Ksk Heist - SC Eendracht Aalst 2-0

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Ksk Heist - SC Eendracht Aalst 2-0

Bericht door Dabo »

Siegerd Degeling ondervindt hinder aan de lies en trainde ook deze week nog niet. De kans dat hij inzetbaar is tegen Aalst lijkt zo goed als uitgesloten. Van de huidige spelerskern liggen voor volgend seizoen alleen Bart Webers, Yusuf Ozcan en Yannick Rymenants nog onder contract.

Bron: GVA
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: 09/03/2013 20h. Ksk Heist - SC Eendracht Aalst

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Afbeelding

Bron: GVA

----------------------------

Yusuf Özcan kwijnt weg op de bank: ‘Al tevreden met invalbeurt'

Heist gaat vanavond tegen Aalst op zoek naar een tweede thuiszege op rij. Een must, wil het team van Cis Bosschaerts voor de rest van het seizoen niet helemaal de mist ingaan. Yusuf Özcan, al vier matchen werkloos op de bank, hoopt op een speelkans.
SK Heist beleeft een seizoen van net niet. Getuige daarvan de elf nederlagen met slechts één goaltje verschil. Wat een contrast met de eerste twee jaren in tweede klasse, waarin het meermaals net wel was. Een van de factoren - of zeg maar actoren - die daar een invloed op had is ongetwijfeld Yusuf Özcan. ‘Een speler met de sleutel op zak om het spel van de tegenstander te ontwrichten op voorwaarde dat hij top is', vindt assistent-trainer Hugo Van Doninck. En laat nu net die voorwaarde dit seizoen niet vervuld zijn voor de 28-jarige voetballer uit Diest, die vorig jaar goed was voor een half dozijn doelpunten en een dubbel aantal assists.

Pijnvrij

‘Ik was van bij de start van de competitie op de sukkel met een liesblessure', vertelt hij. ‘Ik kreeg gespreid over enkele maanden in totaal vier inspuitingen, telkens gevolgd door een rustpauze. Iedere keer herviel ik.'

Na de laatste behandeling ging het plots beter. ‘Ik ben nu al een maand pijnvrij. Ik speelde al enkele keren met de beloften. Vorige week tegen Woluwe heb ik zelfs gescoord. Ik ben er eindelijk conditioneel terug bovenop', meldt Yusuf zich klaar voor de dienst.

Toch kwam hij de voorbije vier speeldagen niet verder dan de bank. ‘Ik had gehoopt op een invalbeurt in één van die wedstrijden, maar tot mijn grote ontgoocheling kwam die er niet. Ik moest al die tijd werkloos toekijken. Ik verzeker je, prettig is dat niet voor iemand die eerder dit seizoen toch een tiental keren aan de aftrap kwam.'

Veel te weinig naar zijn gevoel en precies daarom rekent Yusuf op een nieuwe speelkans. ‘Ik hoop in de resterende competitieduels mijn steentje nog te kunnen bijdragen tot het behoud in tweede klasse', verzucht hij. ‘Dat zou mijn door die liesblessure overschaduwd seizoen toch nog enige glans kunnen geven.'

Zijn contract aan de Lostraat loopt straks af, maar er is een optie voor een bijkomend seizoen in opgenomen. ‘Die zou ik graag gelicht zien, want ik wil best bij Heist blijven', zegt hij daarover.

De komst van Eendracht Aalst vanavond roept bij Yusuf mooie herinneringen op. ‘In Aalst was ik van de partij. We speelden toen allicht onze beste match van het seizoen maar verzuimden de kansen af te werken, wat ons zuur opbrak. Dat vraagt om sportieve revanche. Zelf zal ik al tevreden zijn met een invalbeurt.'

Bron: http://www.sportwereld.be
malinwa fc
Berichten: 141
Lid geworden op: 06 okt 2012, 11:11

Re: 09/03/2013 20h. Ksk Heist - SC Eendracht Aalst

Bericht door malinwa fc »

Proficiat jongens!!
Ge ziet hé,er altijd blijven in geloven!!
Tis nog ni gedaan.
Vind ik leuk!!
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Ksk Heist - SC Eendracht Aalst 2-0

Bericht door Dabo »

1-0 Vermeiren
2-0 Criel
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Ksk Heist - SC Eendracht Aalst 2-0

Bericht door hesteneer »

ok...Ik geef het toe...ik ben de mol!
Door omstandigheden weer niet kunnen komen en we winnen weer :) kzal anders de rest vant seizoen thuis blijven!
Proficiat mannen met de mooie overwinning, de rode lantaarn hebben we al doorgegeven seh!
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: Ksk Heist - SC Eendracht Aalst 2-0

Bericht door klenne »

Zelfde verhaal als tege oudenaarde he dik verdiend gewonnen !!!

