KSK HEIST - VIRTON 2-1

klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

KSK HEIST - VIRTON 2-1

Bericht door klenne »

Zaterdag 12 oktober om 20 uur
DAVILA
Berichten: 4131
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - VIRTON

Bericht door DAVILA »

Yohan Croizet, verdediger overgekomen van Metz kreeg rood tegen Aalst. Hij kreeg twee schorsingsdagen maar gaat in beroep, er waarschijnlijk dus niet bij tegen Heist.
DAVILA
Berichten: 4131
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - VIRTON

Bericht door DAVILA »

Une petite nouveauté sur Alsports! Retrouvez le bulletin virtonais contre Alost.
Hurbain 5,5 Une sortie un peu tardive sur le premier but alostois. Il gagne ensuite son face-à-face avec Glouftsis. Impuissant sur le 0-2. Pour le reste, il n’a pas eu à s’employer beaucoup.

Grevisse 6 Glouftsis lui a posé quelques problèmes, notamment en début de match et dans le jeu aérien. Mais il n’a rien lâché.

Menessou 6 Pas toujours à la fête lui non plus, il a dû souvent s’employer pour boucher les trous laissés par ses équipiers. S’en tire sans véritable fausse note si ce n’est qu’il est un peu hésitant lui aussi sur le premier but.

Grosperrin 5,5 S’est plutôt bien repris après sa bévue sur le but initial.

Thiam 6 Un match plein de volonté à l’arrière droit. Un peu emprunté dans son apport offensif après le repos.

Raboteur 7 Par son attitude et sa mentalité de vainqueur, il a sonné la révolte en seconde période. En pure perte cependant.

Croizet 3,5 Exclu pour un coup de coude. Ne donne pas l’impression d’avoir le coffre suffisant pour évoluer au milieu sans un deuxième récupérateur derrière lui. Sa faute inutile amène le second but alostois.

Focki 4 Près d’une demi-douzaine de coups de pied arrêtés mal calibrés. Peu productif, si ce n’est sur un bon centre à l’adresse de Dufour. Logiquement remplacé.

Dufour 4 Un gros raté devant le but, un placement défensif souvent inefficace.?Logiquement remplacé à la pause.

Kehli 5,5 Très discret au premier acte. Il a fallu son (joli) coup franc victorieux pour le remettre en selle et il a mieux terminé la partie.

Cornet 6 N’a jamais rechigné à la tâche. Provoque le coup franc qui amène le 1-2. Il lui reste à se montrer plus décisif.

Molnar 6 Pas toujours lucide, mais il a au moins eu le mérite de secouer l’arrière-garde alostoise.

Yéyé 6 Il a certes joué juste, mais n’a pas produit les accélérations qui auraient pu déstabiliser la défense adverse.

Bron: l'Avenir on line

De spelersbeoordelingen na de laatste match
DAVILA
Berichten: 4131
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - VIRTON

Bericht door DAVILA »

Vet is dat niet maar opgepast: ik las ergens een commentaar van een Aalst supporter die ook hun match op Antwerp zag: zo sterk ze daar speelden zo zwak waren ze tegen Aalst...
DAVILA
Berichten: 4131
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - VIRTON

Bericht door DAVILA »

Wie hun kern wil bekijken:

www.excelsiorvirton.be
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3006
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - VIRTON

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
DAVILA
Berichten: 4131
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - VIRTON

Bericht door DAVILA »

Tijd voor de griepvaccinaties !!! :idea:
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK HEIST - VIRTON

Bericht door hesteneer »

waarschijnlijk een valling opgedaan me uit dieje hete sauna te komen...
DAVILA
Berichten: 4131
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - VIRTON

Bericht door DAVILA »

Te mijden in griep en verkoudheidseizoen: binnenspeeltuinen, openbaar vervoer en overvolle voetbalkantines... :(
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - VIRTON

Bericht door klenne »

Hopelek komt er wa volk nu da eerste klasse ni moet sjotte...
DAVILA
Berichten: 4131
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - VIRTON

Bericht door DAVILA »

Ja, gezien de afstand heeft Virton een vliegtuig ingelegd: een 'drone' ttz een onbemand vliegtuig :D
eSKaa
Berichten: 1397
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK HEIST - VIRTON

Bericht door eSKaa »

