KSK Heist-RWDM Brussels 3-1

malinwa fc
Berichten: 141
Lid geworden op: 06 okt 2012, 11:11

Re: KSK Heist-RWDM Brussels 3-1

Bericht door malinwa fc »

Toch nog even vermelden dat de grensrechter 'aan onze kant' een dijk van een match vlagde!!
Chapeau zenen!
Als het goed is mag en moet het ook gezegd worden.
Rode kaart bij RWDM was toch logisch zeker en penalty toch ook?
Al was die bal misschien al wel over de lijn toen hij die eruit hield met de hand?
Die zwette mannekes konden wel sjotten ja!
Tis dan ook bena 6 december hé,dan zen die altij in hun nopjes! :D :D :D
Had graag meegegaan volgende week,maar de Kakkers sjotten dan weeral thuis,tja...
Ik zal wel op de hoogte blijven hé Dabo? ;)
Nog aant nagenieten van de mooie zege.
Hopelijk kan ik straks nog eens genieten.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK Heist-RWDM Brussels 3-1

Bericht door hesteneer »

toch wel nen dikke chapeau! Als ge da kunt tegen een profploeg...ge moet het maar doen!

Op uitzondering van het eerste kwartier speelde we een dijk van een wedstrijd gisteren...op naar westerlo!
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK Heist-RWDM Brussels 3-1

Bericht door klenne »

foxy schreef:een zalige driepunter behaald tegen een sterk en gevaarlijk elftal ( snelheid en kracht in de spits ...) Een pluim voor
de buitenspelval die onze defensie de 2e helft terecht hanteerde; voor amateurs met slechts drie trainingen
per week vind ik dat een geweldige prestatie ( er moet er maar één blijven hangen en het is bingo) Naast het harde werk van Criel ook een speciale vermelding voor Vandemarliere ; zijn werkethiek is formidabel en ik hoop dat de
liefde wederzijds is en hij nog jaren bij ons blijft, ondanks de grote afstand van zijn thuis.
Nu met vertrouwen naar Westerlo ; alles is mogelijk Onze trainer heeft weer eens van de nood een deugd gemaakt
met het onverwachte spitsenduo Criel-Webers ( gelukkig zijn Fischer en Bell vertrokken want dat was een blok aan ons
been geweest met veel test-en tijdverlies , dank U heren voetbalzwervers )
Vandermarliere is hier graag zenne da moogde zeker van zijn !!! En ni alleen op het veld maar ook naast het veld ne superkerel !!! Eigelek ongelofelek da zo ne speler ondanks dieje afstand in heist komt sjotte 8-)
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK Heist-RWDM Brussels 3-1

Bericht door klenne »

3 dike verdiende punte erbij , moeileke eerste helft , zeer goede tweede helft !

De eerste 2 goals van ons kan ik nog ni veel van zegge wnt ik was 2 keer bier gaan hale :D

Verdediging zonder dachelet en van den bogaert , int begin vant seizoen zoude we ons op voorand al verlore gegeve hebbe , chapeau !! En ik word mee de week meer fan van bram put :D onze trainer ook ne chapeau , eindelek is ni achteruit gekrope en blijve spele zoals we bezeg ware en goei vervangingen gedaan ! Het mag gezegd worde ;) als iedereen fit is staat m nog voor moeileke keuzes...

Laat die paljaskes het maar op den arbitter steke , wij hebbe de 3 punten :D

16 punten eind october !!! En nu in onze zetel de uitslagen van de rest afwachten , we hebben slechtere tijden gekend :D
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK Heist-RWDM Brussels 3-1

Bericht door hesteneer »

"we hebben slechtere tijden gekend"

Pertang zo'n koppijn gelak vandaag hebbek toch nog ni dikwijls gehad ;)
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK Heist-RWDM Brussels 3-1

Bericht door eSKaa »

En ik dacht da'k alleen was... De koppijn werd rechtstreeks uit de leidingen van de A kantine getapt denk ik :-)
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK Heist-RWDM Brussels 3-1

Bericht door DAVILA »

eSKaa schreef:En ik dacht da'k alleen was... De koppijn werd rechtstreeks uit de leidingen van de A kantine getapt denk ik :-)
Hoe ??? Ik als ouwe mens onderweg naar huis de nog aanwezige adrenaline afgetapt (het was een heel dikke boom...) en met teletekst op het klassement van tweede klasse op de achtergrond wat trappistjes naar binnen gewerkt, goed geslapen en deze voormiddag nog een 60km afgelapt met de fiets en van niks last... :D
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK Heist-RWDM Brussels 3-1

Bericht door DAVILA »

'mais à 11 contre 11, le RWDM Brussels aurait sans doute remporter cette rencontre...'

