KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT 2-1

klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT 2-1

Bericht door klenne »

Zaterdag 30 november om 20 uur !!
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT

Bericht door klenne »

Hans hannes keek tege zijn 5-de gele kaart aan waardoor hij de verplaatsing naar heist geschorst zal moeten toekijken
malinwa fc
Berichten: 141
Lid geworden op: 06 okt 2012, 11:11

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT

Bericht door malinwa fc »

Winnen en alles komt goe!
Zeker weten.
Echt wel een heel belangrijke match!!
DAVILA
Berichten: 4129
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT

Bericht door DAVILA »

Het heeft niks met deze match te maken maar toch geef ik het hier mee: Glouftsis (Aalst) kreeg drie schorsingsdagen voor zijn rode kaart tegen Dessel. Dan zou hij er niet bij zijn tegen Heist, maar ja die zal in beroep wel strafvermindering krijgen (ik zag de beelden en eerlijk gezegd de fase is discutabel, gaat hij echt moedwillig door op de keeper dan is drie mss juist maar ik heb de indruk dat hij zich inhoudt).
DAVILA
Berichten: 4129
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT

Bericht door DAVILA »

Volgende week start de terugronde met de verplaatsing naar Heist, opnieuw een cruciale wedstrijd die best gewonnen moet worden. Hans Hannes kreeg zijn vijfde gele kaart en is geschorst voor deze wedstrijd, Gregory Willems komt volgend weekend terug uit schorsing.

Bron: site Dessel Sport
DAVILA
Berichten: 4129
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT

Bericht door DAVILA »

DAVILA schreef:Het heeft niks met deze match te maken maar toch geef ik het hier mee: Glouftsis (Aalst) kreeg drie schorsingsdagen voor zijn rode kaart tegen Dessel. Dan zou hij er niet bij zijn tegen Heist, maar ja die zal in beroep wel strafvermindering krijgen (ik zag de beelden en eerlijk gezegd de fase is discutabel, gaat hij echt moedwillig door op de keeper dan is drie mss juist maar ik heb de indruk dat hij zich inhoudt).
Werd inderdaad teruggebracht naar 2 strafdagen... De Stavros speelt dus tegen zijn lievelinstegenstander :D Of de liefde wederzijds is betwijfel ik ;)
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT

Bericht door Dabo »

De spe​lers die de laat​ste tijd weinig aan spe​len toe​ kwamen leg​den er maandag de pees op. Bram Criel en Jorn Rij​me​nams kon​den vo​l​uit trai​nen. Ook Yu​suf Oz​can, die de laat​ste weken met de beloften speel​de, is op​nieuw wed​strijd​fit. Van doel​man Niels Ver​voort is de club al enke​le weken zon​der nieuws.

Bron: GVA
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT

Bericht door klenne »

Dabo schreef:De spe​lers die de laat​ste tijd weinig aan spe​len toe​ kwamen leg​den er maandag de pees op. Bram Criel en Jorn Rij​me​nams kon​den vo​l​uit trai​nen. Ook Yu​suf Oz​can, die de laat​ste weken met de beloften speel​de, is op​nieuw wed​strijd​fit. Van doel​man Niels Ver​voort is de club al enke​le weken zon​der nieuws.

Bron: GVA
Al enkele weken zonder nieuws.. Ik snap da dieje jonge teleurgesteld is ma kan toch uitkijken naar andere ploeg ni ?! Den olli zou met de winterstop stoppen mee voetballen dus in herentals gaan ze al ne nieuwe keeper moete zoeke..
DAVILA
Berichten: 4129
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT

Bericht door DAVILA »

DAVILA schreef:
DAVILA schreef:Het heeft niks met deze match te maken maar toch geef ik het hier mee: Glouftsis (Aalst) kreeg drie schorsingsdagen voor zijn rode kaart tegen Dessel. Dan zou hij er niet bij zijn tegen Heist, maar ja die zal in beroep wel strafvermindering krijgen (ik zag de beelden en eerlijk gezegd de fase is discutabel, gaat hij echt moedwillig door op de keeper dan is drie mss juist maar ik heb de indruk dat hij zich inhoudt).
Werd inderdaad teruggebracht naar 2 strafdagen... De Stavros speelt dus tegen zijn lievelinstegenstander :D Of de liefde wederzijds is betwijfel ik ;)
En inderdaad: straf werd volledig kwijtgescholden. Aalst had gelukkig beelden van die fase of Glouftsis had drie strafdagen aan zijn broek.
malinwa fc
Berichten: 141
Lid geworden op: 06 okt 2012, 11:11

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT

Bericht door malinwa fc »

Moeskroen-Roeselare 2-0 eindstand!
Das al een goei begin vant weekend.
Morgen in Heist en Mechelen deze eindstand en ikke content!! :D :D :D
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT

