KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT 2-1

DAVILA
Berichten: 4129
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT 2-1

Bericht door DAVILA »

Toch preciseren dat onze tweede goal er kwam na de mooiste aanval van de match, komt zeker in aanmerking voor de mooiste goal van het jaar !
En ja, Webers... zit weeral aan 10 goals en wij vinden dat gewoon normaal :D
DAVILA
Berichten: 4129
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT 2-1

Bericht door DAVILA »

Zwanen kennen weinig moeite met de jongens van Brepoels

De Zwanen zijn bezig om zich netjes te handhaven in de tweede klasse en mits winst sprong het over Dessel naar de buik van het klassement. De bezoekers konden dan weer enkele puike prestaties voorleggen na winst tegen Antwerp en een gelijkspel bij de Ajuinen. De wedstrijd begon het best voor Heist die na een kwartier spelen op voorsprong klommen dankzij Webers. Deze stand bleef staan tot aan de rust. Dik tien minuten voor tijd verdubbelde diezelfde de score tot twee eenheden. De bezoekers gaven zich echter nog niet gewonnen en maakten het nog even spannend na een doelpunt van Tapoko, maar de drie punten bleven toch in Heist.

Bron: site nr10
DAVILA
Berichten: 4129
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT 2-1

Bericht door DAVILA »

Dat 'weinig moeite' toch met een korreltje zout nemen ;)
foxy
Berichten: 209
Lid geworden op: 03 aug 2012, 14:07

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT 2-1

Bericht door foxy »

prachtige en belangrijke driepunter binnen tegen een goed voetballend Dessel dat na 10 op 12 met veel
vertrouwen naar ons kwam. Sterke collectieve prestatie van onze jongens (wat een loopwerk zeg) met voor mij
Vandemarliere als uitblinker (spijtig voor Jorn maar de beste speelt) en met een schitterend combinatiedoelpunt
als bekroning (assist Yannick en topscorer Webers maakt af) Ook de verdedigende organisatie was zeer goed.
Met dit opgedane vertrouwen is op den Antwerp alles mogelijk.
malinwa fc
Berichten: 141
Lid geworden op: 06 okt 2012, 11:11

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT 2-1

Bericht door malinwa fc »

Dank u gasten om mijn weekend (weeral) op te fleuren!
Belangrijke zege en mooi geplaatst in de buik vant klassement.
Op naar stamnr.1....
Proficiat!!
DAVILA
Berichten: 4129
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT 2-1

Bericht door DAVILA »

DAVILA schreef:Toch preciseren dat onze tweede goal er kwam na de mooiste aanval van de match, komt zeker in aanmerking voor de mooiste goal van het jaar !
En ja, Webers... zit weeral aan 10 goals en wij vinden dat gewoon normaal :D
Stand topschutters:
Koffi 11
Webers, Lallemand, Schouterden 10

Op Antwerp scoort Bart altijd, zaterdag Twee keer en alleen leider in deze rangschikking !

PS: is de voornaam van Barts's vader toevallig Josip ? :D
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT 2-1

Bericht door eSKaa »

Nu Bart nog een rij vooruit geschoven is, zal hij er wel meer dan zijn gewoonlijke 15 maken. Als Koffi met de winterstop zou vertrekken naar Mons, of Frankrijk, staat hij er goed op :-)
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT 2-1

Bericht door klenne »

Nog maar eens bewezen hoe belangrijk webers wel is voor deze ploeg !!

Een terrechte overwinning , allemaal hard gewerkt en er voor gevochten :twisted:

3 punten erbij , 21 !!! Stuks in totaal :D thuis maar ene keer verloren , IEDEREEN heeft schrik om nog naar heist te komen !!!