De zeveraars: verleden week in de blessuretijd tegen NEGEN Aalstenaars nog de gelijkmaker binnengekregen !!! Misschien schreven ze toen wel 'tegen 11 Aalstenaars hadden we zeker gewonnen' :D
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK Heist-RWDM Brussels 3-1

Bericht door klenne »

Geel thuis gewonne van stvv 1-0 ...
Dessel - roeselare : 1-2
Eupen - wezet : 4-2
Tubeke - lommel : 0-3
Moeskroen - virton : 0-0
Antwerp - boussu dour : 0-2 !!!
Hoogstraten - ws brussels : 1-2


Redelek wa verassingen bij he... Kon beter :x
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK Heist-RWDM Brussels 3-1

Bericht door klenne »

Beelden staan op de site , toch chans da den arbitter gene penalty fluit na 9 minuten :D

En bij die 1-1 zen er veel arbitters da fout op de keeper fluite voleges mij !

Het mag ook´is meezitte zeg ik dan :P
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK Heist-RWDM Brussels 3-1

Bericht door eSKaa »

Goh, 't enige wat mss tegensloeg voor Brussels is die fout op de doelman, net voor het handspel. Daar komen we goed uit :-). Die 'hands' in de 8' fluit enkel die arbiter die we tegen Antwerp hadden. Net voor ons 2e doelpunt hadden wij trouwens ook nog een strafschop kunnen claimen dan, als (kweetnietwie) in de grote baklijn in zijn rug omver gelopen wordt...
Anyway, 3 punten, en die komen goed van pas, als je de andere uitslagen ziet van deze speeldag...

Op naar Westerlo! Ik heb het gevoel dat we wel eens met redelijk veel volk zouden kunnen zijn..
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK Heist-RWDM Brussels 3-1

Bericht door Dabo »

“Geweldig dat we al zoveel punten hebben”

De Heistse trainer Cis Bosschaerts moest noodgedwongen sleutelen aan de ploeg die de voorbije weken de goeie resultaten aan elkaar reeg. Dachelet en Rijmenams werden vervangen door Put en Carvalho. Na vijf minuten was de thuisploeg al op achtervolgen aangewezen, Van Den Broeck gleed uit en Somé legde de bal gemakkelijk in doel. Luttele minuten later ontsnapte Heist aan een tweede goal toen Camara nipt naast besloot. Het antwoord van Heist was een knal over doel van Carvalho. Brussels bleef kansen versieren met een kopbal van Somé die naast ging. Een prachtige knal van Criel spatte op de lat uit elkaar. Opschudding toen Nicaise een kopbal van Webers met de hand uit doel sloeg en rood kreeg. Webers zette de penalty om. De gevaarlijke Somé trapte de eerste kans na rust in het zijnet. Een strak laag schot van Rijmenants werd door de keeper gepareerd. Criel miste de kans om Heist op voorsprong te schieten, de keeper kwam gevat tussen. Heist wilde meer. Vermeiren drong de grote rechthoek binnen, maar opnieuw stond Szourc op de goeie plaats. Wat in de lucht hing, gebeurde ook. De thuisploeg klom op voorsprong met het zevende competiedoelpunt van Webers. De ingevallen Vermeiren prikte nummer drie tegen de netten. Een tweede opeenvolgende thuiszege kon de Heistenaren niet meer ontglippen. "Daar hebben we toch hard voor gewerkt", vond Webers. "We kwamen wat gehandicapt aan de aftrap, maar wat zegt dat? Bram Put speelde bijvoorbeeld een prima partij. Vorige week maakte hij ook al een goeie invalbeurt." Was de rode kaart voor Nicaise het sleutelmoment? "Die uitsluiting heeft een belangrijke rol gespeeld. Maar het rood was terecht, want de bal werd achter de lijn met de hand weggeslagen. Ik ging in duel met de keeper en kopte de bal over de lijn. Een terechte beslissing." Maar met tien tegen elf was het daarom niet gemakkelijker voetballen. "Nee, Brussels ging resoluut voor een punt. Wij kregen kansen, maar de bal wilde er niet in. Mijn tweede goal was wellicht mijn gemakkelijkste doelpunt van het seizoen. Ik plaatste de bal simpel naast de keeper in de hoek. Het doelpunt van Vermeiren maakte het allemaal nog mooier." Met zestien punten staat Heist voorlopig op de achtste plaats. "Ik moet niet naar woorden zoeken. Geweldig toch, deze overwinning en ons klassement. Eind oktober en al zoveel punten tellen. Wie had dat twee maanden geleden gedacht?"

