KSK HEIST - HOOGSTRATEN VV 2-1

klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

KSK HEIST - HOOGSTRATEN VV 2-1

Bericht door klenne »

En op naar de volgende match : zaterdag 7 september om 20 uur

Traore en van der linden kregen rood tege rwdm weet er iemand of die zaterdag geschorst zijn al of ni ?
fredjetrek
Beheerder
Berichten: 155
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:01

Re: KSK HEIST - HOOGSTRATEN VV

Bericht door fredjetrek »

als het 2 keer geel is zijn ze geschorst. Als het rechtstreeks rood is doen ze mee. Want zo snel zal de uitspraak niet zijn, en anders zullen ze wel in beroep gaan gezien het belang van de match.
DAVILA
Berichten: 4145
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - HOOGSTRATEN VV

Bericht door DAVILA »

Normaliter is de uitspraak voor de volgende match, dus normaal spelen ze niet tenzij ze natuurlijk in beroep gaan...
DAVILA
Berichten: 4145
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - HOOGSTRATEN VV

Bericht door DAVILA »

DAVILA schreef:Normaliter is de uitspraak voor de volgende match, dus normaal spelen ze niet tenzij ze natuurlijk in beroep gaan...
Beroep zou tamelijk zinloos zijn: hun match na Heist is op verplaatsing naar Geel, het zou dus gewoon het probleem verschuiven zijn met het risico in beroep nog een strafdag meer te krijgen...
fredjetrek
Beheerder
Berichten: 155
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:01

Re: KSK HEIST - HOOGSTRATEN VV

Bericht door fredjetrek »

hangt van de straf he. Als ge 2 speeldagen krijgt kan je beter in beroep gaan. Dan speel je al zeker 1 van de 2 wedstrijden en dan nog heb je de kns dat de straf naar 1 wedstrijd wordt gebracht. De gevallen dat de straf zwaarder wordt blijven zeldzaam.
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - HOOGSTRATEN VV

Bericht door klenne »

Ik vin da nerges of het rechtstreeks rood of 2 keer geel was
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - HOOGSTRATEN VV

Bericht door klenne »

Blijkbaar 2 x rechtstreeks , tweede omda van der linde voor keeper speelde en die eerste da wete ze zelf ni op rwdm forum wrm dieje rood kreeg...
DAVILA
Berichten: 4145
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - HOOGSTRATEN VV

Bericht door DAVILA »

7 sep 2013: De Rooikens staan voor een zeer moeilijke verplaatsing naar Heist. Bovendien moet er danig gesleuteld worden, want met Glenn Van der Linden, Moussa Traore en Roel Engelen (teenblessure) moet Regi Van Acker (huwelijk jongste zoon) zijn basiselftal van vorige woensdag op drie plaatsen wijzigen. De 16 : Van Bael, Brosens, Van Gansen, Schrauwen, Leyvis, Gommers, Kanskits, Roy Van der Linden, Boere, Segers, Swaegers, Cornelissen, Van Huffel, Savic, M'Sima en Tilburgs.
06 sep 2013: Hun uitsluitingen in de wedstrijd tegen RWDM.Brussels FC van vorige woensdag kosten Glenn Van der Linden en Moussa Traore respectievelijk 1 en 3 speeldagen schorsing.

Bron: site Hoogstraten
malinwa fc
Berichten: 141
Lid geworden op: 06 okt 2012, 11:11

Re: KSK HEIST - HOOGSTRATEN VV

Bericht door malinwa fc »

Ik ga nogmaals voor nen 2-1!
Komaan gasten!
Winnen en we maken een mooie sprong int klassement,zo veel is zeker!
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3014
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - HOOGSTRATEN VV

Bericht door Dabo »

Bruno Carvalho: ‘Na twee matchen wil ik top zijn’

De verwachtingen bij Heist in de Portugese aanwinst Bruno Carvalho zijn hoog gespannen. Hij moet mee de aanval op gang brengen. Van de bij Antwerp weggehaalde aanvaller worden vooral assists, maar af en toe ook een goaltje verwacht. Bruno zelf weet dat en heeft zich de jongste weken klaargestoomd voor wat mogelijk zijn derde en laatste voetbalseizoen in België wordt. ‘Bij Antwerp zat ik op een zijspoor. Ik ben blij dat ik uiteindelijk bij Heist ben terechtgekomen’, vertelt hij met opwinding in zijn stem. ‘Het is een warme club, waar ik goed ben onthaald. Iedereen wil er met mij praten. Ik voel veel vertrouwen.’
Om straks niet uit de toon te vallen, trainde Bruno Carvalho, die nog steeds prof is, de voorbije weken als een bezetene. ‘Elke morgen ga ik lopen. Nadien trek ik naar de fitness. Ik voel me voor honderd procent fysiek in orde’, vertelt hij. ‘Omdat ik vorig jaar maar enkele officiële wedstrijden speelde, zal ik wel matchritme missen maar ook daar hoop ik vlug mee klaar te zijn. Ik denk dat ik hoogstens twee tot drie wedstrijden nodig heb om top te zijn.’

