KVC WESTERLO - KSK HEIST 2-1

DAVILA
Berichten: 4129
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KVC WESTERLO - KSK HEIST 2-1

Bericht door DAVILA »

foxy schreef: De keuze voor Pittoors wijst erop dat de trainer nog
meer offensieve kracht en kwaliteit probeert te brengen zoals vroeger met David Wijns (wanneer keert hij terug ?
het lukt blijkbaar niet in 1e klasse )
Bwa, wat is lukken ? Het is zo dat hij zich niet kon opwerpen als onbetwistbare titularis bij KVK en OHL maar normaal staat hij bij die ploegen altijd in de wedstrijdkern. Een eersteklasse kern bestaat nu eenmaal uit een 25-tal spelers.Op Anderlecht speelde de bulgaarse international (Bandalowski of zo iets) een dramatische match op de rechtsback bij OHL. De tweede helft kwam David in en die deed dat goed. Anderzijds als wij spelers als ondermeer Dachelet en VDM kunnen aantrekken is een terugkomst van David misschien geen utopie vooral omdat David na zijn voetbalcarrière niet 'binnen ' zal zijn en hij met de toekomst voor ogen een combinatie van semi-prof/parttime job zou zien zitten. Maar dat hij nu met volle teugen geniet van het profbestaan gun ik hem van harte, hij zit toch maar lekker in de jacuzzi op Brugge, Anderlecht, Standard enz :D of moeten de bezoekers het daar doen met een kommetje lauw water ? ;) Begrijpelijk dat hij daar niet zo maar afstand van wil doen, hoeveel 'echte' Belgen zitten er trouwens in eerste klasse ??? David is een echte Heisterboy in tegenstelling met die komiek die in ons eerste jaar in tweede op ons forum zat :D Hij is meestal op onze matchen aanwezig.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KVC WESTERLO - KSK HEIST 2-1

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KVC WESTERLO - KSK HEIST 2-1

Bericht door Dabo »

Pech treft Bram Criel en SK Heist in Westerlo: ‘Het hoort bij het voetbal’

SK Heist verloor eervol in Westerlo. Zonder een late tegengoal had blauw-wit-groen verdiend gelijkgespeeld. En zonder pech voor Bram Criel had er mogelijk zelfs meer ingezeten. ‘Die bal op de paal was frustrerend’, aldus de spits.
SK Heist mocht zaterdag met opgeheven hoofd de korte terugreis aanvatten. De tijd dat het werd weggeblazen door Antwerp (2-7) en Moeskroen (5-0) ligt al een tijd in het verleden. Net als in Sint-Truiden werd nu ook met Westerlo een andere promotiekandidaat in eigen midden het leven zuur gemaakt.

Wél was dit keer de ontgoocheling groter. Was Bam Criel iets efficiënter geweest, dan had de wedstrijd een ander uitzicht gekend. Het is nu al weken dat de Heistse spits vergeefs zijn tweede doelpunt najaagt.

Wél was hij daar vorige week met een schot op de lat en zaterdag met een poging tegen de staak dichtbij. De pech die hij kent, treft ook de ploeg.

‘Absoluut frustrerend’, zucht de Heistse aanvalsleider. ‘Al was daar tegen Westerlo geen tegenslag mee gemoeid. Die bal had altijd binnen gemoeten. Het was een open kans.’

Moedeloos wert Bram Criel er gelukkig niet van. Hij bleef ook na die misser het beste van zichzelf geven.

‘Ik heb één troost, dat is dat ik in een periode zit dat ik goed speel. Alleen dat verlossend doelpuntje blijft te lang uit. Maar dat hoort bij voetbal. Ik hoop dat er vlug verandering in komt, want als spits word je afgerekend op de goals die je maakt.’

‘Daarom dat ik mezelf die druk blijf opleggen. Ik heb nog altijd een totaal van tien goals voor ogen. Daar werk ik naar’, vervolgt Criel.

Dat hij soms onder vuur komt te liggen, neemt hij er bij.

‘De trainer pakt me daar niet over aan. Hij spoort me aan met te zeggen dat die goal er wél komt. Maar sommige supporters willen iemand anders op mijn positie. Ik probeer dat van mij af te zetten omdat ik weet dat ik goed bezig ben.’

Bram Criel doet er ook alles aan. Zondag analyseerde hij rustig de door huiscineast Leon Schreurs doorgestuurde wedstrijdbeelden.

‘Rustig thuis met de vriendin’, klinkt het. ‘Alles zit goed. Ook met mijn nieuwe job van administratieve kracht bij Univeg op de Katelijnse veiling. Nu nog dat doelpuntje’, besluit hij.

Bron: http://www.sportwereld.be
DAVILA
Berichten: 4129
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KVC WESTERLO - KSK HEIST 2-1

Bericht door DAVILA »

Van de meeste, echte, jarenlange supporters krijg je alle steun Bram !!!
eSKaa
Berichten: 1397
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KVC WESTERLO - KSK HEIST 2-1

Bericht door eSKaa »

Dat denk ik ook... Ook zonder te scoren kan ik niet zeggen dat hij de laatste weken een slechte match gespeeld heeft. 't Zit gewoon tegen..
Plaats reactie