2 goals proper afgewerkt , criel dieje EINDELEK scoort tege aalst :D en grant was super gistere !!!

Meer moet da ni zijn , het mirakel van heist is begonnen :D :twisted:
eSKaa
Berichten: 1397
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Ksk Heist - SC Eendracht Aalst 2-0

Bericht door eSKaa »

In Aalst willen ze graag de trainer buiten nu... Zij zien zichzelf nog in grote degradatieproblemen komen. Zo ver zal het met hen wel niet komen.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Ksk Heist - SC Eendracht Aalst 2-0

Bericht door hesteneer »

oudenaerde verloren...we staan echt terug onder de mensen!!!!!!
eSKaa
Berichten: 1397
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Ksk Heist - SC Eendracht Aalst 2-0

Bericht door eSKaa »

Laten we ook niet vergeten te stemmen voor de man van de match!
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Ksk Heist - SC Eendracht Aalst 2-0

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA

---------------------------------

Opgeviste Simon Vermeiren doet voor SK Heist de hoop op het behoud weer oplaaien

‘Dit doet veel deugd'

SK Heist boekte tegen Eendracht Aalst een tweede opeenvolgende thuiszege, waardoor de hoop op het behoud aan de Lostraat oplaait. De opgeviste Simon Vermeiren kroonde zich met zijn eerste competitiegoal en een assist tot matchwinnaar.

Een matte eerste helft kon niet laten vermoeden dat SK Heist afstand zou kunnen nemen van een al even slap Eendracht Aalst. Maar dat was zonder Simon Vermeiren gerekend.

De Vlaams-Brabander, die na drie speeldagen afwezigheid nog eens aan de aftrap mocht komen, ontbond kort na de pauze zijn duivels. De oud-speler van OH Leuven en Wijgmaal deelde Aalst met zijn eerste competitiegoal voor Heist een eerste klap toe.

Hij zette even later Criel op weg naar een tweede, geruststellend doelpunt. Vooral toen kon zijn vreugde niet op.

‘Die goal was als een bevrijding', geniet hij na met volle teugen. ‘Ik was écht door het dolle heen. Mijn vader Walter en broer Sanne, die me wekelijks volgen, stonden vlakbij en konden het van dichtbij meemaken. Ik liep onmiddellijk hun richting uit.'

Vermeiren beschouwt zijn eerste doelpunt in Heistse loondienst niet alleen als een persoonlijk succes.

‘Het was een goal die viel op een perfect moment', vervolgt hij. ‘Ik brak de ban in een wedstrijd die we moesten winnen.'

Het was geen échte verrassing.

‘Toen we in de eerste helft goed wegkwamen, had ik al het gevoel dat dit keer het geluk onze zijde zou kiezen', lacht hij. ‘En dat gebeurde ook. Het zat ons nu eens mee.'

Ook in het dagelijkse leven rekent Vermeiren voortaan op wat meer meeval.

‘Ik heb onmiddellijk na de wedstrijd mijn vriendin Ellen een berichtje gestuurd. Zij was thuis gebleven omdat ze zich ziek voelde. Ik wilde haar laten delen in mijn vreugde.'

Huis

‘We kochten afgelopen week samen een huis in Winksele en bekeken dat als een nieuwe stap in ons leven, met hopelijk wat meer geluk. We moesten al wat tegenslagen verwerken. Onder meer toen ik bij OH Leuven die dubbele beenbreuk opliep.'

Simon Vermeiren vindt het ook belangrijk dat hij het vertrouwen van de trainer niet beschaamde.

‘Na Sint-Truiden verdween ik uit de ploeg. Terecht. Ik wist van mezelf dat ik niet goed bezig was. Maar ik vocht terug en verdiende een nieuwe basisplaats. Zo terugkeren, doet veel deugd.'

Bron: http://www.sportwereld.be
Plaats reactie