SV ROESELARE - KSK HEIST 2-1

eSKaa
Berichten: 1397
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

SV ROESELARE - KSK HEIST 2-1

Bericht door eSKaa »

Bij Roeselare kregen Euvrard en Serebrenikov de rode kaart. Euvrard na 2x geel. Ik veronderstel dat hij er al zeker niet bij is tegen Heist. Serebrenikov zal uitgesproken worden, maar afhankelijk van wat hij misdaan heeft, denk ik dat ook hij de match tegen Heist mist..
malinwa fc
Berichten: 141
Lid geworden op: 06 okt 2012, 11:11

Re: SV ROESELARE - KSK HEIST

Bericht door malinwa fc »

2 keer geel=rood.
Automatisch geschorst hé!
En direct rood wordt den dag van vandaag rapper uitgesproken,dus zal ook geschorst zijn dan!!
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: SV ROESELARE - KSK HEIST

Bericht door klenne »

Bij ons jeroen vanderputte geschorst , wie zal hem vervangen ?
Peter
Berichten: 242
Lid geworden op: 01 aug 2012, 07:33

Re: SV ROESELARE - KSK HEIST

Bericht door Peter »

klenne schreef:Bij ons jeroen vanderputte geschorst , wie zal hem vervangen ?
Vandemarliere naar het centrum en Bruno op rechts.
In 60e minuut wordt Bruno vervangen door Vermeiren.

Graag gedaan Cis ;)
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: SV ROESELARE - KSK HEIST

Bericht door klenne »

Peter schreef:
klenne schreef:Bij ons jeroen vanderputte geschorst , wie zal hem vervangen ?
Vandemarliere naar het centrum en Bruno op rechts.
In 60e minuut wordt Bruno vervangen door Vermeiren.

Graag gedaan Cis ;)
Alle da probleem is dan ook weeral opgelost :D
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: SV ROESELARE - KSK HEIST

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
DAVILA
Berichten: 4129
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: SV ROESELARE - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

Speelt niet, speelt wel... Allemaal van geen belang: hou die geblokte rosse (De Rechter) maar in het oog: die scoort ALTIJD tegen ons...

Graag gedaan Cis ;)
eSKaa
Berichten: 1397
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: SV ROESELARE - KSK HEIST

Bericht door eSKaa »

Was niet serebrenikov, wel Bojovic die rechtstreeks rood kreeg. Duwde iemand om in de 16 meter en veroorzaakte een strafschop, dus die zal er niet bijzijn zaterdag. De Rechter is inderdaad de man om in't oog te houden... Ongelofelijk hoe hij dat elke keer doet, zelfs al valt hij 10 minuten in, dan is't nog prijs...
DAVILA
Berichten: 4129
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: SV ROESELARE - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

eSKaa schreef:Was niet serebrenikov, wel Bojovic die rechtstreeks rood kreeg. Duwde iemand om in de 16 meter en veroorzaakte een strafschop, dus die zal er niet bijzijn zaterdag.
Volgens de site van de KBVB is het wel degelijk Srebrennikiv die op 10/11 rood kreeg, die zal er niet bij zijn dus.

eSKaa, de Cis niet op het verkeerde been zetten hé :D
eSKaa
Berichten: 1397
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: SV ROESELARE - KSK HEIST

Bericht door eSKaa »

Ik ging af op het verslag van TV Oost, maar ik veronderstel dat de KBVB wel gelijk zal hebben :-)

De Cis? Zolang ik de Pé maar niet op het verkeerde been zet :-)
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: SV ROESELARE - KSK HEIST

Bericht door Dabo »

Yusuf Ozcan dicht bij wederoptreden: “Ik hoop dat alle ellende nu voorbij is”

Yusuf Ozcan speelde dit seizoen nog geen minuut. Liesklachten beletten hem enkele maanden te sporten, maar het einde van de tunnel is in zicht. "Over een drietal weken hoop ik er opnieuw te staan." Je verloor eigenlijk een jaar door al die blessures, Yusuf. Yusuf Ozcan: "Vorig seizoen heb ik inderdaad niet veel gespeeld. De lies speelde me parten, ik kon niet voluit gaan. Ik begon weer, dan herviel ik. Het was altijd wel iets. Tot ik begin april in Sint-Niklaas een viertal matchen voor het einde definitief afhaakte. Ik wist op dat moment dat mijn seizoen erop zat." Je bent al een hele tijd op de sukkel. "Het jaar daarvoor waren het de buikspieren. Ik heb mijn deel van de ellende nu wel gehad. Want ik speel al een aantal seizoenen voor Heist. Ik maakte de overstap van vierde naar tweede klasse. En als ik fit was, speelde ik op de flank toch altijd veel." Je wachtte lang om je te laten opereren."Ik liet me begin juli opereren. Ik stelde dat zolang uit omdat ik dacht dat rust en spuitjes wel zouden helpen. Maar dat hielp dus niet. Ik verspeelde een drietal maanden, dat klopt. Ik had het misschien anders moeten aanpakken. Maar ik zocht eerst mijn heil in rust als genezing." Hoe verliep de revalidatie? "Ik mocht na de operatie een tijdje gewoon niks doen. Nu ben ik een zestal weken weer aan de slag. De geduldige opbouw, het individuele werk en sinds kort train ik weer op de club. Ik train al met de groep en speel voorlopig met de beloften." Wanneer zien we je weer in de ploeg? "Over een drietal weken hoop ik weer bij de achttien te zijn. Ik miste eigenlijk anderhalf jaar door blessures. Mijn buikspieren, mijn lies, noem maar op. Het mag nu stoppen. Ik ben 29 en ik wil met Heist weer voetbalplezier beleven. En ik voel geen enkele pijn meer in de geopereerde lies, dat maakt me toch ook wel blij."

