Ksk Heist - Ksv Oudenaarde 3-1

Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Ksk Heist - Ksv Oudenaarde 3-1

Bericht door Dabo »

3-1

Goals van Vanderputte, Webers op penalty en own goal.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Ksk Heist - Ksv Oudenaarde 3-1

Bericht door hesteneer »

doeme, god was mij vergeten het tegendoelpunt door te geven...

proficiat mannen, nu ligt alles terug open! volgende match op woluwe minstens een gelijkspel behalen en alles kan terug. Langs de andere kant: ik heb ze nog altijd niet zien winnen dees seizoen dus blijf ik beter thuis :)
eSKaa
Berichten: 1397
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Ksk Heist - Ksv Oudenaarde 3-1

Bericht door eSKaa »

Niks dan blije gezichten gisteren op het sportcentrum. Dat was weer even geleden...
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Ksk Heist - Ksv Oudenaarde 3-1

Bericht door hesteneer »

da zal wel!

stel "nacht van sk" maar even uit...zaterdag 4 mei...tzou wel is ne keer eindronde kunne zijn!
malinwa fc
Berichten: 141
Lid geworden op: 06 okt 2012, 11:11

Re: Ksk Heist - Ksv Oudenaarde 3-1

Bericht door malinwa fc »

Wa had ik nu weer gezegd gisteren?
3-1 zeker...
Nog 10 matchen,alles is nog mogelijk!
Proficiat met de zege!
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Ksk Heist - Ksv Oudenaarde 3-1

Bericht door Dabo »

Die vlieg is eraan !!!

Afbeelding
Peter
Berichten: 242
Lid geworden op: 01 aug 2012, 07:33

Re: Ksk Heist - Ksv Oudenaarde 3-1

Bericht door Peter »

Dabo schreef:Die vlieg is eraan !!!

Afbeelding
zeer flatterend nys!
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Ksk Heist - Ksv Oudenaarde 3-1

Bericht door hesteneer »

heeft den delen weer bier gesmost maar deze keer op u ? :)
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: Ksk Heist - Ksv Oudenaarde 3-1

Bericht door klenne »

hesteneer schreef:doeme, god was mij vergeten het tegendoelpunt door te geven...

proficiat mannen, nu ligt alles terug open! volgende match op woluwe minstens een gelijkspel behalen en alles kan terug. Langs de andere kant: ik heb ze nog altijd niet zien winnen dees seizoen dus blijf ik beter thuis :)
Ik heb da toch gestuurd dat 3-1 was :D

Zeer goeie eerste helft , tweede helft was pak minder ma toch een terrechte en mooie overwinning !!!!

Vanderputte beste van de plein voor mij gistere .

En nu naar woluwe , mee de mentaliteit van gistere zijn we daar zeker ni kansloos , 3 punten gaan pakke en we hebbe trug kans ;)

Ackx begint er maar aan he voor woluwe
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Ksk Heist - Ksv Oudenaarde 3-1

Bericht door hesteneer »

we bekijken het positief...we hebben 4 op 9 tegen stvv, oostende en oudenaarde!! ni slecht !! :)
eSKaa
Berichten: 1397
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Ksk Heist - Ksv Oudenaarde 3-1

Bericht door eSKaa »

Uiteraard mag iedereen ook weer zijn/haar man van de match doorgeven op de bekende website!
Naas
Berichten: 75
Lid geworden op: 01 aug 2012, 08:20

Re: Ksk Heist - Ksv Oudenaarde 3-1

Bericht door Naas »

Peter schreef:
Dabo schreef:Die vlieg is eraan !!!

Afbeelding
zeer flatterend nys!
Echt hé? ;) Vind ik zelfs 1 van mijn betere poses!! :lol:
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Ksk Heist - Ksv Oudenaarde 3-1

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA

--------------------------

‘Nog dertig punten te verdienen'


Met de hele Heistse voetbalfamilie toonde ook Hugo Van Doninck zich opgelucht na de zege tegen Oudenaarde.
‘We speelden een degelijke eerste helft en kwamen ook tot scoren', aldus de rechterhand van trainer Cis Bosschaerts. ‘Dit keer hadden we daarbij het geluk eindelijk eens aan onze kant. Vooral bij het derde doelpunt, toen een bezoekend verdediger de bal in eigen doel deed afwijken.'

De 3-0 aan de rust bood de hekkensluiters een riante uitgangspositie.

