KVC WESTERLO - KSK HEIST 2-1

Ikke
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 nov 2013, 14:51

Re: KVC WESTERLO - KSK HEIST 2-1

Bericht door Ikke »

Hallo,

Gisteren voor de eerste keer mee op verplaatsing geweest naar Westerlo.

Alhoewel ik een Antwerp-supporter ben (vergeef het mij :D ) heb ik toch ook sympathie voor KSK. We pikken dan ook regelmatig een thuiswedstrijd mee.

Ook ons zoontje is aan z'n eerste seizoen bezig bij KSK Heist. Het verschil is dat het hier veel familialer aan toe gaat tov bij Antwerp waar hij ook jeugdspeler was.

Wedstrijd van gisteren: KSK speelt een goede wedstrijd en had meer verdiend, spijtig dat ze er op het laatste wat door zaten maar das geen verwijt.

Ze zullen nog veel ploegen in de problemen brengen.

Tot binnenkort.

Groetjes en COYB
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KVC WESTERLO - KSK HEIST 2-1

Bericht door eSKaa »

Welkom Ikke, en ja, die familiale sfeer is wat het hier in Heist zo leuk maakt he!
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KVC WESTERLO - KSK HEIST 2-1

Bericht door klenne »

eSKaa schreef:Welkom Ikke, en ja, die familiale sfeer is wat het hier in Heist zo leuk maakt he!
Denk dat da gistere nog wel is duidelek was ;) schitterend hoe wij allen bleven staan voor de spelers na de match
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KVC WESTERLO - KSK HEIST 2-1

Bericht door klenne »

weet er al iemand iets van bart van den broeck ? licht gekwetst omda hij op de bank zat of gwn een keuze van de trainer ?
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KVC WESTERLO - KSK HEIST 2-1

Bericht door Dabo »

klenne schreef:weet er al iemand iets van bart van den broeck ? licht gekwetst omda hij op de bank zat of gwn een keuze van de trainer ?
Keuze trainer.
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KVC WESTERLO - KSK HEIST 2-1

Bericht door klenne »

Mannemannemanne die kans van de criel... Just de beelde bezien.. Dejeudejeudejeu toch :D
Danneman
Berichten: 92
Lid geworden op: 12 aug 2013, 15:29

Re: KVC WESTERLO - KSK HEIST 2-1

Bericht door Danneman »

Weer zware misser van Bram,verder wel een goei match,aanvaller wordt afgerekend op goals hé.
Pitoors sterker in de aanval dan vdb,bart daarentegen toch verdedigend beter
DAVILA
Berichten: 4129
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KVC WESTERLO - KSK HEIST 2-1

Bericht door DAVILA »

Bram heeft gewoonweg pech dit jaar bij de afwerking. Werkt keihard en draagt zo zijn steentje bij tot de goede prestaties van de ploeg. Blijf hem steunen en de goals gaan volgen !
unomichelle
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 sep 2013, 16:58

Re: KVC WESTERLO - KSK HEIST 2-1

Bericht door unomichelle »

ben trots dat ik ne ksk supporter ben, nog 5 minuten te gaan en pats die hamburger scoort toch wel zeker, dat deed gvd zeer,zeker dat ik morgen naar de les (voetbal) moet en onze lesgever de jeugdverantwoordelijke van westerlo is die had ons uitgenodigd om de wedstrijd bij te wonen
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KVC WESTERLO - KSK HEIST 2-1

Bericht door klenne »

DAVILA schreef:Bram heeft gewoonweg pech dit jaar bij de afwerking. Werkt keihard en draagt zo zijn steentje bij tot de goede prestaties van de ploeg. Blijf hem steunen en de goals gaan volgen !
Ik blijf elke speler steunen !!!
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KVC WESTERLO - KSK HEIST 2-1

Bericht door hesteneer »

denk dat we dit toch al een heel jaar in positieve zin proberen te doen hé.

Erger vind ik dat westerlo 4 euro durft vragen voor kinderen van 5 jaar. Hier kunnen we maar 1 ding aan doen...nu is het de moment om te laten zien dat de club de supporters steunt en vraag voor westerlo ook 15 euro en 4 euro voor kinderen vanaf 0.5 jaar !
Peter
Berichten: 242
Lid geworden op: 01 aug 2012, 07:33

Re: KVC WESTERLO - KSK HEIST 2-1

Bericht door Peter »

hesteneer schreef:Erger vind ik dat westerlo 4 euro durft vragen voor kinderen van 5 jaar. Hier kunnen we maar 1 ding aan doen...nu is het de moment om te laten zien dat de club de supporters steunt en vraag voor westerlo ook 15 euro en 4 euro voor kinderen vanaf 0.5 jaar !
Nog erger was dat ze tijdens voor de match en tijdens de rust werd afgeroepen dat voor bekermatch tegen Anderlecht jongerenwel gratis binnenmochten. Vermoedelijk zal dit voor de jongeren van Westerlo zijn.
Volgens mij iets voor Centrum Leman (gelijke kansen)...op naar Straatsburg!!
Peter
Berichten: 242
Lid geworden op: 01 aug 2012, 07:33

Re: KVC WESTERLO - KSK HEIST 2-1

Bericht door Peter »

Beste helft die ik van Heist dit seizoen (en waarschijnlijk ook vorig seizoen) mocht zien. Echt mooi voetbal, klasse!! Jammer dat er nog nen tweede helft volgde :D

Criel heeft inderdaad pech met bal op de paal, hopelijk keert het tij snel voor hem.

Iemand enig idee wat er met Carvalho was op einde van de match? Zag Vanderputte op hem inpraten maar 't manneke was precies wat van z'n melk. Heb hem ook de supporters niet weten groeten.
DAVILA
Berichten: 4129
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KVC WESTERLO - KSK HEIST 2-1

Bericht door DAVILA »

Uit verschillende bronnen vernomen dat Heist ook nog een strafschop ontzegd is: zou duidelijk handspel betreffen, arm van het lichaam, beweging naar de bal. Iemand die de match Anderlecht-OHL zag op TV in het stadion zei zelfs 'als Deschacht een penalty veroorzaakte dan was dit 100 keer penalty !'
Ergens nog arendsogen die dit gezien hebben ? :cry:
foxy
Berichten: 209
Lid geworden op: 03 aug 2012, 14:07

Re: KVC WESTERLO - KSK HEIST 2-1

Bericht door foxy »

uit wedstrijdverslag in HLN : de eerste helft tussen Westerlo en Heist zou zich ontpoppen tot een bijzonder aangenaam
kijkstuk, beter dan wat vaak in eerste klasse te beleven valt " . Wat een compliment zeg van een critische reporter/
o zo spijtig dat we niet iets efficienter zijn , een doelpunt te weinig gemaakt en één teveel tegen. Toch blijf ik ook
Bram Criel steunen en hoop op een gelukskentering voor hem. De keuze voor Pittoors wijst erop dat de trainer nog
meer offensieve kracht en kwaliteit probeert te brengen zoals vroeger met David Wijns (wanneer keert hij terug ?
het lukt blijkbaar niet in 1e klasse )
Plaats reactie