RFC Antwerp - Ksk Heist 4-2

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

RFC Antwerp - Ksk Heist 4-2

Bericht door Dabo »

Antwerpcoach van Wijk met handen in het haar voor midweekopdracht


Antwerp maakt zaterdag de verplaatsing naar KSV Roeselare. Enkele dagen later komt staartploeg Heist op bezoek aan de Bosuil.

Voor die wedstrijd zit trainer Dennis van Wijk met de handen in het haar. Aangezien het hier een inhaalwedstrijd uit januari betreft, mogen winterkoopjes Vandenbroeck, Daeseleire en Laerenbergh niet aantreden tegen de Zwanen.

Verder weet Gazet Van Antwerpen dat Madi Panandetiguiri en Solomon Nirisarike woensdag wellicht al in Afrika vertoeven omwille van interlandverplichtingen. Joren Dom mag de trainingsintensiteit opdrijven, maar voor hem komt de midweekmatch tegen Heist nog te vroeg.

Björn Sengier, Bruno Carvalho en Van Tornhout staan met vier gele kaarten genoteerd en kunnen maar beter voorzichtig zijn tegen Roeselare. Een extra schorsing kan de geteisterde Antwerp-selectie woensdag immers als de pest missen.

Bron: http://www.nr10.be
malinwa fc
Berichten: 141
Lid geworden op: 06 okt 2012, 11:11

Re: 20/03/2013 20u30 RFC Antwerp - Ksk Heist

Bericht door malinwa fc »

Da wordt dus 2-3 hé!! :D
eSKaa
Berichten: 1397
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: 20/03/2013 20u30 RFC Antwerp - Ksk Heist

Bericht door eSKaa »

Ik dacht dat da ne blotte was...
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: 20/03/2013 20u30 RFC Antwerp - Ksk Heist

Bericht door hesteneer »

Gaan we 1 vd weinige clubs in Belgie zijn die 9 op 9 halen op den bosuil? ik dacht het wel!!!!
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: 20/03/2013 20u30 RFC Antwerp - Ksk Heist

Bericht door klenne »

Laat ons hopen he !!!!

Daar kunne we altij iets meer , komaan he gasten ik hem speciaal nen dag conge gepakt dus ik wil 3 punte :D
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: 20/03/2013 20u30 RFC Antwerp - Ksk Heist

Bericht door hesteneer »

http://www.youtube.com/watch?v=EXuF9-AYh7U

voor diegene die het vergeten waren....een van de mooiste voetbal herinneringen van mijn afgelopen 27 jaar ;)
morgen mag het terug zo zijn!
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: 20/03/2013 20u30 RFC Antwerp - Ksk Heist

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA

-----------------------------

REVALIDERENDE MATHIAS PITTOORS MIST OP DE BOSUIL ZIJN MATCH VAN HET JAAR

‘Ik train meer dan anders'

Heist is vanavond te gast bij Antwerp. Voor Mathias Pittoors is het zijn match van het jaar. Maar tot zijn frustratie moet hij die noodgedwongen bijwonen als toeschouwer. De revalidatie na zijn knieoperatie zit wél op schema.
De vurigste supporter van SK Heist in de Bosuil vanavond is ongetwijfeld Mathias Pittoors. Wat graag had hij mee de Great Old in eigen midden een hak gezet. Maar de pechvogel moet forfait geven.

‘In de slotminuut van de thuiswedstrijd tegen Eupen zakte ik door de knie. Mijn vrees dat het erg was werd bevestigd. Afgescheurde kruisbanden was de diagnose. Een operatie drong zich op',

‘We zijn nu twee maanden verder en het positieve nieuws is dat er nooit complicaties optraden en de revalidatie volledig volgens schema verloopt', zo legt Mathias Pittoors dan uit.

Dat ging evenwel niet zonder slag of stoot.

‘Revalideren kost veel inspanningen. Ik trainer nu meer dan anders', kan er bij de Antwerpenaar een lach af. ‘Vijf dagen op zeven ga ik langs bij de kinesist voor spierversterkende oefeningen.'

‘Ik schiet daarbij goed op. Als alles zo blijft evolueren, kan ik half juli mijn voetbalactiviteiten hervatten.'

Of dat dan voor een derde seizoen bij Heist is of elders, dat is nog lang geen uitgemaakte zaak.

‘Ik ben einde contract bij Heist', vertelt de kleine maar snelle flankverdediger hierover. ‘Er vond met de club al wel één gesprek plaats. En dat was positief. Maar zelf ben ik er nog niet uit.'

Toekomst

‘Veel zal afhangen van het verdere competitieverloop. Wordt het derde klasse, dan zie ik op tegen de lange verplaatsing. Temeer omdat mijn reisgenoten Thomas Stevens en Kurt Van Dooren vertrekken. Maar blijven we in tweede, dan neem ik er die last graag nog een jaartje bij.'

