Ksk heist - FC Brussels 0-2

malinwa fc
Berichten: 141
Lid geworden op: 06 okt 2012, 11:11

Re: Ksk heist - FC Brussels 0-2

Bericht door malinwa fc »

En hoe was de match?
Verdiend verloren?
Het is einde verhaal vrees ik,heel jammer ...
Kop op hé mannen!
Peter
Berichten: 242
Lid geworden op: 01 aug 2012, 07:33

Re: Ksk heist - FC Brussels 0-2

Bericht door Peter »

2 kopballen op de lat en 1x Vermeiren met kopbal pal op keeper omdat hij te verrast was dat bal nog bij hem kwam. Dat was het positieve.

Was Brussels beter...tegen 11 heistenaren eigenlijk niet...gewoon even slecht. Ma ja zij scoren twee keer na de rode kaart van van dooren. Idd boeken toe.

Ondertussen is iedereen al eens gewisseld (den Thys was de laatste). Misschien nu toch tijd voor de Cis, want de chemie lijkt me nu toch echt wel uitgewerkt.

Toch nog chapeau voor Grant, als een echte kapitein tot op het einde zijn manschappen aanvuren, klasse!
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Ksk heist - FC Brussels 0-2

Bericht door DAVILA »

Peter schreef: Misschien nu toch tijd voor de Cis, want de chemie lijkt me nu toch echt wel uitgewerkt.
Niet mijn commentaar maar van een mij onbekende Heist supporter na de match ' ik kan de spelers niets verwijten en ik kan de trainer niets verwijten '.
Als de Cis aan de deur wordt gezet dan houdt het voor mij na meer dan zestig jaar supporterschap op, dat heet respect en zelfrespect, helaas geen waarde meer in de 21ste eeuw.
fredjetrek
Beheerder
Berichten: 155
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:01

Re: Ksk heist - FC Brussels 0-2

Bericht door fredjetrek »

Peter schreef:Misschien nu toch tijd voor de Cis, want de chemie lijkt me nu toch echt wel uitgewerkt.
de Cis buitensmijten zonder verdere versterking zal niks oplossen, dus laat die man maar zitten. Dan hebben de spelers (en toekomstige spelers) tenminste 1 zekerheid, dat ze het met die trainer moeten doen. Zo een beleid zou in veel clubs veel oplossen, en het spelletje van managers veel beperken. Trouwens onder de Cis is er steeds wel een goede groepsgeest geweest, en dan is het werk van de trainer voor 90% af. Over die laatste 10% kan je altijd discucieren maar dat gaat over een paar punten op een heel seizoen, en we staan er veel meer achter!

Nee, het probleem is zoals al vaak gezegd de onevenwichtige kern, met op sommige posities gewoon niemand. De degratatie is nu 100% zeker, dus praat deze week met IEDEREEN, en zie wie meewil naar derde. Bouw zo je ploeg voor de rest van de competitie en versterk op de posities die je over hebt. Zo zijn je investeringen nual nuttig. Trouwens als met niet koopt uit schrik dat men niet ingespeeld geraakt moet men Weuts maar terughalen, op zijn positie zeker niet de beste optie, maar als centrumspits wel 100 keer beter als Stevens....
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Ksk heist - FC Brussels 0-2

Bericht door hesteneer »

man van de match, met voorsprong: Glenn Neven
Chapeau voor uw match!

Eerste 10 minuten waren goed, 2 hoekschoppen volgden en hadden mits een beetje geluk de 1-0 moeten opleveren. Er werd veel druk naar voor gezet, veel druk op de man in balbezit waardoor brussels niet in het spel voorkwam. Nadien was het een partij zoals vorige zaterdag...zonder enig doelgevaar en met zeer veel slordigheden (langs beide kanten).
Wat fredje daar zegt lijkt me geen slecht idee, al gooien wij de handdoen nog niet!!!! :) we staan nog steeds maar 6 punten achter de 4de laatste.
Laat onze jongens en technische staf nu maar rustig de feestdagen ingaan en met nieuwe moed beginnen in 2013! Zakken we, dan is het zo...maar op het einde van het seizoen moeten we kunnen zeggen dat we er alles aangedaan hebben om in tweede te blijven.
Wij gaan proberen om in tubeke met zoveel mogelijk supporters daar te zijn en laat dat, HOPELIJK, een nieuw begin zijn.

