Sint Niklaas - KSK Heist 0-3

eSKaa
Berichten: 1397
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Sint Niklaas - KSK Heist 0-3

Bericht door eSKaa »

Simpel gesteld: Wie verliest, is praktisch zeker van degradatie.

Ons mannen hebben iets recht te zetten, en meestal, als dat zo is, dan gebeurt dat ook. Woensdag is vergeten, zaterdag is al wat telt nu!
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Sint Niklaas - KSK Heist 06/04 - 20u

Bericht door hesteneer »

idd eskaa...laat ons bidden :) (kan mss nu al in scherpenheuvel een kaarske gaan branden ;) )
we zijn in ieder geval me een schoon hopeke!
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Sint Niklaas - KSK Heist 06/04 - 20u

Bericht door Dabo »

Doelman Jonathan Ruttens blesseerde zich tegen Roeselare aan de heup. Een kneuzing belette hem om verder te spelen. Het wordt kantje boord voor Ruttens om de belangrijke degradatietopper tegen Sint-Niklaas te halen. Jeroen Vanderputte keert terug uit schorsing.

Bron: GVA
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Sint Niklaas - KSK Heist 06/04 - 20u

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Afbeelding

Bron: GVA

-------------------------------

Bij Jorn Rijmenams laait het heilige vuur bij SK Heist weer op: ‘Niemand wil degraderen'

Het is voor Heist vanavond tegen Sint-Niklaas erop of eronder. Waarbij de vraag rijst in hoeverre de zwakke prestatie, inclusief de 0-1-nederlaag tegen Roeselaren is verteerd. Jorn Rijmenams heeft alvast de knop omgedraaid en rekent op een nieuwe kans.
Door het verlies tegen Roeselare week Heist af van het uitgetekende traject richting het behoud. Een gelijkspel tegen Sint-Niklaas is dan ook onvoldoende. Alle zeilen moeten worden bijgezet.

Trainer Cis Bosschaerts rekent op de onvoorwaardelijke inzet van iedereen, maar kan enige twijfel niet onderdrukken.

‘Ik vraag me af of het feit dat straks nogal wat spelers vertrekken, woensdag geen nefaste invloed had', oppert hij. ‘Ik twijfel niet aan de goede bedoelingen van die jongens. Ik ga er ook van uit dat ze zich naar best vermogen inzetten. Maar is dat heilig vuur nog aanwezig? Ik hoop het alleszins. Zeker tegen Sint-Niklaas, voor ons een cruciaal treffen.'

Op wiens volledige inzet de Nijlenaar zeker kan rekenen, is die van Jorn Rijmenams. Hij trekt zich na maanden in de schaduw op aan zijn invalbeurt tegen Roeselare.

‘Ik heb geen prettige periode achter de rug', aldus de Rijmenamnaar. ‘Kwam ik voor Nieuwjaar tien keren aan de aftrap, dan verhuisde ik na de jaarwisseling naar de bank. Acht speeldagen lang keek ik werkloos toe. Niet één keer mocht ik invallen. Terwijl je als sportman in actie wilt komen.'

Woensdag mocht hij een half uurtje opdraven. Samen met Jimmy Fockaert, ook iemand die zich al beklaagde over te weinig speelkansen.

‘We moesten meer vaart in de acties brengen, maar dat lukte niet. Het was ook moeilijk als je al lang geen competitie meer in de benen hebt', aldus de vorig seizoen nog geroemde middenvelder.

Toch hoopt Jorn Rijmenams de komende weken op nieuwe speelkansen.

‘Ik onderhandel over een contractverlenging, maar ik sta daarbij niet sterk, nu ik me op het veld amper kon bewijzen.'

Het ligt voor de hand dat Rijmenams, eens hij tussen de lijnen komt, er zijn kop zal voorleggen. En hij niet alleen.

‘Ik denk dat dat voor ieder van ons geldt', neemt hij het op voor zijn teamgenoten. ‘Ik denk niet dat iemand minder gaat presteren omdat hij gaat vertrekken. Niemand wil degraderen.'

Bron: http://www.sportwereld.be

---------------------------------------

Afbeelding

Bron: GVA
malinwa fc
Berichten: 141
Lid geworden op: 06 okt 2012, 11:11

Re: Sint Niklaas - KSK Heist 06/04 - 20u

Bericht door malinwa fc »

Succes straks hé jongens!!
Winnen is de enige boodschap!
2-3.
Common!!!
eSKaa
Berichten: 1397
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Sint Niklaas - KSK Heist 06/04 - 20u

Bericht door eSKaa »

Waarom altijd die 2-3? Kunnen we is ni gewoon simpel 0-4 of zo nemen. Alle goals in de 1e helft of zo :-)
malinwa fc
Berichten: 141
Lid geworden op: 06 okt 2012, 11:11

Re: Sint Niklaas - KSK Heist 06/04 - 20u

Bericht door malinwa fc »

eSKaa schreef:Waarom altijd die 2-3? Kunnen we is ni gewoon simpel 0-4 of zo nemen. Alle goals in de 1e helft of zo :-)
Ge zat er ni ver af met uwe 0-4!
Dit maakt mijn zaterdagavond helemaal goed!
Oudenaarde en Sint-Niklaas moeten we gezien het programma achter kunnen laten!
Nu nog proberen die 15de stek te pakken.
Kan nog allemaal.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Sint Niklaas - KSK Heist 0-3

Bericht door Dabo »

0-3 2x Webers. 1x Criel
malinwa fc
Berichten: 141
Lid geworden op: 06 okt 2012, 11:11

Re: Sint Niklaas - KSK Heist 0-3

Bericht door malinwa fc »

Dabo schreef:0-3 2x Webers. 1x Criel
Vind ik leuk! :D :D :D
eSKaa
Berichten: 1397
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Sint Niklaas - KSK Heist 0-3

Bericht door eSKaa »

Amai, als we al ons kansen bijeen tellen, hadden die er 6 rond hun oren kunnen krijgen. Dikke match, woensdag was vergeten, en dat was te zien. Op het veld deed iedereen zijn best, en ernaast ook. Het resultaat is navenant.
Naas
Berichten: 75
Lid geworden op: 01 aug 2012, 08:20

Re: Sint Niklaas - KSK Heist 0-3

Bericht door Naas »

Ik ga er ni veel woorden aan vuil maken...WA EEN MATCH!!! :)
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Sint Niklaas - KSK Heist 0-3

Bericht door hesteneer »

op het eerste kwartier na was het super!!!
zeer leuke voetbalavond gehad!

wat onthouden we?
* 2 super assists van thomas en hadden er eigelijk 3 moeten zijn had criel het afgemaakt
* bangelijke invalbeurt van simon....spijtig van yusuf...
* lekker sfeertje in ons vak!!! :)

brussels op hun kloten, wezet op hun kloten...alles kan nog!!!! de laatste speeldag in brussels zal alles beslissen!
Doef
Berichten: 48
Lid geworden op: 31 jul 2012, 23:56

Re: Sint Niklaas - KSK Heist 0-3

Bericht door Doef »

Topavondje!
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Sint Niklaas - KSK Heist 0-3

Bericht door hesteneer »

lol, ja da hemme we in de bus gehoord dat ge het een topavondje vond :p
Tegen brussels doen we onze stunt nog is over!
eSKaa
Berichten: 1397
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Sint Niklaas - KSK Heist 0-3

Bericht door eSKaa »

Stemmen op de man van de match kan uiteraard ook al.
Plaats reactie