Dessel Sport - KSK Heist 1-1

eSKaa
Berichten: 1397
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Dessel Sport - KSK Heist 1-1

Bericht door eSKaa »

Zegt daar iemand 'AFGELASTING'? Ik denk het wel...
fredjetrek
Beheerder
Berichten: 155
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:01

Re: Dessel Sport - KSK Heist

Bericht door fredjetrek »

afgelasting of geregeld :D tis een van de twee....
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Dessel Sport - KSK Heist

Bericht door hesteneer »

neje, er gaat gesjot worden dees weekend. den bond kan zich geen extra weekend meer permitteren denk ik
Naas
Berichten: 75
Lid geworden op: 01 aug 2012, 08:20

Re: Dessel Sport - KSK Heist

Bericht door Naas »

Afgelasten??? Waarom?? Omdat het vandaag beetje gesneeuwd heeft? :) Match is zaterdagavond en ze voorspellen geen sneeuw meer (tenzij een lokaal verdwaald buitje) dus... ofwel is tegen dan de sneeuw vanzelf weg, ofwel moeten ze de terreinen maar sneeuwvrij maken...tot nader order is voetbal nog steeds een wintersport!! ;)
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Dessel Sport - KSK Heist

Bericht door Dabo »

ik zie ook weinig problemen. Het is nu al juist boven nul en de zon schijnt de volgende dagen toch wat. Half maart geeft die toch al kracht.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Dessel Sport - KSK Heist

Bericht door hesteneer »

tot nader order is voetbal nog steeds een wintersport!!

naas begint ni hé :) :D
Naas
Berichten: 75
Lid geworden op: 01 aug 2012, 08:20

Re: Dessel Sport - KSK Heist

Bericht door Naas »

hesteneer schreef:tot nader order is voetbal nog steeds een wintersport!!

naas begint ni hé :) :D
Ik vond het gewoon al te lang stil hieromtrent... :lol:
malinwa fc
Berichten: 141
Lid geworden op: 06 okt 2012, 11:11

Re: Dessel Sport - KSK Heist

Bericht door malinwa fc »

Een belangrijke speeldag int verschiet!!
Heel belangrijk zelfs!!
Wat staat er opt menu?
Dessel-Heist dus.
Oudenaarde-Brussels
Sint-Niklaas-Lommel

Mits winst van onze jongens ligt het zeker allemaal open en belooft het nog een spannende strijd te worden.
Niet vergeten dat Brussels en Sint-Niklaas 1 en 2 matchen minder gespeeld hebben!
Komaan KSK!!!
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Dessel Sport - KSK Heist

Bericht door hesteneer »

dessel - heist: 2
oudenaarde - brussels: x
Sint Niklaas - lommel: 2

zou da ni ideaal zijn?! :)
eSKaa
Berichten: 1397
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Dessel Sport - KSK Heist

Bericht door eSKaa »

Dat is wat ik heb staan op mijne prono. Maar laten we ni naar de rest kijken. We moeten gewoon zelf winnen. Alleen dan kunnen we er voordeel uit halen. En als de anderen dan ook winnen, tja, dan staan we tenminste nog steeds waar we staan.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Dessel Sport - KSK Heist

Bericht door Dabo »

KSK Heist traint op kunstgras. Dinsdagavond werd op het kunstgrasveld getraind. Jeroen Vanderputte meldde zich ziek. Simon Vermeiren (dij) beperkte zich tot loopoefeningen. Siegerd Degeling (lies) trainde niet.

Bron: GVA
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: 16/03/2013 19u30 Dessel Sport - KSK Heist

Bericht door Dabo »

Afbeelding
Afbeelding

Bron: GVA

Herboren Bram Criel hoopt tegen Dessel weer de weg naar het doel te vinden: ‘Eindelijk goed bezig'

Na twee thuiszeges gaat Heist vanavond in Dessel op zoek naar succes buitenshuis. Vraag is of opnieuw een sleutelrol is weggelegd voor Bram Criel.
Bram Criel wrong vorig weekend tegen Eendracht Aalst twee open doelkansen de nek om. Missers die hem achteraf werden vergeven, want de Heistse spits had de 2-0 vastgelegd.

‘Ik bleef twee keren in gebreke', schudt hij het hoofd. ‘Het waren kansen die je als spits niet mag laten liggen. Trapte ik die de twee vorige seizoenen nagenoeg blindelings binnen, dan heb ik het daar momenteel moeilijk mee. Dat moet nog veranderen.'

Zijn globale prestaties gingen de jongste weken anders de goede kant op.

‘Ik vind van mezelf dat ik sinds de wedstrijd tegen Sint-Truiden eindelijk goed bezig ben', aldus de aanvaller.

‘Het geeft mij alleszins een goed gevoel. Ik hoop er de komende weken, die zeer belangrijk zijn, nog het beste van te maken.'

Dat de drie genoemde kansen hem werden aangeboden door een blijkbaar ook al herrezen Simon Vermeiren is geen toeval. Is hij voor Bram Criel de gedroomde foerier?

‘Simon is gewoon een steengoede voetballer. Ik herinner me hem van voor zijn beenbreuk als een beloftevolle jongere. Hij heeft na zijn lange lijdensweg nauwelijks aan kwaliteit ingeboet.'

Of voor beide ook in Dessel een sleutelrol is weggelegd?

‘Elk punt is voor ons belangrijk. We moeten gewoon het volle pond geven. We wonnen de heenmatch. Waarom zouden we dan niet opnieuw aan het langste eind kunnen trekken', zegt de Bonheidenaar.

Voor Bram Criel wordt het mogelijk een match in de match.

‘Ik ken nog een half dozijn spelers van drie jaar geleden, toen ik met Dessel mooie momenten beleefde. Als Kurt Remen aan de aftrap komt, sta ik oog in oog met een goeie vriend. We woonden, toen we daar allebei speelden, zelfs nog een half jaar samen.'

Bron: http://www.sportwereld.be
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Dessel Sport - KSK Heist 1-1

Bericht door hesteneer »

zat fockaert eigenlijk op de bank gisteren?
eSKaa
Berichten: 1397
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Dessel Sport - KSK Heist 1-1

Bericht door eSKaa »

Stemmen voor de 'Man Van De Match' mensen !
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: Dessel Sport - KSK Heist 1-1

Bericht door klenne »

Zwakke match langs 2 kanten , dessel ietske gretiger vond ik , blij zijn da we mee een punt trug naar heist gereje zijn !!! Ma tmoet nimeer schoon zijn , as we maar punte pakke !!!

Nu woensdag winne op den antwerp en we zijn er trug bij :twisted:
Plaats reactie