichten: 1397
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Geschillencommissie bestraft verschillende leden v ksk h

Bericht door eSKaa »

Sexy Drikke Mil schreef: Dat er geel getrokken moet worden voor iemand die zen truitje uitdoet is bij mij persoonlijk een nutteloze regel, desondanks is het ne regel.
Da's eigenlijk volledig mijn visie. Ik vind ook dat spelers mogen vieren met supporters op de hekken, maar 't reglement zegt dat dat niet mag, dus is dat zo.

Op Racing Mechelen enkele jaren geleden, bij de winning goal van WIjns, zwiert Ozcan zijn truitje ook uit. De scheids geeft hem dus ook terecht geel. Jammer voor hem was het zijn 2e. En het was dan wel al de 94e minuut, de reactie van Ozcan was één die op het moment zelf ontstond, en niet een dag op voorhand zoals Drikke Mil zegt.
Voorbeeld 2: bij het afscheid van Ken Thys laat Webers een t shirt zien met de afbeelding van Ken. Ook dit kan bestraft worden met geel. Webers kreeg toen geen kaart, maar had hij die gehad, had dat 'volgens de geest van de wedstrijd' ook niet juist geweest. Maar hij 'verdiende' ze wel.

Soit, genoeg gediscussierd. 't Is Rossini maar, die mens interesseert mij eigenlijk niet :-)
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Geschillencommissie bestraft verschillende leden v ksk h

Bericht door DAVILA »

Sexy Drikke Mil schreef:Ook ik vind de gele kaart meer dan terecht.
Das een emotionele reactie met voorbedachte rade :D
Ik geef het op... dat zit hier blijkbaar vol met advocaten... eSKaa ? Is dat de schuilnaam van de Grant ? Verschuilt de Stevens zich achter dat 'Sexy Drikke Mil' ???
Of wacht eens, zijn er hier geen procedure fouten gemaakt ??? Gele kaart was die duidelijk geel ? Had die wel de juiste afmetingen ? Zaten daar geen ezelsoren aan ? Is die op de correcte manier getoond ? Was die kaart wel van gerecycleerd papier ? Zo niet strijdig met de milieuwetgeving... Het laatste woord is hier nog niet over gezegd, ik vraag een psychiatrisch onderzoek aan van mijn client, is die wel toerekeningsvatbaar ?

Voetbalkomkommertijd !!! I hate it !!! :D :D :D
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3006
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Geschillencommissie bestraft verschillende leden v ksk h

Bericht door Dabo »

Is er geen verschil tussen truitje uittrekken en truitje omhoogtrekken?

... Nu wordt den Davila helemaal zot. :D :D
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Geschillencommissie bestraft verschillende leden v ksk h

Bericht door DAVILA »

Dabo schreef:Is er geen verschil tussen truitje uittrekken en truitje omhoogtrekken?

... Nu wordt den Davila helemaal zot. :D :D
Psychiatrisch Ziekenhuis Lovenjoel.
Bezoekuren Ma-Zo 14h-16h
Vragen naar patient die zich David Villa waant :lol: :lol: :lol:
PS: Napoleon en Lionel Messi verblijven hier ook ;)
Plaats reactie