ROYAL ANTWERP FC - KSK HEIST 3-0

Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: ROYAL ANTWERP FC - KSK HEIST

Bericht door Dabo »

DAVILA schreef:Van tribune I naar III ? Al gezien waar dat is ? Achter de goal, vak helemaal aan de cornervlag... En daar betaalde dan 20 Euro voor...
Was verleden jaar ook al zo.
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: ROYAL ANTWERP FC - KSK HEIST

Bericht door eSKaa »

Beter vak dan het vorige hoor. Zonder meer.

Op het Antwerp forum gaan de meningen voorlopig van 'een stevige overwinning' tot 'een smadelijke nederlaag'. De zelfzekerheid na de slechte resultaten tegen tegenstanders van ons kaliber is er wat uit.
Wel denken ze nog steeds dat elke ploeg een muur komt opwerpen. Ik hoop dat we spelen als op Westerlo en STVV, dan kan de winst ons al niet meer ontglippen, tenzij we 3 penalty's tegenkrijgen ;-) .
Ik zeg: 1-3 winst. Webers scoort sowieso, dus die mag er al bij, voor de rest nog ene van Bram en van Yannick.
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: ROYAL ANTWERP FC - KSK HEIST

Bericht door klenne »

Idd da moogde echt ni voor klage voorda uitvak en de wc's zijnd aar veeeel properder :mrgreen:
Ikke
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 nov 2013, 14:51

Re: ROYAL ANTWERP FC - KSK HEIST

Bericht door Ikke »

DAVILA schreef:Van tribune I naar III ? Al gezien waar dat is ? Achter de goal, vak helemaal aan de cornervlag... En daar betaalde dan 20 Euro voor...
In het vroegere bezoekersvak stond je trouwens ook aan een cornervlag in de hoek. Nu heb je tenminste deftige zitjes en propere wc's :)
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: ROYAL ANTWERP FC - KSK HEIST

Bericht door hesteneer »

en ne fatsoenlijken tap!

prono: 0-2 2x webers
Danneman
Berichten: 92
Lid geworden op: 12 aug 2013, 15:29

Re: ROYAL ANTWERP FC - KSK HEIST

Bericht door Danneman »

De ref voor morgen "Peter Vervecken"?? :?:
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: ROYAL ANTWERP FC - KSK HEIST

Bericht door Dabo »

“Ik voel me een beetje een buitenstaander”

Bruno Carvalho, door Antwerp uitgeleend aan Heist, heeft het moeilijk. De komst van Jimmy Floyd Hasselbaink naar Antwerp betekende het begin van het einde voor Bruno Carvalho in Deurne-Noord. De 27-jarige Portugees werd uiteindelijk voor een jaartje bij KSK Heist gestald. "In het voetbal gebeuren soms vreemde dingen", denkt Carvalho er duidelijk het zijne van. Zeker omdat het Carvalho ook vandaag nog niet echt voor de wind gaat, ook in Heist lijkt de winger niet meer dan het vijfde wiel aan de wagen te zijn. "Om verschillende redenen is het moeilijk in Heist", vertelt Carvalho. "Ten eerste speelt de ploeg anders dan Antwerp, meer kick-andrush en minder voetbal. Bovendien moet ik ook meer leren mee verdedigen", beseft de Portugees, die in de zomer een uppercut te verwerken kreeg. "Antwerp was mijn eerste club in België, maar ik had niet verwacht zo snel voor een ander team te moeten spelen. "Zaterdag kom je even 'thuis'. Wordt het een speciaal moment voor jou?
Bruno Carvalho: "Ik heb nog altijd veel respect voor Antwerp en de supporters, en ja, ik ben klaar om te spelen, ook al zouden dat maar tien minuten zijn. Maar ik besef: als Heist speelt zoals het dat de voorbije weken deed, begin ik weer op de bank." Heist bewees de voorbije seizoenen dat punten pakken op de Bosuil binnen de mogelijkheden ligt. "Tja, Antwerp heeft het al zeker zeven wedstrijden heel moeilijk, kijk maar naar die 5 op 21. En we weten dat als de Bosuil niet binnen de twintig minuten een goal te zien krijgt, de supporters beginnen te morren en zelfs te roepen, dus daar ligt onze kans. Toch zijn we niet blind, want Antwerp creëert zeker kansen, alleen gaan de ballen nu even niet binnen. Dat is dus de andere kant van de medaille: als Antwerp wél vroeg weet te scoren, gaan we het moeilijk krijgen." Heb je geen spijt dat je niet in het team van Jimmy Floyd Hasselbaink - toch niet de eerste de beste - mag spelen? "Het is moeilijk om dat te aanvaarden, ja, zeker nu Antwerp blijkbaar moeilijk oplossingen vindt, vooral van op de flank. Ach, ik kwam vorig seizoen naar Deurne om er te spelen, maar ik kreeg er nooit een echte kans." Ook bij Heist loopt het niet van een leien dakje. "Ik voel me er een beetje een buitenstaander, iedereen spreekt er Nederlands. Bovendien spelen veel spelers al lang samen onder dezelfde coach. Maar één ding staat vast: ik wil me snel bewijzen bij dit Heist. Straks tijdens de winterstop vertrek ik voor even naar Portugal om de batterijen op te laden en misschien keer ik wel sterker terug." Heb je al gepraat over je situatie met de coach? "Dat doe ik nooit, ook niet als ik wél altijd zou spelen (lacht). Ik wacht gewoon mijn kans af. Kijk, ik ben een van de weinige profs bij Heist. Voetbal is mijn job én mijn leven. Ik moet dus kalm blijven." Je deelde nog de kleedkamer met de ontslagen Björn Sengier, dat is toch een vriend van je? "En ik ben er als hij me nodig heeft, dat doen vrienden voor elkaar. Hij en zijn familie hebben het moeilijk, maar dankzij de vele steun, ook die van mij, zal hij er straks weer staan, daar ben ik van overtuigd."

