Ksk Heist - STVV 3-3

Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Ksk Heist - STVV 3-3

Bericht door Dabo »

hesteneer schreef:Aja voor ik het vergeet: Brepoels, uwe nek geraakte ni tot op de persconferentie zeker?
De Breedsmoels zat reeds in de bus. Speedy Gonzales moest het dan maar komen uitleggen.

http://www.tvl.be/nl/sport/recente-afle ... RgT4R3K6Vo
Doef
Berichten: 48
Lid geworden op: 31 jul 2012, 23:56

Re: Ksk Heist - STVV 3-3

Bericht door Doef »

In het wedstrijdverslag kunnen we zien hoe iemand van STVV na de 3-3 van Neven een reclamebord in den hoek vant veld kapot trapt... Stadionverbodje?
Als ik die beelden zo zie (kon niet komen want was ziek) hebben ze er heel hard voor geknokt en zat er mss zelfs meer in. Met die mentaliteit en dat resultaat tegen toch wel een sterke ploeg, den drang om toch nog terug te knokken in die match en niet het kopke laten hangen, chapeau! Maak er nog het beste van jongens!
eSKaa
Berichten: 1397
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Ksk Heist - STVV 3-3

Bericht door eSKaa »

Doef schreef:In het wedstrijdverslag kunnen we zien hoe iemand van STVV na de 3-3 van Neven een reclamebord in den hoek vant veld kapot trapt... Stadionverbodje?
Niet enkel dat. In diezelfde fase zijn ook enkele middenvingers en een spuwer aanwezig... Maar ik veronderstel niet dat daar iets aan gedaan zal worden.

Over de match nog: Bij STVV is men toch van mening dat de terugspeelbal licht gefloten werd. Over penaltyfases en zware tackles nog altijd niets te lezen. Ik veronderstel niet dat zij dat belangrijk vonden. Op de beelden van RTV is nochthans te zien dat de trekfout op Criel ALTIJD penalty is.
Soit, vijgen na Pasen zeker..
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Ksk Heist - STVV 3-3

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA

-------------------------------------

Glenn Neven sleept voor SK Heist tegen zijn ex-club STVV met twee goals een punt uit de brand.

‘Toch een topprestatie'

SK Heist riep Sint-Truiden een halt toe. Het haalde in een spannend en doelpuntenrijk duel tot tweemaal een achterstand op en sleepte zo nog een punt uit de brand. Glenn Neven groeide tegen zijn ex-club met twee treffers uit tot held van de avond.

Heist kwam tegen Sint-Truiden tot tweemaal toe op achterstand, maar liet nooit de armen zakken.

In ware cupstijl werd nog een punt gered. Uitgerekend Glenn Neven, een jeugdproduct van de Kanaries, stelde tot tweemaal toe gelijk en had zo een ruim aandeel in het duur bevochten punt.

‘Zoals elke speler die tegen zijn ex-club aantreedt, was ook ik zaterdagavond bijzonder gemotiveerd', aldus de overgelukkige Limburger, die daags voordien zijn 23ste verjaardag had gevierd.

‘Ik doorliep op Stayen de jeugdreeksen. Hoewel ik nadien vier seizoenen bij Tienen voetbalde, heb ik er nog steeds een nauwe band mee.'

Dat Neven net nu tweemaal scoorde, had absoluut niets met revanche te maken.

‘Helemaal niet. Ik wilde gewoon bewijzen dat ik misschien ook een plaatsje in die ploeg was waard geweest', aldus voetballer uit Borgloon.

‘Dat ik een sterke prestatie kon bekronen met twee goals, doet nog zoveel meer plezier. Scoren is als middenvelder niet bepaald mijn ding. In de honderd competitiematchen die ik op mijn naam heb, lukte het me twee keer. Daar komen er nu twee bij.'

Weerbaarheid

Glenn Neven leefde zaterdagavond dan ook op een wolk. De felicitaties waren talrijk, ook van de kant van Sint-Truiden.

‘Enkele vroegere ploegmakkers, waaronder de intussen naar Beerschot verhuisde Gill Deferm, stuurden me een sms'je', lacht Neven. Toch voelt hij ook een zekere ontgoocheling.

‘Deze topprestatie van de hele ploeg had ook een schaduwzijde', vindt hij bij nader inzien. ‘Die leverde ons maar één punt op. Daarmee zetten we nauwelijks een stap voorwaarts.' Dat Heist tot tweemaal toe terugkeerde uit verloren positie noemt hij een gunstig teken.

‘Het bewijst onze mentale weerbaarheid in weerwil van de situatie waarin we ons bevinden. Dat belooft alleszins voor de komende opdrachten, die op papier gemakkelijker zijn.'

Bron: http://www.sportwereld.be
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: Ksk Heist - STVV 3-3

Bericht door klenne »

Schandaleg da de brepoels wegblijft van de persbabbel !!!
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Ksk Heist - STVV 3-3

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA

-----------------------------

Jeroen Vanderputte doet Heist even dromen: ‘Het gaat elke match beter'

Heist hield met een knappe collectieve prestatie, gekruid met drie doelpunten, titelkandidaat Sint-Truiden van de zege. Een van de goals kwam op naam van Jeroen Vanderputte, die de Heistse aanhang even deed dromen van de complete stunt, een zege.
Jeroen Vanderputte zat bij Heist dit seizoen lang op een zijspoor. Sinds de jaarwisseling staat hij opnieuw in de basis. Vooral tegen Sint-Truiden toonde de Limburger zich erg nuttig, onder meer met zijn doelpunt dat de thuisaanhang even deed dromen van een lang verhoopte overwinning.

Vertrouwen

‘Het was mijn tweede treffer van het seizoen', aldus de Heistse middenvelder, die uitzinnig van vreugde de 2-1 vierde. Logisch. ‘Na die spijtige own goal hadden we even het gevoel dat het weer fout ging lopen', vertelt Jeroen. ‘Gelukkig konden we ons over dat doembeeld heen zetten en kort na de rust de stand in ons voordeel ombuigen.'

De vreugde was van korte duur want bezoeker Duquevy liet doelman Jonathan Ruttens in enkele minuten tijd twee keren kansloos. ‘We gaven daar iets te gemakkelijk die twee goals weg', vond Vanderputte. ‘Al was daar van bezoekende kant ook geluk mee gemoeid. Bij de 2-2 raakte die speler de bal slecht, maar hij ging wel mooi binnen.'

Heist liet evenmin als na de 0-1 de armen zakken. ‘Eigenaardig genoeg brachten we na die 2-3 ons beste voetbal van de hele partij', kon Jeroen tot grote tevredenheid vaststellen. ‘Er volgde niet alleen de gelijkmaker, maar zowel Bart Webers, wiens kopbal mogelijk wel achter de lijn was, als ikzelf kwamen nog dichtbij een doelpunt.'

De match tegen STVV bewijst volgens Vanderputte dat Heist nog steeds in zijn kansen gelooft.

‘Anders scoor je geen drie keren tegen een topploeg', meent hij. Dat met één punt de oogst niet groot is, vindt hij niet eens erg. ‘Toen we aan het drieluik Westerlo-Sint-Truiden-Oostende begonnen, beseften we dat we daar onze redding niet moesten afdwingen. Elk punt zou een bonus betekenen. Een hebben we beet. Wie zegt dat nu ook in Oostende niets te rapen valt. Onze prestatie geeft ons alle vertrouwen.'

Bron: http://www.sportwereld.be
Plaats reactie