gegroet
Kriek
Berichten: 60
Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49

Re: Ksk heist - FC Brussels 0-2

Bericht door Kriek »

Mensen, spréken jullie af en toe wel eens met spelers ? Als de tactiek van een trainer is: komaan jongens, vandaag gaan we een blokske vormen, he. Hup, het veld op. Of: heb je die goal gezien van... ? Dat moeten we ook eens proberen, he.
Spelers van vroeger weten dat de cis geen coach is voor 2de klasse of zelfs 3de klasse. Maar als het bestuur beslist om nog 20 jaar verder te gaan met Cis moeten we dat respecteren. Het is alleen jammer dat men niet méér ambitie toont naar zijn supporters toe. Het "gezellig ploegske van onder de kerktoren", dat is iets voor 2de provinciale en zelfs dààr werkt het niet meer zo. Begin oktober heeft er zich een betaalbare opportuniteit voorgedaan (nee ik noem geen naam omdat het geen zin meer heeft). Ook al is de huidige kern inderdaad onevenwichtig, met die trainerswissel hadden we vandaag minstens 10 punten meer gehad. Maar zoals gezegd: als dat de keuze is van het bestuur, moeten we dat respecteren. Alleen, de goesting om te gaan zien wordt er niet groter door.
T-ke
Berichten: 30
Lid geworden op: 13 okt 2012, 16:33

Re: Ksk heist - FC Brussels 0-2

Bericht door T-ke »

Kriek schreef:Mensen, spréken jullie af en toe wel eens met spelers ? Als de tactiek van een trainer is: komaan jongens, vandaag gaan we een blokske vormen, he. Hup, het veld op. Of: heb je die goal gezien van... ? Dat moeten we ook eens proberen, he.
Spelers van vroeger weten dat de cis geen coach is voor 2de klasse of zelfs 3de klasse. Maar als het bestuur beslist om nog 20 jaar verder te gaan met Cis moeten we dat respecteren. Het is alleen jammer dat men niet méér ambitie toont naar zijn supporters toe. Het "gezellig ploegske van onder de kerktoren", dat is iets voor 2de provinciale en zelfs dààr werkt het niet meer zo. Begin oktober heeft er zich een betaalbare opportuniteit voorgedaan (nee ik noem geen naam omdat het geen zin meer heeft). Ook al is de huidige kern inderdaad onevenwichtig, met die trainerswissel hadden we vandaag minstens 10 punten meer gehad. Maar zoals gezegd: als dat de keuze is van het bestuur, moeten we dat respecteren. Alleen, de goesting om te gaan zien wordt er niet groter door.
En zo is het, cis is echt helemaal genen trainer voor 2de of 3de, als er op training een systeem geprobeert word en blijkt niet te draaien, spelers vragen op matchdag hoe ze gaan spelen en krijgen als antwoord , zoals in de week op training, dan kan ik enkel en alleen maar onkunde concluderen,... praat met spelers en vooral ex-spelers en ze zullen allemaal hetzelfde zeggen (ni afkomen me da zijn misnoegde ex-spelers , want tzen der een deel zenne ;) ) , tijd voor verandering dus ...
jawadde
Berichten: 53
Lid geworden op: 01 aug 2012, 08:20

Re: Ksk heist - FC Brussels 0-2

Bericht door jawadde »

T-ke schreef:
Kriek schreef:Mensen, spréken jullie af en toe wel eens met spelers ? Als de tactiek van een trainer is: komaan jongens, vandaag gaan we een blokske vormen, he. Hup, het veld op. Of: heb je die goal gezien van... ? Dat moeten we ook eens proberen, he.
Spelers van vroeger weten dat de cis geen coach is voor 2de klasse of zelfs 3de klasse. Maar als het bestuur beslist om nog 20 jaar verder te gaan met Cis moeten we dat respecteren. Het is alleen jammer dat men niet méér ambitie toont naar zijn supporters toe. Het "gezellig ploegske van onder de kerktoren", dat is iets voor 2de provinciale en zelfs dààr werkt het niet meer zo. Begin oktober heeft er zich een betaalbare opportuniteit voorgedaan (nee ik noem geen naam omdat het geen zin meer heeft). Ook al is de huidige kern inderdaad onevenwichtig, met die trainerswissel hadden we vandaag minstens 10 punten meer gehad. Maar zoals gezegd: als dat de keuze is van het bestuur, moeten we dat respecteren. Alleen, de goesting om te gaan zien wordt er niet groter door.
En zo is het, cis is echt helemaal genen trainer voor 2de of 3de, als er op training een systeem geprobeert word en blijkt niet te draaien, spelers vragen op matchdag hoe ze gaan spelen en krijgen als antwoord , zoals in de week op training, dan kan ik enkel en alleen maar onkunde concluderen,... praat met spelers en vooral ex-spelers en ze zullen allemaal hetzelfde zeggen (ni afkomen me da zijn misnoegde ex-spelers , want tzen der een deel zenne ;) ) , tijd voor verandering dus ...
Nu het slecht gaat zijn de kritikasters daar , Cis gene trainer voor 2de en 3de , de laatste 4 jaar vergeten ????
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Ksk heist - FC Brussels 0-2