Bron: GVA

---------------------------------------

Matthias Pittoors en Heist willen op de Bosuil revanche voor de 2-7: ‘De kaarten liggen anders’

Wie denkt dat Heist straks, de veelbesproken 2-7-nederlaag uit de heenmatch indachtig, met een bang hart zal afreizen naar Antwerp, heeft het mis. Na de zege tegen Dessel is het geloof in een revanche groot. Ook bij Matthias Pittoors.
‘De match der matchen’, zo bestempelt de Heistse trainer Cis Bosschaerts het duel met Antwerp van vanavond op de Bosuil.

‘Als kleine club naar de hoofdstad van de provincie om te voetballen tegen een ploeg met een rijke geschiedenis als de Great Old, dat is wat’, is er zoals altijd die vorm van respect. Maar na de 2-7 uit de heenronde leeft er ook iets anders aan de Lostraat. Sportieve revanche is de drijfveer voor een sterke prestatie en resultaat.

Iedereen herinnert zich nog de 2-7 pandoering op een zomerdag begin augustus en de conclusie achteraf: het verschil tussen de kampioenenploeg in spe en het kneusje van tweede klasse kon niet beter worden weergegeven.

Ruim vier maanden later blijft daarvan niks over. Antwerp kwam nog zelden zo overtuigend voor de dag als toen. Heist onderging na het aantrekken van bijkomende versterking een geweldige metamorfose. Matthias Pittoors beaamt.

‘Ik herinner me goed hoe we na die 2-7 in zak en as zaten’, aldus de flankverdediger. ‘Ik heb daar toen nog lang met Roel Grant over gefilosofeerd. Maar nu liggen de kaarten anders. Dan kijk ik in de eerste plaats naar onszelf. De komst van de nieuwkomers heeft gezorgd voor een veel betere organisatie achterin. We kunnen nu de nul houden.’

De verplaatsing op zich boezemt de Heistse spelers geen vrees meer in.

‘We wonnen er al twee keren. De 0-3 dateert van voor mijn tijd, maar bij de 1-2 was ik als invaller wél van de partij’, herinnert de Antwerpenaar zich.

‘De helft van mijn vrienden is Antwerp-supporter. Je kan begrijpen dat de wedstrijd al enkele weken het gespreksonderwerp is. Anderzijds wil ik vooral naar mezelf kijken. Ik kende nog geen te best seizoen. Ik was te veel geblesseerd. Ik hoop eindelijk eens de volle negentig minuten vol te maken om zo stilaan weer op niveau te geraken.’

Bron: http://www.sportwereld.be

KSK HEIST: Put (verrekking) blesseerde zich op de laatste training. Pittoors trainde voluit, Ozcan trad gisterenavond aan met de beloften.