Bron: GVA
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: SV ROESELARE - KSK HEIST

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
DAVILA
Berichten: 4129
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: SV ROESELARE - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

Zaterdag om 20 uur speelt KSVR de zestiende speeldag van het seizoen 2013-2014 met een duel tegen KSK Heist. Deze wedstrijd op Schiervelde zal op gang worden gefloten door Gerd Bylois, bijgestaan door Dirk Stallaert en Kevin D'Hondt. Heist eindigde vorig seizoen (nadat Oudenaarde voor de groene tafel drie punten verloor) op de 16de plaats maar net boven de degradatiezone in de eindrangschikking. De club met stamnummer 2948 staat op dit ogenblik op de 12de plaats met 17 punten (4 meer dan KSVR). Tijdens de vorige speeldag werd 0-0 gespeeld tegen Boussu Dour. KSVR staat na het zeer pijnlijke verlies van afgelopen zondag in Aalst nu op de 16de plaats in het klassement en kan een goed resultaat in dit duel met de wit-blauwe club uit de Kempen zeer goed gebruiken om uit de degradatiezone te raken.

Bij KSVR zijn Serebrennikov, Euvrard en Ternest geschorst en blijft Haghedooren geblesseerd aan de kant.
KSVR kiest uit volgende spelers: Bostyn - Lentz - Bojovic - Di Lallo - Mpoto - Borry - Damman - Mbuba - Boli - Delannoy - Voskanian - Sarrazyn - De Rechter - Van Tornhout - Guiro - Wantiez - Perdichizzi - Vandenbussche

Bron: site KSV Roeselare
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: SV ROESELARE - KSK HEIST 2-1

Bericht door Dabo »

Voor Heist scoorde Simon Vermeiren.
DAVILA
Berichten: 4129
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: SV ROESELARE - KSK HEIST 2-1

Bericht door DAVILA »

SP16 KSV ROESELARE - KSK HEIST 2-1

In de zoektocht naar de broodnodige tweede thuiszege moest KSVR het zonder geschorsten Euvrard en Serebrennikov doen, zodat er opnieuw geschoven moest worden. Op aangeven van Di Lallo kreeg De Rechter de eerste kans, hij mikte over. Even later kwam kans twee er al aan: dezelfde De Rechter glipte door de buitenspelval, hij besloot op doelman Michiels, maar Anthony Di Lallo kon de rebound probleemloos in het lege doel schuiven. Een vroege voorsprong dus voor KSVR.

Lang kon wit-zwart niet van deze voorsprong genieten, want na een mooie bezoekende aanval kletste Vermeiren via de paal de gelijkmaker binnen. Alles te herdoen dus.

Na een knappe actie Sarrazyn - Van Tornhout had De Rechter een nieuwe voorsprong aan de voet, maar een bezoekend verdediger kon in laatste instantie in corner werken. KSVR baande zich voetballend een weg naar het Heistse doel, en kreeg nog een paar kansjes. Het was echter ook opletten geblazen voor Heistse prikken. Op één daarvan kon Webers van dichtbij koppen, maar Lentz liet zich niet verrassen.

Een achttal minuten voor de rust klom KSVR opnieuw op voorsprong: na een lange rush bediende Di Lallo De Rechter, die de bal tussen de keeper en een verdediger door mikte richting doel. Voor de zekerheid tikte Nils Sarrazyn de traag hobbelende bal nog helemaal over de lijn. Heist reageerde met een pegel van Rymenants over het doel van Lentz. Zo kon de thuisploeg met 2-1 de rust in.


Kwestie was nu dus van tijdens de tweede helft die voorsprong eens op het bord zien te houden. De Kempenaren begonnen in elk geval fors, maar KSVR ving ze goed op. Het bleef wel ver achterin hangen en zo bleef er constante dreiging. Toch in het eerste kwartier, want daarna ging wit-zwart toch zelf meer initiatief nemen. Een goeie aanval wilde er echter maar niet uitkomen.

Iets over halfweg werd KSVR daarvoor bijna afgestraft: Weber kopte eerst op de lat, de rebound van Criel kon door de vallende Vandenbussche met moeite in corner gewerkt worden. Even later moest Lentz een verraderlijk schot van Rijmenams uit de hoek ranselen. Ook Vandermarliere had de gelijkmaker aan de voet, maar Perdichizzi kon zijn schot nog net afblokken. KSVR speelde dus met vuur en knutselde zelf nog steeds niets in elkaar, zodat de spanning in de partij bleef.

De tijd tikte weg in het Roeselaarse voordeel en uiteindelijk bleef de belangrijke tweede thuiszege op het bord.


Doelpunten: 6' Di Lallo (1-0), 10' Vermeiren (1-1), 37' Sarrazyn (2-1)
KSV Roeselare: Lentz, Damman, Vandenbussche, Bojovic, Perdichizzi, Guiro, Wantiez, De Rechter (90' Boli), Van Tornhout, Di Lallo (87' Voskanian) en Sarrazyn (82' Mbuba)
KSK Heist: Michiels, Webers, Grant (81' Remans), Criel, Rijmenams, Vermeiren (50' Carvalho), Vandermarliere, Van Den Broeck, Dachelet, Van Den Bogaert en Rymenants
Scheidsrechter: Bylois
Gele kaarten: Van den Bogaert (H), Guiro

Bron: site KSV Roeselare

Match niet gezien maar aan dit (thuis)verslag te zien zat het ons (weer) niet echt mee...
Weg zorgeloos seizoen, we zullen opnieuw tot aan de meet moeten knokken...
Waren we misschien vergeten dat dit tweede klasse is ?
Plaats reactie