‘SK Heist is een club naar mijn hart en ik maakte hier naast deze ellende ook al veel mooie momenten mee.'

Het ligt dan ook voor de hand dat Mathias Pittoors vanavond duimt voor een goed resultaat.

‘Ik miste nog geen wedstrijd en zal ook op de Bosuil van de partij zijn. Op de eerste rij nog wel', verzekert hij. ‘Ik geef ons zeker een kans om op Antwerp te winnen. Dat bewezen we in het verleden.'

‘Op basis van de jongste resultaten heb ik er vertrouwen in. Ik heb ook het gevoel dat iedereen erin geloofd.'

Bron: http://www.sportwereld.be
malinwa fc
Berichten: 141
Lid geworden op: 06 okt 2012, 11:11

Re: RFC Antwerp - Ksk Heist 4-2

Bericht door malinwa fc »

1-2 voorstaan op een dik kwartier vant einde en dan nog 4-2 worden..
Pfffffffffffff
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: RFC Antwerp - Ksk Heist 4-2

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Afbeelding

Bron: GVA

------------------------------------

Roel Grant blijft ondanks nederlaag tegen Antwerp in een goede afloop geloven

‘Driemaal thuis winnen'


Heel even leek Heist tegen Antwerp af te stevenen op een nieuwe stunt. Het team van Cis Bosschaerts kwam 1-2 voor en was goed op weg naar een derde uitzege in drie jaar op de Bosuil. Een dol kwartier van de Great Old besliste er anders over.

SK Heist bracht ondanks een zwakke start en een 1-0-achterstand na vijftien minuten de Antwerp-aanhang woensdag even aan het schrikken. Met goals van Bram Criel en topscorer Bart Webers had blauw-wit-groen plots uitzicht op een nieuwe uitzege.

‘Zo zag ik het toen ook', aldus aanvoerder Roel Grant. ‘We kenden een slecht begin, afgestraft met een tegengoal. Toch konden we nog voor de rust het evenwicht herstellen. We gingen met een achterstand de rust in, maar hadden het gevoel dat we die situatie konden rechtzetten.'

Dat gebeurde ook, maar lang kon Heist zijn voorsprong niet vasthouden.

‘We lieten gelijkstellen uit een stilstaande fase. Nog maar eens', zucht Roel Grant. ‘Toch lieten we ons niet uit ons evenwicht brengen. De daaropvolgende minuten kon de wedstrijd alle kanten op. Antwerp kreeg kansen, wij ook. Spijtig dat het doelpunt aan de verkeerde kant viel.'

Het vierde doelpunt was volgens de Heistse kapitein van geen tel.

‘Dat kwam er op een moment dat wij risico's namen. Ik had zelf plaatsgemaakt voor Jimmy Fockaert als bijkomende aanvaller. De betrachte 3-3 kwam er niet. Een vierde tegengoal wel.'

SK Heist moest zo na een hoopgevende zeven op negen toch weer in het verlies berusten.

‘Het resultaat viel tegen, onze prestatie niet', troost de Heistse advocaat zich. ‘Wat ons spel betreft, trokken we de lijn van de laatste weken door. Maar dit keer zonder puntengewin. Daarmee stak tot onze grote frustratie weer het verhaal van een heel seizoen de kop op.'

31 punten

Toch wil Roel Grant nog niet de handdoek in de ring gooien. Al verbindt hij daar strikte voorwaarden aan vast.

‘We hebben geen andere keuze dan onze drie resterende thuismatchen (Roeselaere, Lommel en Wezet, lcp) te winnen. We mogen tussendoor ook op verplaatsing tegen onze twee rechtstreekse concurrenten Sint-Niklaas en Brussels niet verliezen', rekent hij voor.

‘Dat zou dan elf punten opleveren, wat ons totaal op 31 brengt. Met gevolg dat we ook nog eens alles op alles moeten zetten in ons duel op het veld van Moeskroen op de voorlaatste speeldag.'

Het staat buiten kijf dat het een loodzware opgave wordt.

‘Akkoord, maar we hebben nog wel altijd het lot in eigen handen', stelde Roel Grant tot slot.

Bron: http://www.sportwereld.be
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: RFC Antwerp - Ksk Heist 4-2

Bericht door hesteneer »

Den bosuil is toch heel efkes nog is van ons geweest...
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: RFC Antwerp - Ksk Heist 4-2

Bericht door klenne »

Ik dacht bij die 1-2 van da geve we nimeer af se !!!

Jammer en pijnlek om dan naar huis te gaan mee ne 4-2 :evil:

Nu 2 thuismatchen , we moete 6 op 6 pakke !!
Plaats reactie