Voorbereiding/Oefenwedstrijden

hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Voorbereiding/Oefenwedstrijden

Bericht door hesteneer »

http://www.clint.be/sport/1200-antwerps ... gham-video

de 2de speeldag...ik kijk er al naar uit!
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3006
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Voorbereiding/Oefenwedstrijden

Bericht door Dabo »

Verdediger Matthias Pittoors, die in december vorig jaar werd uitgeschakeld door een zware enkelblessure, speelde op de ministage in Baarle-Hertog zijn eerste wedstrijd. Hij trad aan met de beloften, die met 1-4 wonnen van vierdeprovincialer Dosko. Woensdag om 19.30u speelt Heist tegen Westerlo. Die wedstrijd vindt plaats op het terrein van vierdeprovincialer Herselt.

Bron: GVA
eSKaa
Berichten: 1397
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Voorbereiding/Oefenwedstrijden

Bericht door eSKaa »

Eens benieuwd hoe onze jongens het sebiet doen tegen Westerlo...

En weet er in godsnaam iemand waar ik mijne sjal gelaten heb?? ni dat da nodig is bij deze temperaturen, maar ik heb die nu al zo lang en ik zou begot ni weten waar ik em heb laten liggen...
eSKaa
Berichten: 1397
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Voorbereiding/Oefenwedstrijden

Bericht door eSKaa »

Heist - Westerlo: 1-0 (goal Fisher)

Leuke match die op en neer ging, met toch een Heist dat beter was dan Westerlo. Eerlijk is eerlijk, heel veel basisspelers stonden er bij Westel niet op de plein, maar kom, da's hun probleem.
Dikke pluim voor Niels Vervoort, die eens te meer laat merken een goed doelman te zijn. Hij onderscheidde zich met enkele mooie reddingen. Thys zal top moeten zijn om deze jongen uit doel te houden. Verder onze basisopstelling gezien:

--------Vervoort (of Thys)-----------
VDBroeck--Grant--Put--Rijmenants
-----------Vanderputte---------------
Bell--Vandemarliere-Webers--Criel
---------------Fisher------------------

Persoonlijk vond ik Bell iets te slordig. Mss de communicatie met Bart in zijn rug niet goed? In Baarle Hertog had ik ook dat gevoel. Mss Simon Vermeiren in zijn plaats proberen, voor de rest kan ik met deze ploeg leven.
Vandemarliere, dikke werker, goei match gespeeld. Idem voor Vanderputte. Ook Criel lijkt echt terug de oude te zijn, kreeg een aantal kansen dus dat belooft.
Ik ben zeer benieuwd als het voor de knikkers gaat. Maar ik heb er wel een goei oog in.

Komaan!
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding/Oefenwedstrijden

Bericht door DAVILA »

Grotendeels akkoord met het voorgaande. Ook Tarik Dahman liet in zijn invalbeurt zien dat hij misschien sneller dan verwacht een bruikbaar element is voor de basisploeg. Collectief degelijke prestatie, rechterflank draait idd nog niet optimaal. Bell/Vermeiren ? Fisher haalt het momenteel op Remans al lijkt ook die mij selectie materiaal. Vervoort, VdB, Put, bevestigen als jongeren. De anciens met nieuweling VdM draaien allemaal op niveau. Nu Ozcan nog fit krijgen, Pittoors nog wat meer matchritme en... nog een surprise van de transfercel en we draaien vlot mee !
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding/Oefenwedstrijden

Bericht door DAVILA »

Westerlo - Heist : 0-1
Huysmans
Vandenbuijs -Rentmeister-Vandenbergh-Trenson
Vervoort-Rommens-Janssens-Nahimana(tester)
Van Belle - Ruiz

In tweede helft komen Cools, paulussen, Minne,Mathei en Vandenbergh in


Tot zo ver die 'B' ploeg...
Niet vergeten dat wij in de tweede helft ook wat youngsters opstelden...
Maar idd Geudens, Maertens liepen rond het veld, Wilmet, Cordier enz niet gezien.
Toch wat flauw van Van Wijck of had hij schrik om met zijn basisploeg de boot in te gaan tegen ocharme Heist één week voor de competitiestart ? :D
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Voorbereiding/Oefenwedstrijden

Bericht door hesteneer »

door werkomstandigheden niet van de partij kunnen zijn. Spijtig maar toch een kleine proficiat! Hoe heeft Put het gedaan gisteren?
Naas
Berichten: 75
Lid geworden op: 01 aug 2012, 08:20

Re: Voorbereiding/Oefenwedstrijden

Bericht door Naas »