Die spelen thuis voor gemiddeld 1200 man (cfr. artikel op nr10.be). Natuurlijk is dat geen garantie dat er veel volk mee op verplaatsing komt. Hun voorzitter klaagde laatst in datzelfde artikel aan dat ze dringend meer volk moeten trekken, want dat 2e klasse zo anders onleefbaar is. Wij trekken gemiddeld 1000 man. Dus: tijd om volk te lokken naar ons stadionneke...
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3006
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - VIRTON

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA

-----------------------------

JORN RIJMENAMS WIL TEGEN VIRTON EEN VOLGENDE STAP ZETTEN NAAR HET NIVEAU VAN TWEE JAAR GELEDEN

‘De nodige scherpte tonen’

De Waalse ploegen liggen Heist blijkbaar. Na gelijke spelen tegen Eupen en Tubeke was er vorig weekend de overwinning op het veld van Wezet. Vraag is of blauw-wit-groen de lijn vanavond tegen Virton kan doortrekken. Jorn Rijmenams hoopt het.
Met de komst van Virton duikt bij Jorn Rijmenams een nooit te vergeten herinnering op, ook al gaat dat verhaal al enkele jaren terug.

‘Ik herinner me mijn debuut op zestienjarige leeftijd met de beloften van KV Mechelen op het veld van Virton’, mijmert hij. ‘We speelden er 1-1 gelijk en ik maakte het doelpunt.’

Verder reikt zijn voeling met de club uit de Gaume niet. Maar vreemd is de tegenstander van vanavond hem evenmin, dank zij het scoutingswerk van Marc Hammels, bij SK Heist een noeste werker achter de schermen.

‘Geïllustreerd met beeldmateriaal van hun wedstrijd in Aalst presenteerde Marc ons donderdag na de training een analyse van Virton’, vertelt Rijmenams. ‘Aan de hand daarvan volgde een bespreking van hun zwakke en sterke punten.’

Een handige tool om straks met kans op succes de Waaltjes te bekampen.

‘Toch moeten we vooral uitgaan van onze eigen kwaliteiten. We moeten gewoon weer een stevige organisatie neerzetten. Als ons dat lukt, zoals vorige week in Visé, dan maken we alle kans op een goed resultaat en kunnen we een flinke sprong voorwaarts maken’, meent de 23-jarige Rijmenamnaar.

Boodschap

De waarschuwing voor overschatting die trainer Cis Bosschaerts uitstuurde, is ook bij de Heistse linksvoetige middenvelder niet in dovemansoren gevallen.

‘Ik denk dat we voldoende beseffen dat Virton, ofschoon die ploeg net uit derde klasse opklom, geen makkie wordt. We werden erop gewezen dat we weer de vereiste scherpte moeten tonen. Ik denk dat ieder van ons die boodschap goed begrepen heeft.’

Jorn Rijmenams zelf blijft een doorlopend persoonlijke uitdaging voor ogen houden.

‘Vorig seizoen verloor in tijdens de winterstop mijn plaats in de basis,’ vertelt hij. ‘Eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat ik op dat moment minder presteerde dan het jaar voordien, toen ik zes goals en tien assists lukte.’

‘Nu ik van begin dit seizoen opnieuw bij de elf hoor wil ik niet anders dan stilaan opnieuw dat vroegere niveau halen. Ik ben goed op weg. Ik speelde al goeie wedstrijden waarin ik me vooral onderscheidde met verdedigend werk en balrecuperatie.’

‘Toch wil ik in de toekomst weer meer beslissend zijn. Ik zit nog maar aan één goal en drie assists. Dat moet beter. Daarin berust dan ook mijn streven.’

Bron: http://www.sportwereld.be
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3006
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - VIRTON

Bericht door Dabo »

eSKaa schreef:Die spelen thuis voor gemiddeld 1200 man (cfr. artikel op nr10.be). Natuurlijk is dat geen garantie dat er veel volk mee op verplaatsing komt. Hun voorzitter klaagde laatst in datzelfde artikel aan dat ze dringend meer volk moeten trekken, want dat 2e klasse zo anders onleefbaar is. Wij trekken gemiddeld 1000 man. Dus: tijd om volk te lokken naar ons stadionneke...
Zij moeten daar heel content mee zijn. Altijd meer dan 1000 man trekken is zeer goed. Zij hebben waarschijnlijk zich mispakt aan het aantal toeschouwers voor 2de klasse en zo verkeert gebudgetteerd. Ja, dan zou hun budget is niet kunnen gaan kloppen en moet je de inkomsten elders gaan zoeken en heb je een probleempje.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3006
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - VIRTON 2-1

Bericht door Dabo »

2-1

2 goals van Yannick Rijmenants
Plaats reactie