KVC Westerlo- Ksk Heist 3-0

hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KVC Westerlo- Ksk Heist(zat.02feb.2013,20.00u.)

Bericht door hesteneer »

team van "de poort" ???
eSKaa
Berichten: 1397
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KVC Westerlo- Ksk Heist(zat.02feb.2013,20.00u.)

Bericht door eSKaa »

Ja ja, dat is hier 'de poort der Kempen' naar't schijnt. Tijd om inkom te vragen dan :-)
malinwa fc
Berichten: 141
Lid geworden op: 06 okt 2012, 11:11

Re: KVC Westerlo- Ksk Heist(zat.02feb.2013,20.00u.)

Bericht door malinwa fc »

Gelukkig is Sven Nys wereldkampioen geworden!
Het enige positieve aan mijn voetbalavond oep Westel...
Zat opt hoofdtribune en ik moet zeggen,jullie waren met ni heel veel,maar heb jullie wel goe gehoord!
Chapeau daarvoor!
Da heet 'de ploeg steunen,in goede en kwade dagen.'
De match zelf,tja,ik vond westel met al hun 'vedetten' ni waw,maar uitvoetballend was Heist ook ma slappekes.
Hoewel,begin tweede helft zeg ik tegen de Luk,ze moeten er meer in geloven met daarop die geweldige kans ,dubbele kans ,voor de Webers.
Jammer,heb me wel geamuseerd!
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KVC Westerlo- Ksk Heist(zat.02feb.2013,20.00u.)

Bericht door hesteneer »

toch iemand die zich geamuseerd heeft ;) laatste 25 minute was wel lachen met die supporters van westelo...eindelijk een beetje amusement (rond het veld)

Neje serieus, voor westerlo was dit een oefenmatch...wat zeker geen schande is als ge weet da de 3 gemaakte goalen (waarvan 1 pareltje) gemaakt zijn door ex champions league spelers.
Maar....is er geen regel in heist die foeilelijke, knalroze schoenen verbiedt? Wij zijn niet Real Madrid en heten niet Ronaldo...

Speel de laatste matchen in functie van volgend jaar en geef andere jongens de kans die ze verdienen.
eSKaa
Berichten: 1397
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KVC Westerlo- Ksk Heist 3-0

Bericht door eSKaa »

Ni dat we ons kansen niet gehad hebben he. Als die flater achteraan niet gebeurt, dan gaan we met 0-0 rusten. 't Was niet simpel, maar tot de dooddoener van Goor vond ik zelfs dat we in de 2 helft nog beter, heviger begonnen spelen.
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KVC Westerlo- Ksk Heist 3-0

Bericht door klenne »

Nu kunne we idd de boeken toe doen , maar tege dit westerlo verliezen is idd alles behalve een schande als ge zie wa ploeg da die hebbe !!! Enigste negatieve is die eerste goal da we weggeve...

6 punten achter op de 16-de , 10 punten op de 15-de , zegt genoeg he..

Heb mij toch goe geamuzeerd in westerlo , en we maken er dees seizoen gwn nog het beste van ;)
Doef
Berichten: 48
Lid geworden op: 31 jul 2012, 23:56

Re: KVC Westerlo- Ksk Heist 3-0

Bericht door Doef »

Ge weet natuurlijk nooit, maar die kloof met de nr 16 kan rap gedicht zijn, met een beetje geluk... Da geluk ontbreekt ons nu wel. Volgende match STVV, ook nie direct een mooi vooruitzicht :)
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3006
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KVC Westerlo- Ksk Heist 3-0

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KVC Westerlo- Ksk Heist 3-0

Bericht door hesteneer »

waar zat de yus eigenlijk?
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3006
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KVC Westerlo- Ksk Heist 3-0

Bericht door Dabo »

hesteneer schreef:waar zat de yus eigenlijk?
Weer niet fit, gekwetst, zoals gewoonlijk zeker.
eSKaa
Berichten: 1397
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KVC Westerlo- Ksk Heist 3-0

Bericht door eSKaa »

Mathematisch...

:roll:
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3006
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KVC Westerlo- Ksk Heist 3-0

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA

-----------------------

Aanvoerder Roel Grant laat zich na vijfde nederlaag op rij realistisch uit

SK Heist had geen verhaal tegen VS Westerlo. Het team van trainer Cis Bosschaerts leed in 't Kuipke een vijfde opeenvolgende nederlaag. Omdat de concurrentie wel punten pakte, dreigt de situatie voor blauw-wit-groen wel echt dramatisch te worden.