KERN: Michiels, Pittoors, Grant, Dachelet, Van den Bogaert, Vanderputte, Vandermarliere, Criel, Webers, Rymenants, Vermeiren, Thys, Put (?), Carvalho, Rijmenams, Van Praet, Remans, Van Den Broeck, Boeckx, Ozcan.
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: ROYAL ANTWERP FC - KSK HEIST

Bericht door klenne »

Die 0-3 dateert van voor mijn tijd , moet da ni omgekeerd zijn :D ?

Matchday vandaag , virton is al gaan winne op stvv gistere dus we zakke een plek , vandaag pakke we die trug !!!

C'mon SK !!!!
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: ROYAL ANTWERP FC - KSK HEIST

Bericht door hesteneer »

matchday!! eindelijk!! :)

vandaag den doodsteek aan den antwerp geven en men weekend is goe! komaan!
dokterrudi
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 sep 2012, 20:29

Re: ROYAL ANTWERP FC - KSK HEIST

Bericht door dokterrudi »

CO-19: KSK HEIST NIET MEER DEZELFDE PLOEG ALS IN AUGUSTUS


Afgelopen weekend verloor Antwerp opnieuw.

De match tegen Aalst was kansarm. Bakkenes miste de beste kans voor Antwerp en uiteindelijk scoort Glouftsis altijd. Ook dit weekend weer, nadat hij zijn schorsing in beroep ongedaan zag gemaakt. Een droge 1-0 en met nul punten terug naar de Bosuil. Met een heel magere 5 op 21 snakt iedereen dus naar een dringende ommekeer. Met nog twee matchen te gaan tegen op papier mindere goden Heist en Geel moeten er toch mogelijkheden zijn om de trend om te buigen, nog voor de winterstop.

Een lichtpunt dat we toch even willen vermelden: Joren Dom maakte voor het eerst sinds lang terug zijn opwachting. Met een Dom in vorm erbij, kan het alleen maar in stijgende lijn gaan.



Saif Rubie gaf afgelopen weekend vanuit Dubai aan "dat Rome zou krijgen wat het nodig heeft." Rubie, die volgend weekend de match tegen Heist op de Bosuil zal volgen, heeft ook een onderhoud gepland met een delegatie van supportersvertegenwoordigers. We blijven optimistisch: als Dubai spreekt, komt het voor elkaar, zo mogen we hopen. Uiteindelijk staan we slechts tien punten achter koploper Eupen.

En trainer Hasselbaink staat niet ter discussie en blijft combatief, alle kritiek en gebrek aan resultaat ten spijt. Dit werd op ATV eveneens door clubsecretaris Paul Bistiaux onderstreept.

Webers op zijn Webers


Heist won afgelopen weekend tegen Dessel op eigen veld met 2-1. Man in vorm en lokale topschutter (met 10 goals) Bart Webers scoorde 2 keer. De eerste vanop de stip, de tweede na samenspel met Bram Criel en op voorzet van Rymenants. Bruno Carvalho, uitgeleend aan Heist, was invaller en speelde een twintigtal minuten mee op het einde.

Webers is onmisbaar voor Heist, maar een andere cruciale speler is middenvelder Jeroen Vanderputte. Vorig seizoen nog regelmatig op de bank, ontpopte hij zich intussen tot essentiële schakel in het elftal. Vanderputte licht toe: “Dit is mijn derde seizoen bij Heist. Ik voel me nu op mijn best. Dat heeft niet alleen met mezelf te maken, maar ook met onze spelwijze. Wij hebben nu meer voetballend vermogen dankzij de opbouw van achteruit. De last minute-transfers hebben daar alles toe bijgedragen. Iedereen is beter geworden van de komst van Miguel Dachelet in het bijzonder, maar ook van Bryan Van den Bogaert en doelman Dean Michiels. Dat bleek ook tegen Dessel. Die ploeg heeft veel lengte voorin maar toch werd dat goed opgevangen.”

Heist staat intussen netjes op de 10e plaats, ver uit de gevarenzone. Met een ploeg waar de kernspelers al enkele jaren samenspelen en tweedeklasse-ervaring zat hebben, kunnen ze terug buigen op enkele geslaagde weken.

Drie penalties en een 7-2 zitten er wellicht niet in op de Bosuil komende zaterdag, maar minder mag ook. Op basis van de remonte van Heist de afgelopen maanden en de laatste wedstrijden, wordt het oppassen voor deze ploeg. Ze verloren sinds half september nooit met meer dan 1 doelpunt en speelden 5 van de 12 matchen gelijk.