Bruno Carvalho woont met zijn vriendin nog steeds in Antwerpen. En daar heeft hij het naar zijn zin. ‘In de namiddag trekken we samen dikwijls de stad in. We zijn bevriend met enkele landgenoten, die hier eveneens wonen. Ik heb veel vrije tijd maar vervelen doe ik me niet.’

Toch wil hij na dit seizoen terugkeren naar de heimat. ‘Al weet je natuurlijk nooit’, besloot hij.

-------------------------------

BRYAN VAN DEN BOGAERT VERKIEST DOOR TOEDOEN VAN CAJE CEULEMANS HEIST BOVEN DE OERAL

‘Meteen op mijn gemak’

Op de vijfde speeldag, vanavond thuis tegen Hoogstraten, krijgt de ploeg van SK Heist stilaan vorm. Met Miguel Dachelet en Bryan Van den Bogaert maakten woensdag al twee nieuwkomers hun opwachting. Straks gaat ook Bruno Carvalho mee van start.
Budgettair daartoe gedwongen moest SK Heist, toen bleek dat de spelerskern klein en zwak uitviel, zich tijdens de laatste dagen van de transferperiode richten op soldenkoopjes. De competitie was toen al drie speeldagen opgeschoten en die hadden nog geen enkel punt opgeleverd. De noodingreep van het bestuur wierp woensdagavond al meteen vruchten af. Met de nieuwkomers Miguel Dachelet en Bryan Van den Bogaert na één training meteen in de basis liet blauw-wit-groen verdedigend een veel sterke indruk, wat ook een eerste punt opleverde. Debutant Van den Bogaert kon daar mee leven.

‘Het kan natuurlijk altijd beter, maar toch ben ik redelijk tevreden’, aldus de als flankverdediger uitgespeelde aanwinst. ‘Wat mijzelf betreft is het duidelijk dat ik nog wat matchritme mis maar ik moet zeggen dat ik me onmiddellijk op mijn gemak voelde in dit team. Ik werd direct aanvaard. Er heerst hier een uitstekende mentaliteit. Jongens als aanvoerder Roel Grant, Bart Webers en Jeroen Vanderputte namen me onmiddellijk op sleeptouw. Dat was erg geruststellend.’

Ook zijn kennismaking met de andere nieuwkomer Miguel Dachelet viel best mee.

‘Ik had al direct door dat van hem veel te leren valt. Hij straalt maturiteit uit en het is te merken dat hij een klasse hoger heeft gespeeld.’

Met ook de tot vorige speeldag geschorste Bruno Carvalho erbij kan het nog beter.

‘Dan komen we allicht ook aanvallender beter uit de verf. Al moet ik zeggen dat we het tegen Geel wat dat betreft toch ook niet slecht deden. We waren duidelijk gevaarlijker dan onze tegenstander, die alleen uit de tweede lijn ons doel kon bestoken.’

Het scheelde anders niet veel of de 21-jarige Bryan Van den Bogaert, die nog steeds bij zijn ouders in Kalmthout woont, voetbalde in Rusland.

‘Ik speelde van mijn zeventiende in de eerste ploeg van Cappellen. Ik vond het tijd om het eens elders te proberen. Liefst een stapje hoger. Daarom nam ik een manager onder de arm’, vertelt Bryan.

‘Hij loodste mij einde juli mee naar Ural, een stadje tegen het Oeralgebergte aan. Ik verbleef er twee weken. Het was een geweldige ervaring maar ik vond de accommodatie van de voetbalclub maar armtierig.’

‘Via Luc Maes , de teammanager van Turnnhout, kwam ik in contact met Heist. Waarop trainer Cis Bosschaerts zich blijkbaar informeerde bij mijn voormalige trainer Caje Ceulemans. Hij gaf mij een goed rapport en zo belandde ik hier.’

Bron: http://www.sportwereld.be


KSK Heist: Carvalho is speelgerechtigd en komt bij de selectie. Achter de namen van Van Praet en Criel, die woensdag de match niet uitspeelden, staat een vraagteken.
Kern: Thys, Put, Dachelet, Grant, Van Den Bogaert, Vanderputte, Vandermarliere, Webers, Rijmenams, Rijmenants, Criel, Michiels, Carvalho.
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - HOOGSTRATEN VV

Bericht door klenne »

Mijne prono : 2-0 tot strak
T-ke
Berichten: 30
Lid geworden op: 13 okt 2012, 16:33

Re: KSK HEIST - HOOGSTRATEN VV

Bericht door T-ke »

Awel kan zen dak ok nog is afkom se
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK HEIST - HOOGSTRATEN VV

Bericht door hesteneer »

ik tip vandaag op 3-1
eSKaa
Berichten: 1398
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK HEIST - HOOGSTRATEN VV

Bericht door eSKaa »

normaal als gij ne prono geeft, dan zet ge er de doelpuntenmakers bij ook... Wa denkt gij? 2 x Webers en 1 x Carvalho? :-)
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - HOOGSTRATEN VV

Bericht door klenne »

T-ke schreef:Awel kan zen dak ok nog is afkom se
Da werd ferm tijd :D
Plaats reactie