‘De tweede helft was van mindere kwaliteit, maar we konden de wedstrijd wel onder controle houden. Niemand die dan ook op deze zege iets kan aanmerken', meende Van Doninck.

Veel verandert de overwinning niet aan de situatie.

‘Dat beseffen we wel', aldus de T2. ‘Maar stel dat we niet hadden gewonnen, dat was erg geweest. We kunnen niet meer doen dan ons vastklampen aan elke strohalm die we kunnen pakken.'

‘Er zijn nog dertig punten te verdienen. Daar willen we er nog zoveel mogelijk van vergaren. Met het oog hierop is deze zege alvast een opsteker. We bekijken het nu verder van wedstrijd tot wedstrijd.'

Bron: http://www.sportwereld.be
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Ksk Heist - Ksv Oudenaarde 3-1

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA

----------------------------

Scorende Jeroen Vanderputte helpt SK Heist aan lang verhoopte zege

‘Eindelijk eens geluk'

Het voor zijn behoud vechtende SK Heist greep zijn laatste strohalm beet. De komst van Oudenaarde leverde een lang verhoopte zege op en zo rijst er aan de Lostraat weer hoop. Jeroen Vanderputte opende met zijn derde goal van het seizoen de score.

Jeroen Vanderputte scoorde, net als in de vorige thuismatch tegen STVV, ook tegen Oudenaarde.

De inmiddels naar Leuven verhuisde Limburger zette zo vroeg in de wedstrijd van de laatste kans de toon. De Heistse middenvelder kopte een hoekschop van Rijmenants tegen de touwen.

‘Geen toevalstreffer', aldus Vanderputte. ‘We trainen wekelijks op dergelijke situaties en dat levert zijn vruchten op.'

De 1-0 was zeker verdiend.

‘Ons bewust van het belang van de wedstrijd, waren we scherp gestart', blikt Jeroen Vanderputte terug. ‘Dat leverde ons meteen een drie kansen op. Logisch dat een doelpunt volgde.'

Kort nadien volgden nog twee goals, zodat de wedstrijd nog voor de rust in een beslissende plooi lag.

‘Daarbij hadden we eindelijk wat geluk', realiseert Vanderputte zich. ‘Eerst was er een strafschop, die in het bezoekende kamp werd aangevochten, maar er kwam na handspel bij een poging van Bram Criel. Even later maakte iemand van Oudenaarde een owngoal.'

Penibel

Tussendoor kende Heist nog meer geluk.

‘Dat klopt. Zo moest Jonathan Ruttens één keer redding brengen, werd hij ook nog eens op de lijn bijgesprongen door Roel Grant en kende hij meeval toen een bal tegen de paal belandde', kan Vanderputte lachen.

Heist kon na de pauze de lijn niet doortrekken.

‘We speelden krampachtig', vindt Vanderputte. ‘Daaraan merkte je dat we het niet gewend zijn om voor te staan.'

‘Maar gelukkig kon Oudenaarde ons op uitzondering van de aansluitingstreffer niet in de problemen brengen.'

De zege tegen Oudenaarde doet aan de Lostraat hoop rijzen, maar verandert weinig aan de penibele situatie waarin blauw-groen-wit verkeert.

‘Hadden we niet gewonnen, was het pas erg geweest. Nu geloven we er weer in', besluit hij.

Bron: http://www.sportwereld.be
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Ksk Heist - Ksv Oudenaarde 3-1

Bericht door Dabo »

Wedstrijd Oudenaarde krijgt een staartje.

De gewonnen wedstrijd tegen Oudenaarde met 3-1 krijgt een onaangenaam vervolg.

De Oudenaardse keeper Merlier heeft immers bij het betreden van de tribune een slag uitgedeeld aan een Heistse terreinverzorger welke onmiddellijk verzorging nodig had van de clubdokter. Hierop volgde heel wat tumult onder de hoofdtribune.
Stewards en politie waren snel ter plaatse en er werd onmiddellijk een PV opgesteld tegenover Merlier. Deze was echter reeds vakkundig naar buiten gesmokkeld waardoor hij niet meer beschikbaar was voor de politie.

Een rapport over het incident wordt door de scheidsrechter, veiligheidsverantwoordelijke en politie aan iBZ en de voetbalcel overgemaakt. Dit incident krijgt dan wellicht ook een staartje.

Bron: http://www.kskheist.be
Plaats reactie