KSK HEIST - WHITE STAR BRUSSELS 1-1

klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

KSK HEIST - WHITE STAR BRUSSELS 1-1

Bericht door klenne »

Zaterdag 23 november om 20 uur
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - WHITE STAR BRUSSELS

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
Peter
Berichten: 242
Lid geworden op: 01 aug 2012, 07:33

Re: KSK HEIST - WHITE STAR BRUSSELS

Bericht door Peter »

Dabo schreef:Afbeelding

Bron: GVA
Waarom traint Pittoors met de B-kern? Is het omwille van z'n blessure of disciplinaire sanctie?
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK HEIST - WHITE STAR BRUSSELS

Bericht door eSKaa »

Aan't zwembad (meer bepaald aan de broodautomaat) staat een strook afgebakend voor bussen van WS Bruxelles... Ik weet niet, maar pakken die dan toch volk mee? Vorig jaar wel, omdat ze toen de periode konden winnen, maar nu???
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - WHITE STAR BRUSSELS

Bericht door klenne »

Da zou straf zijn !! Zulle het morege wel zien , tzal weer geen gemakkeleke match worden maar thuis kunne we net iet meer al op verplaatsing , ik gok op een 2-0 overwinning , criel en webers
Peter
Berichten: 242
Lid geworden op: 01 aug 2012, 07:33

Re: KSK HEIST - WHITE STAR BRUSSELS

Bericht door Peter »

eSKaa schreef:Aan't zwembad (meer bepaald aan de broodautomaat) staat een strook afgebakend voor bussen van WS Bruxelles... Ik weet niet, maar pakken die dan toch volk mee? Vorig jaar wel, omdat ze toen de periode konden winnen, maar nu???
Alleen voor hun "trainer"/manager van de jongste Hazard heb je al een bus nodig...heb je dieje mens al eens goe bekeken?!
malinwa fc
Berichten: 141
Lid geworden op: 06 okt 2012, 11:11

Re: KSK HEIST - WHITE STAR BRUSSELS

Bericht door malinwa fc »

Komaan hé gasten!!
3 punten erbij vandaag,vooral voor de Maurice!!
Ik gok op een 2-1.
Commmoooooonnn!!!
DAVILA
Berichten: 4128
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - WHITE STAR BRUSSELS

Bericht door DAVILA »

WHITE STAR WOLUWE Un quatrième revers n’est pas envisageable pour les Étoilés.
Après trois défaites de rang qui ont fait reculer le White Star à la 10e place, ne lui laissant plus que quatre points d’avance sur la place de barragiste, il est grand temps de renouer avec la victoire. Le déplacement à Heist, qui compte un point de moins, s’annonce toutefois des plus piégeurs et il s’agira d’être à 100 % si les joueurs veulent éviter un quatrième revers de suite. "Après trois défaites, nous n’avons pas le choix, nous devons l’emporter", confirme Philippe Droeven. "Nous reculons au classement et peu importe la manière, seuls les trois points sont importants ce samedi. Même s’il est toujours difficile d’aller jouer là-bas."

Malgré l’absence de résultats, on tente de garder une bonne ambiance au stade Fallon. "La semaine s’est passée de manière positive. Les joueurs ont bien travaillé, notamment sur le plan tactique et il serait bienvenu de reproduire ça sur le terrain. Nous l’avons encore prouvé contre Alost, nous ne sommes pas moins forts que les autres mais en football, l’objectif est de marquer un but de plus que l’adversaire."

Au-delà de l’enjeu sportif de ce match, ce déplacement à Heist rappelle de bons souvenirs à Philippe Droeven. La saison dernière, c’est face à cet adversaire que le White Star avait empoché la première tranche. "Ce que nous avions réalisé là-bas, personne ne nous l’enlèvera. Ce fut un moment magique tant sur le plan sportif qu’humain."

Espérons que cette fois-ci, ce match permettra au White Star de se lancer dans une série positive.

Notons que Obin est suspendu (2/2) que Courgnaud est blessé, mais que Fall et De Carvalho sont rétablis.



Le noyau : Viviani, Belin, Mihoubi, El Banouhi, Debefve, Jonckheere, Ndoye, Mpati, Damour, M. Diop, Lazitch, Fabris, Goffin, El Hani, Maatoug, Fall, De Carvalho, Mahaya, A. Diop.

Bron: LDH online

In het kort: na drie nederlagen op een rij telt enkel winnen, gelijk op welke manier (dat geldt ook voor ons)
Obin geschorst, Courgnaud gebelsseerd, Fall en Carvalho zijn hersteld
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - WHITE STAR BRUSSELS

Bericht door klenne »

Wij hebbe onze thuisreputatie he , alleen antwerp is met de 3 punte gaan lopen op heist...
DAVILA
Berichten: 4128
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - WHITE STAR BRUSSELS

Bericht door DAVILA »

klenne schreef:Wij hebbe onze thuisreputatie he , alleen antwerp is met de 3 punte gaan lopen op heist...
Eigenlijk maar één punt, die ander twee heeft de arbiter meegepakt ;)
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - WHITE STAR BRUSSELS

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA

---------------------------------

Pechvogel Simon Vermeiren kan scoreprobleem oplossen: ‘Ik ben er klaar voor’

Heist moet straks thuis tegen WS Brussels, dat met twee punten meer drie plaatsen hoger geklasseerd staat, winnen. Maar dan moet er, in tegenstelling tot vorige week, wel worden gescoord. Simon Vermeiren lijkt daarvoor de aangewezen man.
Een basisplaats en drie invalbeurten waren voor Simon Vermeiren (22) goed voor twee competitiedoelpunten. Met ook twee treffers in de bekermatch tegen Gullegem scoort de voetballer uit Winksele verhoudingsgewijs beter dan topschutter Bart Webers, goed voor acht goals in zestien duels. Kan hij de oplossing bieden voor het scoreprobleem dat tegen Roeselare pijnlijk duidelijk werd? ‘Ik hoop het’, aldus de vaardige flankaanvaller.