Bericht door DAVILA »

fredjetrek schreef: de Cis buitensmijten zonder verdere versterking zal niks oplossen, dus laat die man maar zitten. Dan hebben de spelers (en toekomstige spelers) tenminste 1 zekerheid, dat ze het met die trainer moeten doen. Zo een beleid zou in veel clubs veel oplossen, en het spelletje van managers veel beperken. Trouwens onder de Cis is er steeds wel een goede groepsgeest geweest, en dan is het werk van de trainer voor 90% af. Over die laatste 10% kan je altijd discucieren maar dat gaat over een paar punten op een heel seizoen, en we staan er veel meer achter!

Nee, het probleem is zoals al vaak gezegd de onevenwichtige kern, met op sommige posities gewoon niemand. De degratatie is nu 100% zeker, dus praat deze week met IEDEREEN, en zie wie meewil naar derde. Bouw zo je ploeg voor de rest van de competitie en versterk op de posities die je over hebt. Zo zijn je investeringen nual nuttig. Trouwens als met niet koopt uit schrik dat men niet ingespeeld geraakt moet men Weuts maar terughalen, op zijn positie zeker niet de beste optie, maar als centrumspits wel 100 keer beter als Stevens....
Fredje dit is zo wat het verstandigste dat ik hier lees.
Elk zijn mening maar de anti-Cissen hier: die man zijn prestaties zo maar onder de mat vegen, jullie moeten wel sterk in jullie schoenen staan, hoe lang zijn jullie eigenlijk als Heist sup ? Wat hebben jullie al gepresteerd op voetbalgebied ? Wie hadden jullie ingedachten als trainer ? Leekens is vrij, Broos is vrij, Czernia is vrij (maar ja, dat is ook geen trainer voor tweede klasse... buitengezet bij Sint Niklaas...)

Zeg ik nu dat Heist eeuwig moet doorgaan met Cis ? Neen, maar een contract dient gehonoreerd te worden, in het andere geval zijn wij zeepbellenblazers zoals overal elders... en met zo'n club wil ik niet geassocieerd worden.
T-ke
Berichten: 30
Lid geworden op: 13 okt 2012, 16:33

Re: Ksk heist - FC Brussels 0-2

Bericht door T-ke »

tis gewoon men mening he mannekes, ni meer, ni minder, beter op een forum een mening neepennen dan op een wedstrijddag met spandoeken te staan en te beginnen uitfluiten zoals men elders doet. Als supporters moeten we gewoon achter de ploeg blijven staan ongeacht wie der op de bank zit, 2de is een rare competitie kan nog veel gebeuren, in 2013 terug me volle moed ertegenaan en we zien wel waar het schip strand
eSKaa
Berichten: 1397
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Ksk heist - FC Brussels 0-2

Bericht door eSKaa »

Nu het slecht gaat zijn de kritikasters daar , Cis gene trainer voor 2de en 3de , de laatste 4 jaar vergeten ????
Die zullen er altijd zijn, of het goed of slecht gaat. Toen we 2x op rij kampioen speelden, kwamen er ook veel ineens 'grote fans' van Heist kijken. Waar zitten ze nu? Dus heb ik liever de ongezouten mening van iemand die er nog steeds staat.

