1ste training, persconferentie

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3006
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

1ste training, persconferentie

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3006
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: 1ste training, persconferentie

Bericht door Dabo »

SK HEIST REKENT OP DRIE EXTRA AANWINSTEN OM BEHOUD TE REALISEREN

‘Vijftig procent kans’

Met een bosloop in het domein Averegten schoot trainer Cis Bosschaerts gisterenavond het vierde seizoen van Heist in tweede klasse op gang. Net als de voorbije jaren is het behoud de doelstelling. ‘Maar er moeten wel nog drie inzetbare spelers bijkomen’, zegt Bosschaerts.
SK Heist begaf zich met het oog op het seizoen 2013-2014 al vroeg op de transfermarkt. Einde maart werd een overeenkomst bereikt met Jonah Remans, actief in vierde klasse bij Esperanza Neerpelt. Op uitzondering van de aanwerving van Niels Vervoort van SK Berlaar als tweede doelman en de U19-spelers Joren Boeckx en Tarik Damhan van respectievelijk Westerlo en Lierse, bleef het daar tot dusver bij. Vele leken zelfs gerust in de zaak.

Tot tegen zijn gegeven woord en ondertekend document in Glen Neven naar Lommel United vertrok en Siegerd Degeling in zijn spoor meelokte. Daarmee steeg het aantal vertrekkers uit de A-kern plots tot zes.

‘We moeten op de transfermarkt een inhaalbeweging inzetten’, liet trainer Cis Bosschaerts meteen zijn stem horen. ‘Geen paniek. Er komt in elke linie een speler bij. Er lopen besprekingen met zes kandidaten’, reageerde sportief verantwoordelijke Michel Wijns.

Zaken die tijdens de ploegvoorstelling werden herhaald.

Michel Wijns lichtte er het transferbeleid als volgt toe: ’We behaalden vorig seizoen dertig punten, waarvan meer dan de helft in de derde periode. Het uitgangspunt bij het samenstellen van de kern was het geraamte uit die derde periode, zij het zonder Ruttens, Van Dooren en Stevens die in de beste verstandhouding vertrokken.’

De planning werd evenwel verstoord door de onverhoedse uittocht van Neven en Degeling.

‘We gaan die zeker nog vervangen’, aldus Wijns, die dat ‘geraamte’ ingevuld ziet door Thys, Grant, Van den Broeck, Yannick Rymenants, Webers, Vanderputte, Criel en Vermeiren, én verder rekent op spelers die vorig seizoen minder aan bod kwamen zoals Özcan, Rijmenams, Pittoors en Put. Dit gezelschap wordt voorlopig dus alleen aangevuld met Jonah Remans.

‘Een speler die beantwoordt aan het profiel van de targetspits waar we al langer naar op zoek waren’, aldus Wijns.

De doelstelling is het behoud.

Trainer Cis Bosschaerts, die voor zijn zestiende seizoen aan de Lostraat kan rekenen op dezelfde technische staf, bekeek het zo: ‘Wat de activiteit op de transfermarkt betreft, merk ik dat de financiële gezondheid terecht van primair belang blijft. Toch hoop ik dat we met onze beperkte kern nog enkele versterkingen in juli of augustus mogen verwelkomen. Ik geef ons momenteel vijftig procent kans op het behoud in een reeks die minder zwaar lijkt dan vorig jaar omdat er geen dalers uit eerste klasse zijn.’

Bron: www.sportwereld.be
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: 1ste training, persconferentie

Bericht door DAVILA »

Het ziet er dus naar uit dat we Ozcan niet direct gaan terugzien: buikspieren... altijd delicaat.
Jammer, Yuss is een speler met een enorme verdienste bij ons, en wat hem siert: iemand zonder vedette allures. Sterkte Yuss en hopelijk zien we de oude Yuss spoedig terug.
eSKaa
Berichten: 1397
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: 1ste training, persconferentie

Bericht door eSKaa »

Wa is't nu? De Cis zijn 15e of 16e seizoen?

En probeert de Webers nu op die foto die zijn broek af te trekken??? De sfeer zit er alvast in :-)
Laatst gewijzigd door eSKaa op 26 jun 2013, 16:09, 1 keer totaal gewijzigd.
eSKaa
Berichten: 1397
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: 1ste training, persconferentie

Bericht door eSKaa »

Alex Fisher, Engelsman, geboren in 1990.

Aanvaller die eerder uitkwam voor KVK Tienen, en vorig jaar bij Racing Mechelen speelde.
Bij Racing stond hij 15 x in de basis, viel hij 12 x in, en werd 2 x gewisseld. Hij maakte er 7 doelpunten.
Scoorde in de voorbereiding 2x tegen Heist.

http://www.youtube.com/watch?v=8B7sWeBOA3w
fredjetrek
Beheerder
Berichten: 155
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:01

Re: 1ste training, persconferentie

Bericht door fredjetrek »

lijkt me een zuivere target spits. positie waarvoor Remans al werd aangetrokken. Maar als je dat systeem wil spelen heb je natuurlijk best 2 dergelijke spitsen in je kern. Maar ik zou toch eerder de posities die echt nodig zijn invullen ipv posities in de breedte te versterken. Een verdedigende middenvelder, en een centrale verdediger zijn prioritair. Op rechtsachter heb je ook niemand als er iets gebeurt met vandenbroeck.
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: 1ste training, persconferentie

Bericht door DAVILA »

Fisher 1.91m wordt 30 juni 23j
eSKaa
Berichten: 1397
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: 1ste training, persconferentie

Bericht door eSKaa »

Waar wat fredje zegt. Ik zocht hem enkel op omdat hij de enige is die vernoemd werd. Ik vermoed ook dat hij wellicht te duur zal zijn voor Heist. Een 'buitenlander' die hier sjot, doet dat waarschijnlijk niet voor peanuts.
Galag
Berichten: 35
Lid geworden op: 13 mei 2013, 11:03

Re: 1ste training, persconferentie

Bericht door Galag »

Ik ben niet echt onder de indruk van Fisher en heb die geregeld bezig gezien bij Racing Mechelen.
Ik zie die dan ook liever niet komen.
foxy
Berichten: 209
Lid geworden op: 03 aug 2012, 14:07

Re: 1ste training, persconferentie

Bericht door foxy »

Of Fischer nu komt of niet ; met Remans hebben we opnieuw dat type speler die ontbrak na het vertrek van
Jan Hendrickx waardoor we nu veel sneller vanuit een vast systeem zullen spelen en dat vind ikeen groot
voordeel. Weten jullie welke posities die Rahman eventueel kan invullen ? Nog een paar polyvalente spelers
(voor verdediging vooral) zijn zeker welkom.
Plaats reactie