KVC Westerlo- Ksk Heist 3-0

malinwa fc
Berichten: 141
Lid geworden op: 06 okt 2012, 11:11

KVC Westerlo- Ksk Heist 3-0

Bericht door malinwa fc »

Allez hup!
We zullen is mee gaan zien se!
Ik kom wel met den otto hé bossie!!
Afspreken int hoeveke?
Da is café vlak aant stadion.
Kijk er naar uit!!
malinwa fc
Berichten: 141
Lid geworden op: 06 okt 2012, 11:11

Re: KVC Westerlo- Ksk Heist(zat.02feb.2013,20.00u.)

Bericht door malinwa fc »

Hé mannen!
Wa zitten die forumgangers hier??
Komaan hé!
Tis bene zaterdag en hie wordt niks gezegd!...
We gaan stunten zaterdag tegen die ex-kakkers... :D :D :D
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KVC Westerlo- Ksk Heist(zat.02feb.2013,20.00u.)

Bericht door hesteneer »

wij vertrekken om half zeven, dus we gaan wel op tijd int hoeveke zijn denk :)
sgoe malinwa...tot zaterdag! ;)
malinwa fc
Berichten: 141
Lid geworden op: 06 okt 2012, 11:11

Re: KVC Westerlo- Ksk Heist(zat.02feb.2013,20.00u.)

Bericht door malinwa fc »

Heb met de Luc De Raet afgesproken om half 7 in oud egypte!
Komen jullie daar ook samen?
Greetz.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KVC Westerlo- Ksk Heist(zat.02feb.2013,20.00u.)

Bericht door hesteneer »

neje wij vertrekken vanuit heist city hé ;)
T-ke
Berichten: 30
Lid geworden op: 13 okt 2012, 16:33

Re: KVC Westerlo- Ksk Heist(zat.02feb.2013,20.00u.)

Bericht door T-ke »

Als ge met de bus komt vrees ik da ge 't hoeveke ni zult bereiken, is nu voor de thuissupporters aangezien hun vak langs die kant is ;)
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3006
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KVC Westerlo- Ksk Heist(zat.02feb.2013,20.00u.)

Bericht door Dabo »

malinwa fc schreef:Heb met de Luc De Raet afgesproken om half 7 in oud egypte!
Komen jullie daar ook samen?
Greetz.
Daar vertrekt de bus hè om zeven uur.
Doef
Berichten: 48
Lid geworden op: 31 jul 2012, 23:56

Re: KVC Westerlo- Ksk Heist(zat.02feb.2013,20.00u.)

Bericht door Doef »

Voorbeschouwing op site Westerlo:

Na twee weken verplichte rust ziet het er naar uit dat de competitie dit weekend terug kan hervat worden. Westerlo kijkt in het eigen Kuipje de buren van KSK Heist in de ogen, meteen een mooie derby om de rest van het seizoen op gang te fluiten.

KSK Heist

Heist staat op een gedeelde laatste plaats samen met St.-Niklaas (dat één wedstrijd minder afwerkte) op vijf punten achterstand op de zestiende in de stand FC Brussels. Het ziet er dus niet goed uit voor de ploeg uit Heist op den Berg. De ploeg kon in de laatste vier wedstrijden niet meer winnen. Ook op het vlak van transfers bleef het rustig bij de Zwanen.

KVC Westerlo

In de oefenpot tegen Hoogstraten kwamen onze jongens niet al te best voor de dag, hopelijk een duidelijke waarschuwing voor onze Kemphanen. In de derby tegen Heist zijn er weinig excuses, winnen is de enige optie.

Geschiedenis

Op 22 september boekte Westerlo een zuinige zege in Heist. Kevin Vandenbergh scoorde vrij laat in de wedstrijd het enige doelpunt.
In augustus kwam Heist op bezoek voor een wedstrijd van de Cofidiscup. De bezoekers begonnen goed aan de wedstrijd en Cordier mocht zich meteen positief laten opmerken. Eén keer was de 'goalie' geklopt maar Minne kon de bal van de lijn redden. Toch kwam Westerlo al vroeg op voorsprong. Cools en Goor scoorden al vroeg in de wedstrijd. Westerlo kon de wedstrijd daarna gemakkelijk onder controle houden.

Arbitrage

De bij FC Kruibeke aangesloten migrantenzoon met Marokkaanse roots Karim Saadouni fluit zaterdag tijdens KVC Westerlo KSK Heist. Hij is de eerste scheidsrechter van Marokkaanse origine in de Belgische eerste klasse.
Dhr. Saadouni zal worden bijgestaan door zijn assistenten Dhr. Huens en Dhr. Bequet.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KVC Westerlo- Ksk Heist(zat.02feb.2013,20.00u.)