‘Maar de trainer heeft het een eerste woord. Kom ik al dan niet aan de aftrap nu Vanderputte terugkeert uit schorsing? Wat zijn keuze ook is, ik zal ze respecteren.’

Aan zijn paraatheid hoeft de Heistse coach niet te twijfelen.

‘Vorige zaterdag was ik maar voor tachtig procent in orde, maar na een week extra trainen zonder de minste hinder voel ik me er klaar voor’, verzekert de Vlaams-Brabander, die in zijn loopbaan al zijn deel van de tegenslag kreeg te verwerken.

‘Drie jaar geleden in september liep ik in een wedstrijd met OH Leuven een dubbele beenbreuk op’, brengt hij zijn lange lijdensweg voor de geest. ‘Sindsdien heb ik de kans nog niet gehad om opnieuw mijn oude niveau te halen. Een jaar later bij Wijgmaal viel ik om de vier weken gegarandeerd opnieuw uit voor anderhalve maand. Ook in mijn eerste jaar bij Heist bleef ik lang op de sukkel. Ik speelde alleen de terugronde. Begin dit seizoen kende ik opnieuw pech. Na een goede voorbereiding en enkele sterke bekermatchen viel ik tegen Wezet uit met een knieblessure. Ik was terug voor zes weken buiten strijd.’

Tegen Roeselare werd de toekomstige leerkracht LO wegens de schorsing van Jeroen Vanderputte meteen in de strijd gegooid. Hij vierde zijn wederoptreden met een knap doelpunt. ‘Ik hoop hiermee een nieuwe start te hebben genomen en Heist nog veel diensten te kunnen bewijzen’, aldus Simon.

Bron: http://www.sportwereld.be
DAVILA
Berichten: 4128
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - WHITE STAR BRUSSELS 1-1

Bericht door DAVILA »

et peu importe la manière, seuls les trois points sont importants ce samedi...

'op welke manier ook, enkel de drie punten tellen'...

Wat dat wil zeggen bij de Brusselaars werd al snel duidelijk. Na een goal die uit de lucht kwam vallen, weliswaar met een verrassend en goed schot, na amper vijf minuten , kropen de kiekefretters met nog meer overtuiging in hun van bij da aanvang gehanteerde egelstelling ttz een 5-4-1. Na die vroege goal was het tijdrekken op alle mogelijke manieren, de tegenstander destabiliseren met acteurgedrag Hollywood waardig. En de scheids ? Die liet begaan, toppunt was dat hij in blessuretijd eindelijk geel trok voor tijdrekken ! Dat had hij na die goal direct moeten doen. Ergerlijk is dat WS een ploeg is met kwaliteit die het voetballend iedereen kan lastig maken. Dat zag men in de tweede helft in de laatste 20 minuten toen ze toch nog trachten met de drie punten te gaan lopen. Veel inzet en gezwoeg bij ons maar tegen een tegenstander die echt niet wil voetballen is het onbegonnen werk. Bovendien ontbrak ook deze keer een greintje meeval, typisch is onze tegengoal: Michiels red maar de bal valt voor de voet van een tegenstrever en goal.
DAVILA
Berichten: 4128
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - WHITE STAR BRUSSELS 1-1

Bericht door DAVILA »

Opmerkelijk: waar de meeste ploegen bij corners alle manschappen terugtrekken in de eigen backlijn, bleven ze bij WS de laatse twintig minuten steevast drie aanvallers vooraan houden. Naar het schijnt is Hein Vanhazebrouck van KV Kortrijk de enige trainer in eerste klasse die ook dat principe hanteert. Eigenlijk ben ook ik hier voorstander van. Foxy ?
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK HEIST - WHITE STAR BRUSSELS 1-1

Bericht door eSKaa »

Ik zou al blij zijn als wij dan ene vanvoor zouden houden... Maar ja...
DAVILA
Berichten: 4128
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - WHITE STAR BRUSSELS 1-1

Bericht door DAVILA »

Na een matige pot voetbal deelden Heist en Woluwe de punten.
Een hard schot op doel van Mouhamadou werd door keeper Michiels in de voeten van Diop gebokst en die zette Woluwe al vroeg op voorsprong. Op aangeven van Webers schoot Criel hoog over. Een goal van Webers werd afgekeurd. Een voorzet van Rijmenams werd door Vermeiren in de handen van de doelman gekopt. Een omhaal van Mouhamadou werd door Michiels in hoekschop geduwd. Een zwakke thuisploeg kreeg voor de rust weinig klaar, Vermeiren trapte hoog over. Naar het beeld van de thuisprestatie in de eerste helft. Toch vond Criel net voor de rust de opening en eindelijk kon hij nog eens scoren.

Een hoekschop van Rijmenams werd na de pauze door een bezoeker al dan niet over de eigen doellijn getrapt, de scheidsrechter valideerde het doelpunt niet. Een slotoffensief leverde gevaar op voor Heist, met een omhaal van Webers. Toch kende deze slappe wedstrijd geen winnaar.

GF

Bron: GVA online
Plaats reactie