Ik denk dat precies iedereen ongeveer hetzelfde gezien heeft gisteren :)
Inderdaad degelijke match van KSK wederom onder loodzware omstandigheden (vooral eerste helft) tg Westel, A-ploeg of veredelde B-ploeg maakt mij weinig uit.
Ik ben grotendeels eens met de basisopstelling van eskaa maar dat denk- en puzzelwerk laat ik uiteindelijk aan de Cis over ;)
Wat ik gisteren gezien heb is
-geweldige scouting van KSK want Niels Vervoort is een toptalent (in wording), Thys zal idd zijn benen moeten insmeren
-De backs staan er, zonder meer! Als straks Pittoors terugkomt hebben we ook hier extra concurrentie en zijn we voldoende gestoffeerd, me dunkt
-Centraal achterin Roel sterke match, Put wisselde goede momenten af met enkele serieuze uitschuivers...die zou hij er nog uit moeten krijgen! Verder ook nog iets te slordig in opbouw...positief al wel is goede coaching van de twee naar rest van team toe, echt sterk
-Middenveld meer dan oké, Webers en VDP groeien en dit onder meer ook dankzij het goede werk van Jonas (Wie is Glenn Neven?? :lol: ), die jongen is onverzettelijk, loopt, werkt, knokt, heeft techniek én coacht ongelooflijk veel!
-Criel zeer goed, goede samenwerking met Yannick, dat klikt echt wel. Bell match tegen Racing centraal zeer goed (kon mij toen echt bekoren), match tegen De Kempen en tg Westel op rechterflank zwak; Voor mij is dit geen rechterflank...
Dan heb je nog jongens als Vermeiren en Jorn die echt dicht tg de basiskern aanleunen en zonder problemen kunnen worden gebracht. Inderdaad ook Tarik zeer goede voetballer, weer gretig ingevallen...net als die jonge nr 22 (ken zijn naam niet???)...beide af en toe hun kans geven, zeg ik!!! Tel daar dan ook nog een fitte Yus bij en ook hier zitten we goed.
-Vooraan liggen beide targetspitsen wat mij betreft in de balans, met zeer lichte voorkeur voor Remans die wat mij betreft een betere balaanname heeft. Maar beiden moeten en zullen nog groeien!! Wel hoop ik dat als we voor de knikkers tegen Westel spelen Fisher op het veld staat en er 5 binnenknalt, dat zal die belachelijke Westelsupporters leren om met hem te lachen!!! ;)
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: Voorbereiding/Oefenwedstrijden

Bericht door klenne »

Naas schreef:Ik denk dat precies iedereen ongeveer hetzelfde gezien heeft gisteren :)
Inderdaad degelijke match van KSK wederom onder loodzware omstandigheden (vooral eerste helft) tg Westel, A-ploeg of veredelde B-ploeg maakt mij weinig uit.
Ik ben grotendeels eens met de basisopstelling van eskaa maar dat denk- en puzzelwerk laat ik uiteindelijk aan de Cis over ;)
Wat ik gisteren gezien heb is
-geweldige scouting van KSK want Niels Vervoort is een toptalent (in wording), Thys zal idd zijn benen moeten insmeren
-De backs staan er, zonder meer! Als straks Pittoors terugkomt hebben we ook hier extra concurrentie en zijn we voldoende gestoffeerd, me dunkt
-Centraal achterin Roel sterke match, Put wisselde goede momenten af met enkele serieuze uitschuivers...die zou hij er nog uit moeten krijgen! Verder ook nog iets te slordig in opbouw...positief al wel is goede coaching van de twee naar rest van team toe, echt sterk
-Middenveld meer dan oké, Webers en VDP groeien en dit onder meer ook dankzij het goede werk van Jonas (Wie is Glenn Neven?? :lol: ), die jongen is onverzettelijk, loopt, werkt, knokt, heeft techniek én coacht ongelooflijk veel!
-Criel zeer goed, goede samenwerking met Yannick, dat klikt echt wel. Bell match tegen Racing centraal zeer goed (kon mij toen echt bekoren), match tegen De Kempen en tg Westel op rechterflank zwak; Voor mij is dit geen rechterflank...
Dan heb je nog jongens als Vermeiren en Jorn die echt dicht tg de basiskern aanleunen en zonder problemen kunnen worden gebracht. Inderdaad ook Tarik zeer goede voetballer, weer gretig ingevallen...net als die jonge nr 22 (ken zijn naam niet???)...beide af en toe hun kans geven, zeg ik!!! Tel daar dan ook nog een fitte Yus bij en ook hier zitten we goed.
-Vooraan liggen beide targetspitsen wat mij betreft in de balans, met zeer lichte voorkeur voor Remans die wat mij betreft een betere balaanname heeft. Maar beiden moeten en zullen nog groeien!! Wel hoop ik dat als we voor de knikkers tegen Westel spelen Fisher op het veld staat en er 5 binnenknalt, dat zal die belachelijke Westelsupporters leren om met hem te lachen!!! ;)
Chans dak er ni bij was dan :D
Galag
Berichten: 35
Lid geworden op: 13 mei 2013, 11:03