Trainer Francis Bosschaerts zal geleerd hebben uit de heenmatch en wellicht ‘minder naief’ aan de wedstrijd beginnen: met veel volk achter de bal en snelle omschakelingen met Webers als centraal aanspeelpunt. Mannetje op plakken en Criel ook goed in de gaten houden lijkt ons een geslaagd plan. Als we de statistieken bekijken zien we dat Heist in het algemeen zeer realistisch en behoudend speelt.

En laat scoren nu net ons probleem zijn. Wie wordt de spits in vorm die voor kentering zal zorgen komende zaterdag? We zijn benieuwd!



auteur: Tom Valgaeren

Bron : rafc/news
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: ROYAL ANTWERP FC - KSK HEISTt 3-0

Bericht door hesteneer »

ik ben eens benieuwd naar de reacties van onze "meester tacticussen" hier op forum ;)
Laatst gewijzigd door hesteneer op 08 dec 2013, 02:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Ikke
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 nov 2013, 14:51

Re: ROYAL ANTWERP FC - KSK HEISTt 3-0

Bericht door Ikke »

hesteneer schreef:ik ben eens benieuwd naar de reacties van onze "meester tacticussen" hier op forum ;)

Vond Heist niet goed spelen, weinig beweging van voor. Ze kwamen duidelijk voor max. één puntje te halen.

De frustraties bij de Heist supporters was groot precies, ons zo komen uitdagen bij de afscheiding….foei :D

Maar kom, volgende week thuis tegen de ajuinen pakken we de volle buit. COYB
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: ROYAL ANTWERP FC - KSK HEISTt 3-0

Bericht door hesteneer »

wat die heistsups betreft: wij distancieren ons hier volledig voor. Mensen die 1x per jaar komen kijken en dan even den belachelijke uithangen....excuses hiervoor.

Wat de rest betreft: volkomen gelijk. Een ware schande dat we aan de wedstrijd beginnen met een 5-5-0 terwijl we niets te verliezen hebben.. Een ploeg die op zoek is naar zichzelf (Antwerp) pakt ge best op een andere manier aan......EN......daar hebben de supporters meer plezier aan dan aan het wanvertoon van daarjuist. We neutraliseren onze beste speler (Webers) zelf op een vakkundige manier door hem in de eerste helft 7.425km te laten lopen en welgeteld 1 bal te laten aanraken.
Ikke
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 nov 2013, 14:51

Re: ROYAL ANTWERP FC - KSK HEISTt 3-0

Bericht door Ikke »

hesteneer schreef:wat die heistsups betreft: wij distancieren ons hier volledig voor. Mensen die 1x per jaar komen kijken en dan even den belachelijke uithangen....excuses hiervoor.

Wat de rest betreft: volkomen gelijk. Een ware schande dat we aan de wedstrijd beginnen met een 5-5-0 terwijl we niets te verliezen hebben.. Een ploeg die op zoek is naar zichzelf (Antwerp) pakt ge best op een andere manier aan......EN......daar hebben de supporters meer plezier aan dan aan het wanvertoon van daarjuist. We neutraliseren onze beste speler (Webers) zelf op een vakkundige manier door hem in de eerste helft 7.425km te laten lopen en welgeteld 1 bal te laten aanraken.
Inderdaad, als ons doelpuntje voor de rust niet valt, wordt het nog een moeilijke wedstrijd voor Antwerp. Wanneer je had gestart met Criel en Webers in de spits hadden jullie veel meer druk kunnen leggen en dat heb ik gemist tov de andere wedstrijden van Heist. Het middenveld was ook niet best. En ivm met die eendags-supporters waarover je het hebt, kweet het mateke dat de rest zo niet is. Heb voor de wedstrijd nog een babbeltje gaan doen aan die wand met Heist supporters ( de normale ;) )

BTW: Carvalho wat meer opstellen/laten spelen…. hij bracht vandaag toch wat meerwaarde.

Greetz
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: ROYAL ANTWERP FC - KSK HEISTt 3-0

Bericht door eSKaa »

Zelden zo kwaad vertrokken van een match. Dan verlies ik liever met 7-2, terwijl ge toch geprobeerd hebt van te voetballen. Dit was een regelrechte schande, ik ging bijna door de grond van schaamte! Als een bende angsthazen komen spelen op den Antwerp! En als het nu nog was omdat we dringend punten nodig hadden, ok... 3 kansjes hebben we gehad, op heel de match! Op Westerlo brengen we champagnevoetbal, en gaan we onverdiend en eervol onderuit. En nu...dit???
Plaats reactie