KSK Heist - KAS Eupen 1-2

Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK Heist - KAS Eupen 1-2

Bericht door Dabo »

hesteneer schreef: Gisteren hoorde ik dat hij zijn kruisbanden gescheurd heeft...klopt dit?
Met Moeyersons, Put en VDBroeck zaten 3! verdedigers op de bank die dit perfect konden overnemen.

Hopelijk valt de blessure toch mee maar ik vrees er voor.
Kruisbanden gescheurd. Einde seizoen zei de Cis op de persconferentie.
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK Heist - KAS Eupen 1-2

Bericht door klenne »

Nog is een goei matchke gezien van heist , maar we krijgen toch o zo moeilek een goal gemaakt he :(
Had na 25 minuten al 4-1 kunne zijn...

En dan nog nen belacheleke arbitter erbij en dan verliesde weeral he.. Onbegrijpelek die rode kaart !!!

Nix aan te doen , op naar den antwerp !!!!

Is de jimmy al geschorst dan ?
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK Heist - KAS Eupen 1-2

Bericht door DAVILA »

klenne schreef:Nog is een goei matchke gezien van heist , maar we krijgen toch o zo moeilek een goal gemaakt he :(
Had na 25 minuten al 4-1 kunne zijn...

En dan nog nen belacheleke arbitter erbij en dan verliesde weeral he.. Onbegrijpelek die rode kaart !!!

Nix aan te doen , op naar den antwerp !!!!

Is de jimmy al geschorst dan ?
Jimmy geschorst ? Bestuur moet met de beelden naar Brussel gaan en vooral de twee gele kaarten die rood verdienden van Eupen tonen. Jimmy heeft al één schorsingsdag uitgezeten zaterdagavond zelf...
Nogmaals: hoe belachelijk kunt ge u maken als arbiter ??? En dan maar theatraal teken doen bij die eerste niet getrokken rode kaart van 'er stond nog een verdediger achter'...
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK Heist - KAS Eupen 1-2

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA

-------------------------------

‘Hoe onrechtvaardig kan voetbal zijn?'

Al wie met SK Heist te doen heeft zat zaterdagavond na de 1-2 nederlaag tegen Eupen - de zoveelste met één doelpunt verschil - in zak en as. ‘Hoe onrechtvaardig kan voetbal soms zijn', reageerde een aangeslagen trainer Cis Bosschaerts. ‘We streden vanavond voor wat we waard waren. We legden een voorbeeldige inzet en teamgeest aan de dag. Al na vier minuten konden we voorstaan maar Simon Vermeiren besloot een unieke kans op de doelman. Even later zag Yannick Rymenants een afgeweerde bal tegen de staak belanden. Het zat ons echt niet mee. Bij 0-2 leek het een onbegonnen zaak maar we bleven knokken en onze kansen geloven maar we werden niet beloond voor onze inspanningen.'
De vroege uitsluiting van Jimmy Fockaert, die zijn tactisch plan overhoop haalde, lag de Heistse coach duidelijk op de maag. ‘Ik wil de beelden nog eens bekijken en dan de kleur van de kaarten van Jimmy en twee Eupense spelers inschatten. Ik wil de scheidsrechter niet afschieten, maar toch leken mij zijn beslissingen niet steeds in verhouding.'

Hij keek tot slot ook in eigen boezem. ‘Zeggen dat we vandaag genoeg kansen afdwongen om twee matchen te winnen.'

Bron: http://www.sportwereld.be
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK Heist - KAS Eupen 1-2

Bericht door DAVILA »

Beelden bekeken: Jimmy rood = Eupen rood (2 X alhoewel we die tweede niet te zien kregen). Zuiver reglementair kan Deckers die rode kaart verantwoorden, zuiver reglementair kan hij die gele kaarten niet verantwoorden, dat was rood. Conclusie: twee maten en twee gewichten. Rood voor Deckers, tweede keer al in Heist (2008) :D
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK Heist - KAS Eupen 1-2

Bericht door Dabo »

DAVILA schreef:Beelden bekeken: Jimmy rood = Eupen rood (2 X alhoewel we die tweede niet te zien kregen). Zuiver reglementair kan Deckers die rode kaart verantwoorden, zuiver reglementair kan hij die gele kaarten niet verantwoorden, dat was rood. Conclusie: twee maten en twee gewichten. Rood voor Deckers, tweede keer al in Heist (2008) :D
Jimmy rood zoals ik het al had gezien tijdens de match. Beelden bevestiging dit alleen. Over de verdediger van Eupen kan enige discussie zijn. al vond ik geel redelijk terecht. Ik ga hier misschien 'in' tegen de mening van vele supporters, maar ik bekijk het momenteel meer als realist dan als supporter. Onze degradatie zal niet te wijten zijn aan al dan niet verkeerde interpretaties van scheidsrechters. We komen gewoon over de hele lijn te kort dit seizoen.
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK Heist - KAS Eupen 1-2

Bericht door DAVILA »

Kwestie van interpretatie Dabo: bij de fout van Jimmy in een heel open faze lijkt rood terecht, wat die Eupen verdediger doet is in wezen hetzelfde maar minder zichtbaar door het 'close contact': tegenstrever in een gevaarlijke faze op een onreglementaire wijze afbreken, als hij daar fluit is het met de rode kaart voor Fockaert in gedachte bij mij ook altijd rood. Onafgezien het uiteindelijke resultaat van de match zoals ik al eerder zegde.
Tussen haakjes: wij zijn als ploeg en club misschien té braaf maar dat geldt blijkbaar ook voor de supporters...
eSKaa
Berichten: 1397
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK Heist - KAS Eupen 1-2

Bericht door eSKaa »

De laatste keer dat we minder braaf waren kostte ons dat een pak geld, en ne geschorste speler...
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK Heist - KAS Eupen 1-2

Bericht door DAVILA »

eSKaa schreef:De laatste keer dat we minder braaf waren kostte ons dat een pak geld, en ne geschorste speler...
:oops: :oops: :oops:
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK Heist - KAS Eupen 1-2

Bericht door hesteneer »

of 5 stadionverboden en bijkomende geldboetes.
Volgende keer mag jij eens stout zijn davila ;)
Laatst gewijzigd door hesteneer op 15 jan 2013, 12:51, 1 keer totaal gewijzigd.
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK Heist - KAS Eupen 1-2

Bericht door klenne »

DAVILA schreef:Kwestie van interpretatie Dabo: bij de fout van Jimmy in een heel open faze lijkt rood terecht, wat die Eupen verdediger doet is in wezen hetzelfde maar minder zichtbaar door het 'close contact': tegenstrever in een gevaarlijke faze op een onreglementaire wijze afbreken, als hij daar fluit is het met de rode kaart voor Fockaert in gedachte bij mij ook altijd rood. Onafgezien het uiteindelijke resultaat van de match zoals ik al eerder zegde.
Tussen haakjes: wij zijn als ploeg en club misschien té braaf maar dat geldt blijkbaar ook voor de supporters...
Ik hem den arbitter nochtans ferm uitgeschete 8-)
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK Heist - KAS Eupen 1-2

Bericht door hesteneer »

en heeft het geholpen? :)
eSKaa
Berichten: 1397
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK Heist - KAS Eupen 1-2

Bericht door eSKaa »

Deckers zei in de gazet dat em er nog altijd nachtmerries van heeft :-)
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK Heist - KAS Eupen 1-2

Bericht door Dabo »

Fockaert zou 2 speeldagen schorsing hebben.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK Heist - KAS Eupen 1-2

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Afbeelding

Bron: GVA
Plaats reactie