Bericht door hesteneer »

jeej saadouni...verloren voor we begonnen zijn
stranger
Berichten: 52
Lid geworden op: 23 nov 2012, 17:33

Re: KVC Westerlo- Ksk Heist(zat.02feb.2013,20.00u.)

Bericht door stranger »

Is Davila ziek?
malinwa fc
Berichten: 141
Lid geworden op: 06 okt 2012, 11:11

Re: KVC Westerlo- Ksk Heist(zat.02feb.2013,20.00u.)

Bericht door malinwa fc »

Dat het ma rap mergen is!! :D :D :D
Doef
Berichten: 48
Lid geworden op: 31 jul 2012, 23:56

Re: KVC Westerlo- Ksk Heist(zat.02feb.2013,20.00u.)

Bericht door Doef »

En nu zetten ze het WK cross op morgenavond, als wij daar in 't Kuipke zitten... GODMILJAAR!
malinwa fc
Berichten: 141
Lid geworden op: 06 okt 2012, 11:11

Re: KVC Westerlo- Ksk Heist(zat.02feb.2013,20.00u.)

Bericht door malinwa fc »

Doef schreef:En nu zetten ze het WK cross op morgenavond, als wij daar in 't Kuipke zitten... GODMILJAAR!
Ja das echt klote hé!!
Wa moet ik nu doen??
Neenee,ik hem beloofd aan den bossie dak meeging,dus een woord is een woord hé!!
Das waar hé luc!! Oeps Luk!!
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3006
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KVC Westerlo- Ksk Heist(zat.02feb.2013,20.00u.)

Bericht door Dabo »

Doef schreef:En nu zetten ze het WK cross op morgenavond, als wij daar in 't Kuipke zitten... GODMILJAAR!
Tja, pech voor het veldrijden dan hé. Als het geen voetbal was had ik ook gekeken maar koning voetbal komt nog mijlen ver voor op het veldrijden. Zij die nu kiezen voor het veldrijden zijn geen echte Ksk fans.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3006
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KVC Westerlo- Ksk Heist(zat.02feb.2013,20.00u.)

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Afbeelding

Bron: GVA

---------------------------------

Jonathan Ruttens betreedt bekend terrein

Met Heist en Westerlo staan vanavond in 't Kuipke de teams van de ‘poort' en de ‘parel' der Zuiderkempen tegenover mekaar. Een bijzonder duel voor Jonathan Ruttens. De Heistse doelman was zes jaar bij Westerlo actief en proefde er van eerste klasse.

Jonathan Ruttens betreedt vanavond met Heist in Westerlo bekend terrein. De van Herk-de-Stad afkomstige Limburger voetbalde tussen zijn dertien en negentien zes seizoenen lang in 't Kuipke. De inmiddels met zijn vriendin naar Langdorp verhuisde doelman maakte er drie seizoenen deel uit van de A-kern.

‘Ik proefde toen eerst onder Herman Helleputte nadien onder Jan Ceulemans even van eersteklassevoetbal', blikt hij met weemoed op die periode terug. ‘Zo mocht ik invallen op Club Brugge en thuis tegen Charleroi en speelde ik één volledige wedstrijd tegen Racing Genk. Dat waren ervaringen die me altijd zullen bijblijven.'

Meer speelkansen

Toch zou Jonathan kort nadien verhuizen naar OH Leuven, dat toen nog in tweede klasse uitkwam.

‘Ik moest het bij Westerlo afleggen tegen Yves De Winter. Ik voelde dat ik geen kans meer maakte en besloot daarom te vertrekken naar een club waar ik wel onder de lat kon staan.'

Ruttens bleef drie jaar in Leuven, maar koos bij de promotie naar eerste klasse voor SK Heist. ‘Weeral om dezelfde reden. Ik hoopte hier op meer speelkansen.'

Het lot was hem dit keer gunstig gezind. Zijn concurrent Steven Olieslagers raakte langdurig geblesseerd en Jonathan wist meteen vriend en tegenstander te overtuigen. Tot hij net voor de winterstop plaats moest ruimen voor Raphaël Thys. Hij verdrong Jonathan twee wedstrijden naar de bank. ‘Dat was toen wel even slikken', aldus de Heistse numero uno . ‘Je beseft wel dat het in voetbal zo kan lopen. Maar toch was het niet prettig om dat mee te maken.'

Anderzijds wist hij zijn situatie ook te relativeren. ‘Ik wist van mezelf dat ik in die periode niet top-top was en zeker niet het niveau haalde dat ik steeds voor mezelf voor ogen houd. Maar net die zelfkritiek hielp me er bovenop.'

Bron: http://www.sportwereld.be
Plaats reactie