En verder, ieder zijn mening. Logisch is toch dat de trainer geviseerd wordt? Dat is overal zo, en bij ons dus niet anders. Het bestuur geeft te kennen dat zij met de Cis verder gaan, wel, dan is dat zo en dan zal iedereen zich daarbij moeten neerleggen. We beleven een rampjaar, na (even tellen), 4 prachtige jaren met 2 titels... Zit het seizoen uit, en zoals t-ke zegt, zie wat er gebeurt, 't is een rare competitie. En als het dan zo is dat we zakken, wel, kijk dan met plezier terug op die 2 mooie jaren in 2e. Er werd toch veel geklaagd over de vele regeltjes die dat met zich meebracht, voor velen zal het dan een opluchting zijn. Maar er volgen nog 4 maanden voetbal he!
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Ksk heist - FC Brussels 0-2

Bericht door DAVILA »

Ja eSKaa en laat ons dan het positieve meenemen naar de toekomst toe. De ganse club zal uit ons verblijf in tweede wel veel geleerd hebben zeker organitorisch, financieel, spelpeil enz. Blijven we in tweede ok, gaan we naar derde dan moet de ambitie terug zo hoog mogelijk liggen: nog eens kampioen spelen in derde dat zou toch veel plezanter zijn dan voor het behoud te spelen in tweede ;)
eSKaa
Berichten: 1397
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Ksk heist - FC Brussels 0-2

Bericht door eSKaa »

Mja, al zou ik wel opteren om eerst een seizoen te letten dat we niet gaan zoals we gekomen zijn: ineens terug naar 4e. Daar schuilt een zeker gevaar.(Turnhout, Wetteren,...)
Maar zoals gezegd: wie weet welke mirakels het jaar '13 nog voor ons in petto heeft.
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Ksk heist - FC Brussels 0-2

Bericht door DAVILA »

Brussels s’impose 0-2 à Heist(19/12/2012)


Heist - Brussels

Les Molenbeekois relèguent Heist à quatre points

HEIST Match de la peur entre Heist (17e) et le Brussels (16e). Au classement, une seule unité séparait les deux équipes mais Heist prenait la direction des opérations.
Neven plantait une reprise de la tête sur la barre d’un Van Den Eynde alors que Thijs captait en deux temps la frappe de Siani.

La première période fut guère intéressante et il fallait attendre le second acte pour voir les choses s’animer. Tonini provoquant l’exclusion de Van Dooren (2e jaune) dès la 48e. Les Molenbeekois faisaient enfin tourner le ballon et six minutes plus tard, le coup franc de Siani filait dans le but sans que personne ne touche le cuir.

Toujours un peu fébrile, le Brussels remerciait une deuxième fois la barre transversale avant que Gounongbe ne fasse le break sur corner, offrant une victoire primordiale avant d’entamer le second tour et la course au maintien.

Sébastien Sterpigny

Bron: LDH online

Vrije vertaling:

De Molenbekenaren slaan Heist terug tot op 4 punten.
De match van de schrik tussen Heist (17de) en Brussels (16de). Slechts één punt scheidde beide ploegen maar Heist nam direct het heft in handen.
Neven knikte met het hoofd op de deklat van Van den Eynde terwijl Thijs in twee tijden het schot van Siani pakte.
De eerste helft stelde weinig voor zodat het wachten was op de tweede om wat meer animo in de match te krijgen.
Tonini bezorgde op de 48ste minuut rood aan Van Dooren (tweede geel). De Molenbekenaren lieten eindelijk de bal rondgaan en zes minuten later trof de vrije trap van Siani raak zonder dat iemand de bal raakte.
Nog steeds wat koortachtig spelend dankte Brussels voor een tweede keer de deklat tot Gounongbe op hoekschop de break maakte en zo zijn club een kostbare overwinning bezorgde alvorens de tweede ronde aan te vangen en de race naar het behoud.


Revivez Heist - Brussels
Kriek
Berichten: 60
Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49

Re: Ksk heist - FC Brussels 0-2

Bericht door Kriek »

Iemand vraagt hier hoe lang die criticasters al supporter zijn van Heist. Dat zal nu ruim 30 jaar zijn, dus ik heb al een en ander meegemaakt met Heist...Wie kritiek echter ziet als "anti-iets of iemand zijn" heeft het spijtig genoeg niet goed begrepen.
Als ik enkele feiten naast elkaar leg en vaststel dat bestuur en sommige supporters de kop in het zand steken, moet ik dat accepteren maar mag ik dat als supporter toch als doodjammer beschouwen, niet ?
Plaats reactie