KSK Heist-RWDM Brussels 3-1

malinwa fc
Berichten: 141
Lid geworden op: 06 okt 2012, 11:11

KSK Heist-RWDM Brussels 3-1

Bericht door malinwa fc »

Match op vrijdag 25 okt.2013, 20.30u.
Ok ik weet het.
Eerst is het STVV,en dan pas deze match.
Ik kijk er alvast naar uit,want den deze komt nog eens zien.
En ik zal nog wa volk meebrengen!
Kwestie van het weekend goe in te zetten hé!! :D :D :D
malinwa fc
Berichten: 141
Lid geworden op: 06 okt 2012, 11:11

Re: KSK Heist-RWDM Brussels

Bericht door malinwa fc »

Bij RWDM iemand direct rood gekregen,dus geschorst volgende vrijdag.
Komaan SK!! ;)
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK Heist-RWDM Brussels

Bericht door klenne »

Alsz e ni in beroep gaan toch :D
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK Heist-RWDM Brussels

Bericht door DAVILA »

Lanfia Camara: beslissing van de Belgische voetbalbond

Ten gevolge van de rode kaart tijdens de wedstrijd tegen Antwerp, had Lanfia Camara een voorstel tot schorsing voor 2 weken gekregen.

De club is in beroep gegaan tegen de schorsing en de sanctie is gewijzigd.
Lanfia is geschorst voor 2 weken met een uitstel van 1 week. De uitsel zal lopen tot 21 oktober 2014.

Lanfia mist dus de wedstrijd tegen Aalst.
Oct 15, 2013

Bron: site RWDM

Het is een nogal krammikig bericht ('De uitsel = Brussels voor 'het uitstel') maar Camara is er dus wel bij tegen Heist
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK Heist-RWDM Brussels

Bericht door eSKaa »

Brussels, toch een ploegske om ons ni aan te mispakken. Die hebben ons nooit echt gelegen, als ge de resultaten van de vorige jaren erbij neemt, en nu hebben ze een ploeg die stukken beter is. Blijkbaar pakte de mayonaise direct, want het team pakt vlotje punten, in tegenstelling tot de vorige seizoenen. Enkel tegen de toppers (STVV, Antwerp) was het noppes, maar voetbalden ze goed mee. Puntenverlies was er wel tegen Hoogstraten en Aalst, wat er op duidt dat ze toch hun ploegen wel eens durven onderschatten. Hopelijk vrijdag van't zelfde. :-)
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK Heist-RWDM Brussels

Bericht door klenne »

malinwa fc schreef:Bij RWDM iemand direct rood gekregen,dus geschorst volgende vrijdag.
Komaan SK!! ;)
Bellia was zelfs bankzitter
malinwa fc
Berichten: 141
Lid geworden op: 06 okt 2012, 11:11

Re: KSK Heist-RWDM Brussels

Bericht door malinwa fc »

Dat het ma rap vrijdag is!
Kijk ernaar uit!! ;)
malinwa fc
Berichten: 141
Lid geworden op: 06 okt 2012, 11:11

Re: KSK Heist-RWDM Brussels

Bericht door malinwa fc »

Iemand meer info ivm huidige blessures?
Thanks!! ;)
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK Heist-RWDM Brussels

Bericht door Dabo »

Miguel Dachelet (enkel) en doelman Michiels (schouder) trainden deze week nog niet. Toch hoopt coach Cis Bosschaerts hen aan de aftrap te krijgen tegen RWDM Brussels (morgenavond). Jorn Rijmenams (verrekking) beperkte zich dinsdag tot lopen. Yusuf Ozcan (lies) verscheen weer op training. Hij trainde dinsdag met de beloften en bouwt op. Vrijdag wordt voor de wedstrijd tegen Brussels de jeugd gepresenteerd.

Bron: GVA
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK Heist-RWDM Brussels

Bericht door DAVILA »

Ten gevolge van de rode kaart tijdens de wedstrijd tegen Aalst, is Vincenzo Bellio geschorst voor 2 weken gekregen.

Vincenzo mist dus de wedstrijden tegen Heist en Geel.