De Heistse aanvoerder Roel Grant wond er na het verlies tegen Westerlo geen doekjes om. ‘Er was gewoon een verschil in kwaliteit', klonk het. ‘Een vergelijking tussen de twee teams gaat niet op. Westerlo is minstens één klasse sterker. Dat valt zowel uit het spelersbestand als de club op zich af te leiden. Zo simpel is dat.'

Dat Heist tegen de ex-eersteklasser te veel respect toonde, wijst de Heistse aanvoerder van de hand. ‘Akkoord, Westerlo begon zeer sterk. We werden meteen teruggedrongen en kwamen ook al vlug 1-0 achter. Maar dan wisten we toch enigszins het evenwicht te herstellen. We creëerden zelf ook kansen. Zo waren we bij die 1-0 eens dichtbij de gelijkmaker. En toen het al 2-0 stonden hadden we ook de aansluitingstreffer kunnen lukken. Zo terugvechten tegen een sterkere tegenstander was puur onze eigen verdienste.'

Toch gaf Roel Grant toe dat de uitslag terecht was.

‘In de fases die onze tegenstander een doelpunt opleverde kon je merken dat ze echt wel wat in huis hebben. Trouwens, Westerlo gaf op geen enkel moment de indruk de wedstrijd uit handen te geven. Kwamen wij opzetten, dan staken zij eenvoudigweg een tandje bij.'

Dat Heist zich niet tegen een team als Westerlo van het behoud moet verzekeren, lijkt nogal logisch. Maar toch dreigt de situatie ronduit dramatisch te worden. Roel Grant relativeert nog enigszins.

‘Wie zich wil redden, zij het rechtstreeks of eventueel via een eindronde, moet aan het einde van de rit 35 punten tellen. Natuurlijk zitten we daar met onze schamele twaalf punten ver van verwijderd. Daarom zullen we enkele mirakels nodig hebben, willen we nog een jaartje langer in tweede klasse blijven.'

Een rekensom is vlug gemaakt. Heist moet in dat opzicht nog 23 van de 39 punten behalen. ‘Een zware opgave, maar we blijven erin geloven', besloot Grant.

Bron: http://www.sportwereld.be
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3006
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KVC Westerlo- Ksk Heist 3-0

Bericht door Dabo »

Degeling strijdbaar: 'Geven gevecht om behoud niet op'


KSK Heist verloor zaterdag de streekderby van Westerlo. Door de zege van Sint-Niklaas staan de Zwanen alleen laatste. Wij spraken erover met Siegerd Degeling.

"De eerste tien minuten in het Kuipje waren zeer moeilijk", geeft de 23-jarige middenvelder toe. "Westerlo startte gretig, maar daarna begonnen we beter te voetballen en hebben we toch een paar goede mogelijkheden gehad. Zij zijn natuurlijk ook niet meteen de eerste de beste ploeg, als je ziet welke grote namen er bij hen voetballen."

KWALITEIT VOOR MIDDENMOOT

Maar dat maakt natuurlijk de rekening van Heist niet. De Zwanen werden voor het seizoen nog door Nr10 naar voor geschoven als een mogelijke verrassing, maar staan nu troosteloos laatste. "Ik ben zelf een beetje verrast dat we in deze situatie beland zijn want ik vind dat we voldoende kwaliteiten hebben om in de middenmoot mee te draaien."

"Jammer genoeg lukt het ons maar niet om doelpunten te maken en dan is het natuurlijk moeilijk om wedstrijden te winnen. Ook de factor geluk speelt een grote rol, maar dat weet je als je in de hoek zit waar de klappen vallen."

TIENEN: ERG VOOR FANS

Degeling verliet afgelopen zomer KVK Tienen, dat naar derde klasse was gedegradeerd. Zijn ex-club verkeert momenteel in grote financiële problemen. "Dat heb ik ook vernomen. Ik heb er lang gespeeld, maar werd naar het einde toe niet altijd met evenveel respect behandeld door bepaalde personen. Toch vind ik het erg voor de supporters en de mensen die zich elke dag 100% inzetten voor de club."

NIET OVER EN OUT

Na de wedstrijd in Westerlo, staat Heist volgend weekend alweer voor een nieuwe 'kraker' tegen STVV, dat zopas 12 op 12 pakte. De Zwanen zullen dus als underdog aan de de aftrap verschijnen. "Dat klopt, maar met mijn verleden op Stayen ben ik wel super gemotiveerd en erop gebrand om een goede prestatie neer te zetten."

"Het zal wederom niet gemakkelijk worden, maar zoals gewoonlijk gaat iedereen er alles aan doen om een goed resultaat neer te zetten. Zolang het nog niet definitief over en out is, zullen we de strijd om het behoud niet opgeven", besluit de gemotiveerde Degeling.

Bron: http://www.nr10.be
Plaats reactie