Bericht door klenne »

Matchday !! Tot strak !! 3-1
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT

Bericht door Dabo »

Cis Bosschaerts gaat met Heist op zoek naar derde thuiszege: ‘Meer dan elf titularissen’

KSK Heist vat vanavond voor eigen publiek de terugronde aan tegen Dessel. De 1-0-nederlaag in de heenmatch en een pover gelijkspel vorig weekend tegen WS Brussel vragen om een sportieve revanche. Trainer Cis Bosschaerts sluit wijzigingen niet uit.
Eervol verlies in Westerlo, een vermijdbare nederlaag op Roeselare en tussendoor povere gelijkspelen op eigen terrein tegen Boussu Dour en WS Brussel: dat zijn de jongste resultaten van Heist. Dessel Sport, de tegenstander van vanavond, kan daar een mooie reeks, bekroond met een tien op twaalf, tegenover stellen en klom in de rangschikking over blauw-wit-groen naar de twaalfde plaats.

Cis Bosschaerts zette zijn troepen deze week op scherp om een nieuwe misstap te vermijden. ‘Aan onze trainingsarbeid zal het niet liggen’, aldus de Nijlenaar. ‘We beseffen dat elk moment van verzwakking op dit niveau wordt afgestraft. En aan onze wedstrijdmentaliteit zal het ook niet liggen.’

Al liep het daar twee weken geleden op Roeselare fout. Een misstap die de Heistse coach nog altijd dwars zit. ‘Dat resultaat weegt zwaar door’, zegt hij. ‘Winnen we daar, dan staan we tiende met 21 punten of acht meer dan de derde laatste. Nu staan we dertiende en is er maar een verschil van twee punten met die zestiende plaats. Dat is een wereld van verschil. De drie voor de winterstop nog resterende wedstrijden zijn voor ons van groot belang. Temeer omdat we net tegen die tegenstanders bij de seizoenstart met nul op negen achterbleven.’

‘Die zwakke start verbaasde me niet want toen hadden we veel te weinig kwaliteit’, komt de Heistse trainer terug op die moeilijke periode. ‘Zodra er versterking kwam, ging het goed. Al betreur ik de nederlagen op Sint-Truiden en Westerlo, waar we telkens beter verdienden. Pakken we daar enkele punten, dan moest nu zo geen drama worden gemaakt van die uitschuiver in Roeselare.’

Spektakel

Vanavond kan Heist al veel van de schade goedmaken. Een derde thuiszege is meer dan welkom. Voor een herhaling van de zoutloze partij tegen WS Brussel moet alvast niet worden gevreesd. ‘Dessel is een voetballende ploeg en mijn opponent Brepoels kiest graag voor de aanval. Het wordt zeker een meer open wedstrijd waarin we aan het spektakel willen meewerken. Hopelijk biedt dat ook garantie op succes’, aldus Bosschaerts, die wijzigingen niet uitsluit. ‘Ik heb meer dan elf titularissen’, klonk het tot slot.

Bron: http://www.sportwereld.be
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT 2-1

Bericht door Dabo »

2 doelpunten van Bart Webers
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT 2-1

Bericht door eSKaa »

Stemmen op uw man van de match kan vanaf nu!
DAVILA
Berichten: 4129
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT 2-1

Bericht door DAVILA »

30/11 HEIST-OP-DEN-BERG Heist-Dessel 2-1

Eindelijk nog eens een zege voor Heist op de 18de speeldag, en dat was toch alweer vijf weken geleden. Het werd 2-1 thuis tegen Dessel

Op het kwartier beging Tapoko handspel en werd de bal op de stip gelegd. Webers koos een hoek uit en scoorde. Een voorzet van Pittoors werd door Van den Bogaert overgekopt. Dessel stak de neus aan het venster met een schicht na vrijschop van Meeus. Op aangeven van Vermeiren kopte Criel een mooie kans over. Een laag schot van Vanderputte verplichtte de keeper tot een verzorgde redding.

Al meteen opschudding na de rust toen een slechte uittrap van de bezoekende keeper bijna leidde tot de 2-0, maar de goal van Criel werd afgekeurd. Een uitstekende kans was er voor de bezoekers met een hard schot van Bennassar door Michiels met moeite in corner geduwd. Dessel kwam nu meer opzetten met een knal van Vansimpsen in de handen van de doelman. Goor tipte de bal maar net naast de paal. De gelijkmaker hing in de lucht.

De thuisploeg kon nog eens dreigen na een schot van Vermeiren. Het werd 2-0 op een voorzet van Rijmenants, door Webers in doel getrapt. Vansimpsen verzuimde met het hoofd de aansluitingstreffer te scoren. Tapoko lukte nog wel de aansluitingstreffer.

Bron: GVA online
Plaats reactie