BRON/ SITE rwdm
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK Heist-RWDM Brussels

Bericht door DAVILA »

Terwijl veel teams tijdens de transferperiode hun heil gaan zoeken in het buitenland wemelt het ook in de Belgische lagere klassen van talent. Nr10.be stelt enkele toppers uit 3e voor. Vandaag: Ibrahim Somé (La Louvière).

La Louvière Centre werkt momenteel hard aan een terugkeer naar het hoogste niveau. Het samenraapsel van La Louvière en URS Centre bekleedt momenteel de tweede plaats in 3B en hoopt om na het seizoen de overstap naar 2e te zetten. De hoop van de ambitieuze Henegouwers ligt vooral bij aanvaller Ibrahim Somé. De 22-jarige Congolees is immers bezig aan een superseizoen. Thierry Pister, coach van La Louvière Centre, is vol lof over zijn spits.

"Somé speelde nog maar vijftien matchen dit seizoen, maar hij was toch al goed voor tien goals en een onnoemelijk aantal assists. Het is echt een complete spits. Hij is de snelste voetballer waarmee ik ooit gewerkt heb en hij is ook enorm krachtig. Hij kan de bal goed afschermen en wint bijna elk duel, zowel met het hoofd als op de grond. Technisch is Somé geen kraan, maar zijn onvoorstelbare snelheid maakt veel goed. Gent had in de Belgische Beker enorm veel moeite om hem af te stoppen."

ONBETAALBAAR VOOR 2E

Somé is geen onbekende in Eerste- en Tweede Klasse. Hij speelde al een korte periode bij Lokeren en was twee seizoenen geleden nog aan de slag bij Dender EH. Maar toen kwam de doorbraak er niet. "Logisch," vindt Pister, "Somé was nog heel jong en bij Dender waren er financiële problemen. Hij werd niet betaald en trok dan maar naar Luxemburg (Dudelange, nvdr.). Daar scoorde hij ook meteen tien goals in dertien matchen, maar hij wilde per se terugkeren naar België om daar aan zijn naamsbekendheid te werken. Maar hij is klaar voor een stapje hogerop."

"Somé heeft de kwaliteiten om een meerwaarde te zijn bij teams als Westerlo, STVV, OH Leuven of Zulte Waregem. Ook in Tweede Klasse zou hij overal meekunnen, maar ik weet zeker dat geen enkele club in 2e hem nog kan betalen. Hij ligt nog twee jaar onder contract bij ons, maar ik zou geen seconde twijfelen moest ik als topklasser nog een goede spits nodig hebben." (JS)

Bron: nr10

De man om in de gaten te houden bij Brussels. Haisselbank noemde hem na de match op Antwerp 'een spits voor eerste klasse'... voeg daar nog Gounongbe aan toe (jaren terug op zijn 18de bij Ukkel een voorlijn op zich)...
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK Heist-RWDM Brussels

Bericht door DAVILA »

Jérôme Nollevaux heeft de individuele trainingen bij RWDM Brussels hervat. Abdelmajid Doudouh ontbreekt al de hele week met een griepje, weet La Dernière Heure.
Bron: nr10

Die zijn er mogelijk ook niet bij...
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK Heist-RWDM Brussels

Bericht door klenne »

Dachelet zou spelen volgens het nieuws lad , michiels zou vandaag beslist worden , de jorn is out
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK Heist-RWDM Brussels

Bericht door Dabo »

Michiels lijkt mij speel klaar. Dachelet out volgens mij, loopt nog mank.
Peter
Berichten: 242
Lid geworden op: 01 aug 2012, 07:33

Re: KSK Heist-RWDM Brussels

Bericht door Peter »

Dabo schreef:Vrijdag wordt voor de wedstrijd tegen Brussels de jeugd gepresenteerd.

Bron: GVA
Ai....de vloek van de jeugdpresentatie op het resultaat van de match van de eerste ploeg.
Zo ver als ik me het kan herinneren nooit echt geweldige resultaten wanneer jeugd geprestenteerd werd (Berkenbos, Sint-Lenaarts 2 x den boot in lang geleden...m'n korte termijngeheugen is minder want zou ni meer weten wat we afgelopen jaren gedaan hebben)...
Plaats reactie