KSK HEIST - ROYAL BOUSSU DOUR BORINAGE 0-0

klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

KSK HEIST - ROYAL BOUSSU DOUR BORINAGE 0-0

Bericht door klenne »

Zaterdag 9 november , aftrap om 20 uur
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK HEIST - ROYAL BOUSSU DOUR BORINAGE

Bericht door eSKaa »

Tip:

Ga niet direct het stadion binnen zaterdag, maar wacht even aan de inkom, en kijk uit naar een franstalige steward die mensen aanspreekt. Daar zijn gratis tickets te scoren :-). Heb het zelf 2 jaar geleden meegemaakt, maar nu dus abo en ik kan er geen voordeel uit halen..
DAVILA
Berichten: 4129
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - ROYAL BOUSSU DOUR BORINAGE

Bericht door DAVILA »

Het is algemeen geweten dat ze bij Boussu Dour met hun geld geen blijf weten, niet moeilijk dat ge dan gratis tickets weggeeft ;)
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - ROYAL BOUSSU DOUR BORINAGE

Bericht door klenne »

Ik betaal mijn ticket wel om de club te steunen ;) :D
DAVILA
Berichten: 4129
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - ROYAL BOUSSU DOUR BORINAGE

Bericht door DAVILA »

Een nieuw element stapt de competitie in: de zware velden, hoe gaan de ploegen dit verteren ? Knokkers mentaliteit tegenover technisch voetbal ?
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK HEIST - ROYAL BOUSSU DOUR BORINAGE

Bericht door hesteneer »

kweetni of ze morgen en zaterdag nog regen geven, maar als dat het geval is ben ik nog niet zo zeker dat we zullen spelen. Heb gisteren een stuk van het veld gezien en kmoet zegge...ne speeltuin voor moddervarkens! :)
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - ROYAL BOUSSU DOUR BORINAGE

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - ROYAL BOUSSU DOUR BORINAGE

Bericht door klenne »

mijne prono ; 3-2
stranger
Berichten: 52
Lid geworden op: 23 nov 2012, 17:33

Re: KSK HEIST - ROYAL BOUSSU DOUR BORINAGE

Bericht door stranger »

gratis binnen?
En dan bij de bezoekers gaan zitten?
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - ROYAL BOUSSU DOUR BORINAGE

Bericht door klenne »

stranger schreef:gratis binnen?
En dan bij de bezoekers gaan zitten?
Veel bezoekers gade ni zien zenne :D
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK HEIST - ROYAL BOUSSU DOUR BORINAGE

Bericht door eSKaa »

stranger schreef:gratis binnen?
En dan bij de bezoekers gaan zitten?
Vorig jaar in de 2e helft ook met een hele hoop onder de staantribune van de bezoekers gaan staan als ik me niet vergis... De 'bezoekers' die er waren zaten op de zittribune..
Peter
Berichten: 242
Lid geworden op: 01 aug 2012, 07:33

Re: KSK HEIST - ROYAL BOUSSU DOUR BORINAGE

Bericht door Peter »

eSKaa schreef:
stranger schreef:gratis binnen?
En dan bij de bezoekers gaan zitten?
Vorig jaar in de 2e helft ook met een hele hoop onder de staantribune van de bezoekers gaan staan als ik me niet vergis... De 'bezoekers' die er waren zaten op de zittribune..
hopelijk doet het bestuur morgen eens zot en zet ze alle bezoekers sowieso op zitplaatsen en stelt ze chique (nooit gebruikte behalve tegen antwerpen-aalst-en-westerlo)staantribune van in het begin open voor de thuissupporters...dan worden we voor ne keer eens niet zeiknat wanneer het regent...
Ikke
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 nov 2013, 14:51

Re: KSK HEIST - ROYAL BOUSSU DOUR BORINAGE

Bericht door Ikke »

Morgen zijn we weer présent….COYB ;)
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - ROYAL BOUSSU DOUR BORINAGE

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA

-------------------------------

BRYAN VAN DEN BOGAERT VERRAST MET HEIST ZELFS ZIJN EX-TRAINER CAJE CEULEMANS

‘Vertrouwen is nog gegroeid’

De nederlaag tegen Westerlo heeft bij Heist geen sporen nagelaten. Integendeel. Er wordt met hoge verwachtingen uitgekeken naar het duel met Boussu Dour, de ploeg in vorm. ‘Het vertrouwen is nog gegroeid’, zegt flankverdediger Bryan Van Den Bogaert.
Bryan Van Den Bogaert was op Westerlo na twee speeldagen schorsing opnieuw van de partij. De nieuwe linksback van Heist verdrong zijn vervanger Mathias Pittoors naar de rechterflank waardoor Bart Van den Broeck op zijn beurt op de bank verzeilde.

‘Ik vind dit een vorm van vertrouwen in mij vanwege de trainer’, prees Bryan zich gelukkig met zijn selectie. De meteen bij zijn komst in Heist afgedwongen basisplaats dreigde immers in het gedrang te komen door die schorsing. Die was een gevolg van zijn uitsluiting wegens een vermeende elleboogstoot in de match tegen Virton. Hij wilde zijn straf nog aanvechten aan de hand van de wedstrijdbeelden, maar de bewuste fase speelde zich af buiten het oog van de camera van huiscineast Leon Schreurs. ‘Er zat toen niks anders op dan die te aanvaarden en dubbel zo hard mijn best te doen op training’, aldus Bryan Van Den Bogaert.

Hij moest bij zijn terugkeer wel berusten in een nederlaag tegen Westerlo. ‘Maar die is bij ons niet blijven hangen’, stelt hij met klem. ‘We zetten in 't Kuipje een sterke eerste helft neer. Daardoor is het vertrouwen nog gegroeid.’

Dat zal vanavond van pas komen want met Boussu Dour wacht weer een sterke tegenstander.

‘Het is de ploeg in vorm’, beseft de Kapellenaar. ‘Zij staan op kop in het tweede periodekampioenschap. Met Koffi beschikken ze over een gevaarlijke aanvaller. Hij is met tien goals de topscorer.’

Van Den Bogaert is op een confrontatie voorbereid. ‘De videoanalyse die we na de donderdagtraining onder ogen kregen gaf aan dat Koffi veel uitwijkt naar de flanken. Ik ga hem dus tegenkomen.’

Vrees boezemt het de atletische verdediger nauwelijks in. ‘De Westelse aanvallers waren ook geen doetjes. Ik ga me ook dit keer niet laten doen’, klinkt het vastberaden. Een bewijs dat de 21-jarige ex-speler van Cappellen zich bij Heist al helemaal ingeburgerd voelt en het niveau aankan. ‘Ik had deze stap hogerop al eerder moeten zetten. Ik ben blij dat ik bij Heist nu eindelijk deze kans krijg’, uit hij zijn tevredenheid. Ook Caje Ceulemans, zijn trainer bij Cappellen en de man die hem bij Cis Bosschaerts aanprees, is blij met de ontbolstering van zijn vroegere poulain. ‘Ik loop bij mijn ex-ploeg nog regelmatig langs en dan hebben we het daar over. Het stimuleert mij om op deze manier verder te doen.’

Bron: http://www.sportwereld.be
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - ROYAL BOUSSU DOUR BORINAGE

Bericht door klenne »

Matchday !! Hopelek blijft de regen weg vandaag en word er gespeeld !!

90 minuten knokken vandaag , kunne weer een goude zaak doen ( dessel - hoogstraten )

C'mon !!!!!
Plaats reactie