HEIST: Michiels - Van Den Broeck, Grant, Put, Pittoors - Vanderputte, Vandermarliere, Webers, Carvalho, Rijmenants - Criel.
RWDM BRUSSELS: Sourzc - Labor, Camara, Habarugia, Nicaise - Bouyfoulkitne, Cabeke, Somé, N'Diaye - Seoudi, Keré.

VERVANGINGEN: 54' Cabeke door Nolleveaux, 64' Carvalho door Vermeiren, 80' Habarugira door Doudouh, 90' Criel door Remans, 92' Vermeiren door Boeckx.
DOELPUNTEN: 5' Somé 0-1, 31' Webers 1-1 (strafschop), 78' Webers 2-1, 83' Vermeiren 3-1.
GELE KAARTEN: Somé, Sourzc, Webers.
RODE KAART: 31' Nicaise (handspel).
SCHEIDSRECHTER: Christophe De Marneffe.
TOESCHOUWERS: 1.000.

Bron: GVA
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK Heist-RWDM Brussels 3-1

Bericht door DAVILA »

''De uitsluiting heeft een belangrijke rol gespeeld. Maar het rood was terecht, want de bal werd achter de lijn met de hand weggeslagen. Ik ging in duel met de keeper en kopte de bal over de lijn. Een terechte beslissing."

Hier begrijp ik Bart niet: als de bal werd weggeslagen ACHTER de lijn dan is het gewoon goal, geen penalty en geen rood.
Ik verwijs hier terug naar lang geleden: Marc Van Noten doet tegen Meerhout net hetzelfde, penalty en rood. Meerhout protesteert en de lijnrechter beslist dat de bal achter de lijn was. De scheidsrechter kent de goal toe en Marc die al onder de douche stond werd terug op het veld geroepen ! Niet bijster slim van Meerhout: het scenario rood en penalty was wellicht gunstiger uitgevallen, nu verloren ze de match uiteindelijk.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK Heist-RWDM Brussels 3-1

Bericht door Dabo »

DAVILA schreef:''De uitsluiting heeft een belangrijke rol gespeeld. Maar het rood was terecht, want de bal werd achter de lijn met de hand weggeslagen. Ik ging in duel met de keeper en kopte de bal over de lijn. Een terechte beslissing."

Hier begrijp ik Bart niet: als de bal werd weggeslagen ACHTER de lijn dan is het gewoon goal, geen penalty en geen rood.
Ik verwijs hier terug naar lang geleden: Marc Van Noten doet tegen Meerhout net hetzelfde, penalty en rood. Meerhout protesteert en de lijnrechter beslist dat de bal achter de lijn was. De scheidsrechter kent de goal toe en Marc die al onder de douche stond werd terug op het veld geroepen ! Niet bijster slim van Meerhout: het scenario rood en penalty was wellicht gunstiger uitgevallen, nu verloren ze de match uiteindelijk.
Mja, bal was volgens mij niet achter de lijn. Bekijk het hier eens: http://sphinx.skynet.be/voetbal/video/4 ... m-brussels
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK Heist-RWDM Brussels 3-1

Bericht door klenne »

Ja maja den arbitter zag hem voor de lijn dus terrecht rood , we zulle het nooit wete :D
Plaats reactie