Re: Voorbereiding/Oefenwedstrijden

Bericht door Galag »

Heeft Van Praet gespeeld?
Die vond ik echt sterk in voorgaande oefenmatchen, zelfs tot op het niveau van Put... :)
foxy
Berichten: 209
Lid geworden op: 03 aug 2012, 14:07

Re: Voorbereiding/Oefenwedstrijden

Bericht door foxy »

opvallend positief: geen tegendoelpunt in vijf wedstrijden (na Lierse)
doe zo verder.
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding/Oefenwedstrijden

Bericht door DAVILA »

Hele goeie doelman bij Heist, die men in provinciale is gaan halen ! Dat is nu eens echt een doelman gaan zoeken. Knap van de scouting van Heist !

Bron: post op forum Westerlo

Zo horen we het ook eens vanuit een onverdachte bron !
eSKaa
Berichten: 1397
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Voorbereiding/Oefenwedstrijden

Bericht door eSKaa »

Voor de oefenmatch nu zondag: er rijdt dan toch geen bus van SC KSK. Wie graag gaat zien, gelieve ten laatste om 16.30u in Den Hosp te zijn, dan kunnen we van daaruit met auto's verder rijden, en kan er gecarpoold worden.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3006
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Voorbereiding/Oefenwedstrijden

Bericht door Dabo »

SK Heist won woensdagavond met 0-1 in Westerlo en zette daarmee een ingezette trend verder. ‘We verloren onze eerste oefenwedstrijd met 1-4 van Lierse, maar in de volgende vijf wedstrijden incasseerden we geen enkele tegengoal meer’, meldt trainer Cis Bosschaerts met een eerder gerust gemoed. ‘We mogen dus tot hiertoe terugblikken op een vrij goed verlopen voorbereiding. We kenden een leerrijke stage. De resultaten in onze oefenduels waren hoopgevend. Ook de prestaties van al onze nieuwkomers stellen mij gerust.’

De Heistse trainer loopt het hoogst op met aanwinst Jonas Vandermarliere. ‘In mijn ogen was hij altijd al één van de betere middenvelders in tweede klasse. Met hem troffen we een schot in de roos. Dat werd al duidelijk.’

Ook de van Racing Mechelen overgekomen Engelsen Fergus Bell en Alex Fisher lijken te voldoen.

‘Vooral Fisher kon me al bekoren. Zo scoorde hij tegen Westerlo opnieuw. Hij is in de spits een serieuze concurrent voor onze andere nieuwkomer Jonah Remans’, aldus nog Cis Bosschaerts.

Zondag sluit Heist de reeks oefenduels af met een wedstrijd om 18 uur op het veld van Bornem.

De voltallige kern is beschikbaar.

Bron: http://www.sportwereld.be
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3006
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Voorbereiding/Oefenwedstrijden

Bericht door Dabo »

Jonas Vandermarliere in zijn nopjes bij Heist

De aanpassing van de nieuwkomers verliep bij SK Heist bijzonder vlot. Voor één van hen, Jonas Vandermarliere, is daar een dubbele reden voor.
‘Zelf ben ik iemand die gemakkelijk aardt. In Heist trof ik bovendien een groep die zich heel gastvrij opstelt’, vertelt de ex-speler van Zulte Waregem.

‘Dat bleek op de stage die ons allemaal veel dichter bij mekaar heeft gebracht.’

Ook de resultaten in de oefenduels spelen daarbij zeker een rol.

‘Op uitzondering van het logische verlies tegen Lierse en het gelijkspel op Racing Mechelen wonnen we al die wedstrijden’, vervolgt de West-Vlaming uit Bellem.

‘Dat betekent niet dat we er al staan, maar we zijn zeker op de goede weg’, aldus Jonas Vandermarliere.

Heist speelt morgen om 18 uur een laatste trainingsmatch op Bornem.

‘Een gelegenheid om hier en daar nog wat bij te schaven en verder toe te groeien naar de typeploeg die de trainer duidelijk al grotendeels in zijn hoofd heeft’, meent de nieuwe, ervaren middenvelder van blauw-wit-groen.

‘Zo viel het de voorbije wedstrijden voor dat we bij momenten positioneel niet goed stonden en zo ons overwicht kwijt speelden. Daar moet nog aan gewerkt worden, maar daarom zitten we ook in de voorbereidingsfase.’

Met Bart Webers en hemzelf telt Heist nu twee hanen op één erf. Of dat voor geen problemen kan zorgen?

‘Helemaal niet’, reageert Vandermarliere. ‘Het is niet de bedoeling mekaar de loef af te steken. Ik kan u verzekeren dat de wisselwerking tussen ons prima verloopt’, besluit Jonas Vandermarliere.

Bron: http://www.sportwereld.be
Plaats reactie