Volgende week naar den bosuil , ik zien het al volledeg zitte !!!
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT 2-1

Bericht door eSKaa »

De Dessel Supporters zagen een andere match...
Als ik lees dat de trainer niet tevreden was ben ik toch wel een beetje verrast.
Ik vond ze zeker niet slecht spelen.
Het zat deze keer niet echt mee.
We waren praktisch de hele wedstrijd de betere.goeie inzet van iedereen
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT 2-1

Bericht door klenne »

eSKaa schreef:De Dessel Supporters zagen een andere match...
Als ik lees dat de trainer niet tevreden was ben ik toch wel een beetje verrast.
Ik vond ze zeker niet slecht spelen.
Het zat deze keer niet echt mee.
We waren praktisch de hele wedstrijd de betere.goeie inzet van iedereen
De hele wedstrijd beter :shock: daar heb ik maar 1 ding op de zegge : :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT 2-1

Bericht door klenne »

Antwerp verloren op aalst en wezet wint thuis tege stvv :shock:

Volgende week tijd om den antwerp dood te doen :D
Ikke
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 nov 2013, 14:51

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT 2-1

Bericht door Ikke »

Op Antwerp gaan winnen is geen kunst meer in deze tijd. Alhoewel ik Antwerpsupporter ben (we hebben toch al 4x de Nul gehouden :lol: ), ben ik er zeker van dat Heist het hen moeilijk zal maken. In m'n binnenste hoop ik dat ze daar gaan winnen dan kunnen ze "Jimmy - kent er geen - Floyd - Hasselbaink" van ineens zijne C4 geven. Je moet er zaterdag eens op letten hoe het middenveld overgeslagen wordt en telkens met lange ballen wordt gewerkt…..om zot van te worden :roll: . Maar soit, zaterdag was weer een goeie matchke van Heist, ze zijn goed op weg naar een goed seizoen.
Voor zaterdag tegen Antwerp, ben ik alleen nog aant twijfelen of we met de supporters van Heist mee gaan of bij de thuissupporters gaan zitten. ;)

In ieder geval….succes zaterdag COYB
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT 2-1

Bericht door eSKaa »

Ligt het niet eerder aan de hoge verwachtingen met de -toch wel goede- ploeg, en daarbij ook de trainer? Van in het begin was er dat sfeertje van 'dit gaat het worden voor ons'. Niks mis mee, maar je voelde een beetje aan dat de club er alles aan deed om te temperen, en de fans al ietwat gingen zweven... Ik denk dan ook dat het niet echt aan JFH ligt, maar eerder aan spelers die individueel niet hun beste niveau halen. Bijvoorbeeld Güvenc, die had toch al meer moeten laten zien.

Anyway, ik ben geen kenner van het team, dus als supporter sta je zowieso beter geplaatst om te oordelen. Maar bij Antwerp lijkt het de gewoonte te zijn om te coach snel de schuld te geven. Als je JFH gaat vervangen, dan denk ik dat de strijd om de eindronde helemaal kan vergeten worden.

Nu nog dit: we zullen dit verder bespreken in het topic over Antwerp, aangezien deze over Dessel gaat :-)
fredjetrek
Beheerder
Berichten: 155
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:01

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT 2-1

Bericht door fredjetrek »

haha humor op de persconferentie...

cis: bedank eerst omdat guido gekomen is

:lol: hij is eens ni gaan lopen
DAVILA
Berichten: 4129
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT 2-1

Bericht door DAVILA »

Merkwaardig: bij Dessel zat Bennasar op de bank. In het kampioenenjaar van Dessel was hij topschutter in derde. Verleden jaar ging hij de mist in bij Antwerp, bij Dessel lijkt het ook niet te lukken in tweede. Een analoog geval met Fockaert bij ons ? Zo gemakkelijk is scoren nu eenmaal niet, wat lees ik bv vandaag ? ' Ondanks een indrukwekkende voorlinie - zondag stonden bijvoorbeeld Fockaert en Stevens in de basis, twee spitsen die vorig seizoen nog in tweede klasse speelden - kon Cappellen inderdaad nog maar 18 keer scoren in 17 wedstrijden'
Plaats reactie